Misschienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Want
Vul deze enguete maar in gr gr
Kennen jullie 'sp3c" van FOK!?
Sp3ccigquote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
meer enguetes over sp3cquote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
enguetesquote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Dolfijnen met een sp3cmaskerquote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
Graaggedaan:)!quote:Dankjulliewell:)!
Jazeker.quote:Kennen jullie 'sp3c" van FOK!?
SP3C IS SP3C JALALALALA!quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Ik zeg toch van wel?quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
Eieren met sp3cquote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Dolfijnen, immer!quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
Niet op de bijbelse manier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Want
Volgens mij mis ik er niks aan.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
SLechtere mods nemen zodat sp3c in positieve zin opvalt.quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
Blote wijven en bierquote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Een campagne tegen het rode leger. Helemaal voor sp3c alleen.quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
quote:Dankjulliewell:)!
Ok.quote:Vul deze enguete maar in gr gr
Ja. Goeden modje.quote:Kennen jullie 'sp3c" van FOK!?
Lief, koetsjiekoetsjiequote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
450quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
Geile halfzwangere naakte deernes.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Rozen zijn rood, violetjes zijn blauw, sp3c, kabeljauw.quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
Ja, er is geen onkomen aan.quote:Kennen jullie 'sp3c" van FOK!?
Het is vaak blauw. En als het nuchter is, is het nog steeds blauw.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Gratis speciaalbierpakketen (Jopen, etc) opsturen. Aan mij, welteverstaan. Pas als je net zo blauw bent als sp3c, ga je het snappen. (NB: Dit was geen open sollicitatie naar een mod-schap)quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
Een etalage met paspoppen, die de hipste nieuwe kleding aan hebben. Maar ja, daarvoor moet je dan ook in een kledingwinkel zijn.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
- Doe eens g3c, stem op sp3cquote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Want
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:25 schreef yvonne het volgende:
Ja dat is een hele grote enge negert, brrr. Rastahoofd, gouden tanden, petje, the works.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom gaan al jouw grappen altijd over bier en tieten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef sp3c het volgende:
waarom gaan al jouw grappen toch altijd over poep?
omdat bier en tietenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom gaan al jouw grappen altijd over bier en tieten?
vind ik lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom gaan al jouw grappen altijd over bier en tieten?
quote:
zucht ..... jahquote:Kennen jullie 'sp3c" van FOK!?
Och ....quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Hang er wat ballen inquote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
Posters van sp3c op een strand ergens ver weg!quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Op de één of andere manier zie ik 't 'm zo doen .....quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Jellereppe het volgende:
Enguete.
Lemming van SES / Enguete HEMASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehehe.... doet me denken aan een NWS-mod van weleer, die alleen sonnetten en haiku's in behandeling wenste te nemen....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Resp3ct.![]()
Sommige users vinden deze mod verkeerd.
Een rechts vriendje of een xenofoob, zo wordt door hen beweerd.
Hun beweringen blijken echter altijd kansloos en ongefundeerd.
Een enkele user roept zelfs racist naar deze neger,
maar volgens mij is hij juist enorm integer.
Daarom is er voor dit sp3cje,
in mijn Fok!-hart altijd een plekje.
Verdomme, kan me lach niet inhouden op kantoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Oké, zwart tot op de bot, zelfs na een scheet laten is het 3 dagen bij hem donker in zijn klapperboomhut.
Ik wel.quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Verder zal het me jeuken.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Deze vraag gaat uit van een onjuiste vooronderstelling.quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
De ingang.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Ik moet helemaal niks! Pottedimme!quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
Graag gedaan.quote:Dankjulliewell:)!
aaaaawwwwquote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Resp3ct.![]()
Sommige users vinden deze mod verkeerd.
Een rechts vriendje of een xenofoob, zo wordt door hen beweerd.
Hun beweringen blijken echter altijd kansloos en ongefundeerd.
Een enkele user roept zelfs racist naar deze neger,
maar volgens mij is hij juist enorm integer.
Daarom is er voor dit sp3cje,
in mijn Fok!-hart altijd een plekje.
Nee, dan zou ik op een andere manier moeten slijmen,quote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
Als sp3c geen neger was geweest, was hij dan ook niet integer geweest?
Heb er wel van gehoord volgens mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef Muis006 het volgende:
Want
Infaam en abject. Onacceptabel en ongehoord.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Oneensquote:Zo, niet wat kan FOK! doen om sp3c nog fantastischer te maken?
Sp3cquote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
6quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor "sp3c" wat zouden jullie dan bedenken?
Ik vind deze een hele mooie enguete krijg ik een kadeua of prijs?quote:Dankjulliewell:)!
Ik reageer alleen in oneliners.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
- Sp3c; niet zo langdradig als Specularium
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |