PSVquote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is geen sponsor, dat is om te verbloemen dat ze bij PSV moeite hebben met spelersnamen. Hell, ze hebben zelfs moeite met het spellen van Philips...
[ afbeelding ]
Tja wie is er nu zieligquote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi, die keiharde haat tussen Ajax en Feyenoord. Die moordende concurrentie. Het enige waar de Ajax en Feyenoord supporters hier ruzie over maken is wie er een condoom om moet en wie er moet bukken....
Zielig zooitje.
Mwa. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar in mijn omgeving is de haat naar PSV ondertussen groter hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mooi, die keiharde haat tussen Ajax en Feyenoord. Die moordende concurrentie. Het enige waar de Ajax en Feyenoord supporters hier ruzie over maken is wie er een condoom om moet en wie er moet bukken....
Zielig zooitje.
Waarom zou je naar PSV willenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook net zo iets als het kasboekje beheren van sinterklaas.
Gelukkig. Pure angst.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar in mijn omgeving is de haat naar PSV ondertussen groter hoor.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is geen sponsor, dat is om te verbloemen dat ze bij PSV moeite hebben met spelersnamen. Hell, ze hebben zelfs moeite met het spellen van Philips...
[ afbeelding ]
Er zijn blijkbaar veel mensen die dat willen, dus je moet verder graven dan het algemeen benaderen.quote:
Dat is nou net het punt, ik haat ze niet. Ze doen me gewoon geen moer. Die 10-0 was klote, maar nog steeds haat ik PSV niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Ik kan niet voor iedereen spreken, maar in mijn omgeving is de haat naar PSV ondertussen groter hoor.
Ja en dan ook nog eens voor een functie die feitelijk niet bestaat.quote:
Treurige sponsor? Zou niet weten waarom.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Opel een treurige sponsor is, met een lelijk logo. En dat je als profclub je spelers niet in een Opel wilt laten rijden.
Dit dus, ze doen er gewoon niet toequote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, ik haat ze niet. Ze doen me gewoon geen moer. Die 10-0 was klote, maar nog steeds haat ik PSV niet.
Geld. Van de gemeente.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar veel mensen die dat willen, dus je moet verder graven dan het algemeen benaderen.
En je haat Ajax wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt, ik haat ze niet. Ze doen me gewoon geen moer. Die 10-0 was klote, maar nog steeds haat ik PSV niet.
Ze hadden toen ook één of andere sfeeractie voor die gast. Hadden ze zijn hoofd afgebeeld toen hij al een jaar in de kist lag.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dat was toch wel een dieptepunt, gevolgd door die verkeerd gespelde spelersnamen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aan de verkeerde kant.... daar voelen wielrenners zich sowieso meer thuis.
over een paar maanden worden er weer wat toptalenten 16 jaar, die gaan weer problemen opleveren voor meneer brandsquote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook net zo iets als het kasboekje beheren van sinterklaas.
Dat merk ik ook wel om me heen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoofd jeugdopleiding toch? Dat heb daar geen enkele zin neequote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog eens voor een functie die feitelijk niet bestaat.
Tsja, haat.. haat.. Zo ben ik sowieso niet. Maar het doet me eigenlijk meer als we van PSV verliezen dan van Ajax. En ik zou liever Ajax kampioen zien worden dan PSV. En ik hoop met heel m'n hart dat PSV binnen 5 jaar failliet is vanwege wanbeleid.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vuilnisbak. Weinig goede restaurants daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef napoleonfour het volgende:
Ron, mijn ouders komen morgen en ze willen uit eten, waar in tilly is het goed eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |