Nee, ding was kant en klaar toen ik het kocht, ik haak het uiltje op het oog.quote:
Nog niet eerder gedaan maar was het eigenlijk nu wel van plan. Had eigenlijk niet bij uitlubberen stil gestaan. Misschien verschillende maten maken. Of is er ook wol wat een beetje elastisch is? Of iets wijder dan normaal met een leuk strikje erom?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef Bijou het volgende:
Wie heeft er wel eens eierwarmers gehaakt? Ik met kerst nog, maar als die warmers eenmaal om een wat groter ei hebben gezeten blijven ze uitgelubberd. Zou daar een oplossing voor zijn? Elastiek koordje dacht ik al aan, maar of dat handig is met een ei?
Mwah als het alleen voor mezelf zou zijn misschien, maar als ik het wil verkopen verzin ik liever een coolere oplossingquote:
Phildar pilou is heel lekker zacht en een beetje rekbaar. Lijkt me ideaal voor eierwarmers.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef Bijou het volgende:
[..]
Mwah als het alleen voor mezelf zou zijn misschien, maar als ik het wil verkopen verzin ik liever een coolere oplossing
Rekbare wol... Zou wat kunnen zijn, ga ik zoeken
Thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Phildar pilou is heel lekker zacht en een beetje rekbaar. Lijkt me ideaal voor eierwarmers.
Ik heb net een hexagon af. De foto is niet ideaal met flits, overdag zou mooier fotgraferen zijn, maar zo heb je een beetje een idee hoe het gaat worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef trui het volgende:
mooie wolletjes spuug!ik ben benieuwd naar de hexagonnen-tas!
jee wat een werk. Ben je wel voorlopig zoet meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb net een hexagon af. De foto is niet ideaal met flits, overdag zou mooier fotgraferen zijn, maar zo heb je een beetje een idee hoe het gaat worden.
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef CREADO het volgende:
[..]
jee wat een werk. Ben je wel voorlopig zoet mee
Dan zou je binnen de kortste keren RSI oplopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hahaik vergelijk het met m'n dekenproject en dan is het echt een tussendoortje! Af en toe een haken, tot ik er 13 heb en dan aan elkaar maken. Ik denk (hoop) dat ie ergens volgende week af is. Jammer dat ik niet 24 uur per dag kan haken, anders was ie morgen al af!
kusje eropquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef trui het volgende:
heel leuk!
en die walvis kun je vast zelf wel bedenken claudia!
ik voel m'n hand al veel minder trouwens. misschien valt het dus allemaal wel mee.
heeft zeeman ook gele wol gehad? Interesting :-)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:26 schreef bietel het volgende:
En er is weer geel in de winkels! Ik hoop nu op gele super soft van de Zeeman![]()
Ja hoor, dat is geluktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef trui het volgende:
en blabbel, heb je je pakket vanmiddag nog ongemerkt naar boven kunnen sluizen?
Dank je welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef HarrrrieH het volgende:
He Bietel, ik zag ook gele bij de wibra. Maar als die bij de zeeman komt is ook wel fijn.
Succes met je deken!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:14 schreef blabbel6 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat is gelukt. Manlief was in de tuin aan het snoeien, ik zat op de bank en zag de bus voorrijden. Nog voor er gebeld werd, deed ik open en ik ben er gelijk mee naar boven gelopen.
Hij heeft niks gemerkt. (voel me wel een enorme stiekemerd nu, maar ik stond vooraan toen de gewetens werden uitgedeeld). Nou ja, hij geen stress en ik wel maar ik had het ook verdiend
![]()
Ben wel heel blij met mijn wolletjes! Nu nog beslissen wat ik ervan ga maken. Keuzestress!!
Over de Alpine: ik heb het eerst een stuk gedaan met een franje aan iedere 3-lossen, maar toen vond ik het erg sliertig worden. uiteindelijk heb ik het om de 3-lossen gedaan en dat werd net mooi. NIet teveel en niet te weinig, vond ik. Dan heb je wel slierten van 20 lossen nodig, anders wordt het een beetje krap allemaal.
Dat hoopte ik al.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
Schachenmayr nomotta Catania is idd gewoon Catania Spring! Maar alleen Catania bekt wat lekkerder
ehm, ik wil je wel voor zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Bijou het volgende:
Eindelijk creado, fijn voor je
Ik hoop dat de haak- en breisters in Groningen het nog niet in de gaten hebben, dan is er nog wat over als ik van de griep af ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |