picsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef AppelCake het volgende:
Miley heeft haar haren per ongeluk blauw geverfd.
niet prongelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef AppelCake het volgende:
meer grijs joh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)an-Miley-Cyrus.dhtml
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja die was ik vergeten
[..]
Oh en die
wow niemand geeft een botte neuk om je puberale obsessie met die irritante tomboy, verman jezelf eens zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:56 schreef AppelCake het volgende:
Ik geef een neukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow niemand geeft een botte neuk om je puberale obsessie met die irritante tomboy, verman jezelf eens zeg
ik wou dat iemand een neuk in je oogkas gaf zodat je je toetsenbord niet meer kon vindenquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wou dat iemand een neuk in je oogkas gaf zodat je je toetsenbord niet meer kon vinden
Doe eens lief johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik wou dat iemand een neuk in je oogkas gaf zodat je je toetsenbord niet meer kon vinden
a serbian filmquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
samen keer kijken?quote:
even met hypocriet overleggen ditquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow, je weet hoe geil ik daar van word en ik kan niet instaan voor wat er daarna gebeurd![]()
![]()
Heppie is van mij en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow, je weet hoe geil ik daar van word en ik kan niet instaan voor wat er daarna gebeurd![]()
![]()
ja en ménagequote:
wut.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
I've got a little willy, I put it in my bum
xddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oeps dat was een typfout :S incorrect spelling is such a turnoff
Willy bum bum (kijk maar op YouTube)quote:
Ik heb choco paaseitjes voorquote:
wtf dat liedjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
hahahahahah dat is echt een liedje voor stu
Grappig liedje toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:38 schreef supersof het volgende:
hahahahahah dat is echt een liedje voor stu
croissantjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb zin in iets warms, broodjes uit de oven
Niet leuk? Ik vind het wel leuk en het blijft in je kop zittenquote:
ga me geen moeite doen johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kip van de subway met pittige saus
ja hoorquote:
echt iets voor stuquote:
slaapkopquote:
gewoonquote:
Neequote:
je slaapt straks gewoon een uurtje minderquote:
Nietquote:
Zo lang het maar niet een uur duurt voordat ik slaapquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
je slaapt straks gewoon een uurtje minder
kan je dan gewoon slapen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb ook honger hoor ik kwel mezelf net zo goedaltijd als ik in bed lig
en anders eigen schuldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet een uur duurt voordat ik slaap
Wat is dit gezwel van het internetquote:
Zeg maar dat ome Stu het wel leuk vondquote:
Ome Stu is raarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg maar dat ome Stu het wel leuk vond
Leuk he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is dit voor een geweldig filmpje
wanneer dronken worden?quote:
echt nietquote:
quote:
Niet eens je excuses aanbieden zegquote:
Oh dan blijf ik nog wel wakkerquote:
Narcist.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
Tering, soms dan besef ik gewoon weer hoe geweldig ik ben![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Niet eens je excuses aanbieden zeg
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Dag 47: LB heeft nog steeds geen pics.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Narcist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Je doet mee?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik nog wel wakker
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Narcist.Wooop wooopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Kom bij mij biertje doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
Tering, soms dan besef ik gewoon weer hoe geweldig ik ben![]()
![]()
![]()
oh god oh godquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
Dafuq, ik hoor hier een helicopter
Ze weten dat ik hier ben
SNEL VLUCHT IN JE KLEDINGKAST!! GA NAAR NARNIA!!! OP ZOEK NAAR DE LEEUW!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
Dafuq, ik hoor hier een helicopter
Ze weten dat ik hier ben
Ik zal mijn secretaresse vragen contact met je op te nemen om te kijken of ik daar tijd voor hebquote:
Met mij? Daar heb ik een woordvoerder voor ingehuurdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal mijn secretaresse vragen contact met je op te nemen om te kijken of ik daar tijd voor heb
quote:
Nah, ben vrij moe, laten we dat maar niet doen,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Aslanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
SNEL VLUCHT IN JE KLEDINGKAST!! GA NAAR NARNIA!!! OP ZOEK NAAR DE LEEUW!!!!
Ja dat helpt inderdaad met ingebouwde IR camera in de heliquote:
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat helpt inderdaad met ingebouwde IR camera in de heli
Ga de stad in dan vinden ze je nooitquote:
Niet dat ze ooit van de grond gaat komenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
De Stoopjes
Die vrouwHoe ze daar staat met haar handen te fladderen, godverdomme zeg het is net een bij die probeert weg te vliegen
![]()
Godverdomme zegquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ze ooit van de grond gaat komen
Ik heb echt iedereen aan de taksi geholpenquote:
Ik drink al jaren taksiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt iedereen aan de taksi geholpen
quote:
ja dankjewelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb echt iedereen aan de taksi geholpen
geen dank. Iedereen kan van taksi genietenquote:
zij heeft een relatie met ban saundersquote:
Was wel een vreemd figuur thoughquote:
hahaha een mens is geen bezit hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
geen dank. Iedereen kan van taksi genieten
nee niet van tax, die is van jou
Wat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft een relatie met ban saunders
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was wel een vreemd figuur though
Dacht trouwens dat hij ouder was
jij deelt tax met heel de wereld ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha een mens is geen bezit hooriedereen mag van tax genieten
nee dat gaat weer net te furrrquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jij deelt tax met heel de wereld ja?
met wie deel je hem dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat gaat weer net te furrr
zie je dat nu pas?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)n-album-beyonce.html
oeh oeh wat zie ik staan op NU.nl!
blijkt het om het vorige album te gaan
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen geniet van hem op een andere manier
Permaban Saunders?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
zij heeft een relatie met ban saunders
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:22 schreef JRRY het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)havez-overleden.html
hij ook
quote:
seinfeldquote:
ben saundersquote:
hoi rockquote:
Mwuah.. Ben rustiger..quote:
Waarom opnieuw dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mwuah.. Ben rustiger..
En nu iets doen wat ik heel kut vind.. Opnieuw studiekeuzetest doen..
watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mwuah.. Ben rustiger..
Sowieso keuzesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mwuah.. Ben rustiger..
bleh ik heb het al zwaar en dan ben ik nog net 16quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sowieso keuzes
Verantwoordelijkheden
nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
wist je dat ik niet eens weet wat fysio, podio of wat dan ook is.
wat dan? deel je kennisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik weet sinds een jaartje of 2 wat een podotherapeut is
Ik ben daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon(het gaat wel een beetje mis)
Iemand die geilt op voeten (had iets met een teennagel die de verkeerde kant opgroeide om het netjes te zeggen)quote:
en die gaat daar dan op rukken/vingeren, op jouw vergroeide teennagel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iemand die geilt op voeten (had iets met een teennagel die de verkeerde kant opgroeide om het netjes te zeggen)
wat ergquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als het moet..
Heb gewoon te weinig punten..
journalistiekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
Eigenlijk wil ik iets met radio en tv gaan doen, achter de schermen, dat wel.
ik wil sjon de mol worden, tv-programmas bedenken en geld verdienen terwijl ik leuke programma's bedenk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
Eigenlijk wil ik iets met radio en tv gaan doen, achter de schermen, dat wel.
awh wel jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als het moet..
Heb gewoon te weinig punten..
jaja, helpen doen ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
en die gaat daar dan op rukken/vingeren, op jouw vergroeide teennagel?
Maar, je zet je toch wel gewoon in?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja man.. Echt kut, want ik vind het zoo leuk.
Ja.. Hoop ik ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh wel jammer
Hopelijk vind je dan nog iets wat je leuk vindt om te doen
Eerste periode slecht ingezet, tweede periode beter, maar net niet genoeg.. En nu wel!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar, je zet je toch wel gewoon in?
Dan is het gewoon te moeilijk of niet?
Is er een kans dat je het gaat halen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Eerste periode slecht ingezet, tweede periode beter, maar net niet genoeg.. En nu wel!
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok afslaap lekker zo
en succes rockkomt goed
Ja man.. En tgaat al zo lekker met mequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
succes ermee in elk geval! Zulke dingen zijn rot
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
en succes rockkomt goed
Jaa dat wel!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Is er een kans dat je het gaat halen dan?
Welterustenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd
Ik ga ook slapen! Slaap lekker!
waarvoor de haat op fok!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah
school
familie
vrienden
fok!
mijn verkoudheid
mijn hoofdpijn
_____
DAn hoef je je geen zorgen te maken toch? Naja een beetje, maar het is niet het einde van de wereld lijkt mequote:
Omdat FOK! ervoor heeft gezorgd dat ik te weinig leer voor mijn toetsen morgen overmorgen en vrijdag.quote:
naww klotequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja man.. En tgaat al zo lekker met me
Ja maar je hoeft ook niet op FOK! natuurlijk. Ze verplichten je nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat FOK! ervoor heeft gezorgd dat ik te weinig leer voor mijn toetsen morgen overmorgen en vrijdag.
Succes kerel, nog een keer flink aanpoten! En slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd
Ik ga ook slapen! Slaap lekker!
Sweet dreams Superquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
en succes rockkomt goed
nou enquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft ook niet op FOK! natuurlijk. Ze verplichten je niet
het is wel veel bijeen zo, ik heb dat op het moment ook, tuig levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat FOK! ervoor heeft gezorgd dat ik te weinig leer voor mijn toetsen morgen overmorgen en vrijdag.
Welterusten DJquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen te slapen
kon het leven maar net als bij de sims op pauze bah.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het is wel veel bijeen zo, ik heb dat op het moment ook, tuig leven
ik ga me morgen in de droomwereld van sim city storten (puur om mijn tuig leven even te vergetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
kon het leven maar net als bij de sims op pauze bah.
okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ga me morgen in de droomwereld van sim city storten (puur om mijn tuig leven even te vergeten) tuigleven wijnglastruestory.png
dat moet ik eigenlijk ook doen ja, was ik ook van plan vandaag te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok
ik ga me morgen in de schoolboeken storten.
ja bah hier ook ik ben echt verdrietigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook doen ja, was ik ook van plan vandaag te doen
helemaal niks gedaanmaar kwamen ook kutdingen tussen
straks worden we nog verbannen naar r&pquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook doen ja, was ik ook van plan vandaag te doen
helemaal niks gedaanmaar kwamen ook kutdingen tussen
Niets van die gast aantrekken joh. Ik heb ook geen idee waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ken die speedo-drager niet eens
wiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ken die speedo-drager niet eens
Ik heb geen idee joh. Negeer dat bericht gewoon en kom ook daar als je dat wiltquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij dan ook mee! En Supersof en Promi
Jij hebt me niet weg gepest, supersof was wel lief, promi is gewoon een pestkop.
Wtf
naw blijf wel lekker hier bij de kleuters joh, heb geen zin om ergens te posten waar ik schijnbaar niet geduld wordtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh. Negeer dat bericht gewoon en kom ook daar als je dat wilt
Ach, vooroordelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet eens
Hij heeft een hekel aan het jong tuig ofzo
ja ach als je iemand niet kent even kijken hoever je kan gaan enzo mjaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ach, vooroordelen
Ik kan iedereen hier wel hebben hoor, ook 'pestkoppen'
Promiquote:
Goed goed. Und du?quote:
Waarschijnlijk was hij na 1 opmerking al op zijn teentjes getraptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach als je iemand niet kent even kijken hoever je kan gaan enzo mjadie speedo ken ik geeneens
Een user die dat zegt. De rest was het allemaal oneens met hemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw blijf wel lekker hier bij de kleuters joh, heb geen zin om ergens te posten waar ik schijnbaar niet geduld wordt
boks ouwe!quote:
waarschijnlijk wel ja want ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij na 1 opmerking al op zijn teentjes getrapt
naw de sfeer daar is toch anders dus haal hem lekker weg uit MyATquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een user die dat zegt. De rest was het allemaal oneens met hem
Okay. Nou ja, als je maar weet dat ik voor je op zou komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw de sfeer daar is toch anders dus haal hem lekker weg uit MyAT
haha dankjewel hoor Stuquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Nou ja, als je maar weet dat ik voor je op zou komen
hehe ben je dat niet danquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet mijn bierflesjes sowieso eens opruimen uit mijn kamerIk begin een alcoholist te lijken zo
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet mijn bierflesjes sowieso eens opruimen uit mijn kamerIk begin een alcoholist te lijken zo
Buiten af en toe een biertje drink ik niks dus nee denk het nietquote:
haha braaf hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten af en toe een biertje drink ik niks dus nee denk het niet
Meer vind ik ook niet nodig eigenlijk. Zie er geen reden toe om in mijn eentje aan de sterke drank te gaan ofzo. Vind het ook niet lekkerquote:
Impliceren dat alle sterke drank hetzelfde smaaktquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer vind ik ook niet nodig eigenlijk. Zie er geen reden toe om in mijn eentje aan de sterke drank te gaan ofzo. Vind het ook niet lekker
ach als ik drink is het meestal ook alleen dropshot ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer vind ik ook niet nodig eigenlijk. Zie er geen reden toe om in mijn eentje aan de sterke drank te gaan ofzo. Vind het ook niet lekker
Klopt. heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat alle sterke drank hetzelfde smaakt_____!!!!
Goeie billen trouwens he op men blog?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat alle sterke drank hetzelfde smaakt_____!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |