Tja, veel keuze hebben de mannen daar niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Na onderzoek vandaag: Wat zijn Schotse 'dames' toch verschrikkelijk lelijk en toch lopen ze massaal achter een kinderwagen...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Na onderzoek vandaag: Wat zijn Schotse 'dames' toch verschrikkelijk lelijk en toch lopen ze massaal achter een kinderwagen...
Ze hebben hier condooms en ongetwijfeld ook vuilniszakken...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, veel keuze hebben de mannen daar niet.
heb er niet heel veel verstand van maar volgens mij zijn de meeste Schotse mannen nou ook niet bepaald knapquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, dat was geen onderdeel van het onderzoek. En ik ben dan ook geen kenner. Maar ik vermoed dat je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar zijn de schotse mannen dan minder lelijk vraag ik me af?
Nu maar afwachten of zijn opvolger slechter of beter is.quote:
Vanwege de olie-industrie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom. Mooi moment om over te drageen en dan mogen ze de rest van de eilanden er bij hebben
Amerikaans toch? En misschien op korte termijn wel Chinees.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die raffinaderij is toch al van Venezuela?
Yep, dat de bedreiging van onze gebiedsdelen dood is boeit blijkbaar weinig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vonnis van baflo is breaking news en dit niet?![]()
Aan die dood is toch niets meer te veranderen...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het vonnis van baflo is breaking news en dit niet?![]()
Misschien wil hij meewerken aan je foto shoots, hij zal goed stil blijven poseren...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben er nou niet echt achter of het nou een kwaaie pier wasIk dacht van wel
Naakt zou ik 'm niet fotograferen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien wil hij meewerken aan je foto shoots, hij zal goed stil blijven poseren...
In mijn groentetas deze week. Benieuwd naar de schorseneren.quote:Bieten, koolrabi, schorseneren, williams peren, elstar appels en bananen
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de Williams peren. Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
In mijn groentetas deze week. Benieuwd naar de schorseneren.
Tot na de uitslag van de wedstrijd op FOK! wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het al zo ver dat PS geassocieerd wordt met naaktfoto's?
Schorseneren wel gehad?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de Williams peren. Die ken ik niet.
Vloeibaar met alcohol is dat prima te doen. Willy birne...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw ervaring met de Williams peren. Die ken ik niet.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot na de uitslag van de wedstrijd op FOK! wel.
Schorseneren? Ja, 20 jaar geleden. Weet ik eigenlijk nog maar weinig van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schorseneren wel gehad?
Dit vind ik over de Williams peer: "weerstand biedend tegen schurft". Altijd fijn.
En dinsdag krijg ik mijn HelloFresh box.
Dat wordt twee vingers in de neus voor PS...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
SEX / Maak de mooiste naaktfoto, en WIN!
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt twee vingers in de neus voor PS...
Ja, 10 maart.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik dan toch ook maar een reisfoto instuur. Sluitingsdatum zal voor alle wedstrijden wel 10 maart zijn?
Met één andere inzending is het altijd prijs jaquote:
Ja, het gaat wat traag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Met één andere inzending is het altijd prijs ja
zul je net zien dat je wint!quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef wyccie het volgende:
Zal ik ook iets insturen, PS, dan is er tenminste ook iemand die die niet in de prijzen valt.
Jammer, ik heb nu tijd en kan dus experimenteren, maar iedereen die ik ken moet gewoon werken of is weg.
Dat zou je toch niet erg vinden?quote:
Dit.quote:
Weinig opzienbarend iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het hoge woord is er uit...
Boogerd kon ook met doping niet winnen
![]()
eerste dag werken van de week voelt altijd als maandagquote:
Ik ben echt helemaal klaar met die kou en de winter. Ophoepelen graagquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je leest het steeds meer. Mogelijk volgende week zelfs vorst overdag en kans op sneeuw
quote:Op woensdag 6 maart 2013 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het hoge woord is er uit...
Boogerd kon ook met doping niet winnen
![]()
Het is 6 maart, natuurlijk komt er nog een flinke klap koud weer aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
Het zal toch niet hè?
http://www.nu.nl/binnenla(...)erugkeer-winter.html
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een hilarisch verhaal van mn uitzendbureauze blijken me ziek te hebben gemeld, dus ik kreeg vanochtend iemand van die afdeling aan de telefoon met de vraag wat de klachten waren, en wat 'we' eraan konden doen om te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer aan het werk kon?
![]()
!
Verder een hartstikke leuke vrouw die me vervolgens nog heel veel plezier en succes wenste, en zij zou het wel even gaan regelen bij het uitzendbureau
ohhhquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Nee ik ben met zwangerschapsverlof sinds maandag!
"Uhh, ik weet niet. Bent u goed met keizersnedes?"quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens nog een hilarisch verhaal van mn uitzendbureauze blijken me ziek te hebben gemeld, dus ik kreeg vanochtend iemand van die afdeling aan de telefoon met de vraag wat de klachten waren, en wat 'we' eraan konden doen om te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer aan het werk kon?
![]()
!
Verder een hartstikke leuke vrouw die me vervolgens nog heel veel plezier en succes wenste, en zij zou het wel even gaan regelen bij het uitzendbureau
De afdeling waar ik werk heeft ook ooit wel eens het commentaar gehad dat er zoveel ziekteverzuim was. Bleek dat zwangerschappen ook meetelden in de statistieken....quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:40 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
!
Ja, dat was mij ook verteld, dat ik 'ziek uit dienst' zou gaan. Dus ik keek niet eens heel verrast op, maar de mevrouw aan de andere kant van de lijn welquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De afdeling waar ik werk heeft ook ooit wel eens het commentaar gehad dat er zoveel ziekteverzuim was. Bleek dat zwangerschappen ook meetelden in de statistieken....
Na correctie viel het wel mee
Maar officieel sta je je idd vaak als ziek te boek
Ik werk(te?) in een callcenter van de overheidquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, wat is jullie job?![]()
Ik ben chauffeur bij PostNL Autobedrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |