Zeker. Ik ben nogal direct wat sommige mensen bot vindenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Speedo-drager het volgende:
Zouden jullie het gewoon rechtuit zeggen als je het niet eens bent met iemand?
Uhh hangt heel erg van de situatie af en of ik zin heb in een discussie?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Speedo-drager het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:
Hangt ervan af, op mijn werk mag ik dat niet doen, maar off-duty doe ik het soms wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Speedo-drager het volgende:
Ja, of dan pakken ze een taartpunt, en dan bedenken ze dat ze toch liever iets anders nemen, hup flikker maar weer terugquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef Marco001 het volgende:
Goede OP.
Erg herkenbaar ook..
Over zelfservice restaurants gesproken trouwens, beetje in dat rijtje maar o zo kansloos vind ik de mensen die bij een lopend buffet hun bord helemaal bomvol scheppen(vaak zelfs een hele bult erboven op, want stel je voor dat er straks niks meer is.
Ook zo kansloos inderdaad.. Heb wel eens zoiets gezien bij een ontbijt in een hotel. Pakken ze eerst worst en kaas(gewoon met de handen, niet eens met het vorkje wat er daarvoor bij ligt.) leggen ze het op hun al smerige bordje, om het even later weer gewoon terug te leggen op de schalen..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, of dan pakken ze een taartpunt, en dan bedenken ze dat ze toch liever iets anders nemen, hup flikker maar weer terug
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben nogal direct wat sommige mensen bot vinden
Het is in mijn therapiegroep ze doen sarcastisch en zeggen op sarcastische wijze veel plezier op je eiland. Terwijl ze met advies komen als ga er gewoon voor en knal gewoon eens tegen de muur of zo. Fuck dat dat is de tactiek van een idioot om je ergens in vast te bijten en dan al je tanden kwijt te raken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh hangt heel erg van de situatie af en of ik zin heb in een discussie?
No shit Sherlockquote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:
Moet 7 zijn.
Tevens nog steeds geen reeks van gemaakt? Het topic blijft niet in myat staan
Zulke acties jaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook zo kansloos inderdaad.. Heb wel eens zoiets gezien bij een ontbijt in een hotel. Pakken ze eerst worst en kaas(gewoon met de handen, niet eens met het vorkje wat er daarvoor bij ligt.) leggen ze het op hun al smerige bordje, om het even later weer gewoon terug te leggen op de schalen..
Ik ga binnenkort een reeks aanvragen. Deel 6 naar 7 word geregeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Miniem het volgende:
Moet 7 zijn.
Tevens nog steeds geen reeks van gemaakt? Het topic blijft niet in myat staan
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een reeks aanvragen. Deel 6 naar 7 word geregeld.
Begrijpelijk..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zulke acties jaHoevaak wij wel niet taartpunten en broodjes en zo weg kunnen gooien omdat ze stuk zijn gegaan omdat mensen ze weer terug leggen.. soms eten we het ook wel eens zelf op
afhankelijk van de staat ervan en wat het is
![]()
Weet je wel zeker of dat goed gaat aflopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een reeks aanvragen. Deel 6 naar 7 word geregeld.
Ohnee, dan ben ik meestal wel eerlijk hoor, maar meer omdat fooigevers vaak sowieso al aardiger zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Begrijpelijk..
Had zaterdagnacht ook zo'n "dom" persoon, zag een 20je aan voor een 5je, waardoor die me i.pv. 3,- fooi 18,- fooi gaf..Dan kan ik soms heel gemeen zijn en er niks van zeggen.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Weet je wel zeker of dat goed gaat aflopen?
Waarom niet? We zijn tot deel 7 gekomen zonder dat er nare vragen zijn gesteld, en er is hier door meerdere modjes en zelfs door admins gepostsquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Weet je wel zeker of dat goed gaat aflopen?
De admins had ik nog niet ontdekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet? We zijn tot deel 7 gekomen zonder dat er nare vragen zijn gesteld, en er is hier door meerdere modjes en zelfs door admins geposts
mwah, hangt van de mensen af, soms ben ik inderdaad wel eerlijk, maar in de taxi lopen ze ook nog wel eens te zeuren en te klagen en doen, dan zie ik die extra fooi gewoon als vergoeding voor het aanhoren van hun gezeik..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee, dan ben ik meestal wel eerlijk hoor, maar meer omdat fooigevers vaak sowieso al aardiger zijn
Eerder vandaagquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De admins had ik nog niet ontdekt.![]()
Let's sit down, hope and pray.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet? We zijn tot deel 7 gekomen zonder dat er nare vragen zijn gesteld, en er is hier door meerdere modjes en zelfs door admins geposts
Haha okquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, hangt van de mensen af, soms ben ik inderdaad wel eerlijk, maar in de taxi lopen ze ook nog wel eens te zeuren en te klagen en doen, dan zie ik die extra fooi gewoon als vergoeding voor het aanhoren van hun gezeik..
Volgens mijn collega's ben ik zelfs dan trouwens nog te eerlijk!
Zozo, Dannyquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder vandaagToen we het over die sniffer/sherlock functie hadden
ohja, das helemaal kansloos soms daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij de La Place werk.
Heb je daar ook allemaal zeikende domme mensen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij de La Place werk.
quote:
Ow, ik kan hele verhalen er overmaken of minstens een A4 volschrijvenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ook allemaal zeikende domme mensen?
tja, hier zitten ze regelmatig te zeuren dat de taxi teveel kost, dat ze niet gaan betalen en zijn ze irritant aan het doen met de radio(had laatst zelfs iemand die te pas en te onpas op de claxon probeerde te drukken.. ) en mobilofoon. Ik ben heel erg verdragelijk, en ben nogal slecht in boos worden, maar ik ben altijd erg blij als ze dan weer uit de auto zijn. Tja, en hun hebben dan mazzel dat ik dus niet helemaal gek word en hun in de middle of nowhere dump.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha okGelukkig werkt het wel vaak zo dat je in de horeca meer fooi krijgt als je vriendelijk bent en tegen iedereen lief lacht
![]()
al krijg je soms wel eens opmerkingen dat je denkt.. oke.. en wat moet ik hiermee?
Maar jij bent gaan adminquote:
Bart kwam bij de la place. Hij dacht dat het all in was, en begon te vloeken bij de rekenen, hij rende weg met een piepstemmetje.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, ik kan hele verhalen er overmaken of minstens een A4 volschrijven
Ik heb 1x ruzie gehad met een klant (die overviel me en stond ineens woedend naast me mij uit te schelden over iets waar ik geen invloed op had) en dat pikte ik toch echt niet.. En toen eiste ze dat m'n baas zou komen.. en toen kwam die, om haar doodleuk te vertellen dat ze het toch wel heel bont gemaakt moest hebben aangezien ze mij boos had gekregenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, hier zitten ze regelmatig te zeuren dat de taxi teveel kost, dat ze niet gaan betalen en zijn ze irritant aan het doen met de radio(had laatst zelfs iemand die te pas en te onpas op de claxon probeerde te drukken.. ) en mobilofoon. Ik ben heel erg verdragelijk, en ben nogal slecht in boos worden, maar ik ben altijd erg blij als ze dan weer uit de auto zijn. Tja, en hun hebben dan mazzel dat ik dus niet helemaal gek word en hun in de middle of nowhere dump.
Hij mist zijn oude hosseldagen en maakt nog even een complimentje.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben wel eens het terras opgelopen om te kijken of alles in orde was, ik was nog geen 2 seconden buiten "Zo, wat zie jij er ontzettend schattig uit!' (oude man met dikke buik en rode neus)
'Oh eh.. dank u?)Wat is dat nou voor opmerking?
Hij heeft een punt.... Je kan op z'n minst een bordje ophangen 10 voor geen koffie meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
17:50 uur: Klant komt aan de kassa en wilt koffie. Ik zeg dus nee, koffie staat al uit en we gaan dicht. Klant helemaal flippen... Ja, maar jullie zijn gvd nog 10 minuten open! Ja, krijg wat denk ik...
Heb 1`x langs de weg gestopt, 15km voor haar eindbestemming omdat 1 van de passagiers maar bleef klagen dat ze om een bepaalde tijd ergens moest wezen en dat ik haar dus als eerste af moest leveren en waar ze een klacht moest indienen tegen mij en het bedrijf..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x ruzie gehad met een klant (die overviel me en stond ineens woedend naast me mij uit te schelden over iets waar ik geen invloed op had) en dat pikte ik toch echt niet.. En toen eiste ze dat m'n baas zou komen.. en toen kwam die, om haar doodleuk te vertellen dat ze het toch wel heel bont gemaakt moest hebben aangezien ze mij boos had gekregen
Wij openen om 10.00 het restaurant, maar omdat het dan toch nog erg rustig is (het museum opent ook om 10.00), zijn er maar 2 mensen aanwezig (een om broodjes alvast klaar te maken en af te bakken en de ander om de kassa te tellen, de taart en koek neer te zetten, de koffie aan te zetten etc...) Maar dan komen er soms al na 5 minuten mensen die vanalles eisen en die begrijpen dan gewoon niet dat het nog niet klaar is..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
17:50 uur: Klant komt aan de kassa en wilt koffie. Ik zeg dus nee, koffie staat al uit en we gaan dicht. Klant helemaal flippen... Ja, maar jullie zijn gvd nog 10 minuten open! Ja, krijg wat denk ik...
