abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:02:37 #1
92409 Twinky
Little star.
pi_123709757

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinky op 06-03-2013 18:35:16 ]
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:08:51 #2
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_123709980
Gefeliciteerd GotC en YUR *O*
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 18:09:10 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_123709991
GotC en YUR O+ gefeliciteerd!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_123710071
Awwwww wat leuk O+ Gefeliciteerd allebei *O*
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:11:35 #5
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123710078
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123710121
En weer een 8.2km erbij O+ was grijs, grauw, mistig en saai, maar wel even lekker. Tempo alweer wat omhoog naar 6.19min/km :+ begin aan het offroad en de hoogteverschillen te wennen denk ik. Vriendelijke mensen tegengekomen onderweg, allemaal groeten en zelfs iemand die een eindje meehobbelde om een praatje te maken om te vragen hoe ver ik ging lopen enzo! Tof! :D

http://www.endomondo.com/workouts/164704078/881511
Ja doei.
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:21:18 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123710411
Twinky, zou jij me uit de OP kunnen halen voor dit weekend?
pi_123710423
Gefeliciteerd, GotC en YUR!
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:40:34 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_123711149
GotC en Yur *O* *O* Gefeliciteerd! Ik zal maar op zoek gaan naar patronen voor hardloopkleding in baby-maat :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_123711375
Gefeliciteerd GotC en YUR! Dat wordt over een paar jaar meerennen met de kids runs :) En Rotterdam is wellicht voorlopig even de laatste kans om goed getraind een M te lopen.
pi_123711425
Zo'n kindermiep bij het spinnen ging door tot 2 dagen voor de bevalling en een week later zat ze weer op de spinningfiets. Afgelopen donderdag zag ik haar nog hardlopen achter de kinderwagen. Commitment, she has it.
Ja doei.
pi_123712163
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Jero_nimo het volgende: [..] Jij had ook last van je schenen toch? Dan zou ik inderdaad compressiekousen proberen. Wel goede stevige, bijvoorbeeld van Hertzog. Dat is niet alleen beter voor je kuiten, maar omdat je kuitspieren dan minder bewegen is het ook minder belastend voor je schenen! Ze zijn wel duur, maar het helpt wel echt. Ik draag ze ook al een jaartje ofzo, want zonder had ik echt snel last van shin-splints.
Wauwie! Ik shrik me even de pleuris van de prijs inderdaad... Pffff...
Ik ga eerst eens even wat andere opties proberen, maar onthoud deze tip wel. Hij staat in mijn notities :)
pi_123712220
Ok, serieus, WTF :(
Ik wilde lekker een stukje gaan lopen, niet te snel, geen programma maar gewoon een 'kleine' 5km.
Start vol goede moed, beetje spierpijn maar is weg te lopen maar na een km ofzo was de batterij gewoon op... helemaal buiten adem, zere longen en benen die niet meer bij mn lichaam leken te horen. Het werd een beetje een start/stop ritme, probeer nog in mijn standaard dribbel te komen maar dat leek ook teveel.
Nog geen 3 km gesparteld. Zeer ontstemd over mijzelf nu. :{
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:06:21 #14
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_123712276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ok, serieus, WTF :(
Ik wilde lekker een stukje gaan lopen, niet te snel, geen programma maar gewoon een 'kleine' 5km.
Start vol goede moed, beetje spierpijn maar is weg te lopen maar na een km ofzo was de batterij gewoon op... helemaal buiten adem, zere longen en benen die niet meer bij mn lichaam leken te horen. Het werd een beetje een start/stop ritme, probeer nog in mijn standaard dribbel te komen maar dat leek ook teveel.
Nog geen 3 km gesparteld. Zeer ontstemd over mijzelf nu. :{
Ook wel eens gehad. De keer daarop ging het geweldig ^O^
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_123712343
Ik ben aan het bijlezen en kon de post van GotC tegen. Ik zeg *O* en O+
Fantastisch nieuws :)
Je kunt wel blijven lopen toch, maar minder intensief?
pi_123712715
Ah joh, D_k, dat gebeurt iedereen wel eens! Even balen en overmorgen weer gewoon lekker fris aan een nieuwe loop beginnen O+ :*
Ja doei.
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:17:47 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123712835
waar een klein land groot in kan zijn
http://www.nzherald.co.nz(...)=3&objectid=10869661
pi_123712869
GotC en YUR, van harte gefeliciteerd! *O*

Oh, en wij Dutchies schijnen graag iedereen te feliciteren, dus ik wil graag iedereen in deze reeks even feliciteren met het kindje-op-komst van GotC en YUR. *) :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_123712972
En ik moet mijn hardloopmojo even terugvinden. Loop nog wel zo'n 1 à 2 keer in de week, maar dan meestal maar 3 of 4 kilometer. :@ En ik merk dat ik uitstelgedrag vertoon, heel irritant.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator woensdag 6 maart 2013 @ 19:20:56 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_123712976
Jaaa!! Iedereen gefeliciteerd met de mini-runner-to-be van YUR en GotC O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_123712985
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:

Oh, en wij Dutchies schijnen graag iedereen te feliciteren, dus ik wil graag iedereen in deze reeks even feliciteren met het kindje-op-komst van GotC en YUR. *) :P
:D! :P Bekende link :P
Ja doei.
pi_123713096
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! :P Bekende link :P
Ja, vandaar ook dat schijnen! Had jij hem geplaatst in Slank gisteren? :D

Ik doe dat trouwens nooit, op een verjaardag de hele kamer rond en dan iedereen feliciteren. :P
pi_123713397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, vandaar ook dat schijnen! Had jij hem geplaatst in Slank gisteren? :D

Ik doe dat trouwens nooit, op een verjaardag de hele kamer rond en dan iedereen feliciteren. :P
Ja :P

En ik vind het verschrikkelijk, vroeger altijd al, nu nog steeds. Moest het altijd van mijn ouders, maar als ik even kon dan zwaaide ik even vriendelijk met een mompelend 'gefeliciteerd allemaal..' :')
Ja doei.
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:32:38 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123713558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:18 schreef Goodbye het volgende:

Hahaha...Mrs.RD vind het ook een van die idiote eigenschappen van ons Dutchies
pi_123713636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Hahaha...Mrs.RD vind het ook een van die idiote eigenschappen van ons Dutchies
Eén van de posters in het Slank topic heeft een Duitse vriend en die was gisteren jarig. Die vond het ook maar raar dat wij haar feliciteerden met hem. Vandaar dat Mo met die link kwam.

Sowieso leuke lijst om te bekijken! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')