Goh, verrassend.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ze hebben er 1 wedstrijd in gespeeld en gelijk uit de markt gehaald na de felle kritiek
Whatever. Ze betalen, het is internationaal en voor langere tijd + de jeugdopleiding. Je mag van die auto's vinden wat je wil, qua naam doet Opel niks onder voor de concurrentie.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Nee, inderdaad. En de auto's zijn net zo kankerlelijk als Rotterdam.
Hoort bij het shirt volgens mij, weet alleen niet helemaal de gedachte erachter.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Tarado het volgende:
Die twee gouden streepjes bij de kraag, hoort dat of is dat een ondershirt? De reclame is ook wel erg groot
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste keuze voor een uitshirt ooit![]()
![]()
![]()
Dat hoort blijkbaar. Is ook mijn punt van kritiek, maar dat zou ik eerder bij Puma dan Opel neerleggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Tarado het volgende:
Die twee gouden streepjes bij de kraag, hoort dat of is dat een ondershirt? De reclame is ook wel erg groot
Nee Freo op je rug is mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed me hier aan denken. Ook zo lelijk.
Jawel, maar je gedraagt je gewoon als een hyperactieve kneus de laatste tijd. Ik vond je eerst gezelliger.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als het over Feyenoord gaat kan je het niet hebben.
Wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar je gedraagt je gewoon als een hyperactieve kneus de laatste tijd. Ik vond je eerst gezelliger.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat GGMM in een kakkerlakken auto rijdt.quote:
Dat Opel een treurige sponsor is, met een lelijk logo. En dat je als profclub je spelers niet in een Opel wilt laten rijden.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat GGMM in een kakkerlakken auto rijdt.
Dat is geen sponsor, dat is om te verbloemen dat ze bij PSV moeite hebben met spelersnamen. Hell, ze hebben zelfs moeite met het spellen van Philips...quote:
Mooi, die keiharde haat tussen Ajax en Feyenoord. Die moordende concurrentie. Het enige waar de Ajax en Feyenoord supporters hier ruzie over maken is wie er een condoom om moet en wie er moet bukken....quote:
Wat de neuk maakt het merk nou uit. De spelers hebben ook eigen auto's en verder is het gewoon wie betaalt bepaalt, Opel was blijkbaar de beste optie.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:10 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Opel een treurige sponsor is, met een lelijk logo. En dat je als profclub je spelers niet in een Opel wilt laten rijden.
Aan de verkeerde kant.... daar voelen wielrenners zich sowieso meer thuis.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar ze nu daar aan de verkeerde kant van de weg rijden reden 30 seconden geleden nog auto'sGevaarlijk wel dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |