Op deze manier. En bij het patroon stond ongeveer waar het moest, dus had daar een heel rondje gedaan. En aan de achterkant verticaal naar beneden omdat er vanwege de staartjes een soort scheiding is, maar daar zie je nog wel een paar haren geknoopt, maar dat is dan maar zo. En toen op de bovenkant nog een paar rondes. Heb maar wat gedaan. Uiteindelijk de kale plekken nog een beetje opgevuld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:12 schreef trui het volgende:
wat een boel, woop! en die haren zijn mooi zo hoor. hoe heb jij ze erop vastgemaakt?
Ja die kwam ik ook tegen, ga ik de volgende keer proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef trui het volgende:
even gegoogled, en daar vond ik bijv. deze tutorial.
Dankje!quote:
de hoeveelheid maakt de keuze niet per definitie makkelijker nee...quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:01 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dankje!
Mn moeder kwam net thuis en die vond het ook netjes. Je bent zelf altijd net iets kritischer.
1000 patronen en nog niet weten wat je gaat maken, zucht.
wauw leuk hoor!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:10 schreef Whoopdidoo het volgende:
Foto's!
Popje:
[ afbeelding ]
Katje, hij is leuker in het echt, en sowieso leuker dan verwacht, deze is het:
[ afbeelding ]
Zou alleen de volgende keer zn staart dunner doen.
Mislukte Roosje:
[ afbeelding ]
En toen ik in de kast dmc garen pakte om het mondje van het popje te doen kwam ik deze nog tegen:
[ afbeelding ]
Moest alleen nog maar een neusje dus meteen maar even gedaan.
ik ben bezig met sjakie stapelslak. Maar is meer voor kinderen die wat ouders zijn denk ik..quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ladies (en de mannen ook), ik heb inspiratie nodig![]()
Wat is nou een leuk, en vooral veilig knuffeltje om te haken voor een aankomende baby...? Heeft iemand tips...? Hoeft niet per se een gratis patroon te zijn, mag wel
http://www.ravelry.com/pa(...)aby---amigurumi-doll ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ladies (en de mannen ook), ik heb inspiratie nodig![]()
Wat is nou een leuk, en vooral veilig knuffeltje om te haken voor een aankomende baby...? Heeft iemand tips...? Hoeft niet per se een gratis patroon te zijn, mag wel
ik ken het origineel niet, maar vind deze best meevallen. Ik vind hem wel leuk, eigenlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:25 schreef -Spring het volgende:
Whoop, wat onwijs mooi, zeg! Kon ik het maar!
De gehandicapte aap in kwestie:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |