Wowwww wat super mooi ook die franjes geweldig die verbindingen enz.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef YogaLove het volgende:
Wat wordt er hier toch hard gewerkt & gepost!![]()
Hierbij mijn Alpine, de kleur is in het echt nét iets donkerder.
Er zit ongeveer 375 gr katoen/dralon in.
[ afbeelding ]
Zo'n knuffelpopje bestaande uit een lap met een kopje er aan? Veilig en goed vast te pakken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ladies (en de mannen ook), ik heb inspiratie nodig![]()
Wat is nou een leuk, en vooral veilig knuffeltje om te haken voor een aankomende baby...? Heeft iemand tips...? Hoeft niet per se een gratis patroon te zijn, mag wel
Ik heb m omgedraaid idd. Dus de 'verkeerde' kant zit buiten. Dat moettoch bij ami's?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:43 schreef Whoopdidoo het volgende:
Gehandicapte beertje is leuk! Alleen is ie volgens mij binnestenuiten en daar kan ik persoonlijk niet tegen
Enne als jij zo doorgaat kun jij dezelfde beestjes maken hoor!
Mooie alpine!
ik heb ook nog twee van die cudlly baby's op de bank staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Thanks for de baby tips! Kan ik wat mee
Nee hoor, de meeste zitten gewoon met de goede kant buiten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik heb m omgedraaid idd. Dus de 'verkeerde' kant zit buiten. Dat moettoch bij ami's?
Ik weet nog niet zo goed wat ik mooier vind. Die olifant zat met de goede kant buiten; deze omgekeerd. Althans, het hoofd en het lijf. De armen en benen krijg ik niet binnenstebuiten, die zijn te smal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste zitten gewoon met de goede kant buiten.
Al zijn er genoeg mensen die het wel met de verkeerde kant buiten doen. Wat je zelf het mooist vind moet je doen.
schitterendquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef BrainTeaser het volgende:
* BrainTeaser doet een dansje
Nooit gedacht dat ik deze post ooit nog eens zou typen, maar mijn Rainbow Granny Stripe is eindelijk af!!!
[ afbeelding ]
Echt heel erg, maar dit is dus de deken waar ik in topic #102 al over begon
oh dat poppetjequote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto's!
Popje:
[ afbeelding ]
Katje, hij is leuker in het echt, en sowieso leuker dan verwacht, deze is het:
[ afbeelding ]
Zou alleen de volgende keer zn staart dunner doen.
Mislukte Roosje:
[ afbeelding ]
En toen ik in de kast dmc garen pakte om het mondje van het popje te doen kwam ik deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Moest alleen nog maar een neusje dus meteen maar even gedaan.
sluit me ff bij je aan, ooit geprobeerd maar nee, geef mij maar dekens en sjaals enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:12 schreef kaatje50 het volgende:
ik vind die gehaakte poppen diertjes erg leuk, maar heb er twee geprobeerd, is niets voor mij.
teveel friemelwerk
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef YogaLove het volgende:
Wat wordt er hier toch hard gewerkt & gepost!![]()
Hierbij mijn Alpine, de kleur is in het echt nét iets donkerder.
Er zit ongeveer 375 gr katoen/dralon in.
[ afbeelding ]
Ik quote mezelf evenquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n knuffelpopje bestaande uit een lap met een kopje er aan? Veilig en goed vast te pakken.
dit is een aanrader!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even...deze bedoel ik dus Guppyfriend.
![]()
http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is een goed idee! Ik heb juist alles weer wit maar wel accessoires in die kleur en ook andere groen/blauw tintenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]he die heb ik ook. hij is mooi he, en waar we het gisteren over hadden misschien toch weer zo een kleur muur
schatjes Troveyquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:38 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ja dat is een goed idee! Ik heb juist alles weer wit maar wel accessoires in die kleur en ook andere groen/blauw tinten
ja he, en ik laat mengen muurverf en verf gewoon mijn plantenpotten weer mee, doe ik altijd met de kleur die op dat moment op de muur zit, of zoals nu paarse bank dus paarse plantenpotjes en prulletjes. hou het altijd bij 2 hoofdkleuren en witte accentenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:43 schreef YogaLove het volgende:
Hahaha waar een haaktopic al inspiratie voor kan geven!
Leuk!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik quote mezelf even...deze bedoel ik dus Guppyfriend.
![]()
http://www.bloglovin.com/(...)ame=1&click=0&user=0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |