Het wordt alleen bestuurd door nitwits.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Feyenoord lijkt mij een aantrekkelijk uithangbord toch?
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meerquote:
Logisch, meer teletekstsupporters.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer )
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?quote:
Beide worden bekeken door mensen die nauwelijks weten wat het alfabet is, laat staan in welke volgorde de letters horen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?
Je blijft sowieso thuis achter een beeldscherm hangen ipv naar een stadion te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphonequote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je blijft sowieso thuis achter een beeldscherm hangen ipv naar een stadion te gaan.
In De Kuip werkt het internet nooit, misschien verklaard dat het. Al heb ik in elk ander stadion hetzelfde probleem.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphone
Tja, De Kuipquote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
In De Kuip werkt het internet nooit, misschien verklaard dat het. Al heb ik in elk ander stadion hetzelfde probleem.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer)
Ja, de Kuip... Een stadion waar je je nog op voetbal kan concentreren, ipv je gezichtsboek om de 5 seconden te controleren...quote:
Dat klopt, maar deze topics zijn niet in een paar jaar ontstaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphone
En fans, zoals ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft fans, Feyenoord heeft supporters.
Kortzichtig en simplistischquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft fans, Feyenoord heeft supporters.
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer)
Moet je nagaan hoe erg het is als ik dat dan van iets vindquote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch een prima bewijs moet ik zeggen.
Huh?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef jakees het volgende:
Wat een negatief gelul bi
[..]
Waarheid hoeft niet ingewikkeld te zijn
Ja dat snapte ik al, alleen ik begreep niet waar dat eerste stuk over ''negatief gelul bi'' op sloegquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Sorry ging over je opmerking simplistisch en kortzichtig.
Oud stukje tekst voor ander topic.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik al, alleen ik begreep niet waar dat eerste stuk over ''negatief gelul bi'' op sloeg
Ah okquote:
Deze man begrijpt het.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
Roda uit...altijd gezellig:
http://www.svfcgroningen.(...)porters-in-kerkrade/
Zie Gudde nog niet zo'n brief schrijven trouwens.
Normalisering is het modewoord aangaande de supporters. Helaas blijkt er niets van terecht te komen. Supporters worden over het algemeen alleen maar tot last gezien.quote:Vaak wordt er door de clubs gesproken over normalisering richting gemeente en overheid, echter wanneer wij als clubs op deze manier met onze supporters omgaan, hebben we geen enkel recht om met anderen hierover te spreken, wanneer we niet met onszelf beginnen.
Er kon geen lachje af bij de stewards en er werd niemand welkom gehetenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
quote:
Mwah.quote:totaal geen respect naar supporters die de moeite nemen om in totaal ca. 700 kilometer te reizen om jullie evenement te bezoeken
Tja, de NOS heeft het ook niet altijd juist (Vagner Love + Tymoschuk?)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat we op één of andere manier snel uitsluitsel krijgen over de bedragen die gemoeid zijn met de shirtsponsoring. De NOS zegt 5 miljoen, een insider die ik ken heeft het over 4 tot 5 miljoen, en VI heeft het over een abominabel bedrag van 3,5 tot 4 miljoen.
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik hoop uiteraard dat 5 miljoen klopt, en dan is het een aardige deal. Als het echt maar 3,5 tot 4 miljoen is dan is het een belachelijk slechte deal.
Ergens koester ik nog hoop, omdat Voetbal International wel vaker onjuist is geinformeerd.
Inderdaad, het is echt een prestatie om die merchandising zo te verneuken bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Maastoren het volgende:
Koevermans![]()
Als je ziet wat voor achterban Feyenoord heeft en wat daar op commercieel gebied mee gedaan wordt, ach man. Het is om te janken. Moeten supporters gvd zelf fatsoenlijke kleding gaan produceren en verkopen wat wel aansluit op de behoeftes van de supporter. Zie je toch nergens.
Kluivertquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, de NOS heeft het ook niet altijd juist (Vagner Love + Tymoschuk?)
Hans Nijland is dan ook een voetbalman en geen rare ambtenaar ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
quote:
Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
Deze man begrijpt het.
Dit dus. Misschien wordt dat logo'tje van Opel nog wel aangepast, zodat het iets mooier op het shirt past.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef De_Pel het volgende:
Dat Opel logo c. etkan ik overigens nog wel enigszins mee leven, maar wtf is dat ondershirtje joh
Tekst OPEL komt op mij vrij groot over, maar dat ligt misschien aan de foto zelf. Maar dat ondershirtje is inderdaad afschuwelijk, wie dat verzonnen heeft.. Laat Pellè het shirt verzorgen, dan lopen we er volgend jaar allemaal als mooiboys bijquote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef De_Pel het volgende:
Dat Opel logo c. etkan ik overigens nog wel enigszins mee leven, maar wtf is dat ondershirtje joh
Je zit natuurlijk toch aan hun typografie vast, en hoewel sommigen het hier blijkbaar rampzalig vinden (dramaqueens) is het vrij logisch dat je hoofdsponsor ook z'n logo er bij wil zetten. Shit happens, en inderdaad, het kan nog iets verbeteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Misschien wordt dat logo'tje van Opel nog wel aangepast, zodat het iets mooier op het shirt past.
Klopt ook ja, middelmatige spelers zijn het ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Aad de Mos heb trouwens en VI een hele tirade gehouden tegen de jeugdopleiding van Feyenoord. Het zou allemaal maar middelmatig zijn en puur toeval dat de jeugd nu doorstroomt
Nodig hem eens uit bij Brard zou ik zeggen. Dan zal het gezeik wel stoppen, en wie weet houdt je er nog een paar nuttige tipjes aan over. Vrij sneu zo'n figuur, maar die droeftoeterij hoeven wij niet aan mee te doen...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Aad de Mos heb trouwens en VI een hele tirade gehouden tegen de jeugdopleiding van Feyenoord. Het zou allemaal maar middelmatig zijn en puur toeval dat de jeugd nu doorstroomt
Aad de Mos. Nuff' said.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Belachelijk inderdaad. Ook nogal triest dat Derksen daar vervolgens in meegaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Gijp zei ook een paar keer dat Pellè Feyenoord "zo naar het kampioenschap kan schappen".quote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.
Wat me ook opviel was dat Gijp bij VI weer zat te zeiken dat de wedstrijd gisteren niet veel voorstelde, maar dat hij gisteren bij Radio Rijnmond uiterst positief over Feyenoord was en Feyenoord als reeële kampioenskandidaat zag.
Het is gewoon een act wat hij opvoert bij Vi, maar maakt hem wel hypocriet naar mijn mening.
Ja dat kreeg tie met moeite over z'n lippen inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gijp zei ook een paar keer dat Pellè Feyenoord "zo naar het kampioenschap kan schappen".
VI is dan ook puur entertainment, schoppen tegen de mening van de menigtequote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.
Wat me ook opviel was dat Gijp bij VI weer zat te zeiken dat de wedstrijd gisteren niet veel voorstelde, maar dat hij gisteren bij Radio Rijnmond uiterst positief over Feyenoord was en Feyenoord als reeële kampioenskandidaat zag.
Het is gewoon een act wat hij opvoert bij Vi, maar maakt hem wel hypocriet naar mijn mening.
Nee klopt, maar neemt niet weg dat zo'n zeikerd als De Mos gewoon z'n mond moet houdenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
Waar je je druk om maakt. Alsof ze ook maar pretenderen een serieus voetbalprogramma te zijn.
lol, zelden of nooit kijk ik interviewsquote:Op maandag 4 maart 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet bij de interviews van Ruben Schaken.
Lief spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Is die leprahond van een Helpmefok weer geschorst van dit topic?
Nog Marokkanen met stoeptegels bewerkt dit weekend?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog Marokkanen met stoeptegels bewerkt dit weekend?
Even vriendelijk als altijdquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Welke ban?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even vriendelijk als altijd
Nu we het er toch over hebben, hoe ben jij eigenlijk zo snel onder je ban vandaan gekomen?
[ afbeelding ]
Dan bel ik The A-Team, lekker puh.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee hoor, als mensen mij aanvallen in de wijk laat ik de honden los
Die kunnen toch niet raak schietenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan bel ik The A-Team, lekker puh.
Daarentegen stoten ze zelf ook kogels af, en hebben ze de melkdrinkende negerbaasquote:
Loek is zo veel gepest dat hij niet meer normaal kan functioneren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef De_Pel het volgende:
Ben je nou dement aan het worden of weet je serieus onder niet meer van boven te onderscheiden als je je pilletjes vergeet
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker boeiend, dat Loek gezeik ieder topic weer.
Lijken wel een stel roddelende oude wijven soms hier.
Wie de neuk is dat eigenlijk? Volgens mijn heb ik teveel topics gemistquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker boeiend, dat Loek gezeik ieder topic weer.
Lijken wel een stel roddelende oude wijven soms hier.
Je begint er zelf mee, je bent gewoon af en toe een ontzettende mongool die geilt op aandachtquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
t is een begin
Ohja je moeder is een hoer
Loek is een kankerdebiel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat eigenlijk? Volgens mijn heb ik teveel topics gemist
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
t is een begin
Ohja je moeder is een hoer
Een user die ik nog weleens heb zien posten, al een hele tijd geleden. Volgens mij iemand van cynische aard, altijd wat te zeuren. Dat type, en volgens mij heeft hij net als Jorien - een andere user hier - zich nogal belachelijk gemaakt als ik op de reacties mag afgaan. Jorien was echt het pispaaltje van het topic weet ik nog wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat eigenlijk? Volgens mijn heb ik teveel topics gemist
Alle drie lekker kunnen cashen en voor Vlaar en El Ahmadi is het wel wat te vroeg om dat te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zullen Bakkal,El Ahmadi en Vlaar spijt hebben dat ze Feyenoord hebben verlaten. Alle drie keihard geflopt in het buitenland terwijl we met hun makkelijk kampioen zouden zijn geworden.
Bakkal krijgt 2.5 miljoen netto.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zullen Bakkal,El Ahmadi en Vlaar spijt hebben dat ze Feyenoord hebben verlaten. Alle drie keihard geflopt in het buitenland terwijl we met hun makkelijk kampioen zouden zijn geworden.
Aandacht van bepaalde infantiele lieden hier kan het topic missen als kiespijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee, je bent gewoon af en toe een ontzettende mongool die geilt op aandacht
Geld is niet alles, zeker niet als je daar je carriere mee verneukt. Behalve als je aan het afbouwen bent, dan is het een ander verhaal.quote:
Goede instelling Loek, zo mag ik het horenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Aandacht van bepaalde infantiele lieden hier kan het topic missen als kiespijn.
Maar daar moet die moderator maar iets aan doen niet mijn probleem
Zouden we zó veel beter zijn met Bakkal en Vlaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Irak?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En woont in het enige bazenland dat deze aardbol heeft
Met Vlaar? Ja. Veel beter dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zouden we zó veel beter zijn met Bakkal en Vlaar?
"makkelijk kampioen" gaat me veel te furr. Met name Ahmadi had ik er wel heel graag bijgehad, dat wel.
Vergeet Guidetti niet speelt tegenwoordig in het bierteam van een sjeik.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jorien gebeurd?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een user die ik nog weleens heb zien posten, al een hele tijd geleden. Volgens mij iemand van cynische aard, altijd wat te zeuren. Dat type, en volgens mij heeft hij net als Jorien - een andere user hier - zich nogal belachelijk gemaakt als ik op de reacties mag afgaan. Jorien was echt het pispaaltje van het topic weet ik nog wel.
Nu is dat dus Aldo-MC.
De enige azijnzeiker hier is die Happel. Een lul op een kantoor met een vroegtijdige midlife-crisis die het hele clubbeleid hekelt terwijl het prima gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een user die ik nog weleens heb zien posten, al een hele tijd geleden. Volgens mij iemand van cynische aard, altijd wat te zeuren. Dat type, en volgens mij heeft hij net als Jorien - een andere user hier - zich nogal belachelijk gemaakt als ik op de reacties mag afgaan. Jorien was echt het pispaaltje van het topic weet ik nog wel.
Nu is dat dus Aldo-MC.
hihihi xd xdquote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Vergeet Guidetti niet speelt tegenwoordig in het bierteam van een sjeik.
Die durft zich niet meer op FOK! te vertonen denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Jorien gebeurd?
Mocht denk ik niet meer posten van zijn moeder.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Jorien gebeurd?
Vlaar was ons plan B, nu heeft Frank dat afgekeken en doet het met Aldeweireldquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Aandacht van bepaalde infantiele lieden hier kan het topic missen als kiespijn.
Maar daar moet die moderator maar iets aan doen niet mijn probleem
Seriously?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
ik studeer, maar dat gaat jou verder niet zoveel aan, anders kom je achter me aan rennen met je wapenvergunning.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij kunt beter een keer een baan constateren. Of een trein.
Bakkal scoorde altijd wanneer het nodig was, hij had vorig seizoen best veel cruciale doelpunten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zouden we zó veel beter zijn met Bakkal en Vlaar?
"makkelijk kampioen" gaat me veel te furr. Met name Ahmadi had ik er wel heel graag bijgehad, dat wel.
Wat een hypocriete nerd ben jij eigenlijk. beetje janken over andermans kloons terwijl je er zelf minstens 4 hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht denk ik niet meer posten van zijn moeder.
Al ben ik wel benieuwd wie onze MC vroeger was op de foks.
Als je elke bal als een debiel op goal ramt gaat hij er wel een keertje zo in.quote:
Dat ontken ik nergens.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een hypocriete nerd ben jij eigenlijk. beetje janken over andermans kloons terwijl je er zelf minstens 4 hebt.
Nee ik was gewoon benieuwd waar hij is. Zo zou hij ook naar mij vragen, waarschijnlijk met vier vormen van kanker als bijvoeglijk naamwoord er nog bij.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een hypocriete nerd ben jij eigenlijk. beetje janken over andermans kloons terwijl je er zelf minstens 4 hebt.
Vieze kk nerd ben jij je jaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je elke bal als een debiel op goal ramt gaat hij er wel een keertje zo in.
[..]
Dat ontken ik nergens.
Kijk nou uit, hij stuurt zo even z'n honden langsquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan er gewoon echt niet bij hoe iemand zichzelf met werkelijk élke fúcking póst weer een stukje belachelijker kan maken
Is Vlaar echt gefaald in het buitenland??? Ik volg eigenlijk enkel Feyenoordquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Katth het volgende:
[..]
Vlaar was ons plan B, nu heeft Frank dat afgekeken en doet het met Aldeweireld
In eigen goal. Waarschijnlijk ja.quote:
Alsof het geen algemeen bekend feit is wat al een keertje of 5 40-45 is langsgekomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon benieuwd waar hij is. Zo zou hij ook naar mij vragen, waarschijnlijk met vier vormen van kanker als bijvoeglijk naamwoord er nog bij.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijk wel of ik in de legioenzaal ben
De Helpmefokzaal, proletenhoekje van de clubquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijk wel of ik in de legioenzaal ben
Hij is aanvoerder van Aston Villa en is momenteel geblesseerd. Aston Villa heeft een van haar slechtse seizoenen ooitquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Vlaar echt gefaald in het buitenland??? Ik volg eigenlijk enkel Feyenoord
Jammer, ik gunde het hem welquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van Aston Villa en is momenteel geblesseerd. Aston Villa heeft een van haar slechtse seizoenen ooit
Je krijgt echt een harde plasser van het woord proleet is 't nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Helpmefokzaal, proletenhoekje van de club
Vies plebs is het. Gelukkig weet jij wel beter.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Helpmefokzaal, proletenhoekje van de club
Tja. Hij is, indien niet geblesseerd, wel aanvoerder. Is hij dan gefaald, of zitten er teveel falers om hem heen... Zo goed volg ik het niet, maar naar mijn idee deed hij het niet zo slecht. Ik geloof niet dat hij mee hoeft te degraderen iig.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van Aston Villa en is momenteel geblesseerd. Aston Villa heeft een van haar slechtse seizoenen ooit
Daar kun je maar beter op neerkijken inderdaad, kopballetjequote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vies plebs is het. Gelukkig weet jij wel beter.
Ja, ik ook. Oud collega kwam uit Birmingham en is groot Villa fan en die falen echt mega hard dit seizoen.quote:
Gelukkig maar dat jij je doorgaans wel weet te gedragen in het stadion.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar kun je maar beter op neerkijken inderdaad, kopballetje
Ga jij nou maar eens Nederlands leren, daarna mag je hier weer langskomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Jullie vallen MC echt iedere week wel aan.![]()
Altijd hetzelfde argumenten enzo.
OOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij je doorgaans wel weet te gedragen in het stadion.
Oh wacht.
hihiquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij je doorgaans wel weet te gedragen in het stadion.
Oh wacht.
Alsof het in Roffa zou opvallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens Nederlands leren, daarna mag je hier weer langskomen.
Ik hoor ook overal 4-5 miljoen. Wel raar dat er verder zoveel verschillende bedragen terecht komen, helaas duurt het jaarverslag nog lang. Dat zou uitsluitsel kunnen geven.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat we op één of andere manier snel uitsluitsel krijgen over de bedragen die gemoeid zijn met de shirtsponsoring. De NOS zegt 5 miljoen, een insider die ik ken heeft het over 4 tot 5 miljoen, en VI heeft het over een abominabel bedrag van 3,5 tot 4 miljoen.
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik hoop uiteraard dat 5 miljoen klopt, en dan is het een aardige deal. Als het echt maar 3,5 tot 4 miljoen is dan is het een belachelijk slechte deal.
Ergens koester ik nog hoop, omdat Voetbal International wel vaker onjuist is geinformeerd.
omdat het kanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef RvLaak het volgende:
Wat ik me nou afvraag... Waarom krijgt die Aldo-MC zoveel aandacht, terwijl dit een Feyenoord topic is?
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef RvLaak het volgende:
Wat ik me nou afvraag... Waarom krijgt die Aldo-MC zoveel aandacht, terwijl dit een Feyenoord topic is?
Stokstaartquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht denk ik niet meer posten van zijn moeder.
Al ben ik wel benieuwd wie onze MC vroeger was op de foks.
Het zou misschien al een stuk helpen als je niet constant mede-users, Feyenoordspelers en supporters afzeikt. Daarnaast natuurlijk trouw je pilletjes blijven nemen en van de stoeptegels afblijven.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Ze zien me kennelijk aan voor iemand die ik niet ben, dus elke dag krijg je dit soort irrelevant geneuzel.
Dat was inderdaad ook best een halve zool, maar die was volgens mij nog vaak een stuk enthousiaster. Daarnaast was dat volgens mij best een oude lul, terwijl Aldo als een puistenpubertje overkomtquote:
Zie, het moet Loek/Ritmo wel zijn. Hij is de enige die zo over mij praat.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De enige azijnzeiker hier is die Happel. Een lul op een kantoor met een vroegtijdige midlife-crisis die het hele clubbeleid hekelt terwijl het prima gaat.
maar wat is de echte?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Weer een nieuwe naam![]()
Teller staat inmiddels op 5
Er zijn veel meer mensen die zo over je praten hier, alleen jij hoort niet allesquote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie, het moet Loek/Ritmo wel zijn. Hij is de enige die zo over mij praat.
Waar ik heb gezegd dat ik het hele clubbeleid niks vind is mij weer een raadsel, maar dat terzijde..
Stokstaart of voice-over.quote:
Dat klinkt spannend!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er zijn veel meer mensen die zo over je praten hier, alleen jij hoort niet alles
je hoort die stemmetjes in je hoofd zeker weer, wat zei de zuster ook alweer over de pilletjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Er zijn veel meer mensen die zo over je praten hier, alleen jij hoort niet alles
Pilletjesquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
je hoort die stemmetjes in je hoofd zeker weer, wat zei de zuster ook alweer over de pilletjes?
Stokstaart viel wel mee inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef Grifte het volgende:
Stokstaart was best een baas
Blue Meerkats SV ja tog
Heeft weinig zin, hij pijpt blijkbaar een van de mods, anders was hij er allang afgetyft.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat GGMM een kloonscan doen en vraag de resultaten.
Maar stokstaart was wel heftig, en voice-over was toch ritmo?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Stokstaart of voice-over.
Laten we het erop houden dat het een debiel is.
Ritmo is een soort anonymous. Elke "nieuwe" triangeljosti is automatisch Ritmoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar stokstaart was wel heftig, en voice-over was toch ritmo?
Ik moet eerder altijd lachen om dat moment dat er hamas wordt gescandeerd en er opeens uit het niets een gasfles gegooid wordt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind dit nog steeds een prachtig moment
Crazy Hooligan fights with a police dog! (Hooligan vecht met politiehond) Feyenoord - FC Twente 2010
Iedereen?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Happel het volgende:
Aldo doet me wel een beetje denken aan een kennis van me. Die heeft er ook een handje in om iedereen tegen zich te krijgen met dit soort gedrag.
12. Zeg nou wie je bent dan. Zijn we daar ook klaar mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Aldo-MC het volgende:
Stop gewoon met je zielige kruistocht, hoe oud ben je nou geworden? Feyenoord-topic weet je wel, niet het grote wie ben ik topic
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerder altijd lachen om dat moment dat er hamas wordt gescandeerd en er opeens uit het niets een gasfles gegooid wordt.![]()
Ken jou nog wel van voordat je mod was. Toen de rest werd weggestuurd ben ik ook een poosje weg geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef Happel het volgende:
[..]
12. Zeg nou wie je bent dan. Zijn we daar ook klaar mee.
Als je nu voor me stond had ik je een dikke knuffel gegeven.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Ben ook niet negatief over Feyenoord, maar als iedereen zegt dat Immers kut speelde en ik ben het daar mee eens doet dat kennelijk denken aan die Loek, Voice-over of weet ik veel wie
Nu we toch bezig zijn, van wie ben jij een kloon eigenlijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ritmo is een soort anonymous. Elke "nieuwe" triangeljosti is automatisch Ritmo
Ik geloof er niets van. Aegon sponsort Ajax voor ongeveer 12 miljoen euro per jaar, kan niet dat Feyenoord dan genoegen neemt met een sponsor die 3 keer minder geld geeft, ook al is de club vele malen kleiner, dan bedrag lijkt me niet realistisch. Feyenoord zal wel 8 miljoen ofzo opstrijken, maar ze brengen dat niet naar buiten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik hoor ook overal 4-5 miljoen. Wel raar dat er verder zoveel verschillende bedragen terecht komen, helaas duurt het jaarverslag nog lang. Dat zou uitsluitsel kunnen geven.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 04:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Aegon sponsort Ajax voor ongeveer 12 miljoen euro per jaar, kan niet dat Feyenoord dan genoegen neemt met een sponsor die 3 keer minder geld geeft, ook al is de club vele malen kleiner, dan bedrag lijkt me niet realistisch. Feyenoord zal wel 8 miljoen ofzo opstrijken, maar ze brengen dat niet naar buiten.
Jij overschat Koevermans z'n kwaliteiten gigantischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 04:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Aegon sponsort Ajax voor ongeveer 12 miljoen euro per jaar, kan niet dat Feyenoord dan genoegen neemt met een sponsor die 3 keer minder geld geeft, ook al is de club vele malen kleiner, dan bedrag lijkt me niet realistisch. Feyenoord zal wel 8 miljoen ofzo opstrijken, maar ze brengen dat niet naar buiten.
Maar dat heeft verder niets met Joden, Israel en de 2e Wereldoorlog te maken?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet eerder altijd lachen om dat moment dat er hamas wordt gescandeerd en er opeens uit het niets een gasfles gegooid wordt.![]()
voice-over is oldiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar stokstaart was wel heftig, en voice-over was toch ritmo?
Pietje, ouwe Feyenoord watcher!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:57 schreef tammepiet het volgende:
Die blonde vent met die zonnebril, haat > liefde voor eigen club.
Clasie droomt van kleins af aan van de Coolsingelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:57 schreef tammepiet het volgende:
[..]
[..]Die blonde vent met die zonnebril, haat > liefde voor eigen club.
30 corsa's en een schaal vegetarische bitterballen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef elCholo het volgende:
[..]
Pietje, ouwe Feyenoord watcher!
Hoeveel krijgt Feyenoord nou exact per jaar van Opel?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
30 corsa's en een schaal vegetarische bitterballen.
Aangepast.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:30 schreef tammepiet het volgende:
[..]
30 corsa's en een schaal vegetarische koude bitterballen.
Nee, Ajax heeft een werelddeal met Aegon. Mocht Aegon Ajax verlaten gaan zij juist rond de 8 miljoen komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 04:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als absolute non-hooligan zeggen: Hier was ik bijquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Crazy Hooligan fights with a police dog! (Hooligan vecht met politiehond) Feyenoord - FC Twente 2010
gewoon van thuis meenemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:43 schreef Aldo-MC het volgende:
Vraag me af of er mocht het zover komen überhaupt een huldiging op de Coolsingel zou komen.
Of zo'n pleurishuldiging zonder bier om half 1 's middags net als in 2008
Is moeder Boëtius er één in de categorie Bruins?quote:Moeder Boëtius: 'Mijn zoon wilde vroeger heel graag keepen'
Dat Jean-Paul Boëtius zo nuchter blijft onder alle lofuitingen, verbaast zijn moeder niet. Moeder en zoon praten veel met elkaar over hoe snel het met hem ging. 'Jean-Paul is christelijk opgevoed', zegt moeder Boëtius. 'We praten vaak over het leven. Dat de mensen enthousiast zijn over zijn spel, vind ik leuk. Maar wat ik het allermooiste vind, is dat hij normaal blijft doen. Het zal bij mijn zoon nooit naar zijn bol stijgen. Ik probeer hem niet te veel artikelen te laten lezen. Laat hem maar lekker voetballen.'
In de familie Boëtius wemelt het van de aanhangers van Feyenoord. Zondag zei de linkerspits te geloven in een geslaagde greep naar de titel. 'Dat is geen grootspraak', zegt zijn moeder. 'Dat moet ook. Alleen dan kun je dat doel ook bereiken.'
En altijd is er die kenmerkende glimlach. Boëtius is een vrolijke jongen. 'Bijna altijd', zegt zijn moeder. 'Als hij slecht heeft gespeeld of verloren, dan gaat hij even liggen. En dan gaan we gewoon verder. Nee, hij huilde als kind weinig. Weet je wanneer wel? Hij wilde vroeger altijd keepen als hij buiten op het veldjewas. Ook bij Feyenoord, als er een keeper te weinig was op de training. Dan liep hij weer met keeperhandschoenen aan. Als het niet lukte, huilde hij weleens. Maar over het algemeen is hij blij en vrolijk. Jean-Paul is een fijne jongen.'
Hoeveel had die gast wel niet gesnoven dat een politiehond trappen een goed idee leekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als absolute non-hooligan zeggen: Hier was ik bij
Des te beter het met Feyenoord gaat, des te zuurder praat Gijp over Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Wie de neuk neemt zo'n fles/vat mee, hahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is volgens mij echt zo'n surinaamse dame met een hart van goud. Boetius zou zonder voetbal ook wel carriere gemaakt hebben. Komt echt heel intelligent op mij over.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is moeder Boëtius er één in de categorie Bruins?
Ja, dat was gewoon treurig zoals die gister weer bezig was.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Des te beter het met Feyenoord gaat, des te zuurder praat Gijp over Feyenoord.
Gewoon van die vreetkraampjes die er staan natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wie de neuk neemt zo'n fles/vat mee, hahaha
Haha oja natuurlijk. Ik zat me al zo'n gozer in te beelden die vanuit huis zo'n vat meeneemt voor op het moment dat er Hamas Hamas gescandeerd zou worden, om dit even bij te vallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon van die vreetkraampjes die er staan natuurlijk.
Sowieso, welke mongool trapt dr een hondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoeveel had die gast wel niet gesnoven dat een politiehond trappen een goed idee leek
Hoop dat het niet Legioenvrouwen worden. Heb in al die tijden dat ik naar de kuip ben geweest nog nooit een mooie vrouw tegengekomen wat een bostrollen zit er tussen zeg met zo'n rokersstem en een pittig kort rood kapselquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Nu we terug bij opel zijn, krijgen we dan ook weer cheerleaders ?
Het vrouwlijk schoon laat te wensen over idd... maarja als ze gewoon van die mooie 18jarige meisjes inhuren om een dansje te doen, lijkt me niks mis mee..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoop dat het niet Legioenvrouwen worden. Heb in al die tijden dat ik naar de kuip ben geweest nog nooit een mooie vrouw tegengekomen wat een bostrollen zit er tussen zeg met zo'n rokersstem en een pittig kort rood kapsel![]()
Misschien is het nu anders nu we Pelle hebben maar dit zie je helaas te weinig in de kuip
[ afbeelding ]
Ik denk dat het te veel zou afleiden vooral voor de jeugd zoals Tonny en Jean Paul gezien hun leeftijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het vrouwlijk schoon laat te wensen over idd... maarja als ze gewoon van die mooie 18jarige meisjes inhuren om een dansje te doen, lijkt me niks mis mee..
Krijg je van die types zoals bij de bekerfinale...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het vrouwlijk schoon laat te wensen over idd... maarja als ze gewoon van die mooie 18jarige meisjes inhuren om een dansje te doen, lijkt me niks mis mee..
Hij is een neef van Urby Emanuelsonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoewel Tonny op deze pic als een ijskoude baas kijkt met een blik van bitches dont matterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik denk dat het te veel zou afleiden vooral voor de jeugd zoals Tonny en Jean Paul gezien hun leeftijd
De ex van Alderweireld in het Feyenoordtopic posten als voorbeeld vind ik not dun.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hoop dat het niet Legioenvrouwen worden. Heb in al die tijden dat ik naar de kuip ben geweest nog nooit een mooie vrouw tegengekomen wat een bostrollen zit er tussen zeg met zo'n rokersstem en een pittig kort rood kapsel![]()
Misschien is het nu anders nu we Pelle hebben maar dit zie je helaas te weinig in de kuip
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef PIETR het volgende:
http://365feyenoordvrouwen.nl/
valt een beetje tegen ja
Over nerds gesproken, heb jij Loek z'n foto nog, ik ben hem kwijt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie, het moet Loek/Ritmo wel zijn. Hij is de enige die zo over mij praat.
Waar ik heb gezegd dat ik het hele clubbeleid niks vind is mij weer een raadsel, maar dat terzijde..
vd Gijp en Derksen moet je ook echt totaal niet serieus nemen op voetbalgebied.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef OProg het volgende:
Ja, dat was gewoon treurig zoals die gister weer bezig was.
Als je lekkere wijven wil zien ga je maar naar de kroeg. Wel geinig die stukjes en ook best veel die uit en thuis gaan zeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef PIETR het volgende:
http://365feyenoordvrouwen.nl/
valt een beetje tegen ja
In Rotterdam staan die altijd achter de barquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:37 schreef jakees het volgende:
[..]
Als je lekkere wijven wil zien ga je maar naar de kroeg. Wel geinig die stukjes en ook best veel die uit en thuis gaan zeg.
Stoel moest denk ik nog in het rijtje. Verder zal het in het puzzelbkoekje 1 ster krijgen denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom uit op Gustoel de rot op.
Je zal wel op "Gudde rot op" uit moeten komen. Maar die woordzoeker zit niet zo goed in elkaar
Je bedoelt Slorry?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Koe valt op tata chicksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat was de aanleiding voor dit tafereel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan zelfs als absolute non-hooligan zeggen: Hier was ik bij
Aldo MC met zijn hond.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
Wat was de aanleiding voor dit tafereel?
Wachten op de trein uit Twente en wat vuurwerk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding voor dit tafereel?
Je mag ook niks meer tegenwoordig he..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wachten op de trein uit Twente en wat vuurwerk.
Te gek voor woorden toch als je erover nadenkt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef PIETR het volgende:
Castaignos schijnt 1.750.000 bij Twente te verdienen![]()
munstergodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef PIETR het volgende:
Tja, als NEC-ers die plekken niet doorverkopen kunnen er ook geen Feyenoorders zitten....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef Luni het volgende:
NEC denkt na over maatregel tegen Feyenoord-supporters
NEC wil meer maatregelen om het aantal Feyenoorders dat tussen het thuispubliek zit, terug te dringen. Al jaren weten fans van de Rotterdamse club kaartjes te bemachtigen voor plaatsen in de NEC-vakken. Ook zondag tijdens NEC-Feyenoord, was dat weer het geval. Dat leidde uiteindelijk tot één vechtpartij in het Goffertstadion.
Om hoeveel Feyenoorders het afgelopen zondag precies ging, weet een woordvoerder van NEC, niet. Ze zaten verspreid door het stadion, met een piek in vak A. In dat vak, gelegen naast de uittribune, hield de club extra een deel vrij voor de Feyenoorders. Zo hoefden zij niet tussen de NEC-fans te zitten. Iets wat NEC volgens een zegsman veel geld kost: „Normaal kunnen we deze plaatsen verkopen.”
Ondanks deze maatregel, was er tijdens de wedstrijd een vechtpartij: in vak H ging een aantal mensen op de vuist. Vier Feyenoorders zijn vervolgens verwijderd uit het stadion. Wat er verder met hen gebeurt, is onduidelijk.
Het is volgens een woordvoerder niet te voorkomen dat uitsupporters in de NEC-vakken zitten: „We kunnen bezoekers met een geldig kaartje niet weigeren.” Toch gaat de club zich beraden om het aantal ‘wildzitters’ te verminderen.
Terecht welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef Luni het volgende:
NEC denkt na over maatregel tegen Feyenoord-supporters
NEC wil meer maatregelen om het aantal Feyenoorders dat tussen het thuispubliek zit, terug te dringen. Al jaren weten fans van de Rotterdamse club kaartjes te bemachtigen voor plaatsen in de NEC-vakken. Ook zondag tijdens NEC-Feyenoord, was dat weer het geval. Dat leidde uiteindelijk tot één vechtpartij in het Goffertstadion.
Om hoeveel Feyenoorders het afgelopen zondag precies ging, weet een woordvoerder van NEC, niet. Ze zaten verspreid door het stadion, met een piek in vak A. In dat vak, gelegen naast de uittribune, hield de club extra een deel vrij voor de Feyenoorders. Zo hoefden zij niet tussen de NEC-fans te zitten. Iets wat NEC volgens een zegsman veel geld kost: „Normaal kunnen we deze plaatsen verkopen.”
Ondanks deze maatregel, was er tijdens de wedstrijd een vechtpartij: in vak H ging een aantal mensen op de vuist. Vier Feyenoorders zijn vervolgens verwijderd uit het stadion. Wat er verder met hen gebeurt, is onduidelijk.
Het is volgens een woordvoerder niet te voorkomen dat uitsupporters in de NEC-vakken zitten: „We kunnen bezoekers met een geldig kaartje niet weigeren.” Toch gaat de club zich beraden om het aantal ‘wildzitters’ te verminderen.
we hebben nu de geest erin, gaan het gewoon winnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:47 schreef LimboFan het volgende:
roda uit, lastige pot, ze zijn in een goede vorm dit jaar. Vorig jaar daar ook definitief het kampioenschap verspeeld.
En ook nog eens de best betaalde speler bij Twente!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef PIETR het volgende:
Castaignos schijnt 1.750.000 bij Twente te verdienen
Ja hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:31 schreef PIETR het volgende:
quote:Het goede seizoen van Feyenoord is ook buiten Nederland niet onopgemerkt gebleven. De Rotterdammers die nog in de race zijn om de landstitel, kunnen mogelijk verdediger Bruno Martins Indi kwijtraken aan het eind van dit seizoen. De belangstelling komt uit Engeland.
Volgens de Engelse krant The Daily Mail zou de club uit Londen zo'n zes miljoen euro overhebben voor de international. Martins Indi werd al enkele keren bekeken dit seizoen. Ploeggenoot Stefan de Vrij zou op zijn beurt in de belangstelling staan van Liverpool, Chelsea en AC Milan.
Voor welke positie Martins Indi gehaald zou worden is nog onduidelijk. Nu Gareth Bale niet meer als linksback speelt en Tottenham over genoeg centrale verdedigers beschikt, lijkt een positie als linkervleugelverdediger tot de mogelijkheden te behoren. Martins Indi kan ook als centrumverdediger uit de voeten.
Van mij mag ie wel weg voor zo veel maar dan moet ie wel elke training Vertonghen een klap voor z'n bek geven.quote:
Jij hebt serieus 10 miljoen over voor een paar tikjes voor een ex-jood ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van mij mag ie wel weg voor zo veel maar dan moet ie wel elke training Vertonghen een klap voor z'n bek geven.
voor 11 niet doen dus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef WhatsTheSecret het volgende:
6-10 miljoen prima voor Indi hoor. Kongolo en Nelom zijn prima vervangers.
Op zich niet, maar Jeanette is zo'n mongool dat dat een uitzondering is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij hebt serieus 10 miljoen over voor een paar tikjes voor een ex-jood ja?
Dat NEC maatregelen overweegt.quote:
PSVquote:Van de Nederlandse voetbalclubs is PSV de club die de meeste spelers in de Inkomens Top 100 heeft, zo publiceerde NU Sport. Dit is een ranglijst die jaarlijks wordt samengesteld van de meest verdienende Nederlandse topsporters. Ajax volgt op een tweede plaats.
Bij de samenstelling wordt gekeken naar het boekjaar 2012. Hierdoor is Mark van Bommel de meest verdienende PSV'er met 4.150.000 euro. Het grootste deel van het inkomen van de middenvelder is namelijk afkomstig van AC Milan. Van Bommel is terug te vinden op de tiende plaats van de ranglijst en was de meest verdienende Eredivisiespeler in het jaar 2012.
Naast Van Bommel verdienden Orlando Engelaar (1.800.000 euro), Kevin Strootman (1.050.000 euro) meer dan een miljoen euro. Ook Jeremain Lens, Luciano Narsingh, Erik Pieters, Georginio Wijnaldum, Jetro Willems en Wilfred Bouma zijn terug te vinden in de Inkomens Top 100. In het totaal stonden de negen spelers van de Eindhovenaren voor 11.430.000 euro genoteerd.
De tweede plaats van de Eredivisieclubs wordt ingenomen door Ajax. Van de Amsterdamse club staan zeven spelers op de ranglijst. Ryan Babel verdiende hiervan het meest met 2.300.000 euro, mede dankzij de periode die hij bij Hoffenheim voetbalde. Ook Siem de Jong ontving meer dan één miljoen euro. De zeven Ajacieden verdienden gezamenlijk 6.750.000 euro.
De spelers van nummer drie FC Twente ontvingen aanzienlijk minder. De Tukkers hebben vijf spelers op de lijst staan met een totaal inkomen van 4.600.000 euro. Luc Castaignos (1.750.000 euro) was hiervan de meest verdienende.
De andere drie Eredivisieclubs die terug te vinden zijn op de lijst, zijn Feyenoord, Vitesse en sc Heerenveen. De spelers van deze clubs ontvingen in totaal respectievelijk 3.445.000 euro (Joris Mathijsen, Ruben Schaken en Stefan de Vrij), 2.215.000 euro (Theo Janssen en Piet Velthuizen). Van Heerenveen staat alleen Gianne Zuiverloon op de lijst, maar hij wordt gehuurd van Real Mallorca.
10 wel, 6 niet. Ligt nog 3 jaar vast.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef WhatsTheSecret het volgende:
6-10 miljoen prima voor Indi hoor. Kongolo en Nelom zijn prima vervangers.
Dat is met zijn milan salaris van voor de zomer erbij he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Aldo-MC het volgende:
Verdient Van Bommel 4 miljoen+ per jaar kan toch niet man
Boekjaar 2012, dus zit een gedeelte van Milan bij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Aldo-MC het volgende:
Leer eens lezen kneus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef Aldo-MC het volgende:
Daarnaast zal hij nogal wat binnenhalen aan sponsoring ook.quote:Bij de samenstelling wordt gekeken naar het boekjaar 2012. Hierdoor is Mark van Bommel de meest verdienende PSV'er met 4.150.000 euro. Het grootste deel van het inkomen van de middenvelder is namelijk afkomstig van AC Milan.
Dan nog is het veel voor iemand met zijn beperkte kwaliteiten en leeftijd. Kneusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Leer eens lezen kneus.
[..]
Daarnaast zal hij nogal wat binnenhalen aan sponsoring ook.
Al met al krijgt hij waarschijnlijk dus gewoon 1,5-2 miljoen bij PSV.
Wat had je dan verwacht dat de aanvoerder van Munchen en Oranje als belangrijke routinier bij Milan zou gaan verdienen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan nog is het veel voor iemand met zijn beperkte kwaliteiten en leeftijd. Kneus
Sponsorinkomsten zullen er ook wel onder vallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:05 schreef jakees het volgende:
Dat betekent ook dat Van Bommel daar gewoon tussen 5 en 6 miljoen per jaar verdiende ervan uitgaande dat hij hier 2,5 verdient. Das niet misselijk.
quote:Internazionale-middenvelder Wesley Sneijder was in 2011 de bestverdienende Nederlandse sporter. Hij verdiende 12.120.000 euro bruto in het afgelopen jaar, blijkt uit cijfers van NUsport. Het tijdschrift stelde een lijst samen van de jaarljikse Inkomens Top 100. Eventuele premies en sponsorinkomsten zijn meegenomen in de cijfers.
In 2010 stond Sneijder nog op de tweede plek. Bayern München-aanvaller Arjen Robben stond toen eerste. Robben is nu afgezakt naar de derde plek. AC Milan-middenvelder Mark van Bommel staat nu tweede met salaris van 9.620.000 euro. Robben staat net achter Van Bommel met 9.600.000 euro.
De top vijf wordt volgemaakt door Manchester City-middenvelder Nigel de Jong (8.610.000 euro) en Liverpool-aanvaller Dirk Kuyt (5.100.000 euro). In de lijst staan bijna alleen maar voetballers. Van de honderd personen in de lijst zijn er negentien geen voetballer.
De eerste niet-voetballer in de lijst is honkballer Andruw Jones. Hij staat op een achtste plek met een inkomen van 4.600.000 euro.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan nog is het veel voor iemand met zijn beperkte kwaliteiten en leeftijd. Kneus
Toen Gio bij ons terugkwam verdiende hij de helft van wat Van Bommel nu kennelijk binnenharkt en hij speelde zelfs nog voor Oranje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja hoor.Kampioen in Spanje, Italië, Duitsland, Nederland en een CL-finale gewonnen, dacht je dat hij voor 3 ton per jaar speelde?
Leer eens lezen gozer, PSV heeft toch ook gewoon een salarisplafond? Ze betalen hem geen 4 miljoen per jaar hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toen Gio bij ons terugkwam verdiende hij de helft van wat Van Bommel nu kennelijk binnenharkt en hij speelde zelfs nog voor Oranje.
Dacht trouwens dat ze een salarisplafond hadden daar in eindhoven, maar goed
Je meent het schatjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Leer eens lezen gozer, PSV heeft toch ook gewoon een salarisplafond? Ze betalen hem geen 4 miljoen per jaar hoor.
Wat een onmogelijke gast ben jij.
Van mij mag de helft van het salaris van Engelaar door ons betaald worden, zolang PSV hem maar geregeld blijft opstellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:07 schreef elCholo het volgende:
Engelaar verdient bijna 2 keer zoveel als Strootman bij PSV
Mooi worden ze iigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef Aldo-MC het volgende:
De_Pel en die WhatsTheSecret zouden wel een mooi stel vormen samen trouwens. Komen vast intelligente kindjes van
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef Aldo-MC het volgende:
De_Pel en die WhatsTheSecret zouden wel een mooi stel vormen samen trouwens. Komen vast intelligente kindjes van
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je meent het schatje
Maar hij zit wel dik boven het miljoen dat ze ingesteld hadden als plafond he
Ze hebben daar meerdere 'exceptionele uitzonderingen' lopen hoor.quote:PSV geeft sinds kort het goede voorbeeld, door te streven naar een begroting die ook sluitend is zonder Champions League-voetbal en lucratieve transfers. Er is een salarisplafond van een miljoen euro, waar alleen bij 'exceptionele uitzonderingen' van wordt afgeweken. 'Wij zijn geen missionaris', stelt Sanders. 'Dit komt voort uit noodzaak. PSV heeft niet de ambitie om voor de rest van de wereld een voorbeeldfunctie te vervullen.'
Psst.. Geheimpje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Leuk voor je manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben daar meerdere 'exceptionele uitzonderingen' lopen hoor.
Eerder geplaatste lijstje zegt al genoeg. Ik vind het, gezien de hele salarishuishouding van PSV helemaal niet gek dat hij richting de twee miljoen verdient.
Serieus, heb jij down ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:48 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Leuk voor je man
Heeft niets te zoeken in dit topic deze info
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Psst.. Geheimpje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was t maar zo, dan sprak ie goed Nederlands
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja en jij gaat er vervolgens ongevraagd nog 8 posts over door.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Serieus, heb jij down ofzo
Jij begint zélf over van Bommel hoor. Beetje hetzelfde als de vorige keer toen je huilie ging doen dat mensen je aanvielen, terwijl je net daarvoor zelf de aandacht zoekt door een user uit te schelden
Wat een onzin, zoveel is er niet gebeurd, ze mogen blij zijn dat die kaarten verkocht worden!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat NEC maatregelen overweegt.
Al zouden ze ook kunnen overwegen om meer vakken beschikbaar te stellen
Lees trouwens even terug nerd, JIJ begon zelf over PSVquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Serieus, heb jij down ofzo
Jij begint zélf over van Bommel hoor. Beetje hetzelfde als de vorige keer toen je huilie ging doen dat mensen je aanvielen, terwijl je net daarvoor zelf de aandacht zoekt door een user uit te schelden
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Lees trouwens even terug nerd, JIJ begon zelf over PSV
Lees even terug ik word alweer zomaar aangevallen en uitgescholden door De_Pel op basis van een volstrekt normale vraag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:57 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zitten er hier een rare mensen in dit topic. Aldo, ga je eens normaal gedragen of zo![]()
Wat ben je toch een stakker, gaan lopen gillen over iets terwijl je het stuk niet gelezen hebt en een ander een kneus noemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij begon met mij kneus noemen dus actie = reactie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stakker, gaan lopen gillen over iets terwijl je het stuk niet gelezen hebt en een ander een kneus noemen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Jimbo het volgende:
jullie zijn allemaal kneuzen ! BAM ! HOE VIND JE DIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |