Tja, veel keuze hebben de mannen daar niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Na onderzoek vandaag: Wat zijn Schotse 'dames' toch verschrikkelijk lelijk en toch lopen ze massaal achter een kinderwagen...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Na onderzoek vandaag: Wat zijn Schotse 'dames' toch verschrikkelijk lelijk en toch lopen ze massaal achter een kinderwagen...
Ze hebben hier condooms en ongetwijfeld ook vuilniszakken...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, veel keuze hebben de mannen daar niet.
heb er niet heel veel verstand van maar volgens mij zijn de meeste Schotse mannen nou ook niet bepaald knapquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, dat was geen onderdeel van het onderzoek. En ik ben dan ook geen kenner. Maar ik vermoed dat je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar zijn de schotse mannen dan minder lelijk vraag ik me af?
Nu maar afwachten of zijn opvolger slechter of beter is.quote:
Vanwege de olie-industrie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom. Mooi moment om over te drageen en dan mogen ze de rest van de eilanden er bij hebben
Amerikaans toch? En misschien op korte termijn wel Chinees.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die raffinaderij is toch al van Venezuela?
Yep, dat de bedreiging van onze gebiedsdelen dood is boeit blijkbaar weinig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vonnis van baflo is breaking news en dit niet?![]()
Aan die dood is toch niets meer te veranderen...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vonnis van baflo is breaking news en dit niet?![]()
Misschien wil hij meewerken aan je foto shoots, hij zal goed stil blijven poseren...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben er nou niet echt achter of het nou een kwaaie pier wasIk dacht van wel
Naakt zou ik 'm niet fotograferen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien wil hij meewerken aan je foto shoots, hij zal goed stil blijven poseren...
In mijn groentetas deze week. Benieuwd naar de schorseneren.quote:Bieten, koolrabi, schorseneren, williams peren, elstar appels en bananen
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de Williams peren. Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
In mijn groentetas deze week. Benieuwd naar de schorseneren.
Tot na de uitslag van de wedstrijd op FOK! wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het al zo ver dat PS geassocieerd wordt met naaktfoto's?
Schorseneren wel gehad?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de Williams peren. Die ken ik niet.
Vloeibaar met alcohol is dat prima te doen. Willy birne...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de Williams peren. Die ken ik niet.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot na de uitslag van de wedstrijd op FOK! wel.
Schorseneren? Ja, 20 jaar geleden. Weet ik eigenlijk nog maar weinig van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schorseneren wel gehad?
Dit vind ik over de Williams peer: "weerstand biedend tegen schurft". Altijd fijn.
En dinsdag krijg ik mijn HelloFresh box.
Dat wordt twee vingers in de neus voor PS...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SEX / Maak de mooiste naaktfoto, en WIN!
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt twee vingers in de neus voor PS...
Ja, 10 maart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik dan toch ook maar een reisfoto instuur. Sluitingsdatum zal voor alle wedstrijden wel 10 maart zijn?
Met één andere inzending is het altijd prijs jaquote:
Ja, het gaat wat traag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Met één andere inzending is het altijd prijs ja
zul je net zien dat je wint!quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef wyccie het volgende:
Zal ik ook iets insturen, PS, dan is er tenminste ook iemand die die niet in de prijzen valt.
Jammer, ik heb nu tijd en kan dus experimenteren, maar iedereen die ik ken moet gewoon werken of is weg.
Dat zou je toch niet erg vinden?quote:
Dit.quote:
Weinig opzienbarend iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het hoge woord is er uit...
Boogerd kon ook met doping niet winnen
![]()
eerste dag werken van de week voelt altijd als maandagquote:
Ik ben echt helemaal klaar met die kou en de winter. Ophoepelen graagquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je leest het steeds meer. Mogelijk volgende week zelfs vorst overdag en kans op sneeuw
quote:Op woensdag 6 maart 2013 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het hoge woord is er uit...
Boogerd kon ook met doping niet winnen
![]()
Het is 6 maart, natuurlijk komt er nog een flinke klap koud weer aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zal toch niet hè?
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een hilarisch verhaal van mn uitzendbureauze blijken me ziek te hebben gemeld, dus ik kreeg vanochtend iemand van die afdeling aan de telefoon met de vraag wat de klachten waren, en wat 'we' eraan konden doen om te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer aan het werk kon?
![]()
!
Verder een hartstikke leuke vrouw die me vervolgens nog heel veel plezier en succes wenste, en zij zou het wel even gaan regelen bij het uitzendbureau
ohhhquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik ben met zwangerschapsverlof sinds maandag!
"Uhh, ik weet niet. Bent u goed met keizersnedes?"quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een hilarisch verhaal van mn uitzendbureauze blijken me ziek te hebben gemeld, dus ik kreeg vanochtend iemand van die afdeling aan de telefoon met de vraag wat de klachten waren, en wat 'we' eraan konden doen om te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer aan het werk kon?
![]()
!
Verder een hartstikke leuke vrouw die me vervolgens nog heel veel plezier en succes wenste, en zij zou het wel even gaan regelen bij het uitzendbureau
De afdeling waar ik werk heeft ook ooit wel eens het commentaar gehad dat er zoveel ziekteverzuim was. Bleek dat zwangerschappen ook meetelden in de statistieken....quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
!
Ja, dat was mij ook verteld, dat ik 'ziek uit dienst' zou gaan. Dus ik keek niet eens heel verrast op, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn welquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De afdeling waar ik werk heeft ook ooit wel eens het commentaar gehad dat er zoveel ziekteverzuim was. Bleek dat zwangerschappen ook meetelden in de statistieken....
Na correctie viel het wel mee
Maar officieel sta je je idd vaak als ziek te boek
Ik werk(te?) in een callcenter van de overheidquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, wat is jullie job?![]()
Ik ben chauffeur bij PostNL Autobedrijf.
Statistieken. Bij mijn vrouw was er 1 persoon terminaal ziek. Op een kleine afdeling zit je dan structureel te hoog in de statistieken. Pas toen hij overleden was, werd het weer normaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De afdeling waar ik werk heeft ook ooit wel eens het commentaar gehad dat er zoveel ziekteverzuim was. Bleek dat zwangerschappen ook meetelden in de statistieken....
Na correctie viel het wel mee
Maar officieel sta je je idd vaak als ziek te boek
Oh da's wel heel zuur jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Statistieken. Bij mijn vrouw was er 1 persoon terminaal ziek. Op een kleine afdeling zit je dan structureel te hoog in de statistieken. Pas toen hij overleden was, werd het weer normaal
officieel: marketing medewerker bij een educatieve uitgeverij. Maar dat dekt de lading nauwelijksquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
mijn neef wil die van mij wel doen, kijken of middeling toegepast kan wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:16 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, aangifte gedaan, hatseeee klaar drmee!
Wat is precies het voordeel van middeling?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn neef wil die van mij wel doen, kijken of middeling toegepast kan worden
je hebt pmquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Geniaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
!
In de ICTquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Junior consultant in strategische ICT / business development.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
werkvoorbereider/projectleider in de installatietechniekquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
als je over een aantal jaren een aardig verschil in inkomen had, kun je blijkbaar geld terugkrijgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is precies het voordeel van middeling?
Wat ik op de site van de belastingdienst begrijp, was dat je die aanvraag in kunt dienen als de aangifte voor die 3 jaren inmiddels onherroepelijk vastgesteld is. Dus wel aangifte doen, en als je de definitieve aanslag binnen hebt, dan middeling aanvragen. Binnen 36 maanden na de laatste definitieve aanslag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit ook even te kijken en voor mij is het misschien wel interessant. Ik begrijp alleen dat dit een halfjaar kan duren. Betekent dit dan dat ik voor die tijd alvast wel aangifte moet doen?
Same herequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Hmpf, volgens de proefberekening is mijn verschil niet groot genoeg voor middeling. Ik kom van een paar duizend en ik ga naar een behoorlijk startersinkomen. Als dat verschil al niet groot genoeg is, wanneer kom je dan wel in aanmerking?
http://www.belastinghelden.nl/middeling/berekening
Gefeliciteerd!quote:
Terwijl dat als één van de voorbeelden wordt benoemd: student met bijbaan naar normaal salarisquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereVan studentenbaantje naar best aardig salaris en kom er ook niet voor in aanmerking.
[..]
Gefeliciteerd!
Misschien dat het bedoeld is voor mensen die na jaren werken ineens een jaar werkeloos zijn geweest? Of zoiets... dat je als ondernemer echt een gat in je inkomsten hebt ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:49 schreef B.ertha het volgende:
Hmpf, volgens de proefberekening is mijn verschil niet groot genoeg voor middeling. Ik kom van een paar duizend en ik ga naar een behoorlijk startersinkomen. Als dat verschil al niet groot genoeg is, wanneer kom je dan wel in aanmerking?
http://www.belastinghelden.nl/middeling/berekening
Feli!quote:
Dit is dan ook al de tweede keer dat het 10+ graden is. Gelukkig scheid ik zomer- en winterkleren nooit, scheelt me weer moeite.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Nooit te vroeg juichen als het al een keertje 10+ graden is geweest
Koos Werkloos.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Bankierquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:
*mompelt iets met vliezen laten ploppenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ook, bij de kringloop 8 jaar geleden![]()
En nu ben ik er allang op uitgekeken, maar mn vriend wil geen nieuwe bank
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
*mompelt iets met vliezen laten ploppen
[..]
Ik vind alle katten suf. Dat ik allergische reacties krijg helpt daarbij ook nietquote:
[..]
Maar dan zal etcie er ook niet voor in aanmerking komen lijkt me?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Misschien dat het bedoeld is voor mensen die na jaren werken ineens een jaar werkeloos zijn geweest? Of zoiets... dat je als ondernemer echt een gat in je inkomsten hebt ofzo.
Pfffffquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef B.ertha het volgende:
"Uhh, ik weet niet. Bent u goed met keizersnedes?"
Dat zou wel behoorlijk epic zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we gaan het wel zienquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan zal etcie er ook niet voor in aanmerking komen lijkt me?
Ik moest dit jaar voor het eerst bijbetalen maar gelukkig geef ik veel aan goede doelen dus dat kon ik als aftrekpost gebruiken
Afschrijvingquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we gaan het wel zien![]()
Doe je dat via afschrijvingen of collectebus? Want wij gooien wel eens iets in een collectebus, maar dat kan iedereen roepen natuurlijk dus ik zie niet snel gebeuren dat we dat terugkrijgen
Gewoon de collectant iedere keer een bonnetje laten tekenen voor je het geld in de bus deponeert.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we gaan het wel zien![]()
Doe je dat via afschrijvingen of collectebus? Want wij gooien wel eens iets in een collectebus, maar dat kan iedereen roepen natuurlijk dus ik zie niet snel gebeuren dat we dat terugkrijgen
Ah dat vind ik zieligquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
SES / rekentoets
en dat claimt in 5 VWO te zitten![]()
![]()
Best lang. Ik heb het gewoon de volgende dag opengemaakt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe ik heb eindelijk mijn gecondenseerde melk in een pannetje liggenHoe lang moet ik dat dadelijk laten afkoelen?
Dan moet je aardig wat gedoneerd hebben tov je inkomen. Wij doneren ook wel wat, maar kom niet aan de ondergrens...quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dan zal etcie er ook niet voor in aanmerking komen lijkt me?
Ik moest dit jaar voor het eerst bijbetalen maar gelukkig geef ik veel aan goede doelen dus dat kon ik als aftrekpost gebruiken
Zo'n 500 euro per jaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 07:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je aardig wat gedoneerd hebben tov je inkomen. Wij doneren ook wel wat, maar kom niet aan de ondergrens...
Maar bij collectes betalen mensen die anders niet zouden betalen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
collecteren is toch niet rendabel? Als ik geld overmaak naar een goed doel geef ik veel meer dan dat ik in een collectebus zou doen
www.wtwta.nlquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
K3 in concert? Kabouter Plop Parade? Kinderen voor Kinderen Live? Tropische carnaval?![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
K3 in concert? Kabouter Plop Parade? Kinderen voor Kinderen Live? Tropische carnaval?![]()
Zoveel??quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo'n 500 euro per jaar
Tevens meuningNog 1 dagje werken en dan weekend!
Ga met Nem en een grote groep naar een festival op een Center Parcs terrein
Dat klopt ook, maar het complete park is nu afgehuurd door een festivalquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb toch altijd het gevoeldat je alleen naar dat soort parken gaat als je kleine kinderen hebt, een andere reden kan ik niet verzinnen
Zeker nietquote:Maar dat programm ziet er idd niet verkeerd uit
Ik snap je gevoel wel, het is ook wel apart. Ben erg benieuwd hoe het is!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb toch altijd het gevoeldat je alleen naar dat soort parken gaat als je kleine kinderen hebt, een andere reden kan ik niet verzinnen
Maar dat programm ziet er idd niet verkeerd uit
Om mensen te motiveren om geld te doneren? Weet eigenlijk ook niet waarom. Heb het ook nooit als aftrekpost opgegeven omdat ik het niet wistquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het best raar dat je gedoneerd geld terug kunt krijgen eigenlijk.
Omdat ik een eeuwige idealist ben denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zoveel??![]()
Ik doneer ook standaard aan goede doelen, maar dat staat wel echt in verhouding tot mijn inkomen, dus heel lage kwartaalbedragen. Mag ik vragen waarom je zoveel doneert?
Maar wie betaald dan uiteindelijk die donatiesquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:14 schreef MaJo het volgende:
Om mensen te motiveren om geld te doneren? Weet eigenlijk ook niet waarom. Heb het ook nooit als aftrekpost opgegeven omdat ik het niet wist
Whutquote:Omdat ik een eeuwige idealist ben denk ikOorspronkelijk wilde ik 3 doelen steunen: een mensendoel, een dierendoel en een natuurdoel. Maar dan zie ik weer een nieuw doel en dan ga ik die ook steunen
Zit er nu op 6 a 7 geloof ik
Nouja, je krijgt vast niet die 500 euro weer terug he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar wie betaald dan uiteindelijk die donatiesis toch raar
Het is niet zo dat de Belastingdienst het dan opeens betaaldquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar wie betaald dan uiteindelijk die donatiesis toch raar
Oh maar dat vind ik mezelf ook hoorquote:WhutIk vind mezelf nog steeds een fantastisch goed doel
Ah, ja zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:14 schreef MaJo het volgende:
Omdat ik een eeuwige idealist ben denk ikOorspronkelijk wilde ik 3 doelen steunen: een mensendoel, een dierendoel en een natuurdoel. Maar dan zie ik weer een nieuw doel en dan ga ik die ook steunen
Zit er nu op 6 a 7 geloof ik
Ik inmiddels postcodeloterij, Cordaid, Oxfam Novib, Warchild, Proefdiervrij en de rest weet ik even nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, ja zo heb ik het ook gedaanik steun het WNF, de Novib en Proefdiervrij. Zo nu en dan word ik overgehaald om aan iets nieuws bij te dragen, maar dan zet ik dat na een tijdje weer stop. Which reminds me.... tijd om even wat telefoontjes te plegen dus
Collectes, Serious Request en landelijke acties tel ik nog niet eens meequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:21 schreef Etcetera het volgende:
Oh je moet het helemaal zelf weten hoormaar no way dat ik dat ga doen, enige donaties die wij doen is collectebus. Of Serious Request
Als het een aftrekpost is betaal je het grootste gedeelte gewoon zelfquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar wie betaalt dan uiteindelijk die donatiesis toch raar
Niets mis mee, ze zijn niets beter dan elk ander goed doel...quote:
hehehe, nou, Cobra Lotusss en ik gingen rond 04:30 naar ons B&B locatie, buiten nog wat zitten roken en met m'n zatte harses gestruikeld over een boomstronk in het donker. Nog een maand last gehad van m'n linkerhand, waarschijnlijk een scheur in een bot.quote:
Tot op heden kan ik er nog prima mee leven ja, maar ik weet dat ik echt moet stoppen met roken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef LadyBlack het volgende:
Euh... nee dat lijkt me een heel beroerde combinatie ER
Alles al geprobeerd, van accupunctuur, tot lasertherapie, van zoethout kauwen tot nepsiggaretten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef Etcetera het volgende:
Is roken te vervangen voor iets dat gezonder is? Lollies, kauwgom, nepsigaretten...
hmmm PTSS is echt niet leuk nee, sterkte voor die ex van jou.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Dat is inderdaad wel baggermijn ex heeft ook PTSS (niet door een oorlogstrauma overigens), kon o.a. daardoor niet goed stoppen met roken.
Thanksquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He ER, keek net even op jullie website, ziet er steeds beter uit
opmerking/ tip: zorg dat als je nieuws hebt (evenementen) deze niet in het verre verleden liggen
Beter een lege sectie dan oud nieuws
Zo een supersmoker, die mag toch niet meer verkocht worden in Nederland?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn zwager heeft zo'n supersmoker (zo heette het toch?), dus wel nicotine, maar geen teer.
Hij zweert erbijKan gewoon binnen roken, je ruikt er niks van
Fixedquote:
Stoppen met roken is ook verrekte lastig! Heb je Alan Carr al eens gelezen? Dat heeft mij tot nu toe 2x geholpen met stoppen. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook weer wat teveel rookquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alles al geprobeerd, van accupunctuur, tot lasertherapie, van zoethout kauwen tot nepsiggaretten.
Probleem naast mijn COPD is PTSS (dit ivm een oorlogstrauma).
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
Heb je Alan Carr al eens gelezen? Dat heeft mij tot nu toe 2x geholpen met stoppen.
Hoezo dequote:
Alan carr lolquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fixed
[..]
Stoppen met roken is ook verrekte lastig! Heb je Alan Carr al eens gelezen? Dat heeft mij tot nu toe 2x geholpen met stoppen. Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook weer wat teveel rook
En had al zo'n vermoeden dat je ook iets met het leger te maken had door je link met CobraWel verrot van dat oorlogstrauma
Wil je daar meer over vertellen of praat je er liever niet over? Ben erg nieuwsgierig namelijk maar als je er niet over wilt praten snap ik dat natuurlijk ook!
Die smiley was vanwege het meerdere keren stoppenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoezo de? Het heeft me in ieder geval 8 maanden en 6 maanden van het roken afgehouden, beter dan gewoon doorroken toch
Ga het in een rustig moment even lezen, knap dat je het opgeschreven hebtquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar over mijn oorlogstrauma, staat op FOK!
DEF / Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Oh, geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo een supersmoker, die mag toch niet meer verkocht worden in Nederland?
Gelezen, jeetje wat heftig! Wel heel knap dat je het zo op durft te schrijven en fijn dat er een diagnose is, dan kun je er ook wat mee.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alan carr lol
Heb dat boek gelezen, maakte me enkel depri![]()
Dat snapte ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Die smiley was vanwege het meerdere keren stoppen
Ik had het al eerder gelezen, het blijft indrukwekkend. En knap dat je het zo op een openbaar forum durft op te schrijven. Respect ervoor, ik weet uit mijn achtergrond hoe moeilijk het soms om over dit soort ervaringen en trauma's te praten en hoe het je voor je leven tekent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alan carr lol
Heb dat boek gelezen, maakte me enkel depri![]()
Zeg, jij moet helemaal niet roken want je was gestopt en dat was makkelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef MaJo het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd ook weer wat teveel rook
Super fijn dat je zoveel hebt aan je omgeving, dat is heel wat waard! Is de vrouw op de foto je ex-vrouw of was je in Brazilië al samen met Lotusss? En waarom ben je weer naar Nederland gekomen? Wat een vragen allemaal, je moet het maar zeggen als je het zat wordtquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Dank jullie, voor mij was het een uitlaatklep die ik ten tijde van schrijven weer even nodig had.
Lotusss, die altijd mij zal blijven steunen, echt, soms heb ik met haar te doen ivm mijn grillen.
Maar ze blijft me steunen, ondanks alles.
Voor het "thuisfront", de vrouwen, vriendinnen en familie van PTSS'ers is het soms vaak nog moeilijker dan voor de betrokkenen zelf.
Mijn respect daarom ook naar mijn ex-vrouw, en naar Lotusss, die toch maar moeten leven met mijn onstuimige gedrag.
Hen ben ik zéér dankbaar, meer dan dat ik soms laat blijken.
Op het moment rook ik wel eens als we een wijntje drinken of uitgaan, de gewoonte van de hele dag door roken ben ik gelukkig vanafquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeg, jij moet helemaal niet roken want je was gestopt en dat was makkelijk
Die foto was mijn Braziliaanse ex-vrouw, 7 jaar mee getrouwd geweest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Super fijn dat je zoveel hebt aan je omgeving, dat is heel wat waard! Is de vrouw op de foto je ex-vrouw of was je in Brazilië al samen met Lotusss? En waarom ben je weer naar Nederland gekomen? Wat een vragen allemaal, je moet het maar zeggen als je het zat wordt
Heel begrijpelijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die foto was mijn Braziliaanse ex-vrouw, 7 jaar mee getrouwd geweest.
Het was op. Mede door mijn verlangen naar het verleden. Zij kon er niet goed mee overweg, en ik idem.
Knap om dit zo uitgebreid op te schrijven, ER. Respect.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Klinkt wellicht erg bizar, maar ik geniet nu nog van het leven, met mijn PTSS en COPD, dan dat ik daarvoor moet afzien, en dingen moet laten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:48 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb je verhaal al eerder gelezen, ER. Heb je dit hier al eerder gelinkt of is dat toevallig? Ik kom eigenlijk niet zo vaak buiten de AKQ namelijk.
Overigens lees ik dat PTSS niet alleen het stoppen moeilijker maakt maar ook dat roken PTSS erger kan maken. Je zit dus echt in een vicieuze cirkel. En ik lees ook dat de kans op succesvol stoppen vele male groter is als je PTSS therapie combineert/integreert met hulp bij stoppen met roken. En dan bedoelen ze niet lasertherapie maar 'echte' therapie. Misschien kun je daar nog eens naar kijken?
Denk je dat echt? Dat vind ik wel heftigquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klinkt wellicht erg bizar, maar ik geniet nu nog van het leven, met mijn PTSS en COPD, dan dat ik daarvoor moet afzien, en dingen moet laten.
De 50 ga ik niet halen, denk ik, maar dan heb ik wel geleefd.
Stoppen met roken heeft voor mij helaas geen prioriteit.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bonnie Tyler naar Eurovisie Songfestival
![]()
Ik ben voor de Duvel niet bangquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Dat vind ik wel heftigMaar het is inderdaad wel je eigen keuze
jammer dat ze Boney M niet afvaardigenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het begint meer en meer een freakshow te worden
Aan de 500 kwam ik net niet, maar ik had destijds ook een stuk of 7 doelen, waar ik dan 5 euro per maand aan gaf. Jammer, zat dus net onder de grens.quote:
Je wilt toch ook kwaliteteit van leven hebben, ook/juist als je maar 50 wordt? COPD gaat je daar niet bij helpen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:53 schreef ErwinRommel het volgende:
De 50 ga ik niet halen, denk ik, maar dan heb ik wel geleefd.
Stoppen met roken heeft voor mij helaas geen prioriteit.
Ik ken helemaal niks. Alleen John Coffey, maar dan als karakter uit The Green Mile.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar dat programm ziet er idd niet verkeerd uit
Haha, da's nog een tikkie erger.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef Soempie het volgende:
Zelfde hier wyccie. Ik heb zelfs al m'n cd's naar zolder gebracht.![]()
Maar wat MaJo post ken ik toch wel, dus ergens pik ik toch nog wel wat op.
Misschien zei hij het alleen maar om jou de hele dag bezig te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:45 schreef Soempie het volgende:
Wiebel zei gister dat hij chocolade had gekocht, maar nu kan ik de repen niet vinden.![]()
Vaak pik je meer mee dan je denktquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef Soempie het volgende:
Zelfde hier wyccie. Ik heb zelfs al m'n cd's naar zolder gebracht.![]()
Maar wat MaJo post ken ik toch wel, dus ergens pik ik toch nog wel wat op.
Ik vond Of Monsters and Men meteen bekend klinken omdat de titel lijkt op het boek Of Mice and Men van Steinbeckquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, da's nog een tikkie erger.
Of Monster and Men komt me ook wel vaag bekend voor, maar dat kan goed komen doordat het hier eerder is gepost.
Ik weet niet zo goed waardoor het komt. Weinig zin, denk ik.
quote:Misschien zei hij het alleen maar om jou de hele dag bezig te houden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef wyccie het volgende:
Misschien zei hij het alleen maar om jou de hele dag bezig te houden.
Als je die vindt zeg het dan even, mijn ouders zoeken hetzelfdequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl ik echt wel iets beters te doen heb dan dat.Maargoed, het enige wat ik gedaan heb is in de keukenkastjes kijken. Dat was niet veel werk.
En vanmorgen plantjes gekocht om voor het raam te zetten. Het ziet er opeens een stuk zonniger en leuker uit hier.Alleen nog steeds de vraag: wat te doen met de tv hoek en de grote witte muur. Als mensen nog ideetjes hebben? Iets van een laag, lang (2 meter) tv meubel zoeken we, maar nog niks kunnen vinden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:17 schreef wyccie het volgende:
Toen ik naar mijn oude woning verhuisde had ik opeens een balkon. Mijn oud-collega's () hebben me bij de housewarming een balkonbak met geraniums gegeven.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:27 schreef wyccie het volgende:
Dan zit er niks anders op:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70200717/
Kom daarna even in Bussum op mijn werk een bakkie doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks naar m'n oma in Almere, ff een bliksem bezoekje afleggen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom daarna even in Bussum op mijn werk een bakkie doen.
Het hoeft ook geen uren te duren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik wel ff met Lotusss overleggen
Die moet morgen weer gewoon werken, en morgen een hele lange rit voor de boeg richting Dresden
PM anders ff waar in Bussum
De hulp is gelukkig goed verbeterd, al kan het altijd beterquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:41 schreef wyccie het volgende:
Heb je verhaal gelezen, ER. Blijkbaar had ik dat destijds al eens gelezen.
Het mooiste (en toen kwamen de tranen) vond ik toen je voor de tweede keer hulp nodig had van defensie. En dat zij je gelijk alle hulp boden die je nodig had. Die loyaliteit en verantwoordelijkheid aan hun oud-militairen vind ik mooi.
Ik zal eens kijken als ik op visite komquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Terwijl ik echt wel iets beters te doen heb dan dat.Maargoed, het enige wat ik gedaan heb is in de keukenkastjes kijken. Dat was niet veel werk.
En vanmorgen plantjes gekocht om voor het raam te zetten. Het ziet er opeens een stuk zonniger en leuker uit hier.Alleen nog steeds de vraag: wat te doen met de tv hoek en de grote witte muur. Als mensen nog ideetjes hebben? Iets van een laag, lang (2 meter) tv meubel zoeken we, maar nog niks kunnen vinden.
Mooiquote:
quote:
Ik heb er 2 bovenop elkaar (van allebei de pootjes eraf), en als een soort dressoir tegen een lange muur. De tv staat op een hoger kastje klem in een hoekjequote:Op donderdag 7 maart 2013 15:07 schreef wyccie het volgende:
De liggende Expedit-suggestie vind ik ook wel een goede.
Ik heb ook een liggende Expedit, met nog een kleinere er bovenop, met rode deurtjes.
LB, die Lack heb ik ook. Helemaal vergeten.![]()
Alleen zakt die van mij iets in, omdat ik nog een beeldbuistv heb.
Ik heb bij de Karwei een los meubelpootje gehaald en die eronder geklemd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ook een Lack tv meubel en die zakt ook door
Ikeahack.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb er 2 bovenop elkaar (van allebei de pootjes eraf), en als een soort dressoir tegen een lange muur. De tv staat op een hoger kastje klem in een hoekje
Cool!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:11 schreef wyccie het volgende:
Arrrh, beetje onrustig, omdat er een kans is dat ik last minute naar Azië ga voor een heel erg korte vakantie.Maar dan zou ik nog wel even heel wat moeten gaan regelen/verzetten.
Dat zou echt tof zijn! Wanneer verwacht je de mogelijke goedkeuring te horen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:11 schreef wyccie het volgende:
Arrrh, beetje onrustig, omdat er een kans is dat ik last minute naar Azië ga voor een heel erg korte vakantie.Maar dan zou ik nog wel even heel wat moeten gaan regelen/verzetten.
Vanavond, over een paar uur eigenlijk. De goedkeuring moet vanuit Azië komen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:14 schreef Soempie het volgende:
Dat zou echt tof zijn! Wanneer verwacht je de mogelijke goedkeuring te horen?
Cool! Waarvoor is het en waar? Ik ga volgend jaar naar Azië en kan eigenlijk niet wachtenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanavond, over een paar uur eigenlijk. De goedkeuring moet vanuit Azië komen.
Ik zou dan een boel rijlessen en een theorie-examen moeten verzetten. En sollicitaties! Ik moet nog brieven gaan schrijven voor ik wegga.
Spannend.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vanavond, over een paar uur eigenlijk. De goedkeuring moet vanuit Azië komen.
Ik zou dan een boel rijlessen en een theorie-examen moeten verzetten. En sollicitaties! Ik moet nog brieven gaan schrijven voor ik wegga.
Een vriendin zit daar in Indonesië vanwege haar werk. Ze hebben iets van hier nodig, en dat kom ik dan even brengen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
Cool! Waarvoor is het en waar? Ik ga volgend jaar naar Azië en kan eigenlijk niet wachten![]()
Dat klinkt heerlijk decadentquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vriendin zit daar vanwege haar werk. Ze hebben iets van hier nodig, en dat kom ik dan even brengen.Mijn god, dat klinkt echt erg.
Waarheen gaat de trip?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik ga nu dan ook even alle formulieren/brieven en dergelijke invuillen/typen. Wat ik toch al wel had moeten doen, maar nu even met spoed. Ik ben ook zo;n enorme uitstellerd.
Mocht het niet doorgaan, dan heb ik dat in ieder geval af.
Echt gaaf!quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef wyccie het volgende:
Indonesië. Nog nooit geweest, maar ik verheug me u al op het eten en de karaokes.![]()
Oh...even rustig doen en niet te vroeg juichen, misschien gaat het niet eens door.
* van die roze wolk afstapt*
Indonesië, land waar mijn voorouders vandaan kwamenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef wyccie het volgende:
Indonesië. Nog nooit geweest, maar ik verheug me u al op het eten en de karaokes.![]()
Oh...even rustig doen en niet te vroeg juichen, misschien gaat het niet eens door.
* van die roze wolk afstapt*
Niet zo lang, minder dan twee weken, omdat ik nog echt een boel rijlessen moet hebben en wat andere dingen gepland staan (o.a. promotie, bruiloft en diplomauitreiking).quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:25 schreef MaJo het volgende:
Echt gaaf!Hoe lang ga je dan? Ik ga voor je duimen!
Zelf al eens geweest?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Indonesië, land waar mijn voorouders vandaan kwamen
een koffer met inhoud...quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een vriendin zit daar in Indonesië vanwege haar werk. Ze hebben iets van hier nodig, en dat kom ik dan even brengen.Mijn god, dat klinkt echt erg.
Nog nooit, en het trekt me eerlijk gezegd ook nietquote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)olver-in-vagina.htmlquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een koffer met inhoud...
een partij bolletjes...
Alleen al voor het heerlijke eten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog nooit, en het trekt me eerlijk gezegd ook niet
Ach, dat kan ik ook zelf maken, dat heeft moeke en m'n oma me geleerdquote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er nu in de tussentijd al wel heel wat veranderd.
Mij lijkt het sowieso wel leuk om andere landen te bezoeken of het smerig is of niet. Smerigheid ben ik wel gewend. Ik denk dat Indonesië ook genoeg natuur heeft om van te genieten.
Misschien, ooit, dat Lotusss en ik Indonesië nog eens gaan bezoeken, maar dan meer om de familie historie na te gaan, en de Nederlandse Erevelden te bezoeken in naam van enkele verenigingenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:04 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er nu in de tussentijd al wel heel wat veranderd.
Mij lijkt het sowieso wel leuk om andere landen te bezoeken of het smerig is of niet. Smerigheid ben ik wel gewend. Ik denk dat Indonesië ook genoeg natuur heeft om van te genieten.
ErwinRommel en overleggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik wel ff met Lotusss overleggen
Die moet morgen weer gewoon werken, en morgen een hele lange rit voor de boeg richting Dresden
PM anders ff waar in Bussum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |