Het wordt alleen bestuurd door nitwits.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Feyenoord lijkt mij een aantrekkelijk uithangbord toch?
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meerquote:
Logisch, meer teletekstsupporters.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer )
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?quote:
Beide worden bekeken door mensen die nauwelijks weten wat het alfabet is, laat staan in welke volgorde de letters horen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?
Je blijft sowieso thuis achter een beeldscherm hangen ipv naar een stadion te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is de link tussen Fok! en teletekst?
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphonequote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je blijft sowieso thuis achter een beeldscherm hangen ipv naar een stadion te gaan.
In De Kuip werkt het internet nooit, misschien verklaard dat het. Al heb ik in elk ander stadion hetzelfde probleem.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphone
Tja, De Kuipquote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
In De Kuip werkt het internet nooit, misschien verklaard dat het. Al heb ik in elk ander stadion hetzelfde probleem.
Lekker boeiend.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer)
Ja, de Kuip... Een stadion waar je je nog op voetbal kan concentreren, ipv je gezichtsboek om de 5 seconden te controleren...quote:
Dat klopt, maar deze topics zijn niet in een paar jaar ontstaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zowel Fok! als teletekst heb je al een aantal jaren op je smartphone
En fans, zoals ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft fans, Feyenoord heeft supporters.
Kortzichtig en simplistischquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft fans, Feyenoord heeft supporters.
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
836 (!) meer dan jullie (woooh, echt zo veel meer)
Moet je nagaan hoe erg het is als ik dat dan van iets vindquote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent toch een prima bewijs moet ik zeggen.
Huh?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef jakees het volgende:
Wat een negatief gelul bi
[..]
Waarheid hoeft niet ingewikkeld te zijn
Ja dat snapte ik al, alleen ik begreep niet waar dat eerste stuk over ''negatief gelul bi'' op sloegquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Sorry ging over je opmerking simplistisch en kortzichtig.
Oud stukje tekst voor ander topic.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik al, alleen ik begreep niet waar dat eerste stuk over ''negatief gelul bi'' op sloeg
Ah okquote:
Deze man begrijpt het.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
Roda uit...altijd gezellig:
http://www.svfcgroningen.(...)porters-in-kerkrade/
Zie Gudde nog niet zo'n brief schrijven trouwens.
Normalisering is het modewoord aangaande de supporters. Helaas blijkt er niets van terecht te komen. Supporters worden over het algemeen alleen maar tot last gezien.quote:Vaak wordt er door de clubs gesproken over normalisering richting gemeente en overheid, echter wanneer wij als clubs op deze manier met onze supporters omgaan, hebben we geen enkel recht om met anderen hierover te spreken, wanneer we niet met onszelf beginnen.
Er kon geen lachje af bij de stewards en er werd niemand welkom gehetenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
quote:
Mwah.quote:totaal geen respect naar supporters die de moeite nemen om in totaal ca. 700 kilometer te reizen om jullie evenement te bezoeken
Tja, de NOS heeft het ook niet altijd juist (Vagner Love + Tymoschuk?)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop dat we op één of andere manier snel uitsluitsel krijgen over de bedragen die gemoeid zijn met de shirtsponsoring. De NOS zegt 5 miljoen, een insider die ik ken heeft het over 4 tot 5 miljoen, en VI heeft het over een abominabel bedrag van 3,5 tot 4 miljoen.
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik hoop uiteraard dat 5 miljoen klopt, en dan is het een aardige deal. Als het echt maar 3,5 tot 4 miljoen is dan is het een belachelijk slechte deal.
Ergens koester ik nog hoop, omdat Voetbal International wel vaker onjuist is geinformeerd.
Inderdaad, het is echt een prestatie om die merchandising zo te verneuken bij Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Maastoren het volgende:
Koevermans![]()
Als je ziet wat voor achterban Feyenoord heeft en wat daar op commercieel gebied mee gedaan wordt, ach man. Het is om te janken. Moeten supporters gvd zelf fatsoenlijke kleding gaan produceren en verkopen wat wel aansluit op de behoeftes van de supporter. Zie je toch nergens.
Kluivertquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, de NOS heeft het ook niet altijd juist (Vagner Love + Tymoschuk?)
Hans Nijland is dan ook een voetbalman en geen rare ambtenaar ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
quote:
Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Benigoi het volgende:
Deze man begrijpt het.
Dit dus. Misschien wordt dat logo'tje van Opel nog wel aangepast, zodat het iets mooier op het shirt past.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef De_Pel het volgende:
Dat Opel logo c. etkan ik overigens nog wel enigszins mee leven, maar wtf is dat ondershirtje joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |