Ik ben daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon(het gaat wel een beetje mis)
Iemand die geilt op voeten (had iets met een teennagel die de verkeerde kant opgroeide om het netjes te zeggen)quote:
en die gaat daar dan op rukken/vingeren, op jouw vergroeide teennagel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iemand die geilt op voeten (had iets met een teennagel die de verkeerde kant opgroeide om het netjes te zeggen)
wat ergquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als het moet..
Heb gewoon te weinig punten..
journalistiekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
Eigenlijk wil ik iets met radio en tv gaan doen, achter de schermen, dat wel.
ik wil sjon de mol worden, tv-programmas bedenken en geld verdienen terwijl ik leuke programma's bedenk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
Eigenlijk wil ik iets met radio en tv gaan doen, achter de schermen, dat wel.
awh wel jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als het moet..
Heb gewoon te weinig punten..
jaja, helpen doen ze niet hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
en die gaat daar dan op rukken/vingeren, op jouw vergroeide teennagel?
Maar, je zet je toch wel gewoon in?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja man.. Echt kut, want ik vind het zoo leuk.
Ja.. Hoop ik ook!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh wel jammer
Hopelijk vind je dan nog iets wat je leuk vindt om te doen
Eerste periode slecht ingezet, tweede periode beter, maar net niet genoeg.. En nu wel!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar, je zet je toch wel gewoon in?
Dan is het gewoon te moeilijk of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |