Fotoshop.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staat die Wijnstekers een meter naar achteren of zo hoe kan hij net zo groot uitkomen als Clasie?
Ja? Lijkt me een prima sponsor met genoeg liquide middelenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Serieus? Echt? Je meent dit als vraag?
Niet iedere club kan bij de gemeente aankloppen als het geld op is.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach, je kunt het zien als late wederopbouwondersteuning.
Nee, ik koop sommige producten van Philips omdat ze in sommige producten kwaliteit leveren. Dat is meer dan Opel ooit voor elkaar zal krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me een prima sponsor met genoeg liquide middelen![]()
Jij koopt ook alles van Philips omdat dat de sponsor van je club is ja?
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Lijkt me een prima sponsor met genoeg liquide middelen![]()
Jij koopt ook alles van Philips omdat dat de sponsor van je club is ja?
Die met dat geel is het oude shirt uit de jaren 80.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Knut kom even terug op mijn punt over dat t-shirt dan
Heb ik toch al gedaan? Ik vind het leuk, jij niet. Maakt me verder niet uit wat je ervan vindt, het ging me om de bewoording.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Knut kom even terug op mijn punt over dat t-shirt dan
Als het over Feyenoord gaat kan je het niet hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Rens hou je bek eens. Je bent over the top aan 't doen de laatste tijd, nergens voor nodig.
Ben jij nu ook al Feyenoorders aan het kontjebonken?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet iedere club kan bij de gemeente aankloppen als het geld op is.
Dat verkankert was misschien iets te....quote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik toch al gedaan? Ik vind het leuk, jij niet. Maakt me verder niet uit wat je ervan vindt, het ging me om de bewoording.
Wat een gelul. Je kan vanalles van Opel vinden, het is niet al te spannend enzo, maar het staat gewoon bekend als een degelijk merk hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, ik koop sommige producten van Philips omdat ze in sommige producten kwaliteit leveren. Dat is meer dan Opel ooit voor elkaar zal krijgen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef Caland het volgende:
Ik vind pompebleden ook kankerlelijk maar daar hoor ik Rens nooit over.
Ja. Nee, inderdaad. En de auto's zijn net zo kankerlelijk als Rotterdam.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een gelul. Je kan vanalles van Opel vinden, het is niet al te spannend enzo, maar het staat gewoon bekend als een degelijk merk hoor.
Je commentaar slaat gewoon nergens op, alsof je met de Freo Leen League een naam op je shirt hebt om trots op te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:01 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al Feyenoorders aan het kontjebonken?
Dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste keuze voor een uitshirt ooit![]()
![]()
![]()
Alles liever dan Opel. En dat meen ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je commentaar slaat gewoon nergens op, alsof je met de Freo Leen League een naam op je shirt hebt om trots op te zijn.
Ik zou hem kopen als ik jou was.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Leuk zo'n streepje ongesteldheidsbloed op een maandverband shirt.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |