Dat...quote:
Niet al teveel zo te zien.quote:
Misschien is een enguete wel gewoon een viertal domme vragen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het niet zo'n goede enguete.
nog een keer editten, je vergat een 'g'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:25 schreef Skv het volgende:
En dit is een enguete, dit zijn vier open vragen..
Laten we dit eens tot in de puntjes anilyseren...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog een keer editten, je vergat een 'g'
enguetterren om te zien wat iedereen er van vindquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Laten we dit eens tot in de puntjes anilyseren...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Laten we dit eens tot in de puntjes anilyseren...
En waarom zouden wij je werk doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:
Ik zit in mijn afstudeerperiode van mijn opleiding en daarbij moet ik het merk HEMA anilyseren.ja de opdracht is het postioneren van een product of dienst van een merk in mijn geval Hema en de dienst is Lekker weg. heb ik idd gekozen omdat bijna niemand he kent dus misschien een goede reclame starten met daarbij een display in de winkel alleen moet het concept veranderd worden alleen ik weet niet hoe hahah:P
Ik hoop dat jullie de vragen willen beantwoorden en misschien helpen met nieuwe ideeen:)!
Kennen jullie 'Lekker Weg" van HEMA?
Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
Dankjulliewell:)!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Heel Erg Matig Afstuderen.
Denk ik. Die HEMA.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:
Ik zit in mijn afstudeerperiode van mijn opleiding en daarbij moet ik het merk HEMA anilyseren.ja de opdracht is het postioneren van een product of dienst van een merk in mijn geval Hema en de dienst is Lekker weg. heb ik idd gekozen omdat bijna niemand he kent dus misschien een goede reclame starten met daarbij een display in de winkel alleen moet het concept veranderd worden alleen ik weet niet hoe hahah:P
Ik hoop dat jullie de vragen willen beantwoorden en misschien helpen met nieuwe ideeen:)!
Kennen jullie 'Lekker Weg" van HEMA?
Geen idee, ik zei toch nee.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Geen idee, ik zei toch dat ik niet weet wat het is?quote:Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Massagestoelen, goede koffie en hoogpolig tapijt.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Nou, ik denk 'een campagne'. Dat zeg je namelijk zelf al.quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
lueken enguete!quote:Dankjulliewell:)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |