Dan komt er dus ook geen stadion.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas man.
Er komt waarschijnlijk niet eens een garantstelling.
Want?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die shit is triest. Als je dan ballen hebt weiger je lekker al die donaties van ajacieden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft daarvoor gezorgd? Heeft je huisgenoot gesaboteerd?
De joden van Asusquote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie heeft daarvoor gezorgd? Heeft je huisgenoot gesaboteerd?
Ik stop ermeequote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke topclub zit zowat in de schulden.
Behalve Arsenal & Bayern München heb ik het idee.
Dat komt er wel.quote:
Elk mens met een hypotheek heeft ook schulden, jouw papa en mama waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke topclub zit zowat in de schulden.
Behalve Arsenal & Bayern München heb ik het idee.
Is de Kuip met opbrengsten eigenlijk helemaal van Feyenoord?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat komt er wel.
Historie herhaalt zich wat dat aangaat. De Kuip heeft Rotterdam ook niks aan mee betaald toen.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is de Kuip met opbrengsten eigenlijk helemaal van Feyenoord?
Ik dacht het nietquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
wijf ook weggelopen?quote:
Ik denk F'noord en Ajax omdraaien.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV zie ik nooit alles winnen. Iig gaan die minder winnen dan Feyenoord. Ajax weet ik niet. Hebben niet voor niets met afstand minste verloren dit jaar. Daarom mijn voorspelling:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV en vanwege opnieuw geen CL faillissement.
Hoe zit het dan, ik dacht altijd dat het een eigen stadion was.quote:
hahahahahahahaahahahahahahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het niet failliet gaan deels te danken heeft aan Ajax-getrouwe media en supporters. Dat zou mij steken als 'grote haters'.
Klotezooiquote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Laptop naar de kanker, minimaal twee weken geen Fok!![]()
![]()
#FML
Hij speelt wel supergoed de laatste tijd.quote:
NV de Kuip. Staat volledig los van Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe zit het dan, ik dacht altijd dat het een eigen stadion was.
Nee van de Stichting NV Stadion Feyenoord als ik het goed heb. En dat is een aparte entiteit, die niet gelinked is aan Feyenoord als BVO.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk het ook man, mijn voorspelling van voor het seizoen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
PSV zie ik nooit alles winnen. Iig gaan die minder winnen dan Feyenoord. Ajax weet ik niet. Hebben niet voor niets met afstand minste verloren dit jaar. Daarom mijn voorspelling:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 PSV en vanwege opnieuw geen CL faillissement.
hierzoquote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat sloeg ook nergens op maar waar is jullie afkeer tegen Real Madrid dan?
Op dit moment beter in vorm dan Messiquote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij speelt wel supergoed de laatste tijd.
Wat klotequote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ja goffetomme, ben me werk ook kwijt en nu me laptop
quote:
Feyenoord is met afstand meest constante ploeg van laatste weken en met afstand makkelijkste programma maar genoeg haat voor een 4e plaats bij deze boysquote:
Huurt BVO Feyenoord dan de kuip en krijgen ze (een deel van) de opbrengsten?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee van de Stichting NV Stadion Feyenoord als ik het goed heb. En dat is een aparte entiteit, die niet gelinked is aan Feyenoord als BVO.
Er valt geen pijl op te trekken, het is nu kijken hoe er met de druk omgegaan wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feyenoord is met afstand meest constante ploeg van laatste weken en met afstand makkelijkste programma maar genoeg haat voor een 4e plaats bij deze boys
Niks met haat te maken hoor. Ik zie liever Feyenoord 2e worden als PSV. Maar ik denk dat Feyenoord gewoon nog een dip gaat krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Feyenoord is met afstand meest constante ploeg van laatste weken en met afstand makkelijkste programma maar genoeg haat voor een 4e plaats bij deze boys
Je doet net alsof het voltallige bestuur van Feyenoord + een delegatie van supporters daar nederig om geld van Ajax is komen vragen. NIEMAND bij Feyenoord hoeft geld van Ajax te hebben. Dat Sjaak Swart daar op eigen titel een tientje geeft aan Blokland is dan ook totaal niet representatief voor de verhouding tussen beide partijen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die shit is triest. Als je dan ballen hebt weiger je lekker al die donaties van ajacieden.
Dan heeft Ajax de meeste ervaring daarmee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er valt geen pijl op te trekken, het is nu kijken hoe er met de druk omgegaan wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |