Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
En weer een 8.2km erbij was grijs, grauw, mistig en saai, maar wel even lekker. Tempo alweer wat omhoog naar 6.19min/km begin aan het offroad en de hoogteverschillen te wennen denk ik. Vriendelijke mensen tegengekomen onderweg, allemaal groeten en zelfs iemand die een eindje meehobbelde om een praatje te maken om te vragen hoe ver ik ging lopen enzo! Tof!
Twinky, zou jij me uit de OP kunnen halen voor dit weekend?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Gefeliciteerd GotC en YUR! Dat wordt over een paar jaar meerennen met de kids runs En Rotterdam is wellicht voorlopig even de laatste kans om goed getraind een M te lopen.
Zo'n kindermiep bij het spinnen ging door tot 2 dagen voor de bevalling en een week later zat ze weer op de spinningfiets. Afgelopen donderdag zag ik haar nog hardlopen achter de kinderwagen. Commitment, she has it.
Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Jero_nimo het volgende: [..] Jij had ook last van je schenen toch? Dan zou ik inderdaad compressiekousen proberen. Wel goede stevige, bijvoorbeeld van Hertzog. Dat is niet alleen beter voor je kuiten, maar omdat je kuitspieren dan minder bewegen is het ook minder belastend voor je schenen! Ze zijn wel duur, maar het helpt wel echt. Ik draag ze ook al een jaartje ofzo, want zonder had ik echt snel last van shin-splints.
Wauwie! Ik shrik me even de pleuris van de prijs inderdaad... Pffff... Ik ga eerst eens even wat andere opties proberen, maar onthoud deze tip wel. Hij staat in mijn notities
Ok, serieus, WTF Ik wilde lekker een stukje gaan lopen, niet te snel, geen programma maar gewoon een 'kleine' 5km. Start vol goede moed, beetje spierpijn maar is weg te lopen maar na een km ofzo was de batterij gewoon op... helemaal buiten adem, zere longen en benen die niet meer bij mn lichaam leken te horen. Het werd een beetje een start/stop ritme, probeer nog in mijn standaard dribbel te komen maar dat leek ook teveel. Nog geen 3 km gesparteld. Zeer ontstemd over mijzelf nu.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op woensdag 6 maart 2013 19:05 schreef De_kluizenaar het volgende: Ok, serieus, WTF Ik wilde lekker een stukje gaan lopen, niet te snel, geen programma maar gewoon een 'kleine' 5km. Start vol goede moed, beetje spierpijn maar is weg te lopen maar na een km ofzo was de batterij gewoon op... helemaal buiten adem, zere longen en benen die niet meer bij mn lichaam leken te horen. Het werd een beetje een start/stop ritme, probeer nog in mijn standaard dribbel te komen maar dat leek ook teveel. Nog geen 3 km gesparteld. Zeer ontstemd over mijzelf nu.
Ook wel eens gehad. De keer daarop ging het geweldig
En ik moet mijn hardloopmojo even terugvinden. Loop nog wel zo'n 1 à 2 keer in de week, maar dan meestal maar 3 of 4 kilometer. En ik merk dat ik uitstelgedrag vertoon, heel irritant.
Stay with me, let's just breathe. It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, vandaar ook dat schijnen! Had jij hem geplaatst in Slank gisteren?
Ik doe dat trouwens nooit, op een verjaardag de hele kamer rond en dan iedereen feliciteren.
Ja
En ik vind het verschrikkelijk, vroeger altijd al, nu nog steeds. Moest het altijd van mijn ouders, maar als ik even kon dan zwaaide ik even vriendelijk met een mompelend 'gefeliciteerd allemaal..'
Hahaha...Mrs.RD vind het ook een van die idiote eigenschappen van ons Dutchies
Hahaha...Mrs.RD vind het ook een van die idiote eigenschappen van ons Dutchies
Eén van de posters in het Slank topic heeft een Duitse vriend en die was gisteren jarig. Die vond het ook maar raar dat wij haar feliciteerden met hem. Vandaar dat Mo met die link kwam.
Sowieso leuke lijst om te bekijken!
Stay with me, let's just breathe. It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.