tja, mijn andere baas heeft wel eens zo lopen flippen bij de Ni Haou, omdat ze nadat ze er al 1uur 50 minuten met 20 man hebben zitten eten in een overvol buffet restaurant geen kopje koffie meer kregen terwijl ze een 2-uurs arrangement hadden.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ook wel terecht dat zijn nog 10 minuten die je hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, mijn andere baas heeft wel eens zo lopen flippen bij de Ni Haou, omdat ze nadat ze er al 1uur 50 minuten met 20 man hebben zitten eten in een overvol buffet restaurant geen kopje koffie meer kregen terwijl ze een 2-uurs arrangement hadden.
Ja, dat ken ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij openen om 10.00 het restaurant, maar omdat het dan toch nog erg rustig is (het museum opent ook om 10.00), zijn er maar 2 mensen aanwezig (een om broodjes alvast klaar te maken en af te bakken en de ander om de kassa te tellen, de taart en koek neer te zetten, de koffie aan te zetten etc...) Maar dan komen er soms al na 5 minuten mensen die vanalles eisen en die begrijpen dan gewoon niet dat het nog niet klaar is..
Mwah, ik kan nu ook niet meer zo goed tegen mensen die direct geholpen eisen te worden ondanks dat het loei en loeidruk is en er eigenlijk te weinig personeel is.. Een beetje begrip tonen mag wel, ik moet ook af en toe even adem halen en een slokje water nemen hoor..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ook wel terecht dat zijn nog 10 minuten die je hebt.
Bij mijn andere werk zit ook een ambachtelijke winkel, met achter de kassa een verhoging waar ze zeep maken.. Sommige mensen lopen gewoon vrolijk door, de kassa voorbij de trap op terwijl ze daar helemaal niet mogen kommen, maarja dan zien ze wat mandjes staan ergens op een werkbank dus denken ze blijkbaar dat dat ook nog bij de winkel hoort..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij openen om 10.00 het restaurant, maar omdat het dan toch nog erg rustig is (het museum opent ook om 10.00), zijn er maar 2 mensen aanwezig (een om broodjes alvast klaar te maken en af te bakken en de ander om de kassa te tellen, de taart en koek neer te zetten, de koffie aan te zetten etc...) Maar dan komen er soms al na 5 minuten mensen die vanalles eisen en die begrijpen dan gewoon niet dat het nog niet klaar is..
Dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook.
Met z'n 2 en verwachten dat we alle 6 soorten + soep en kaas/saucijs hebben liggen om 9 uur.
Maar je ogen gebruiken heeft soms ook wel eens zin. Alle stoelen al op tafel, buffet leeg, ziet de koffie uit staan en nog koffie eisen. Heb hem wel naar de mac gestuurd, zo aardig was ik wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij heeft een punt.... Je kan op z'n minst een bordje ophangen 10 voor geen koffie meer.
Ja maar als ik voor twee uur wreten en drinken betaal wil ik ook twee uur wreten en drinken. Ik hoef niet direct geholpen te worden maar als ik tien minuten voordat de tijd op is iets heb besteld. Verwacht ik gewoon dat het me geleverd wordt, al valt het buiten die 10 minuten. Omdat het niet op tijd geleverd kan worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, ik kan nu ook niet meer zo goed tegen mensen die direct geholpen eisen te worden ondanks dat het loei en loeidruk is en er eigenlijk te weinig personeel is.. Een beetje begrip tonen mag wel, ik moet ook af en toe even adem halen en een slokje water nemen hoor..
Gelukkig zijn de meeste mensen wel begripvol als het echt heel druk is
Mwah, ze weigerden toen gewoon nog koffie te schenken omdat volgens hun onze tijd erop zat. (want we waren 10 minuten eerder gaan zitten(op hun aanwijzen!), maar hebben in die 10 minuten eerder ook helemaal niks gehad of gedronken, ober kwam pas weer na die 10 minuten.)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, ik kan nu ook niet meer zo goed tegen mensen die direct geholpen eisen te worden ondanks dat het loei en loeidruk is en er eigenlijk te weinig personeel is.. Een beetje begrip tonen mag wel, ik moet ook af en toe even adem halen en een slokje water nemen hoor..
Gelukkig zijn de meeste mensen wel begripvol als het echt heel druk is
Ja dat ja.. Ook wel eens gehad dat ze om 5 over 10 al een patatje wilden hebben.. Maar de frituur stond nog uit (wie wil er nou om 10 uur 's ochtends frituur??) en maar klagen dat het zo lang duurde..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook.
Met z'n 2 en verwachten dat we alle 6 soorten + soep en kaas/saucijs hebben liggen om 9 uur.
Aah so.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, het kan wel, maar dan moeten we om 8 gaan beginnen. Het moet vers zijn bij la place.
Het is friet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ja.. Ook wel eens gehad dat ze om 5 over 10 al een patatje wilden hebben.. Maar de frituur stond nog uit (wie wil er nou om 10 uur 's ochtends frituur??) en maar klagen dat het zo lang duurde..
Wat moeten we dan? Voor die 2x per seizoen dat iemand om 10 uur al aan de snack wil altijd om 9 uur de frituur aanzetten?
Ga dan gewoon naar een all you can eat wok restaurant. Hier kan je zelf je eten, ijs, bier en frisdrank pakken, zo veel je wilt. Hoef je niet te wachten op personeel en 3 uur lang voor 1 bedrag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar als ik voor twee uur wreten en drinken betaal wil ik ook twee uur wreten en drinken. Ik hoef niet direct geholpen te worden maar als ik tien minuten voordat de tijd op is iets heb besteld. Verwacht ik gewoon dat het me geleverd wordt, al valt het buiten die 10 minuten. Omdat het niet op tijd geleverd kan worden.
Ja dat zijn de beste tenten helaas ligt er niet zo'n tent hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar een all you can eat wok restaurant. Hier kan je zelf je eten, ijs, bier en frisdrank pakken, zo veel je wilt. Hoef je niet te wachten op personeel en 3 uur lang voor 1 bedrag.
Friet. Je zegt frituur, dus friet. Je zegt niet patatuur, het is ook frikandel, niet patadel.quote:
Wij doen daar ook niet zo moeilijk over, alleen bij ons is meestal het aantal kopjes koffie p.p. besteld, dus als de reservering eigenlijk al een half uur klaar is (omdat ze bijvoorbeeld later binnen kwamen) dan krijgen ze alsnog dat 2e kopje, maarja, ze waren zelf een half uur te laat, dan kan het zomaar zijn dat ze wat langer moeten wachten op dat 2e kopje..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar als ik voor twee uur wreten en drinken betaal wil ik ook twee uur wreten en drinken. Ik hoef niet direct geholpen te worden maar als ik tien minuten voordat de tijd op is iets heb besteld. Verwacht ik gewoon dat het me geleverd wordt, al valt het buiten die 10 minuten. Omdat het niet op tijd geleverd kan worden.
Ik zeg nog altijd patatpan of patatbakker. Geen frituur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Friet. Je zegt frituur, dus friet. Je zegt niet patatuur, het is ook frikandel, niet patadel.
Ja, dit was dus zo'n All you can Eat restaurant!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar een all you can eat wok restaurant. Hier kan je zelf je eten, ijs, bier en frisdrank pakken, zo veel je wilt. Hoef je niet te wachten op personeel en 3 uur lang voor 1 bedrag.
Daar zeik ik dan ook niet om als ik dat kopje maar krijg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij doen daar ook niet zo moeilijk over, alleen bij ons is meestal het aantal kopjes koffie p.p. besteld, dus als de reservering eigenlijk al een half uur klaar is (omdat ze bijvoorbeeld later binnen kwamen) dan krijgen ze alsnog dat 2e kopje, maarja, ze waren zelf een half uur te laat, dan kan het zomaar zijn dat ze wat langer moeten wachten op dat 2e kopje..
En hoe doe je dat met frikandellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zeg nog altijd patatpan of patatbakker. Geen frituur.
Oh dat is wel slecht dan, dat hoort niet. Een beetje service moet er wel zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, ze weigerden toen gewoon nog koffie te schenken omdat volgens hun onze tijd erop zat. (want we waren 10 minuten eerder gaan zitten(op hun aanwijzen!), maar hebben in die 10 minuten eerder ook helemaal niks gehad of gedronken, ober kwam pas weer na die 10 minuten.)
Dat,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zeg nog altijd patatpan of patatbakker. Geen frituur.
Ja, dan zal ik ook niet veel rondlopen als ik daar eigenaar was. Hoe minder je hoeft te geven, hoe goedkoper het is. En ja, ik heb een plaats verder ook zo'n wok zitten. De wok hier pak ik gewoon 30 flesjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, dit was dus zo'n All you can Eat restaurant!
Alleen drinken werd bezorgt daar.
Bovendien hebben we er niet eens echt goed kunnen eten, was er veel te druk. (die ene keer dat ik wat gewokt wou hebben moest ik gewoon 20 minuten wachten voor ik aan de beurt was!)
Frikandellen dan?!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat,
Patatbakker, snackbar, en voor de Belg in Groningen Frietkraam. want in Belgie is het friet. hier gewoon Patat. Dus ook raspatat en niet rasfriet..
Die gaan in de zelfde pan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
En hoe doe je dat met frikandellen?
Er zijn mensen die daar wel om zeikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Daar zeik ik dan ook niet om als ik dat kopje maar krijg.
[..]
En hoe doe je dat met frikandellen?
Ja als ik ga wokken en het drinken is inbegrepen lijden ze ook verlies, helaas ligt er geen wok waar ik zelf flesjes kan pakken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik ook niet veel rondlopen als ik daar eigenaar was. Hoe minder je hoeft te geven, hoe goedkoper het is. En ja, ik heb een plaats verder ook zo'n wok zitten. De wok hier pak ik gewoon 30 flesjes.Ze maken verlies als ik kom.
Maar zijn het frikandellen of frikadellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon frikandellen. hence de naam.
Friet Frituurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar wel om zeiken![]()
En hoe zit het dan met kroketten?
Kan allebei toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar zijn het frikandellen of frikadellen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
Maar idd, wij zeggen ook patatpan en patatbakker of snackbar.. Alleen op het werk is het zo'n groot ingebouwd ding, en dat heet dan wel weer een frituur
heb wel eens als stage"cadeau"(of beter gezegd, onderdeel daarvan) met de hele afdeling gewokt/buffet bij de lokale chinees, wou daar(was het wel volledig zelfservice) een bacardi cola, komt de eigenaar eraan, ziet mij in de kast snuffelen, en nadat die hoort wat ik zocht, pakt hij de juiste fles en gooit mijn glas gewoon halfvol bacardi. HIj was namelijk van mening dat je er ook wel een beetje van moest kunnen proefen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja als ik ga wokken en het drinken is inbegrepen lijden ze ook verlies, helaas ligt er geen wok waar ik zelf flesjes kan pakken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Hollanders. Raar volkje, ik zal jullie nooit begrijpen.
Wat ben jij danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Speedo-drager het volgende:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapenWeltrusten iedereen!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/quote:
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice wat een baas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb wel eens als stage"cadeau"(of beter gezegd, onderdeel daarvan) met de hele afdeling gewokt/buffet bij de lokale chinees, wou daar(was het wel volledig zelfservice) een bacardi cola, komt de eigenaar eraan, ziet mij in de kast snuffelen, en nadat die hoort wat ik zocht, pakt hij de juiste fles en gooit mijn glas gewoon halfvol bacardi. HIj was namelijk van mening dat je er ook wel een beetje van moest kunnen proefen..
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Limburger.quote:
Tja, ben geen Hollander..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Speedo-drager het volgende:
Same al is het hier nog een uur eerder. Welterustenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef Marco001 het volgende:
En ik ga ook pitten. straks weer om 6.30 eruit..
088. 99 Cevichequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dagcijfers 4 Maart:
007. 262 Karina
008. 257 Stuart
039. 147 Speedo-drager
042. 144 essnhills
056. 124 Xeor
241. 040 Geflipte-Koelkast
Een ui gemaakt, speciaal voor deze sc, en heule mooie postcounts, en ik ben een kwaliteitsusert, en jij vergeet me steedsquote:
Komt goed morgen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een ui gemaakt, speciaal voor deze sc, en heule mooie postcounts, en ik ben een kwaliteitsusert, en jij vergeet me steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |