Waarom niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Weet je wel zeker of dat goed gaat aflopen?
Waarom niet? We zijn tot deel 7 gekomen zonder dat er nare vragen zijn gesteld, en er is hier door meerdere modjes en zelfs door admins gepostsquote:Op maandag 4 maart 2013 23:42 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Weet je wel zeker of dat goed gaat aflopen?
De admins had ik nog niet ontdekt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet? We zijn tot deel 7 gekomen zonder dat er nare vragen zijn gesteld, en er is hier door meerdere modjes en zelfs door admins geposts
mwah, hangt van de mensen af, soms ben ik inderdaad wel eerlijk, maar in de taxi lopen ze ook nog wel eens te zeuren en te klagen en doen, dan zie ik die extra fooi gewoon als vergoeding voor het aanhoren van hun gezeik..quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee, dan ben ik meestal wel eerlijk hoor, maar meer omdat fooigevers vaak sowieso al aardiger zijn
Eerder vandaagquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
De admins had ik nog niet ontdekt.![]()
Let's sit down, hope and pray.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom niet? We zijn tot deel 7 gekomen zonder dat er nare vragen zijn gesteld, en er is hier door meerdere modjes en zelfs door admins geposts
Haha okquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, hangt van de mensen af, soms ben ik inderdaad wel eerlijk, maar in de taxi lopen ze ook nog wel eens te zeuren en te klagen en doen, dan zie ik die extra fooi gewoon als vergoeding voor het aanhoren van hun gezeik..
Volgens mijn collega's ben ik zelfs dan trouwens nog te eerlijk!
Zozo, Dannyquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eerder vandaagToen we het over die sniffer/sherlock functie hadden
ohja, das helemaal kansloos soms daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij de La Place werk.
Heb je daar ook allemaal zeikende domme mensen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En dan te bedenken dat ik bij de La Place werk.
quote:
Ow, ik kan hele verhalen er overmaken of minstens een A4 volschrijvenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je daar ook allemaal zeikende domme mensen?
tja, hier zitten ze regelmatig te zeuren dat de taxi teveel kost, dat ze niet gaan betalen en zijn ze irritant aan het doen met de radio(had laatst zelfs iemand die te pas en te onpas op de claxon probeerde te drukken.. ) en mobilofoon. Ik ben heel erg verdragelijk, en ben nogal slecht in boos worden, maar ik ben altijd erg blij als ze dan weer uit de auto zijn. Tja, en hun hebben dan mazzel dat ik dus niet helemaal gek word en hun in de middle of nowhere dump.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha okGelukkig werkt het wel vaak zo dat je in de horeca meer fooi krijgt als je vriendelijk bent en tegen iedereen lief lacht
![]()
al krijg je soms wel eens opmerkingen dat je denkt.. oke.. en wat moet ik hiermee?
Maar jij bent gaan adminquote:
Bart kwam bij de la place. Hij dacht dat het all in was, en begon te vloeken bij de rekenen, hij rende weg met een piepstemmetje.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, ik kan hele verhalen er overmaken of minstens een A4 volschrijven
Ik heb 1x ruzie gehad met een klant (die overviel me en stond ineens woedend naast me mij uit te schelden over iets waar ik geen invloed op had) en dat pikte ik toch echt niet.. En toen eiste ze dat m'n baas zou komen.. en toen kwam die, om haar doodleuk te vertellen dat ze het toch wel heel bont gemaakt moest hebben aangezien ze mij boos had gekregenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, hier zitten ze regelmatig te zeuren dat de taxi teveel kost, dat ze niet gaan betalen en zijn ze irritant aan het doen met de radio(had laatst zelfs iemand die te pas en te onpas op de claxon probeerde te drukken.. ) en mobilofoon. Ik ben heel erg verdragelijk, en ben nogal slecht in boos worden, maar ik ben altijd erg blij als ze dan weer uit de auto zijn. Tja, en hun hebben dan mazzel dat ik dus niet helemaal gek word en hun in de middle of nowhere dump.
Hij mist zijn oude hosseldagen en maakt nog even een complimentje.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ben wel eens het terras opgelopen om te kijken of alles in orde was, ik was nog geen 2 seconden buiten "Zo, wat zie jij er ontzettend schattig uit!' (oude man met dikke buik en rode neus)
'Oh eh.. dank u?)Wat is dat nou voor opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |