Moet je maar opschieten.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Voortaan eerst toestemming vragen om een topic van mij te kapen.
Beter hou jij eens je bek dicht?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vuilnisbak. Weinig goede restaurants daar.
Etenstijd? Voor de rest is het erg matig vrees ik...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, mijn ouders komen morgen en ze willen uit eten, waar in tilly is het goed eten?
Ik geef je verdomme wat goede tips en nu ga je 't ook nog eens aan RonDanja vragen?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, mijn ouders komen morgen en ze willen uit eten, waar in tilly is het goed eten?
Tja. Het is gewoon zo. Tilburg heeft echt weinig goede restaurants.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter hou jij eens je bek dicht?
Komop man.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Etenstijd? Voor de rest is het erg matig vrees ik...
Wie is die ene normale dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV heeft ook maar 1 normale VBL Sc-ertWat is dat met die mensen
Hofstede oid toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien dan Ron nog met extra tips kwam he. Neem die van jou sowieso mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef je verdomme wat goede tips en nu ga je 't ook nog eens aan RonDanja vragen?Ondankbaar jong.
PSV trekt gewoon letterlijk downies aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat zag ik altijd op vakanties ja. De mongooltjes waren voor PSVquote:Op maandag 4 maart 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV trekt gewoon letterlijk downies aan.
Op de één of andere manier zijn het altijd die mensen die gepest worden die voor PSV zijn. Ik kan niet zo goed verklaren waarom.
Nah, ga ze niet meenemen naar een all you can eat ding hehe.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Treurige gedachten gang. Denk dat jij dat ook wel tegen vocht toen mensen dat over Feyenoord zeiden.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tsja, haat.. haat.. Zo ben ik sowieso niet. Maar het doet me eigenlijk meer als we van PSV verliezen dan van Ajax. En ik zou liever Ajax kampioen zien worden dan PSV. En ik hoop met heel m'n hart dat PSV binnen 5 jaar failliet is vanwege wanbeleid.
Ik weet niet of O Valentim nog bestaat, zal eens googlen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, ga ze niet meenemen naar een all you can eat ding hehe.
Hofstedequote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of O Valentim nog bestaat, zal eens googlen.
Dat is toch logisch als je er supporter van bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurige gedachten gang. Denk dat jij dat ook wel tegen vocht toen mensen dat over Feyenoord zeiden.
Ok, op het niveau van FC Eindhoven dan. Mijn 2e clubje leegkopen met subsidie was de druppel, sorry Geo.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurige gedachten gang. Denk dat jij dat ook wel tegen vocht toen mensen dat over Feyenoord zeiden.
Thanksquote:
Ik vraag 't me ook af. Er zijn serieus amper debielen qua Feyenoord-users en bij zowel Ajax als PSV wordt je ermee overspoeld. Blijft toch vreemd.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon zo. Tilburg heeft echt weinig goede restaurants.
Nu is het te laat. Je hebt het al verpest.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien dan Ron nog met extra tips kwam he. Neem die van jou sowieso mee.
Ach, Feyenoord heeft toen zo'n treurig media-offensief gevoerd dat zelfs de Telegraaf en DWDD opriepen tot steun bieden. Heel Ajax-supporterend Nederland vond Feyenoord toen ineens sympathiek en wilde ze helpenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar om nou gelijk uit mijn vuilnisbak te gaan eten?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Het is gewoon zo. Tilburg heeft echt weinig goede restaurants.
Die Feyenoord-debielen zitten er al genoeg in het stadionquote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag 't me ook af. Er zijn serieus amper debielen qua Feyenoord-users en bij zowel Ajax als PSV wordt je ermee overspoeld. Blijft toch vreemd.
Dat is een vreetschuur met buffet? Wel netjes als ik 't zo hoor, maar ik heb een afkeer van dat soort concepten.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga zelden uit eten in Tilburg, en Etenstijd was wel ok een paar jaar terug.
Maar niemand geeft ook een neuk als PSV omvalt.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord heeft toen zo'n treurig media-offensief gevoerd dat zelfs de Telegraaf en DWDD opriepen tot steun bieden. Heel Ajax-supporterend Nederland vond Feyenoord toen ineens sympathiek en wilde ze helpen.
Dan liever grond verkopen aan de gemeente dan zo'n treurigheids offensief en liefdadigheid van je concurrent.
Nou ja, ik weet niet wat je gisteren hebt gegeten? Misschien zijn er nog lekkere restjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar om nou gelijk uit mijn vuilnisbak te gaan eten?
Slecht voor het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, op het niveau van FC Eindhoven dan. Mijn 2e clubje leegkopen met subsidie was de druppel, sorry Geo.
Je ziet spoken man.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, Feyenoord heeft toen zo'n treurig media-offensief gevoerd dat zelfs de Telegraaf en DWDD opriepen tot steun bieden. Heel Ajax-supporterend Nederland vond Feyenoord toen ineens sympathiek en wilde ze helpen.
Dan liever grond verkopen aan de gemeente dan zo'n treurigheids offensief en liefdadigheid van je concurrent.
Feyenoord kan zo'n offensief starten. Daar zit het verschil denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is het concept inderdaad, het aanbod is echter erg goed. Tot aan krokodil aan toe zelfs.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een vreetschuur met buffet? Wel netjes als ik 't zo hoor, maar ik heb een afkeer van dat soort concepten.
Moet toegeven, er zitten er wel maar het valt reuze mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Feyenoord-debielen zitten er al genoeg in het stadion
Lekker ontkennen. Zelf Sjaak Swart doneerde man.quote:
En ze hebben allemaal steun gehad, behalve wij (al is dit verkapte hulp maar toch).quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar La Cabana gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef DonRaja het volgende:
En bij de Uni in de buurt heb je het restaurant van hotel Auberge Du Bonheur, is ook goed.
Tijdens Feyenoord-Ajax valt het me wel erg op hoor, die pure haat die je daar ziet.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet toegeven, er zitten er wel maar het valt reuze mee.
Ajax wordt ook dik gesubsidieerd op de huur van de Arena, maar daar hoor je nooit iemand over....quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ze hebben allemaal steun gehad, behalve wij (al is dit verkapte hulp maar toch).
Dat nieuwe stadion van Feyenoord betaald de gemeente daar ook niet een hoop van?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zegt eigenlijk meer dat PSV de enige club is die ''geholpen'' wordt door de gemeente, en andere clubs moeten vechten voor licentiebehoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |