Hahaha ja sorry, ik ben echt waanzinnig slecht in rekenen en wiskunde;)quote:
kijk ik zal dit jou uitleggen manquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:05 schreef Gereldinex het volgende:
[..]
Hahaha ja sorry, ik ben echt waanzinnig slecht in rekenen en wiskunde;)
Maar waarom doe je het * en niet / ?
Oooh ja! Thanks:) dit bewijst maar weer hoe slecht het gesteld is met het rekenen in Nederland;)quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kijk ik zal dit jou uitleggen man
de geluid in die water gaat 1500 meter per seconde
dus iedere seconde 1500 meter jatog? je doet dan gewoon het aantal seconden dat de geluid onder weg is keer 1500 meter zodat je de totale afstand krijgt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Gereldinex het volgende:
[..]
Oooh ja! Thanks:) dit bewijst maar weer hoe slecht het gesteld is met het rekenen in Nederland mijn rekenen
Check.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Gereldinex het volgende:
[..]
Oooh ja! Thanks:) dit bewijst maar weer hoe slecht het gesteld is met het rekenen in NederlandMijn geval
hahaha dat zou je dus denken, maar dit is een van de meest gemaakte fout in dit oefen programma;) Dus het ligt niet alleen aan mij, gelukkig. Al moet ik natuurlijk wel toegeven, dat ik er nogal slecht in ben;)quote:
Dit heeft niets met rekenvaardigheid te maken maar met gebrek aan inzicht en probleemoplossend vermogen. Geen beste eigenschap voor een VWO'er.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Gereldinex het volgende:
Hahaha jongensjongens. De overheid stelt niet voor niets een rekentoets vast. Ik ben niet de enige die hier niets van kan.
Dat is ook zeker waar, dat heb ik te weinig. Maar dat neemt niet weg, dat deze generatie niet kan goed genoeg kan rekenen. Ik heb al 4.5 jaar niets aan rekenen gedaan. Dus ja, dan zijn zelfs de basis dingen eventjes weer lastig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met rekenvaardigheid te maken maar met gebrek aan inzicht en probleemoplossend vermogen. Geen beste eigenschap voor een VWO'er.
Het is enigste.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Gereldinex het volgende:
Hahaha jongensjongens. De overheid stelt niet voor niets een rekentoets vast. Ik ben niet de enige die hier niets van kan.
Voor gym?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Gereldinex het volgende:
Ik sta verder gewoon een 8 gemiddeld hoor, dus het valt allemaal best mee;)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |