Vast, in bekers wel te verstaan!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
Die patat van de Mac is niet te vreten, lijkt me niks dus zo een party.
Zouden ze er mayo op doen trouwens?
Dat zit er in die milkshake-bekers natuurlijkquote:
Zou allebei kunnen zijn, maar voor de leesbaarheid raad ik mijn artikel aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef Plantagehouder het volgende:
De patatpartys zijn in Japan, niet korea
http://blog.livedoor.jp/dqnplus/archives/1736355.html
Hmm interessant onderzoekje, Het is logisch dat het door de zuren in je maag gewoon verteerd wordt. maar waarom deze frieten in de open lucht, tenminste de potten zijn niet geheel afgesloten zo goed blijven is voor mij ook nog even een vraag.. Leuk ingebracht stukje video!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef pinine het volgende:
Zucht.. die patat van MC Donalds, blijft nog jaaaren goed![]()
En die van de BK, KFC, Febo, Bram Ladage, AH??quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef pinine het volgende:
dit was uit een docu supersize me.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die van de BK, KFC, Febo, Bram Ladage, AH??
ja, die ken ik wel hoor, maar dat is echt niet McDonalds specifiek ofzo. Elke dag, de hele dag fastfood eten is nooit goed natuurlijk. En dat weet elk welwetend mens toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit was uit een docu supersize me.
Documentairemaker Morgan Spurlock onderwierp zichzelf aan een experiment. Gedurende dertig dagen at hij alleen voedsel van McDonald's, drie maaltijden per dag
denk niet dat hij na het experiment nog ff de overige ketens wou doen.
Tijdens deze dertig dagen raakte hij regelmatig depressief. Hij had vaak moeite om de grote hoeveelheden vlees, friet en frisdrank naar binnen te werken. Zijn cholesterolgehalte schoot omhoog net als zijn bloedglucosespiegel en zijn hart ging achteruit. Zijn vriendin meldde dat zijn prestaties in bed sterk achteruit gingen. Na dertig dagen was Morgan 11,1 kg aangekomen, 13% van zijn lichaamsgewicht.
Niks raars aan, de frietjes zijn dun genoeg om uit te drogen voor ze beschimmelen. Geldt ook voor McDonald's hamburgers, en voor gewone boterhammen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef pinine het volgende:
En Zuid NL dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patat in NL, Friet in België
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |