Hij heeft een punt.... Je kan op z'n minst een bordje ophangen 10 voor geen koffie meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
17:50 uur: Klant komt aan de kassa en wilt koffie. Ik zeg dus nee, koffie staat al uit en we gaan dicht. Klant helemaal flippen... Ja, maar jullie zijn gvd nog 10 minuten open! Ja, krijg wat denk ik...
Heb 1`x langs de weg gestopt, 15km voor haar eindbestemming omdat 1 van de passagiers maar bleef klagen dat ze om een bepaalde tijd ergens moest wezen en dat ik haar dus als eerste af moest leveren en waar ze een klacht moest indienen tegen mij en het bedrijf..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x ruzie gehad met een klant (die overviel me en stond ineens woedend naast me mij uit te schelden over iets waar ik geen invloed op had) en dat pikte ik toch echt niet.. En toen eiste ze dat m'n baas zou komen.. en toen kwam die, om haar doodleuk te vertellen dat ze het toch wel heel bont gemaakt moest hebben aangezien ze mij boos had gekregen
Wij openen om 10.00 het restaurant, maar omdat het dan toch nog erg rustig is (het museum opent ook om 10.00), zijn er maar 2 mensen aanwezig (een om broodjes alvast klaar te maken en af te bakken en de ander om de kassa te tellen, de taart en koek neer te zetten, de koffie aan te zetten etc...) Maar dan komen er soms al na 5 minuten mensen die vanalles eisen en die begrijpen dan gewoon niet dat het nog niet klaar is..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
17:50 uur: Klant komt aan de kassa en wilt koffie. Ik zeg dus nee, koffie staat al uit en we gaan dicht. Klant helemaal flippen... Ja, maar jullie zijn gvd nog 10 minuten open! Ja, krijg wat denk ik...
tja, mijn andere baas heeft wel eens zo lopen flippen bij de Ni Haou, omdat ze nadat ze er al 1uur 50 minuten met 20 man hebben zitten eten in een overvol buffet restaurant geen kopje koffie meer kregen terwijl ze een 2-uurs arrangement hadden.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
17:50 uur: Klant komt aan de kassa en wilt koffie. Ik zeg dus nee, koffie staat al uit en we gaan dicht. Klant helemaal flippen... Ja, maar jullie zijn gvd nog 10 minuten open! Ja, krijg wat denk ik...
Ook wel terecht dat zijn nog 10 minuten die je hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, mijn andere baas heeft wel eens zo lopen flippen bij de Ni Haou, omdat ze nadat ze er al 1uur 50 minuten met 20 man hebben zitten eten in een overvol buffet restaurant geen kopje koffie meer kregen terwijl ze een 2-uurs arrangement hadden.
Ja, dat ken ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij openen om 10.00 het restaurant, maar omdat het dan toch nog erg rustig is (het museum opent ook om 10.00), zijn er maar 2 mensen aanwezig (een om broodjes alvast klaar te maken en af te bakken en de ander om de kassa te tellen, de taart en koek neer te zetten, de koffie aan te zetten etc...) Maar dan komen er soms al na 5 minuten mensen die vanalles eisen en die begrijpen dan gewoon niet dat het nog niet klaar is..
Mwah, ik kan nu ook niet meer zo goed tegen mensen die direct geholpen eisen te worden ondanks dat het loei en loeidruk is en er eigenlijk te weinig personeel is.. Een beetje begrip tonen mag wel, ik moet ook af en toe even adem halen en een slokje water nemen hoor..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ook wel terecht dat zijn nog 10 minuten die je hebt.
Bij mijn andere werk zit ook een ambachtelijke winkel, met achter de kassa een verhoging waar ze zeep maken.. Sommige mensen lopen gewoon vrolijk door, de kassa voorbij de trap op terwijl ze daar helemaal niet mogen kommen, maarja dan zien ze wat mandjes staan ergens op een werkbank dus denken ze blijkbaar dat dat ook nog bij de winkel hoort..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij openen om 10.00 het restaurant, maar omdat het dan toch nog erg rustig is (het museum opent ook om 10.00), zijn er maar 2 mensen aanwezig (een om broodjes alvast klaar te maken en af te bakken en de ander om de kassa te tellen, de taart en koek neer te zetten, de koffie aan te zetten etc...) Maar dan komen er soms al na 5 minuten mensen die vanalles eisen en die begrijpen dan gewoon niet dat het nog niet klaar is..
Dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook.
Met z'n 2 en verwachten dat we alle 6 soorten + soep en kaas/saucijs hebben liggen om 9 uur.
Maar je ogen gebruiken heeft soms ook wel eens zin. Alle stoelen al op tafel, buffet leeg, ziet de koffie uit staan en nog koffie eisen. Heb hem wel naar de mac gestuurd, zo aardig was ik wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Hij heeft een punt.... Je kan op z'n minst een bordje ophangen 10 voor geen koffie meer.
Ja maar als ik voor twee uur wreten en drinken betaal wil ik ook twee uur wreten en drinken. Ik hoef niet direct geholpen te worden maar als ik tien minuten voordat de tijd op is iets heb besteld. Verwacht ik gewoon dat het me geleverd wordt, al valt het buiten die 10 minuten. Omdat het niet op tijd geleverd kan worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, ik kan nu ook niet meer zo goed tegen mensen die direct geholpen eisen te worden ondanks dat het loei en loeidruk is en er eigenlijk te weinig personeel is.. Een beetje begrip tonen mag wel, ik moet ook af en toe even adem halen en een slokje water nemen hoor..
Gelukkig zijn de meeste mensen wel begripvol als het echt heel druk is
Mwah, ze weigerden toen gewoon nog koffie te schenken omdat volgens hun onze tijd erop zat. (want we waren 10 minuten eerder gaan zitten(op hun aanwijzen!), maar hebben in die 10 minuten eerder ook helemaal niks gehad of gedronken, ober kwam pas weer na die 10 minuten.)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah, ik kan nu ook niet meer zo goed tegen mensen die direct geholpen eisen te worden ondanks dat het loei en loeidruk is en er eigenlijk te weinig personeel is.. Een beetje begrip tonen mag wel, ik moet ook af en toe even adem halen en een slokje water nemen hoor..
Gelukkig zijn de meeste mensen wel begripvol als het echt heel druk is
Ja dat ja.. Ook wel eens gehad dat ze om 5 over 10 al een patatje wilden hebben.. Maar de frituur stond nog uit (wie wil er nou om 10 uur 's ochtends frituur??) en maar klagen dat het zo lang duurde..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik ook.
Met z'n 2 en verwachten dat we alle 6 soorten + soep en kaas/saucijs hebben liggen om 9 uur.
Aah so.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, het kan wel, maar dan moeten we om 8 gaan beginnen. Het moet vers zijn bij la place.
Het is friet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat ja.. Ook wel eens gehad dat ze om 5 over 10 al een patatje wilden hebben.. Maar de frituur stond nog uit (wie wil er nou om 10 uur 's ochtends frituur??) en maar klagen dat het zo lang duurde..
Wat moeten we dan? Voor die 2x per seizoen dat iemand om 10 uur al aan de snack wil altijd om 9 uur de frituur aanzetten?
Ga dan gewoon naar een all you can eat wok restaurant. Hier kan je zelf je eten, ijs, bier en frisdrank pakken, zo veel je wilt. Hoef je niet te wachten op personeel en 3 uur lang voor 1 bedrag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar als ik voor twee uur wreten en drinken betaal wil ik ook twee uur wreten en drinken. Ik hoef niet direct geholpen te worden maar als ik tien minuten voordat de tijd op is iets heb besteld. Verwacht ik gewoon dat het me geleverd wordt, al valt het buiten die 10 minuten. Omdat het niet op tijd geleverd kan worden.
Ja dat zijn de beste tenten helaas ligt er niet zo'n tent hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar een all you can eat wok restaurant. Hier kan je zelf je eten, ijs, bier en frisdrank pakken, zo veel je wilt. Hoef je niet te wachten op personeel en 3 uur lang voor 1 bedrag.
Friet. Je zegt frituur, dus friet. Je zegt niet patatuur, het is ook frikandel, niet patadel.quote:
Wij doen daar ook niet zo moeilijk over, alleen bij ons is meestal het aantal kopjes koffie p.p. besteld, dus als de reservering eigenlijk al een half uur klaar is (omdat ze bijvoorbeeld later binnen kwamen) dan krijgen ze alsnog dat 2e kopje, maarja, ze waren zelf een half uur te laat, dan kan het zomaar zijn dat ze wat langer moeten wachten op dat 2e kopje..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja maar als ik voor twee uur wreten en drinken betaal wil ik ook twee uur wreten en drinken. Ik hoef niet direct geholpen te worden maar als ik tien minuten voordat de tijd op is iets heb besteld. Verwacht ik gewoon dat het me geleverd wordt, al valt het buiten die 10 minuten. Omdat het niet op tijd geleverd kan worden.
Ik zeg nog altijd patatpan of patatbakker. Geen frituur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Friet. Je zegt frituur, dus friet. Je zegt niet patatuur, het is ook frikandel, niet patadel.
Ja, dit was dus zo'n All you can Eat restaurant!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar een all you can eat wok restaurant. Hier kan je zelf je eten, ijs, bier en frisdrank pakken, zo veel je wilt. Hoef je niet te wachten op personeel en 3 uur lang voor 1 bedrag.
Daar zeik ik dan ook niet om als ik dat kopje maar krijg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij doen daar ook niet zo moeilijk over, alleen bij ons is meestal het aantal kopjes koffie p.p. besteld, dus als de reservering eigenlijk al een half uur klaar is (omdat ze bijvoorbeeld later binnen kwamen) dan krijgen ze alsnog dat 2e kopje, maarja, ze waren zelf een half uur te laat, dan kan het zomaar zijn dat ze wat langer moeten wachten op dat 2e kopje..
En hoe doe je dat met frikandellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zeg nog altijd patatpan of patatbakker. Geen frituur.
Oh dat is wel slecht dan, dat hoort niet. Een beetje service moet er wel zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, ze weigerden toen gewoon nog koffie te schenken omdat volgens hun onze tijd erop zat. (want we waren 10 minuten eerder gaan zitten(op hun aanwijzen!), maar hebben in die 10 minuten eerder ook helemaal niks gehad of gedronken, ober kwam pas weer na die 10 minuten.)
Dat,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik zeg nog altijd patatpan of patatbakker. Geen frituur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |