SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
De eerste muts van Spring!
De prachtige prinses van Angel!
Een potje lente van trui.
Een mini-uiltje van Trovey:
[ Bericht 20% gewijzigd door trui op 06-03-2013 08:46:46 ]in de haak.
Toen ik de wooleater aan het maken was, zat ik daar gewoon mee op de bank. Zeker toen ij wat groter werd, hield hij mijn benen al lekker warm, hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef -Spring het volgende:
Mooi, Danaīdes! In welke houding haken jullie nu dit soort grotere dingen? Is dat nog op de bank te doen met de deken op schoot of wordt dat echt te zwaar en ga je aan tafel zitten?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:50 schreef trui het volgende:
wat vind je van deze? al weet ik niet of je die voor zaterdag af krijgt.
of deze?
of deze? die zou 't om de naam alleen al moeten winnen vind ik.
haha, immuun voor rsi!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef Claudia_x het volgende:
Haha, nee, dat kan ik echt niet. Kun je vierkant-achtige vormen haken zoals amigurumi, of naai je dan twee lappen aan elkaar zoals bij een kussen? Ik ben toevallig ook bezig met een haai, dus daar zou ik nog wel inspiratie voor een walvisvin aan kunnen ontlenen.
Fijn trouwens dat het beter gaat met je hand! Ik heb in het verleden zoveel achter de computer gezeten dat ik geloof ik immuun ben geworden voor alle vormen van rsi.Wel merk ik dat ik vaak nog lange tijd verdoofde vingertoppen heb door het aandrukken van veiligheidsoogjes.
![]()
Kopen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hahaha die titel!
enne claudia, die walvis is echt schattig....als je hem af hebt wil ik het patroon ook
Oeh, dank!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef trui het volgende:
[..]
haha, immuun voor rsi!
en wat je eerste vraag betreft: er zijn meerdere wegen naar Rome!
je kunt bijv. inderdaad twee lappen haken in de vorm die je wenst en ze dan aan elkaar naaien, of eventueel met een strook ertussen zoals bij deze uilenmuziekdoos. maar je kunt ook best rondhaken en door alleen op bepaalde plaatsen te meerderen daar 'hoekjes' inbouwen en de vorm beļnvloeden.
knorretje postte hier volgens mij ooit de link naar een grappige online amigurumi-patroon-generator.
Hahaha prima hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kopen?Maak ik toch nog wat van m'n werkloze bestaan.
Ik zal kijken of ik eruit kom en laat het weten! Ik ben zo slecht in patronen zelf bedenken. Aanpassingen maken lukt nog net.
Wat vind ik dat een leuk compliment!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef blabbel6 het volgende:
Jij kiest altijd mooie kleuren bij elkaar, valt me op.
Dat is ie eigenlijk altijd wel. Ik ga er niet eens meer heen. Jouw schuld dus?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:36 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is ie eigenlijk altijd wel. Ik ga er niet eens meer heen. Jouw schuld dus?
ze hadden hier GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL, blauw, roze, groen etc etc....quote:
beterschap!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Bijou het volgende:
Eindelijk creado, fijn voor je
Ik hoop dat de haak- en breisters in Groningen het nog niet in de gaten hebben, dan is er nog wat over als ik van de griep af ben.
Beterschap, ben er net weer van af...oké bijna.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Bijou het volgende:
Eindelijk creado, fijn voor je
Ik hoop dat de haak- en breisters in Groningen het nog niet in de gaten hebben, dan is er nog wat over als ik van de griep af ben.
haha yes; eindelijk geel! Ik moet nu heel hard studeren maar even als 'pauze' naar de wibra fietsen is zo verleidelijk......quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:48 schreef CREADO het volgende:
[..]
ze hadden hier GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL, blauw, roze, groen etc etc....
en geel wil ik al sinds vorig jaar gezien ik een deken aan het maken was. Die is al af hihihi....
Maar ik heb geel
Ja precies, in het patroon staat dat je die moet vastmaken aan elke 3l aan de zijkant, maar op de foto's hangen die gewoon maar ergens tussen, lijkt wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef trui het volgende:
ik vond 't juist niet zo helder beschreven hoeveel franjes eraan moesten, het lijkt op het voorbeeld wel of ze telkens 1 'puntje' overslaat bij het bevestigen van de franjes, vond ik. ik maak ze wel aan elk hoekje vast, dus het worden er inderdaad een boel. ik heb net m'n extra bestelde bol wol binnen die ik daarvoor nodig had. maar ja, ik wacht toch nog even met weer gaan haken tot de pijn in m'n hand helemaal over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |