Lijkt me een prima sponsor eigenlijk.quote:
Doe toch normaal jochiequote:Op maandag 4 maart 2013 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat vreemd man dat Opel logo op dat al verkankerde shirt.
En dan die Kadett-cabrio op de achtergrond. Wat een pauperzooi.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houdt ie zijn handen over het logo! Wat een dom joch is het toch.
Net als de fotograaf.
Wat loop jij overdreven stoer te doen de laatste tijd? Kap eens met dat puberale compensatiegedrag van je.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat vreemd man dat Opel logo op dat al verkankerde shirt.
Ajax heeft Mercedesquote:Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dan die Kadett-cabrio op de achtergrond. Wat een pauperzooi.
Uit 85 of zoiets, toen ze ook sponsor waren, die ene gast is volgens mij Wijnstekers die toen bij Feyenoord speelde, in het shirt van toen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En dan die Kadett-cabrio op de achtergrond. Wat een pauperzooi.
Precies. De trots van Rotterdam. Een Duits automerk op het shirt...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee jij je zin het ziet er prachtig uit!
1. Wat is er mis met Opelquote:Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee jij je zin het ziet er prachtig uit!
Al was het van Gobbel. Het is treurig, dat is het.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit 85 of zoiets, toen ze ook sponsor waren, die ene gast is volgens mij Wijnstekers die toen bij Feyenoord speelde, in het shirt van toen.
1. Opel = Duitsquote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Wat is er mis met Opel
2. Mij best als je het niet mooi vindt, maar moet je het dan gelijk weer over "verkankerde shirts" hebben
Mooi zat. Ze worden al genoeg verwendquote:Op maandag 4 maart 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax heeft Mercedes![]()
Nu krijgen alle Feyenoord spelers een Opel Corsa mee bij een contractverlenging![]()
want?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Al was het van Gobbel. Het is treurig, dat is het.
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Precies. De trots van Rotterdam. Een Duits automerk op het shirt...
Staat die Wijnstekers een meter naar achteren of zo hoe kan hij net zo groot uitkomen als Clasie?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1. Wat is er mis met Opel
2. Mij best als je het niet mooi vindt, maar moet je het dan gelijk weer over "verkankerde shirts" hebben
Serieus? Echt? Je meent dit als vraag?quote:
Slopel.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Serieus? Echt? Je meent dit als vraag?
Ach, je kunt het zien als late wederopbouwondersteuning.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |