Is er een kans dat je het gaat halen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Eerste periode slecht ingezet, tweede periode beter, maar net niet genoeg.. En nu wel!
Dankjewel lieverdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
Ik ga van fok afslaap lekker zo
en succes rockkomt goed
Ja man.. En tgaat al zo lekker met mequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
succes ermee in elk geval! Zulke dingen zijn rot
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
en succes rockkomt goed
Jaa dat wel!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Is er een kans dat je het gaat halen dan?
Welterustenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd
Ik ga ook slapen! Slaap lekker!
waarvoor de haat op fok!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
nah
school
familie
vrienden
fok!
mijn verkoudheid
mijn hoofdpijn
_____
DAn hoef je je geen zorgen te maken toch? Naja een beetje, maar het is niet het einde van de wereld lijkt mequote:
Omdat FOK! ervoor heeft gezorgd dat ik te weinig leer voor mijn toetsen morgen overmorgen en vrijdag.quote:
naww klotequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja man.. En tgaat al zo lekker met me
Ja maar je hoeft ook niet op FOK! natuurlijk. Ze verplichten je nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat FOK! ervoor heeft gezorgd dat ik te weinig leer voor mijn toetsen morgen overmorgen en vrijdag.
Succes kerel, nog een keer flink aanpoten! En slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd
Ik ga ook slapen! Slaap lekker!
Sweet dreams Superquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
en succes rockkomt goed
nou enquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft ook niet op FOK! natuurlijk. Ze verplichten je niet
het is wel veel bijeen zo, ik heb dat op het moment ook, tuig levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat FOK! ervoor heeft gezorgd dat ik te weinig leer voor mijn toetsen morgen overmorgen en vrijdag.
Welterusten DJquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen te slapen
kon het leven maar net als bij de sims op pauze bah.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het is wel veel bijeen zo, ik heb dat op het moment ook, tuig leven
ik ga me morgen in de droomwereld van sim city storten (puur om mijn tuig leven even te vergetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
kon het leven maar net als bij de sims op pauze bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |