Die barst al genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft kampioenstress, die verdediging gaat nog wel barsten./
Heb je daar feiten over? En waarom zou je gratis geld van vijanden niet accepteren?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het niet failliet gaan deels te danken heeft aan Ajax-getrouwe media en supporters. Dat zou mij steken als 'grote haters'.
Ach, over dit onderwerp wordt niemand het ooit eens.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nogal een verschil ook; laatste strohalm of een "grondverkoop" en vervolgens Strootman en Mertens binnenhengelen
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Laptop naar de kanker, minimaal twee weken geen Fok!![]()
![]()
#FML
Met die actie is slechts een miljoentje opgehaald.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het niet failliet gaan deels te danken heeft aan Ajax-getrouwe media en supporters. Dat zou mij steken als 'grote haters'.
Wie heeft daarvoor gezorgd? Heeft je huisgenoot gesaboteerd?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Laptop naar de kanker, minimaal twee weken geen Fok!![]()
![]()
#FML
Ze staan er nog steeds het beste voor dus kan best dat PSV kampioen wordt, maar ik heb toch de indruk dat de faalangst bij alles wat PSV aanhangt groter is dan de angst van anderen dat ze kampioen worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ach ik weet niet wat het is, misschien toch een beetje angst dat PSV kampioen wordt ofso.. want je hoort niemand over staatssteun van andere kleinere clubjes.
Je had de TV aan moeten zetten destijds. Hele uitzending van DWDD daarover, met Sjaak Swart die kwam doneren. Ook in de Telegraaf diverse Ajax-corifeeën die kwamen vertellen dat ze een zwak hadden voor Feyenoord en de club wilde steunen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heb je daar feiten over? En waarom zou je gratis geld van vijanden niet accepteren?
Dat was echt lachwekkend jaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook niet zo zeer om die gemeentesteun, meer dat er 5 minuten daarna door Brands letterlijk op de stoep van het stadhuis de aankopen werden aangekondigd. Daarmee heb je eigenlijk definitief het laatste beetje geloofwaardigheid als voetbalclub verloren.
Dat sloeg ook nergens op maar waar is jullie afkeer tegen Real Madrid dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook niet zo zeer om die gemeentesteun, meer dat er 5 minuten daarna door Brands letterlijk op de stoep van het stadhuis de aankopen werden aangekondigd. Daarmee heb je eigenlijk definitief het laatste beetje geloofwaardigheid als voetbalclub verloren.
Op TV?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik in de Arena toch minder erg hoor.
Door Swarts bestaat Feyenoord nog want hij heeft 10 euro in het potje gedaan!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Met die actie is slechts een miljoentje opgehaald.
Dus?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je had de TV aan moeten zetten destijds. Hele uitzending van DWDD daarover, met Sjaak Swart die kwam doneren. Ook in de Telegraaf diverse Ajax-corifeeën die kwamen vertellen dat ze een zwak hadden voor Feyenoord en de club wilde steunen.
Real Madrid, spelen die ook in de eredivisie?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op maar waar is jullie afkeer tegen Real Madrid dan?
Ik heb het niet over Ajax nu. Die hebben ook geen geweldige verdediging. Maar die scoren welquote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 meer dan Ajax, je moet het niet overdrijven.
Elke topclub zit zowat in de schulden.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op maar waar is jullie afkeer tegen Real Madrid dan?
Ja, de eerste week dat ze open waren zijn mijn ouders geweest. Liep Jan gewoon langs de tafels praatjes te houden. Vertelde ook hoeveel hij geïnvesteerd had in Etenstijd (3 miljoen toen) en dat pensioenen voor ambtenaren zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat ondernemen echt in de vingers he. Vind dat wel mooi om te zien.
Helaas man.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Overigens gaat Rotterdam wel degelijk meebetalen als er een nieuw stadion komt. Waarschijnlijk net als bij Ajax via een NV, zodat de subsidie op de huur niet zo opvalt....
Leuk zeg dat speculeren!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Overigens gaat Rotterdam wel degelijk meebetalen als er een nieuw stadion komt. Waarschijnlijk net als bij Ajax via een NV, zodat de subsidie op de huur niet zo opvalt....
De verdedigers scoren bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Ajax nu. Die hebben ook geen geweldige verdediging. Maar die scoren wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |