okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ga me morgen in de droomwereld van sim city storten (puur om mijn tuig leven even te vergeten) tuigleven wijnglastruestory.png
dat moet ik eigenlijk ook doen ja, was ik ook van plan vandaag te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
ok
ik ga me morgen in de schoolboeken storten.
ja bah hier ook ik ben echt verdrietigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook doen ja, was ik ook van plan vandaag te doen
helemaal niks gedaanmaar kwamen ook kutdingen tussen
straks worden we nog verbannen naar r&pquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat moet ik eigenlijk ook doen ja, was ik ook van plan vandaag te doen
helemaal niks gedaanmaar kwamen ook kutdingen tussen
Niets van die gast aantrekken joh. Ik heb ook geen idee waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ken die speedo-drager niet eens
wiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ken die speedo-drager niet eens
Ik heb geen idee joh. Negeer dat bericht gewoon en kom ook daar als je dat wiltquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar bedoel je mij dan ook mee! En Supersof en Promi
Jij hebt me niet weg gepest, supersof was wel lief, promi is gewoon een pestkop.
Wtf
naw blijf wel lekker hier bij de kleuters joh, heb geen zin om ergens te posten waar ik schijnbaar niet geduld wordtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee joh. Negeer dat bericht gewoon en kom ook daar als je dat wilt
Ach, vooroordelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet ik niet eens
Hij heeft een hekel aan het jong tuig ofzo
ja ach als je iemand niet kent even kijken hoever je kan gaan enzo mjaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ach, vooroordelen
Ik kan iedereen hier wel hebben hoor, ook 'pestkoppen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |