sterkte trui! Dat is afzien :-(quote:Op maandag 4 maart 2013 10:05 schreef trui het volgende:
voor de volledigheid nog even de beschrijving van het bloemetje:
het hartje, met geel: maak 6 lossen in een magic ring en sluit deze met een halve vaste (of maak er 5 en gebruik de halve vaste als 6e steek)
met blauw: in elke steek uit de 1e toer haak je: (2 lossen, 1 stokje, 2 lossen, halve vaste).
Als er nog geen gegadigden zijn, houd ik me van harte aanbevolenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:35 schreef B.ertha het volgende:
http://db.tt/fWVo36DR
Iemand behoefte aan dit boekje? Er staan erg leuke dingen in (eindelijk eens niet truttig) maar het zijn alleen maar breipatronen
Oh wauwquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:11 schreef BrainTeaser het volgende:
't Is even wat werk maar dan heb je ook wat!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leuk idee zeg! Heel vrolijkquote:Op zondag 3 maart 2013 19:27 schreef trui het volgende:
[..]
ha, ze is leuk!wel veel werk lijkt me...!
lente in huis:
[ afbeelding ]
Misschien zit er gewoon iets klem in je hand? Heb ik ook wel eens gehad. Op het internet zijn goede oefeningen te vinden als je even googled op rsi.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef trui het volgende:
ik heb een paracetamol genomen tegen de pijn en ben nu op m'n werk. typen & muizen gaat gelukkig gewoon. schakelen in de auto is wel erg pijnlijk... vooral iets stevig vastpakken met rechts en bepaalde bewegingen zijn lastig. nouja, nu maar hopen dat het met wat rust snel over gaat. anders zal ik toch met links moeten leren haken oid.
Dan is het ook wel duidelijk dat je gewoon te veel/met te veel spanning hebt gehaakt. Even een paar dagen rust en dan komt het vast weer goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef trui het volgende:
ja, ik ben van de 'mesgreep', en ik gebruik m'n wijsvinger daar best intensief bij. ik heb dit weekend ook vrij veel gehaakt (wilde de kangoeroe van Laly of hoe heet ze af maken en dat bloempotje versieren voor een jarige collega). ik heb 't echt wat geforceerd vrees ik. eerder had ik wel eens zo'n vervelend zeurgevoel in m'n schouder als ik lang haakte, maar als ik dan weer goed oplette dat ik die ontspande tijdens het haken ging dat wel weer over. de kangoeroe is af (op de baby na). en 't bloempotje is gegeven.
Word erg mooi. Leuk patroon om eens te proberenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef CREADO het volgende:
Dat heb ik ook :-( Als de wol lastig is of veel achtereen haak doet mijn pols zeer...hopelijk ben je snel weer aan het haken. Op pinterest staat ergens zo.n oefening soort yoga voor je handen. Wellicht helpt het.
Mijn snuf is aardig gevorderd eindelijk...nu nog het rotwerk ;-). In elkaar setten.
[ afbeelding ]
Wowwww wat snel gedaan en wat een mooie kleuren! Dat aan elkaar zetten lijkt mij ook zo lastig, tips?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef CREADO het volgende:
Dat heb ik ook :-( Als de wol lastig is of veel achtereen haak doet mijn pols zeer...hopelijk ben je snel weer aan het haken. Op pinterest staat ergens zo.n oefening soort yoga voor je handen. Wellicht helpt het.
Mijn snuf is aardig gevorderd eindelijk...nu nog het rotwerk ;-). In elkaar setten.
[ afbeelding ]
Bestel?? Is dat een pakket?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk Creado!!! Misschien dat ik hem toch een keer bestel. Maar heb nog te veel lopende zaken...
Okquote:Op maandag 4 maart 2013 17:36 schreef CREADO het volgende:
[..]
nee hoor een patroon dat je kan kopen ;-)
een leuke bloempot met narcisjes erin, en dan zoeen leuk randje haken als hier 1 pagina eerder langskwam?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Nice, Creado! Zitten ze nou ook echt lekker?
Ik heb dringend hulp nodig! Ik wil voor zaterdag een cadeautje haken voor m'n schoonmoeder. Het moet niet al te groot zijn, een aardigheidje. Ik heb al naar pannenlappen en onderzetters zitten kijken, maar mwah. Iemand nog een aardig idee?
thx en ja lkkr warm hoor..;-) wellicht een klein uiltje voor aan haar sleutelbos.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dringend hulp nodig! Ik wil voor zaterdag een cadeautje haken voor m'n schoonmoeder. Het moet niet al te groot zijn, een aardigheidje. Ik heb al naar pannenlappen en onderzetters zitten kijken, maar mwah. Iemand nog een aardig idee?
Foto staat wat verder voorin dit topic.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:30 schreef CREADO het volgende:
[..]
thx en ja lkkr warm hoor..;-) wellicht een klein uiltje voor aan haar sleutelbos.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Foto staat wat verder voorin dit topic.
Of je maakt er gewoon eentje na van een foto.quote:
Boekenlegger? Die kom ik regelmatig tegen op Pinterest.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |