Moet je maar opschieten.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Voortaan eerst toestemming vragen om een topic van mij te kapen.
Beter hou jij eens je bek dicht?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vuilnisbak. Weinig goede restaurants daar.
Etenstijd? Voor de rest is het erg matig vrees ik...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, mijn ouders komen morgen en ze willen uit eten, waar in tilly is het goed eten?
Ik geef je verdomme wat goede tips en nu ga je 't ook nog eens aan RonDanja vragen?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, mijn ouders komen morgen en ze willen uit eten, waar in tilly is het goed eten?
Tja. Het is gewoon zo. Tilburg heeft echt weinig goede restaurants.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter hou jij eens je bek dicht?
Komop man.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Etenstijd? Voor de rest is het erg matig vrees ik...
Wie is die ene normale dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV heeft ook maar 1 normale VBL Sc-ertWat is dat met die mensen
Hofstede oid toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien dan Ron nog met extra tips kwam he. Neem die van jou sowieso mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef je verdomme wat goede tips en nu ga je 't ook nog eens aan RonDanja vragen?Ondankbaar jong.
PSV trekt gewoon letterlijk downies aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV heeft ook maar 1 normale VBL Sc-ertWat is dat met die mensen
Dat zag ik altijd op vakanties ja. De mongooltjes waren voor PSVquote:Op maandag 4 maart 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV trekt gewoon letterlijk downies aan.
Op de één of andere manier zijn het altijd die mensen die gepest worden die voor PSV zijn. Ik kan niet zo goed verklaren waarom.
Nah, ga ze niet meenemen naar een all you can eat ding hehe.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Treurige gedachten gang. Denk dat jij dat ook wel tegen vocht toen mensen dat over Feyenoord zeiden.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tsja, haat.. haat.. Zo ben ik sowieso niet. Maar het doet me eigenlijk meer als we van PSV verliezen dan van Ajax. En ik zou liever Ajax kampioen zien worden dan PSV. En ik hoop met heel m'n hart dat PSV binnen 5 jaar failliet is vanwege wanbeleid.
Ik weet niet of O Valentim nog bestaat, zal eens googlen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, ga ze niet meenemen naar een all you can eat ding hehe.
Hofstedequote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of O Valentim nog bestaat, zal eens googlen.
Dat is toch logisch als je er supporter van bent.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurige gedachten gang. Denk dat jij dat ook wel tegen vocht toen mensen dat over Feyenoord zeiden.
Ok, op het niveau van FC Eindhoven dan. Mijn 2e clubje leegkopen met subsidie was de druppel, sorry Geo.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Treurige gedachten gang. Denk dat jij dat ook wel tegen vocht toen mensen dat over Feyenoord zeiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |