Ja, dan zal ik ook niet veel rondlopen als ik daar eigenaar was. Hoe minder je hoeft te geven, hoe goedkoper het is. En ja, ik heb een plaats verder ook zo'n wok zitten. De wok hier pak ik gewoon 30 flesjes.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, dit was dus zo'n All you can Eat restaurant!
Alleen drinken werd bezorgt daar.
Bovendien hebben we er niet eens echt goed kunnen eten, was er veel te druk. (die ene keer dat ik wat gewokt wou hebben moest ik gewoon 20 minuten wachten voor ik aan de beurt was!)
Frikandellen dan?!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat,
Patatbakker, snackbar, en voor de Belg in Groningen Frietkraam. want in Belgie is het friet. hier gewoon Patat. Dus ook raspatat en niet rasfriet..
Die gaan in de zelfde pan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
En hoe doe je dat met frikandellen?
Er zijn mensen die daar wel om zeikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Daar zeik ik dan ook niet om als ik dat kopje maar krijg.
[..]
En hoe doe je dat met frikandellen?
Ja als ik ga wokken en het drinken is inbegrepen lijden ze ook verlies, helaas ligt er geen wok waar ik zelf flesjes kan pakken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, dan zal ik ook niet veel rondlopen als ik daar eigenaar was. Hoe minder je hoeft te geven, hoe goedkoper het is. En ja, ik heb een plaats verder ook zo'n wok zitten. De wok hier pak ik gewoon 30 flesjes.Ze maken verlies als ik kom.
Maar zijn het frikandellen of frikadellen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat zijn gewoon frikandellen. hence de naam.
Friet Frituurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar wel om zeiken![]()
En hoe zit het dan met kroketten?
Kan allebei toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar zijn het frikandellen of frikadellen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef essnhills het volgende:
Maar idd, wij zeggen ook patatpan en patatbakker of snackbar.. Alleen op het werk is het zo'n groot ingebouwd ding, en dat heet dan wel weer een frituur
heb wel eens als stage"cadeau"(of beter gezegd, onderdeel daarvan) met de hele afdeling gewokt/buffet bij de lokale chinees, wou daar(was het wel volledig zelfservice) een bacardi cola, komt de eigenaar eraan, ziet mij in de kast snuffelen, en nadat die hoort wat ik zocht, pakt hij de juiste fles en gooit mijn glas gewoon halfvol bacardi. HIj was namelijk van mening dat je er ook wel een beetje van moest kunnen proefen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja als ik ga wokken en het drinken is inbegrepen lijden ze ook verlies, helaas ligt er geen wok waar ik zelf flesjes kan pakken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Hollanders. Raar volkje, ik zal jullie nooit begrijpen.
Wat ben jij danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Speedo-drager het volgende:
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga slapenWeltrusten iedereen!
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/293/quote:
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice wat een baas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb wel eens als stage"cadeau"(of beter gezegd, onderdeel daarvan) met de hele afdeling gewokt/buffet bij de lokale chinees, wou daar(was het wel volledig zelfservice) een bacardi cola, komt de eigenaar eraan, ziet mij in de kast snuffelen, en nadat die hoort wat ik zocht, pakt hij de juiste fles en gooit mijn glas gewoon halfvol bacardi. HIj was namelijk van mening dat je er ook wel een beetje van moest kunnen proefen..
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Limburger.quote:
Tja, ben geen Hollander..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:09 schreef Speedo-drager het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |