Thanks, maar om kapi tevreden te stellen ga ik eten wat hij voorstelde.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
7 Bib Gourmands in Tilburg
[ afbeelding ]
Ik heb alleen ervaring met Hofstede en dat was meer dan prima én goedkoop. Voor zoiets met ouders ofzo pak ik meestal gewoon bib gourmand. Goed maar niet te duur.
Zitten doe je thuisquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Feyenoord-debielen zitten er al genoeg in het stadion
nope.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ze hebben allemaal steun gehad, behalve wij (al is dit verkapte hulp maar toch).
Dat nieuwe stadion van Feyenoord betaald de gemeente daar ook niet een hoop van?
Doet die haakneus toch zelf?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lekker ontkennen. Zelf Sjaak Swart doneerde man.
Die man (als ik het goed heb) heeft dat echt heel erg slim opgepakt daar. Verdient er nu ook zeer goed mee heb ik gehoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is het concept inderdaad, het aanbod is echter erg goed. Tot aan krokodil aan toe zelfs.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ze hebben allemaal steun gehad, behalve wij (al is dit verkapte hulp maar toch).
Dat nieuwe stadion van Feyenoord betaald de gemeente daar ook niet een hoop van?
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Want je punt ontgaat me heb ik het idee?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lekker ontkennen. Zelf Sjaak Swart doneerde man.
Jup, was echt goed. Geen buffet als zelf opscheppen maar gewoon bordjes eten pakken wat al klaar gemaakt is.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is het concept inderdaad, het aanbod is echter erg goed. Tot aan krokodil aan toe zelfs.
Die wedstrijd staat op zich.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijdens Feyenoord-Ajax valt het me wel erg op hoor, die pure haat die je daar ziet.
Ja, ze zijn begonnen met supermarkten, Lekker & Laag. Hebben die verkocht aan Jumbo en zijn aan Etenstijd begonnen. Is echt een belachelijk rijke familie.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die man (als ik het goed heb) heeft dat echt heel erg slim opgepakt daar. Verdient er nu ook zeer goed mee heb ik gehoord.
PSV heeft kampioenstress, die verdediging gaat nog wel barsten./quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ach ik weet niet wat het is, misschien toch een beetje angst dat PSV kampioen wordt ofso.. want je hoort niemand over staatssteun van andere kleinere clubjes.
In 't zonnetje prima. In de schaduw idd niet doen nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef Saind het volgende:
In de schaduw buiten zitten is toch nog nét te koud
Is nogal een verschil ook; laatste strohalm of een "grondverkoop" en vervolgens Strootman en Mertens binnenhengelenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ach ik weet niet wat het is, misschien toch een beetje angst dat PSV kampioen wordt ofso.. want je hoort niemand over staatssteun van andere kleinere clubjes.
Jan en Anita Meursquote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ze zijn begonnen met supermarkten, Lekker & Laag. Hebben die verkocht aan Jumbo en zijn aan Etenstijd begonnen. Is echt een belachelijk rijke familie.
Dat ontken ik ook niet, maar mooi weer over wat anders begonnen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft kampioenstress, die verdediging gaat nog wel barsten./
PSV is gewoon een kut club.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat dan ook om significant lagere bedragen he Geo.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Feyenoord het niet failliet gaan deels te danken heeft aan Ajax-getrouwe media en supporters. Dat zou mij steken als 'grote haters'.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Want je punt ontgaat me heb ik het idee?
Het gaat denk ik ook niet zo zeer om die gemeentesteun, meer dat er 5 minuten daarna door Brands letterlijk op de stoep van het stadhuis de aankopen werden aangekondigd. Daarmee heb je eigenlijk definitief het laatste beetje geloofwaardigheid als voetbalclub verloren.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Sommige mensen hebben dat ondernemen echt in de vingers he. Vind dat wel mooi om te zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ze zijn begonnen met supermarkten, Lekker & Laag. Hebben die verkocht aan Jumbo en zijn aan Etenstijd begonnen. Is echt een belachelijk rijke familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |