Die gedenk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gedenk hen die nederlands spreken
Zou je dit in dit topic voor willen doen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef Wrijfhout het volgende:
Ja en Nee.
Als iemand me in et vervolg een vraag stelt ga ik dit vaker als antwoord gebruiken denk ik
Met alle respect, maar in mijn optiek had deze wedstrijd mogelijkerwijs spannender kunnen worden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef Wrijfhout het volgende:
Ja en Nee.
Als iemand me in et vervolg een vraag stelt ga ik dit vaker als antwoord gebruiken denk ik
Die worden gek daar. Ze hadden alles al uitgeschreven natuurlijk daarzo met speciale filmpjes, interviews en docu's over barca en natuurlijk messiquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohjee, misschien Barca eruit. Paniek bij de NOS.
Sjek had zijn hotel al geboekt. Ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die worden gek daar. Ze hadden alles al uitgeschreven natuurlijk daarzo met speciale filmpjes, interviews en docu's over barca en natuurlijk messi
Ja, maar nu nog nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je dit in dit topic voor willen doen?
Ah, tijd voor de derde helft. Bedankt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / [CL] Paris Saint Germain - Valencia #2 crackie vd wiel
De wedstrijd was op dat moment niet echt interessant.
Alba wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |