Het wordt alleen bestuurd door nitwits.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Feyenoord lijkt mij een aantrekkelijk uithangbord toch?
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meerquote:
Logisch, meer teletekstsupporters.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer )
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?quote:
Beide worden bekeken door mensen die nauwelijks weten wat het alfabet is, laat staan in welke volgorde de letters horen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?
Je blijft sowieso thuis achter een beeldscherm hangen ipv naar een stadion te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphonequote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je blijft sowieso thuis achter een beeldscherm hangen ipv naar een stadion te gaan.
In De Kuip werkt het internet nooit, misschien verklaard dat het. Al heb ik in elk ander stadion hetzelfde probleem.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphone
Tja, De Kuipquote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
In De Kuip werkt het internet nooit, misschien verklaard dat het. Al heb ik in elk ander stadion hetzelfde probleem.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer)
Ja, de Kuip... Een stadion waar je je nog op voetbal kan concentreren, ipv je gezichtsboek om de 5 seconden te controleren...quote:
Dat klopt, maar deze topics zijn niet in een paar jaar ontstaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphone
En fans, zoals ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft fans, Feyenoord heeft supporters.
Kortzichtig en simplistischquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft fans, Feyenoord heeft supporters.
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer)
Moet je nagaan hoe erg het is als ik dat dan van iets vindquote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch een prima bewijs moet ik zeggen.
Huh?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef jakees het volgende:
Wat een negatief gelul bi
[..]
Waarheid hoeft niet ingewikkeld te zijn
Ja dat snapte ik al, alleen ik begreep niet waar dat eerste stuk over ''negatief gelul bi'' op sloegquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Sorry ging over je opmerking simplistisch en kortzichtig.
Oud stukje tekst voor ander topic.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik al, alleen ik begreep niet waar dat eerste stuk over ''negatief gelul bi'' op sloeg
Ah okquote:
Deze man begrijpt het.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
Roda uit...altijd gezellig:
http://www.svfcgroningen.(...)porters-in-kerkrade/
Zie Gudde nog niet zo'n brief schrijven trouwens.
Normalisering is het modewoord aangaande de supporters. Helaas blijkt er niets van terecht te komen. Supporters worden over het algemeen alleen maar tot last gezien.quote:Vaak wordt er door de clubs gesproken over normalisering richting gemeente en overheid, echter wanneer wij als clubs op deze manier met onze supporters omgaan, hebben we geen enkel recht om met anderen hierover te spreken, wanneer we niet met onszelf beginnen.
Er kon geen lachje af bij de stewards en er werd niemand welkom gehetenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
quote:
Mwah.quote:totaal geen respect naar supporters die de moeite nemen om in totaal ca. 700 kilometer te reizen om jullie evenement te bezoeken
Tja, de NOS heeft het ook niet altijd juist (Vagner Love + Tymoschuk?)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat we op één of andere manier snel uitsluitsel krijgen over de bedragen die gemoeid zijn met de shirtsponsoring. De NOS zegt 5 miljoen, een insider die ik ken heeft het over 4 tot 5 miljoen, en VI heeft het over een abominabel bedrag van 3,5 tot 4 miljoen.
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik hoop uiteraard dat 5 miljoen klopt, en dan is het een aardige deal. Als het echt maar 3,5 tot 4 miljoen is dan is het een belachelijk slechte deal.
Ergens koester ik nog hoop, omdat Voetbal International wel vaker onjuist is geinformeerd.
Inderdaad, het is echt een prestatie om die merchandising zo te verneuken bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Maastoren het volgende:
Koevermans![]()
Als je ziet wat voor achterban Feyenoord heeft en wat daar op commercieel gebied mee gedaan wordt, ach man. Het is om te janken. Moeten supporters gvd zelf fatsoenlijke kleding gaan produceren en verkopen wat wel aansluit op de behoeftes van de supporter. Zie je toch nergens.
Kluivertquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, de NOS heeft het ook niet altijd juist (Vagner Love + Tymoschuk?)
Hans Nijland is dan ook een voetbalman en geen rare ambtenaar ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
quote:
Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
Deze man begrijpt het.
Dit dus. Misschien wordt dat logo'tje van Opel nog wel aangepast, zodat het iets mooier op het shirt past.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef De_Pel het volgende:
Dat Opel logo c. etkan ik overigens nog wel enigszins mee leven, maar wtf is dat ondershirtje joh
Tekst OPEL komt op mij vrij groot over, maar dat ligt misschien aan de foto zelf. Maar dat ondershirtje is inderdaad afschuwelijk, wie dat verzonnen heeft.. Laat Pellè het shirt verzorgen, dan lopen we er volgend jaar allemaal als mooiboys bijquote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef De_Pel het volgende:
Dat Opel logo c. etkan ik overigens nog wel enigszins mee leven, maar wtf is dat ondershirtje joh
Je zit natuurlijk toch aan hun typografie vast, en hoewel sommigen het hier blijkbaar rampzalig vinden (dramaqueens) is het vrij logisch dat je hoofdsponsor ook z'n logo er bij wil zetten. Shit happens, en inderdaad, het kan nog iets verbeteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Misschien wordt dat logo'tje van Opel nog wel aangepast, zodat het iets mooier op het shirt past.
Klopt ook ja, middelmatige spelers zijn het ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Aad de Mos heb trouwens en VI een hele tirade gehouden tegen de jeugdopleiding van Feyenoord. Het zou allemaal maar middelmatig zijn en puur toeval dat de jeugd nu doorstroomt
Nodig hem eens uit bij Brard zou ik zeggen. Dan zal het gezeik wel stoppen, en wie weet houdt je er nog een paar nuttige tipjes aan over. Vrij sneu zo'n figuur, maar die droeftoeterij hoeven wij niet aan mee te doen...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Aad de Mos heb trouwens en VI een hele tirade gehouden tegen de jeugdopleiding van Feyenoord. Het zou allemaal maar middelmatig zijn en puur toeval dat de jeugd nu doorstroomt
Aad de Mos. Nuff' said.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Belachelijk inderdaad. Ook nogal triest dat Derksen daar vervolgens in meegaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef RvLaak het volgende:
Gijp zei ook een paar keer dat Pellè Feyenoord "zo naar het kampioenschap kan schappen".quote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.
Wat me ook opviel was dat Gijp bij VI weer zat te zeiken dat de wedstrijd gisteren niet veel voorstelde, maar dat hij gisteren bij Radio Rijnmond uiterst positief over Feyenoord was en Feyenoord als reeële kampioenskandidaat zag.
Het is gewoon een act wat hij opvoert bij Vi, maar maakt hem wel hypocriet naar mijn mening.
Ja dat kreeg tie met moeite over z'n lippen inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gijp zei ook een paar keer dat Pellè Feyenoord "zo naar het kampioenschap kan schappen".
VI is dan ook puur entertainment, schoppen tegen de mening van de menigtequote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad.
Wat me ook opviel was dat Gijp bij VI weer zat te zeiken dat de wedstrijd gisteren niet veel voorstelde, maar dat hij gisteren bij Radio Rijnmond uiterst positief over Feyenoord was en Feyenoord als reeële kampioenskandidaat zag.
Het is gewoon een act wat hij opvoert bij Vi, maar maakt hem wel hypocriet naar mijn mening.
Nee klopt, maar neemt niet weg dat zo'n zeikerd als De Mos gewoon z'n mond moet houdenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
Waar je je druk om maakt. Alsof ze ook maar pretenderen een serieus voetbalprogramma te zijn.
lol, zelden of nooit kijk ik interviewsquote:Op maandag 4 maart 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet bij de interviews van Ruben Schaken.
Lief spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Is die leprahond van een Helpmefok weer geschorst van dit topic?
Nog Marokkanen met stoeptegels bewerkt dit weekend?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Watquote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nog Marokkanen met stoeptegels bewerkt dit weekend?
Even vriendelijk als altijdquote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Welke ban?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Even vriendelijk als altijd
Nu we het er toch over hebben, hoe ben jij eigenlijk zo snel onder je ban vandaan gekomen?
[ afbeelding ]
Dan bel ik The A-Team, lekker puh.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee hoor, als mensen mij aanvallen in de wijk laat ik de honden los
Die kunnen toch niet raak schietenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan bel ik The A-Team, lekker puh.
Daarentegen stoten ze zelf ook kogels af, en hebben ze de melkdrinkende negerbaasquote:
Loek is zo veel gepest dat hij niet meer normaal kan functioneren.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef De_Pel het volgende:
Ben je nou dement aan het worden of weet je serieus onder niet meer van boven te onderscheiden als je je pilletjes vergeet
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker boeiend, dat Loek gezeik ieder topic weer.
Lijken wel een stel roddelende oude wijven soms hier.
Wie de neuk is dat eigenlijk? Volgens mijn heb ik teveel topics gemistquote:Op maandag 4 maart 2013 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Lekker boeiend, dat Loek gezeik ieder topic weer.
Lijken wel een stel roddelende oude wijven soms hier.
Je begint er zelf mee, je bent gewoon af en toe een ontzettende mongool die geilt op aandachtquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
t is een begin
Ohja je moeder is een hoer
Loek is een kankerdebiel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat eigenlijk? Volgens mijn heb ik teveel topics gemist
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
t is een begin
Ohja je moeder is een hoer
Een user die ik nog weleens heb zien posten, al een hele tijd geleden. Volgens mij iemand van cynische aard, altijd wat te zeuren. Dat type, en volgens mij heeft hij net als Jorien - een andere user hier - zich nogal belachelijk gemaakt als ik op de reacties mag afgaan. Jorien was echt het pispaaltje van het topic weet ik nog wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat eigenlijk? Volgens mijn heb ik teveel topics gemist
Alle drie lekker kunnen cashen en voor Vlaar en El Ahmadi is het wel wat te vroeg om dat te zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zullen Bakkal,El Ahmadi en Vlaar spijt hebben dat ze Feyenoord hebben verlaten. Alle drie keihard geflopt in het buitenland terwijl we met hun makkelijk kampioen zouden zijn geworden.
Bakkal krijgt 2.5 miljoen netto.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zullen Bakkal,El Ahmadi en Vlaar spijt hebben dat ze Feyenoord hebben verlaten. Alle drie keihard geflopt in het buitenland terwijl we met hun makkelijk kampioen zouden zijn geworden.
Aandacht van bepaalde infantiele lieden hier kan het topic missen als kiespijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je begint er zelf mee, je bent gewoon af en toe een ontzettende mongool die geilt op aandacht
Geld is niet alles, zeker niet als je daar je carriere mee verneukt. Behalve als je aan het afbouwen bent, dan is het een ander verhaal.quote:
Goede instelling Loek, zo mag ik het horenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Aandacht van bepaalde infantiele lieden hier kan het topic missen als kiespijn.
Maar daar moet die moderator maar iets aan doen niet mijn probleem
Zouden we zó veel beter zijn met Bakkal en Vlaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Irak?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En woont in het enige bazenland dat deze aardbol heeft
Met Vlaar? Ja. Veel beter dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zouden we zó veel beter zijn met Bakkal en Vlaar?
"makkelijk kampioen" gaat me veel te furr. Met name Ahmadi had ik er wel heel graag bijgehad, dat wel.
Vergeet Guidetti niet speelt tegenwoordig in het bierteam van een sjeik.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is er eigenlijk met Jorien gebeurd?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een user die ik nog weleens heb zien posten, al een hele tijd geleden. Volgens mij iemand van cynische aard, altijd wat te zeuren. Dat type, en volgens mij heeft hij net als Jorien - een andere user hier - zich nogal belachelijk gemaakt als ik op de reacties mag afgaan. Jorien was echt het pispaaltje van het topic weet ik nog wel.
Nu is dat dus Aldo-MC.
De enige azijnzeiker hier is die Happel. Een lul op een kantoor met een vroegtijdige midlife-crisis die het hele clubbeleid hekelt terwijl het prima gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een user die ik nog weleens heb zien posten, al een hele tijd geleden. Volgens mij iemand van cynische aard, altijd wat te zeuren. Dat type, en volgens mij heeft hij net als Jorien - een andere user hier - zich nogal belachelijk gemaakt als ik op de reacties mag afgaan. Jorien was echt het pispaaltje van het topic weet ik nog wel.
Nu is dat dus Aldo-MC.
hihihi xd xdquote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Vergeet Guidetti niet speelt tegenwoordig in het bierteam van een sjeik.
Die durft zich niet meer op FOK! te vertonen denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Jorien gebeurd?
Mocht denk ik niet meer posten van zijn moeder.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Jorien gebeurd?
Vlaar was ons plan B, nu heeft Frank dat afgekeken en doet het met Aldeweireldquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Aandacht van bepaalde infantiele lieden hier kan het topic missen als kiespijn.
Maar daar moet die moderator maar iets aan doen niet mijn probleem
Seriously?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:54 schreef Aldo-MC het volgende:
ik studeer, maar dat gaat jou verder niet zoveel aan, anders kom je achter me aan rennen met je wapenvergunning.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jij kunt beter een keer een baan constateren. Of een trein.
Bakkal scoorde altijd wanneer het nodig was, hij had vorig seizoen best veel cruciale doelpunten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zouden we zó veel beter zijn met Bakkal en Vlaar?
"makkelijk kampioen" gaat me veel te furr. Met name Ahmadi had ik er wel heel graag bijgehad, dat wel.
Wat een hypocriete nerd ben jij eigenlijk. beetje janken over andermans kloons terwijl je er zelf minstens 4 hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht denk ik niet meer posten van zijn moeder.
Al ben ik wel benieuwd wie onze MC vroeger was op de foks.
Als je elke bal als een debiel op goal ramt gaat hij er wel een keertje zo in.quote:
Dat ontken ik nergens.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een hypocriete nerd ben jij eigenlijk. beetje janken over andermans kloons terwijl je er zelf minstens 4 hebt.
Nee ik was gewoon benieuwd waar hij is. Zo zou hij ook naar mij vragen, waarschijnlijk met vier vormen van kanker als bijvoeglijk naamwoord er nog bij.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat een hypocriete nerd ben jij eigenlijk. beetje janken over andermans kloons terwijl je er zelf minstens 4 hebt.
Vieze kk nerd ben jij je jaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je elke bal als een debiel op goal ramt gaat hij er wel een keertje zo in.
[..]
Dat ontken ik nergens.
Kijk nou uit, hij stuurt zo even z'n honden langsquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik kan er gewoon echt niet bij hoe iemand zichzelf met werkelijk élke fúcking póst weer een stukje belachelijker kan maken
Is Vlaar echt gefaald in het buitenland??? Ik volg eigenlijk enkel Feyenoordquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Katth het volgende:
[..]
Vlaar was ons plan B, nu heeft Frank dat afgekeken en doet het met Aldeweireld
In eigen goal. Waarschijnlijk ja.quote:
Alsof het geen algemeen bekend feit is wat al een keertje of 5 40-45 is langsgekomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon benieuwd waar hij is. Zo zou hij ook naar mij vragen, waarschijnlijk met vier vormen van kanker als bijvoeglijk naamwoord er nog bij.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijk wel of ik in de legioenzaal ben
De Helpmefokzaal, proletenhoekje van de clubquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijk wel of ik in de legioenzaal ben
Hij is aanvoerder van Aston Villa en is momenteel geblesseerd. Aston Villa heeft een van haar slechtse seizoenen ooitquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is Vlaar echt gefaald in het buitenland??? Ik volg eigenlijk enkel Feyenoord
Jammer, ik gunde het hem welquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van Aston Villa en is momenteel geblesseerd. Aston Villa heeft een van haar slechtse seizoenen ooit
Je krijgt echt een harde plasser van het woord proleet is 't nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Helpmefokzaal, proletenhoekje van de club
Vies plebs is het. Gelukkig weet jij wel beter.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Helpmefokzaal, proletenhoekje van de club
Tja. Hij is, indien niet geblesseerd, wel aanvoerder. Is hij dan gefaald, of zitten er teveel falers om hem heen... Zo goed volg ik het niet, maar naar mijn idee deed hij het niet zo slecht. Ik geloof niet dat hij mee hoeft te degraderen iig.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is aanvoerder van Aston Villa en is momenteel geblesseerd. Aston Villa heeft een van haar slechtse seizoenen ooit
Daar kun je maar beter op neerkijken inderdaad, kopballetjequote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vies plebs is het. Gelukkig weet jij wel beter.
Ja, ik ook. Oud collega kwam uit Birmingham en is groot Villa fan en die falen echt mega hard dit seizoen.quote:
Gelukkig maar dat jij je doorgaans wel weet te gedragen in het stadion.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Daar kun je maar beter op neerkijken inderdaad, kopballetje
Ga jij nou maar eens Nederlands leren, daarna mag je hier weer langskomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Jullie vallen MC echt iedere week wel aan.![]()
Altijd hetzelfde argumenten enzo.
OOOOOOOOOOOWquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij je doorgaans wel weet te gedragen in het stadion.
Oh wacht.
hihiquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij je doorgaans wel weet te gedragen in het stadion.
Oh wacht.
Alsof het in Roffa zou opvallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens Nederlands leren, daarna mag je hier weer langskomen.
Ik hoor ook overal 4-5 miljoen. Wel raar dat er verder zoveel verschillende bedragen terecht komen, helaas duurt het jaarverslag nog lang. Dat zou uitsluitsel kunnen geven.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat we op één of andere manier snel uitsluitsel krijgen over de bedragen die gemoeid zijn met de shirtsponsoring. De NOS zegt 5 miljoen, een insider die ik ken heeft het over 4 tot 5 miljoen, en VI heeft het over een abominabel bedrag van 3,5 tot 4 miljoen.
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik hoop uiteraard dat 5 miljoen klopt, en dan is het een aardige deal. Als het echt maar 3,5 tot 4 miljoen is dan is het een belachelijk slechte deal.
Ergens koester ik nog hoop, omdat Voetbal International wel vaker onjuist is geinformeerd.
omdat het kanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef RvLaak het volgende:
Wat ik me nou afvraag... Waarom krijgt die Aldo-MC zoveel aandacht, terwijl dit een Feyenoord topic is?
Dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef RvLaak het volgende:
Wat ik me nou afvraag... Waarom krijgt die Aldo-MC zoveel aandacht, terwijl dit een Feyenoord topic is?
Stokstaartquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht denk ik niet meer posten van zijn moeder.
Al ben ik wel benieuwd wie onze MC vroeger was op de foks.
Het zou misschien al een stuk helpen als je niet constant mede-users, Feyenoordspelers en supporters afzeikt. Daarnaast natuurlijk trouw je pilletjes blijven nemen en van de stoeptegels afblijven.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:20 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af
Ze zien me kennelijk aan voor iemand die ik niet ben, dus elke dag krijg je dit soort irrelevant geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |