Dan komt er dus ook geen stadion.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas man.
Er komt waarschijnlijk niet eens een garantstelling.
Want?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die shit is triest. Als je dan ballen hebt weiger je lekker al die donaties van ajacieden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft daarvoor gezorgd? Heeft je huisgenoot gesaboteerd?
De joden van Asusquote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft daarvoor gezorgd? Heeft je huisgenoot gesaboteerd?
Ik stop ermeequote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke topclub zit zowat in de schulden.
Behalve Arsenal & Bayern München heb ik het idee.
Dat komt er wel.quote:
Elk mens met een hypotheek heeft ook schulden, jouw papa en mama waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke topclub zit zowat in de schulden.
Behalve Arsenal & Bayern München heb ik het idee.
Is de Kuip met opbrengsten eigenlijk helemaal van Feyenoord?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt er wel.
Historie herhaalt zich wat dat aangaat. De Kuip heeft Rotterdam ook niks aan mee betaald toen.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is de Kuip met opbrengsten eigenlijk helemaal van Feyenoord?
Ik dacht het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is de Kuip met opbrengsten eigenlijk helemaal van Feyenoord?
wijf ook weggelopen?quote:
Ik denk F'noord en Ajax omdraaien.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV zie ik nooit alles winnen. Iig gaan die minder winnen dan Feyenoord. Ajax weet ik niet. Hebben niet voor niets met afstand minste verloren dit jaar. Daarom mijn voorspelling:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV en vanwege opnieuw geen CL faillissement.
Hoe zit het dan, ik dacht altijd dat het een eigen stadion was.quote:
hahahahahahahaahahahahahahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het niet failliet gaan deels te danken heeft aan Ajax-getrouwe media en supporters. Dat zou mij steken als 'grote haters'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |