Hahaha prima hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kopen?Maak ik toch nog wat van m'n werkloze bestaan.
Ik zal kijken of ik eruit kom en laat het weten! Ik ben zo slecht in patronen zelf bedenken. Aanpassingen maken lukt nog net.
Wat vind ik dat een leuk compliment!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef blabbel6 het volgende:
Jij kiest altijd mooie kleuren bij elkaar, valt me op.
Dat is ie eigenlijk altijd wel. Ik ga er niet eens meer heen. Jouw schuld dus?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:36 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is ie eigenlijk altijd wel. Ik ga er niet eens meer heen. Jouw schuld dus?
ze hadden hier GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL, blauw, roze, groen etc etc....quote:
beterschap!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Bijou het volgende:
Eindelijk creado, fijn voor je
Ik hoop dat de haak- en breisters in Groningen het nog niet in de gaten hebben, dan is er nog wat over als ik van de griep af ben.
Beterschap, ben er net weer van af...oké bijna.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Bijou het volgende:
Eindelijk creado, fijn voor je
Ik hoop dat de haak- en breisters in Groningen het nog niet in de gaten hebben, dan is er nog wat over als ik van de griep af ben.
haha yes; eindelijk geel! Ik moet nu heel hard studeren maar even als 'pauze' naar de wibra fietsen is zo verleidelijk......quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:48 schreef CREADO het volgende:
[..]
ze hadden hier GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLL, blauw, roze, groen etc etc....
en geel wil ik al sinds vorig jaar gezien ik een deken aan het maken was. Die is al af hihihi....
Maar ik heb geel
Ja precies, in het patroon staat dat je die moet vastmaken aan elke 3l aan de zijkant, maar op de foto's hangen die gewoon maar ergens tussen, lijkt wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef trui het volgende:
ik vond 't juist niet zo helder beschreven hoeveel franjes eraan moesten, het lijkt op het voorbeeld wel of ze telkens 1 'puntje' overslaat bij het bevestigen van de franjes, vond ik. ik maak ze wel aan elk hoekje vast, dus het worden er inderdaad een boel. ik heb net m'n extra bestelde bol wol binnen die ik daarvoor nodig had. maar ja, ik wacht toch nog even met weer gaan haken tot de pijn in m'n hand helemaal over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |