Okquote:Op maandag 4 maart 2013 17:36 schreef CREADO het volgende:
[..]
nee hoor een patroon dat je kan kopen ;-)
een leuke bloempot met narcisjes erin, en dan zoeen leuk randje haken als hier 1 pagina eerder langskwam?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Nice, Creado! Zitten ze nou ook echt lekker?
Ik heb dringend hulp nodig! Ik wil voor zaterdag een cadeautje haken voor m'n schoonmoeder. Het moet niet al te groot zijn, een aardigheidje. Ik heb al naar pannenlappen en onderzetters zitten kijken, maar mwah. Iemand nog een aardig idee?
thx en ja lkkr warm hoor..;-) wellicht een klein uiltje voor aan haar sleutelbos.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dringend hulp nodig! Ik wil voor zaterdag een cadeautje haken voor m'n schoonmoeder. Het moet niet al te groot zijn, een aardigheidje. Ik heb al naar pannenlappen en onderzetters zitten kijken, maar mwah. Iemand nog een aardig idee?
Foto staat wat verder voorin dit topic.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:30 schreef CREADO het volgende:
[..]
thx en ja lkkr warm hoor..;-) wellicht een klein uiltje voor aan haar sleutelbos.
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Foto staat wat verder voorin dit topic.
Of je maakt er gewoon eentje na van een foto.quote:
Boekenlegger? Die kom ik regelmatig tegen op Pinterest.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |