SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerstvolgende meet:
SPT / Fietsmeet Vreeswijk zondag 17 maart: La PrimaveraMijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
ik heb een bryton 50e en had ook een 35quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:26 schreef the_critic het volgende:
even een vraagje aan de GPS gebruikers hier (Garmin bryton etc..)
Ik zie mensen die na ieder ritje hun rit uploaden op strava.. Hoe zit dat dan precies met de duur van jullie batterij? Iedere keer 1 minuutje opladen omdat je hem aan je comp gooit voor het uploaden van een ritje lijkt me niet echt bevorderlijk voor de accuduur toch?!
Geen idee, heb m'n Garmin nu een krappe 2 jaar en batterij gaat nooit op tijdens lange ritten (max van 7 a 8u). Hang hem altijd aan de lader als ik thuis kom.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:26 schreef the_critic het volgende:
Ik zie mensen die na ieder ritje hun rit uploaden op strava.. Hoe zit dat dan precies met de duur van jullie batterij? Iedere keer 1 minuutje opladen omdat je hem aan je comp gooit voor het uploaden van een ritje lijkt me niet echt bevorderlijk voor de accuduur toch?!
Dit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Geen idee, heb m'n Garmin nu een krappe 2 jaar en batterij gaat nooit op tijdens lange ritten (max van 7 a 8u). Hang hem altijd aan de lader als ik thuis kom.
Overigens koop je voor minder dan twee tientjes een nieuwe accu als 't echt zo ver komt.
serieus voor 2 tientjes? zijn die accu's zelf te vervangen dan? weer wat geleerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Geen idee, heb m'n Garmin nu een krappe 2 jaar en batterij gaat nooit op tijdens lange ritten (max van 7 a 8u). Hang hem altijd aan de lader als ik thuis kom.
Overigens koop je voor minder dan twee tientjes een nieuwe accu als 't echt zo ver komt.
Wat vind jij van die Canyon eentwee? Het is wel een goed frame geloof ik niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:05 schreef eentwee het volgende:
@Gripper: in de prijsklasse 1500-2000¤ wordt niet heel veel tweedehands gekocht. Kun je volgens mij best een prima deal doen. De onderhandelingsmarge is vaak groot omdat veel mensen voor dat geld liever nieuw hebben en garantie een lastige zaak wordt. Ga je dan je Giant verkopen?
Geen idee. Ik zou toch verwachten dat iemand van jou lengte en kaliber 300/350 watt een flinke tijd vol kan houden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Meeehhhh. Voor sportklasse is dit genoeg
Hoe hard zou jij zoiets fietsen schat je in?
Zeg we gaan wel trainen hé tedoeme. eerst afzien en dan vreten en zuipen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind hoegaarden geen lekker witbier. Zure meuk. Vroeger dronk ik niet anders in de zomer, totdat ik Erdinger, Paulaner, Weißenstepahner, Schneider Weisse en ander lekkers ontdekte.
maar een lekker donker biertje met veel koolhydraten lust ik wel, en gelukkig brouwen ze ook een paar stevige jongens, zoals de grand cru en de verboden vrucht!
Gevonden: we gaan lekker lunchen in Hoegaarden, op 2/3 van de rit.
http://www.kouterhof.be/documents/home.xml?lang=nl
En Kaas, ze hebben broodjes Hesp!
Ik zou het niet weten, ik heb Youtube nodig voor het verwisselen van een bandquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef muzas het volgende:
Meh, vorige rit reed ik mijn achterband lek. Geen probleem verder... wieltje er uit gehaald en de boel vervangen. Maar nu merkte ik dat het schakelen niet meer zo lekker gaat... Soms reageert de boel achter niet eens.. Of hij gaat uit het niets lichter... En soms slaat ie zelfs een tandwiel over...
Heb ik iets fout gedaan met dat wiel terug zetten???
/n00b
Tegenwoordig worden die accu's van Lithium-ion gemaakt. Daarbij maakt het niet uit of je hem niet maximaal oplaad. Wanneer de mobiel in een carkit wordt geplaatst laad hij ook op. Zou niet best wezen, als ze daar niet tegen kunnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:26 schreef the_critic het volgende:
Ga ik de volgende keer proberenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou toch verwachten dat iemand van jou lengte en kaliber 300/350 watt een flinke tijd vol kan houden.
Om te trainen heb je energie nodig. En daarvoor moet je eten. Bijvoorbeeld bij de friettent in Bastenakenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeg we gaan wel trainen hé tedoeme. eerst afzien en dan vreten en zuipen.
die kunnen er beter tegen.. maar voor iedere batterij is het nog altijd het beste om niet tevaak korte momentjes af en aan een oplader te gooien. Je mobiel is na 2jaar ook een stuk slechter dan toen je hem net kocht..quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tegenwoordig worden die accu's van Lithium-ion gemaakt. Daarbij maakt het niet uit of je hem niet maximaal oplaad. Wanneer de mobiel in een carkit wordt geplaatst laad hij ook op. Zou niet best wezen, als ze daar niet tegen kunnen.
Ik heb mijn mobiel nu 2 jaar, en de batterij gaat nog altijd even lang mee. Nu moet ik wel zeggen dat ik de batterij vaak (bijna) helemaal op maak, maar zit vaak ook nog wel 20% in. Ik heb hem ook vaak hele nachten aan de stroom, terwijl hij in 1uur vol is. Ik probeer hem nu niet langer dan nodig aan de stroom te zetten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef the_critic het volgende:
[..]
die kunnen er beter tegen.. maar voor iedere batterij is het nog altijd het beste om niet tevaak korte momentjes af en aan een oplader te gooien. Je mobiel is na 2jaar ook een stuk slechter dan toen je hem net kocht..
Ben gewoon benieuwd in hoeverre dit merkbaar is voor garmin gebruikers.. maar hoor hier dus niemand klagen, dus zal dan wel meevallen
Een schuine ketting wordt niet opgelost door een 13-29. Want dan gooi je hem voor op de grote en achter op een grote en heb je alsnog een schuine ketting.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
Heb nu trouwens een 12-25, maar merk dat ik nu vaak met een schuine ketting rij. Zal ik voor een 13-29 gaan? Gebruik de 12 toch bijna nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |