Promiquote:
Goed goed. Und du?quote:
Waarschijnlijk was hij na 1 opmerking al op zijn teentjes getraptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach als je iemand niet kent even kijken hoever je kan gaan enzo mjadie speedo ken ik geeneens
Een user die dat zegt. De rest was het allemaal oneens met hemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw blijf wel lekker hier bij de kleuters joh, heb geen zin om ergens te posten waar ik schijnbaar niet geduld wordt
boks ouwe!quote:
waarschijnlijk wel ja want ik weet er niks vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was hij na 1 opmerking al op zijn teentjes getrapt
naw de sfeer daar is toch anders dus haal hem lekker weg uit MyATquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een user die dat zegt. De rest was het allemaal oneens met hem
Okay. Nou ja, als je maar weet dat ik voor je op zou komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw de sfeer daar is toch anders dus haal hem lekker weg uit MyAT
haha dankjewel hoor Stuquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Nou ja, als je maar weet dat ik voor je op zou komen
hehe ben je dat niet danquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet mijn bierflesjes sowieso eens opruimen uit mijn kamerIk begin een alcoholist te lijken zo
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik moet mijn bierflesjes sowieso eens opruimen uit mijn kamerIk begin een alcoholist te lijken zo
Buiten af en toe een biertje drink ik niks dus nee denk het nietquote:
haha braaf hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten af en toe een biertje drink ik niks dus nee denk het niet
Meer vind ik ook niet nodig eigenlijk. Zie er geen reden toe om in mijn eentje aan de sterke drank te gaan ofzo. Vind het ook niet lekkerquote:
Impliceren dat alle sterke drank hetzelfde smaaktquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer vind ik ook niet nodig eigenlijk. Zie er geen reden toe om in mijn eentje aan de sterke drank te gaan ofzo. Vind het ook niet lekker
ach als ik drink is het meestal ook alleen dropshot ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer vind ik ook niet nodig eigenlijk. Zie er geen reden toe om in mijn eentje aan de sterke drank te gaan ofzo. Vind het ook niet lekker
Klopt. heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat alle sterke drank hetzelfde smaakt_____!!!!
Goeie billen trouwens he op men blog?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat alle sterke drank hetzelfde smaakt_____!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |