aan jalletquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
Waar doet hij jullie aan denken?
Louis van Gaal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
Gaston Starreveldquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
Thijsie Slegers!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
jalletquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
ook een beetje aan fred lunsjbergquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
Blind?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gezicht doet me aan Danko Lazovic denken.
Juve loert op de counter en Celtic komt er niet door op wat kansje na, maarja ze moeten 4 x scoren dus dat is over en uit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
echt kansloos slecht. hoe is juve - celts?
Klein beetje wel ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat gezicht doet me aan Danko Lazovic denken.
je moet scoren om te winnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Juve loert op de counter en Celtic komt er niet door op wat kansje na, maarja ze moeten 4 x scoren dus dat is over en uit.
Barca-Milan word wel leuk ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, 't is wachten op de wedstrijden volgende week.
Kraantje Pappie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
de kracht van het team is.... het team.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je moet winnen om door te gaan
Was gewoon opmaat hoor. V/d Wiel is enkel nog niet ingelicht over het niet meespelen van Ibrahimovic.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
De voorzetten van vd Wiel zijn er ook niet beter op geworden.
mij fout het was je moet schieten om te scorenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mij fout het was je moet schieten om te scorenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef KingRoland het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
true story broquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef TLC het volgende:
Beetje onzinnig dat de andere ploegen nog meedoen in de CL als alleen Bayern, Borussia of Real de CL kunnen winnen
Roberto Carlosquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef RetRy32 het volgende:
Wat![]()
Heus heeft maxwell nooit een interland gespeeld!?
Wat ben jij nou aan het doen man, je quote was goed en nu is het niks meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
mij fout het was je moet schieten om te scoren
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
de kracht van het team is.... het team.
nee dit is een goede quotequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het doen man, je quote was goed en nu is het niks meer.
Dat komt omdat hij het al verkeerd deed. En nu jij. Niet onze schuld.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Met en zonder make-up![]()
[ afbeelding ]
Scheelt toch een slok op een borrelquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
neeeequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wie heeft hier een kind in gepompt ?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hij was aan het rappen op de bank en Ancelotti werd er gek vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Ik heb even gemist waarom vd Wiel erin is gekomen???
extra stootkracht, maar wordt voorzichtig gebrachtquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
omdat de wedstrijd er niet meer toe doetquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
Cakir gaf een terechte rode kaart.quote:
Geestig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er staan 3 eiffeltorens in Parijs.
Hij moest de muziek dus terugbrengen in het elftal?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij was aan het rappen op de bank en Ancelotti werd er gek van
mee eens hoor, ben zelf pro-Real dus waarom zou ik klagen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Cakir gaf een terechte rode kaart.
Hij kon geel en rood geven, koos voor rood.
Een "ok" beslissing.
Zat zeker de hele tijd dicht tegen hem aan. Laatst verwijderde hij zijn nummer uit het systeem van het wisselbord. Zodat hij 90 minuten kon spelen, wat een barbaar ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hij was aan het rappen op de bank en Ancelotti werd er gek van
dreigingquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef Sunri5e het volgende:
je bestelde net chinees dat je ze toevallig aan de lijn had?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef KingRoland het volgende:
Belchinezen zeggen dat Valencia dit gaat winnen.
Hij is een beetje de Lee Towers van PSGquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij moest de muziek dus terugbrengen in het elftal?
Naast Eiffel towers ook al Lee towers?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is een beetje de Lee Towers van PSG
uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je bestelde net chinees dat je ze toevallig aan de lijn had?
Met een beetje geluk komt er dus een R&B versie van YNWA uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is een beetje de Lee Towers van PSG
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naast Eiffel towers ook al Lee towers?
J. Alba laat Valencia zien hoe open huis te houden:quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:25 schreef hafcfan het volgende:
Tering Valencia ga het eens spannend maken of hou open huis. Zien we goals.
idd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Wat treurig dat een van deze twee ploegen een ronde verder gaat.
Arno is groot fan van vd Wielquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik dacht dt de NOS Juventus zou uitzenden?
ja ik dacht ik leg m even uit, genee stijlquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
(dit was een variatie op de Schelvis grap)
hey wat doet die hoer in mn bedquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
J. Alba laat Valencia zien hoe open huis te houden:
[ afbeelding ]
Krijgen ze pakkie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Dit is niet om AAHN-TE-GLUUUREN.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Die zie ik liever op me tv scherm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ibra moet gewoon spelen, zijn rood slaat echt nergens op. Ik kan het weten, Mino belde me net.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Turken vonden het gister rode kaart. Nationalisme gaat dus voor eerlijkheid.
Misselijkmakend.
umad-advocaat.gifquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Turken vonden het gister rode kaart. Nationalisme gaat dus voor eerlijkheid.
Misselijkmakend.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Broekje uit en genieten van de wedstrijd.
Nee, maar kwam door die gozer met Babel UI.quote:
Sjek schijnt de daad liever op een tapijt uit te voeren. Als hij eenmaal een tentje bouwt is het tijd.quote:
Ohjee. Dan moet je oppassen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjek schijnt de daad liever op een tapijt uit te voeren. Als hij eenmaal een tentje bouwt is het tijd.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar kwam door die gozer met Babel UI.
Als je daar op wacht kan je beter wat anders gaan kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef _NZT_ het volgende:
Wanneer wordt er ff flink kontje gebonkt in deze wedstrijd??
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:27 schreef mrstylo het volgende:
Misselijkmakend.
Bultrug Johannes schijnt gecast te zijn in de verfilming van dat verhaal.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjek schijnt de daad liever op een tapijt uit te voeren. Als hij eenmaal een tentje bouwt is het tijd.
Dat topic was werkelijk om je vingers bij af te likkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef alors het volgende:
Heheh al die gifjes, net als bij de PSV wedstrijd toen de modjes ook in slaap waren gevallen
Kreeg daar een ban voor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef alors het volgende:
Heheh al die gifjes, net als bij de PSV wedstrijd toen de modjes ook in slaap waren gevallen
Om nat van te wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucas zijn techniek vind ik werkelijk dol fijn.
[ afbeelding ]
ajax kan niet eens een voorsprong verdedigen tegen een stelletje Roemenen die niet eens in competitie zijn, in den fucking EL !!!quote:
nat!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om nat van te worden
[ afbeelding ]
VI HOOLIGANS RELLEN MET CAPUCHONSquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FUCK MODERN MODDING
RTL GEMIST, UITZENDINGGEMIST
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie gifjes, interessanter dan de zaadpot
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie gifjes, interessanter dan de zaadpot
I wanna play a game.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil niet nog een keer vast komen te zitten
[ afbeelding ]
Dat was toch ook die wedstrijd met twee topics tegelijkertijd?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef alors het volgende:
DONDERDAG STATEMENT MAKEN!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI HOOLIGANS RELLEN MET CAPUCHONS
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
J Alba doet een Angel di Maria immitatie
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef HighVolume het volgende:
ah eindelijk rust,wat een pure aids dit zeg
Doet niet man , imageshack is blocked hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:35 schreef Grifte het volgende:
Even deze klote helft van mij afspoelen
[ http://imageshack.us/a/img77/3442/gifangelinajolieinshower4vn0.gif (copy/paste deze link) ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet niet man , imageshack is blocked hier
over zweet gesproken, dit is heetquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een zwetende jongen. Hij heeft het Axe effect nog niet ontdekt.
Idd, denk je dat het niet treuriger kan, ben je ook nog eens een Ajacied.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:38 schreef the85mc het volgende:
PSG heeft honderden miljoenen uitgegeven aan spelers en dan staan maxwell en van der wiel in t veld. Wat een treurnis.. En ik ben nog ajacied ook.
Wat een actrice, gewoon doen alsof je niet bij je ellebogen kan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap
En eraf likken lukt niet. Je ellebogen likken lukt al niet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd, denk je dat het niet treuriger kan, ben je ook nog eens een Ajacied.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
fap fap fap fap
En eraf likken lukt niet. Je ellebogen likken lukt al niet.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
als ik dit zo zie is ze niet snel bereid topless te gaan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Rickazio het volgende:
tieten op rtl4 voor jullie
....and its gone
het is een reclame met de plus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Rickazio het volgende:
....and its gone
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
als ik dit zo zie is ze niet snel bereid topless te gaan
[ afbeelding ]
Zag net een stukje, dat ze gingen boren in iemands kniequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Rickazio het volgende:
....and its gone
Zo hé. Die zit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef _NZT_ het volgende:
Euujjjj joooo eeejjjj, godverdomme man... Heeeeyyy johhhh, wat een kakwedstrijd.... En bertjeee van marwijkie mot ook zn grafbek dicht houwe jonge!!!!
Haha je lijkt net dronken als je zo postquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef _NZT_ het volgende:
Euujjjj joooo eeejjjj, godverdomme man... Heeeeyyy johhhh, wat een kakwedstrijd.... En bertjeee van marwijkie mot ook zn grafbek dicht houwe jonge!!!!
gifs mogen jou niet héquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
Op Sport Alba net een interessante analyse van J. Alba aangaande de warming-up van David Beckham
[ afbeelding ]
Jouw anekdotes/plaatjes komen niet goed uit het verf he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
Op Sport Alba net een interessante analyse van J. Alba aangaande de warming-up van David Beckham
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
faalhaasquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:48 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, maar dan moet je wel vaak Puushenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch geen gifjes mee posten?
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wel vaak Puushen
Huh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wel vaak Puushen
Ibra's linkerbal is geschorstquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Je kan nog beter de linkerbal van Ibra er in zetten dan van der Wiel... Wat een prutser.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Je kan nog beter de linkerbal van Ibra er in zetten dan van der Wiel... Wat een prutser.
kloptquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Ik heb vaak het gevoel dat Ibrahimovic teveel in de aanval blijft hangenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Het is maar tegen Valencia, dan kun je zelfs Janmaat opstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef _NZT_ het volgende:
Nee dan word Real uit het toernooi gehaald.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef TLC het volgende:
als Valencia met 0-6 wint gaan ze dan door ? of alleen Telstar ?
Weet ik, was meer om een statement te maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ibra's linkerbal is geschorst
3 ton per week ?lijkt.me stugquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
En die Greg verdient gewoon 300000 per week.
Kunnen we niet gewoon stoppen met deze wedstrijd?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen wij stoppen met praten over de ballen van Ibra?
Nee 1,2 miljoen per maand.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
Ja en sowieso pics/gifs or it didnt happen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en sowieso pics/gifs or it didnt happen.
Hoezo?? Ibra zn linkerbal heeft meer voetbalkwaliteit dan welke speler dan ook in de Eredivisie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Wow... dat is niet misselijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:54 schreef RetRy32 het volgende:
hier is iequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en sowieso pics/gifs or it didnt happen.
Voortaan alleen een finale spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:56 schreef KingRoland het volgende:
dit soort clubs gewoon verbieden om CL te spelen. Dit kost alleen maar tijd voor de club die het wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |