kettlebells?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb dumbbels ja, de rest zou ik moeten kopen(via marktplaats?)
slecht schemaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef marcie216 het volgende:
Heey,
Ik wil beginnen met trainen. Zijn er mensen die thuis trainen? Dat is wat ik graag zou willen, dumbells + halterbankje kan ik dit schema helemaal volgen op leg press na
http://www.bodystore.nl/t(...)chema-beginners.html
Ps ben 16 jaar en 1.75 ong
Geen sjonnie tent a la fit for free of basic fit in de buurt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef marcie216 het volgende:
Paar honderd???? Via marktplaats koop ik voor 125 een bankje, 75kg gewichten en zo'n stang
Sinds ik begeleiding krijg van Karl Noten maak ik..fok it, laat maar ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:49 schreef 16meter het volgende:
ga in ijsselstein trainen
daar krijg je begeleiding van karl noten
Cool, vast wel in de aanbieding bij je Jumboquote:
Ja of ergens een foetus regelen en de cellen eruit extracten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
Cool, vast wel in de aanbieding bij je Jumbo
Moet te doen zijn. Maar voor real waarom is HGH zo duurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of ergens een foetus regelen en de cellen eruit extracten.
Ik maak altijd de dag van tevoren een grote maaltijd klaar voor de volgende middag op school, kan ik net de middag mee doorkomen (met gelukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kijken jullie ook weleens terug op de tijd dat je gewoon allerlei lekkere dingen at waarvan je niet bewust was hoeveel kcal het was. Soms mis ik het wel. Maarja, misschien is het ook de cut-depressie.Alhoewel een bulk nou ook niet geweldig is aangezien je bij een clean bulk maar ~500kcal meer eet, wat bedroevend weinig is.
Ik zit op stage. Ik ging net naar de AH om suikervrije siroop te halen en moest voor een collega broodjes, kaas en ham halen. Dat dere desire.
Het is ook het altijd letten op kcals. Ik was laatst in de AH en zag een chocoladereep met oreo liggen, zo'n kleine. Na een blik op de achterkant bleek dat er gewoon 600kcal in zit, in zo'n kleine reep. Ongelooflijk. Of in zo'n bak Ben & Jerry's, 1000 kcal. Gaat nergens over.
Wat scheelt er aan je articulatio glenohumeralis?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef Jajong het volgende:
Godverdekanker man. Kan ik iets in mn mik spuiten waardoor ik gewoon sneller genees. Nog langer een kapotte schouder en ik ga mensen doodschieten soon.
Is wss gewoon je vorm. Doe je research voordat je (met gevorderde/complexe oefeningen) bezig gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Daarnaast ook een stuk meer last van schouders en elleboog itt de barbells. Is denk ik toch niet voor mij weggelegd.
Met dat soort opmerkingen moet je oppassen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:30 schreef Jajong het volgende:
Godverdekanker man. Kan ik iets in mn mik spuiten waardoor ik gewoon sneller genees. Nog langer een kapotte schouder en ik ga mensen doodschieten soon.
Interessant, maar ik denk dat je er meer last van hebt als je veel kant-en-klare producten eet zoals daar op het einde ook vermeld wordt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.ergogenics.org(...)en-dan-je-denkt.html
We worden voorgelogen boiis.
Wat ik zie is het o.a. een chipotle, Starbucks Frappuccino en een Subway broodje. Dat lijkt mij ook een stuk lastiger om te bepalen. De ene medewerker doet er net iets meer saus op, of gooit net wat meer slagroom op je Frappuccino.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
quote:De oplossing is simpel: kook zoveel mogelijk zelf, op basis van eerlijke voedingsmiddelen, en eet zo min mogelijk kant-en-klare producten. Elk tabellenboek kan je precies vertellen wat je binnenkrijgt als je aardappels, groenten, fruit, vlees, eieren en vis eet. Zo'n voedingspatroon is bovendien gezonder.
Had m'n form research gedaan, dat doe ik altijd voor ik een nieuwe oefening begin en heb daar goed op gelet. Heb van mezelf al erg zwakke ellebogen, vandaar dat ik een groot deel van de tricep/borst oefeningen niet of nauwelijks kan uitvoeren. Zal het nog een kans geven, hopelijk is volgende week iedereen uitgekeken op de nieuwe stangen en kan ik de gewone BP proberen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:59 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Is wss gewoon je vorm. Doe je research voordat je (met gevorderde/complexe oefeningen) bezig gaat.
In jouw geval wss: ellebogen dicht bij je lichaam houden, en je armen niet geheel strekken, maar net daarvoor stoppen.
Interessantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon heel rustig opbouwen. En last van je schouders hoor je sowieso niet te krijgen, of die nou zwak zijn of niet. Ligt echt aan je vorm/de uitvoering van de oefening.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had m'n form research gedaan, dat doe ik altijd voor ik een nieuwe oefening begin en heb daar goed op gelet. Heb van mezelf al erg zwakke ellebogen, vandaar dat ik een groot deel van de tricep/borst oefeningen niet of nauwelijks kan uitvoeren. Zal het nog een kans geven, hopelijk is volgende week iedereen uitgekeken op de nieuwe stangen en kan ik de gewone BP proberen.
Eens. Met dat frappuccino-verhaal kan ik me nog iets voorstellen, maar als er iets gestandariseerd is, is het wel de productie van kant-en-klaar maaltijden, allemaal machinaal werk. Denk de kcal-weergave hier bewust verlaagd wordt aangegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat ik zie is het o.a. een chipotle, Starbucks Frappuccino en een Subway broodje. Dat lijkt mij ook een stuk lastiger om te bepalen. De ene medewerker doet er net iets meer saus op, of gooit net wat meer slagroom op je Frappuccino.
Denk dat McDonalds bijvoorbeeld vrij accuraat is, omdat het echt identieke massaproducten zijn.
Last van schouders viel mee itt tot ellebogen, zal wel form zijn. Maar als het de volgende keer niet lukt ga ik terug naar de DB press, daar heb ik nergens last van en werkt behoorlijk activerend op m'n borst.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:14 schreef Rzr101 het volgende:
[..]
Gewoon heel rustig opbouwen. En last van je schouders hoor je sowieso niet te krijgen, of die nou zwak zijn of niet. Ligt echt aan je vorm/de uitvoering van de oefening.
Dus idd gewoon nogmaals proberen, doe het rustig - let op je houding en niet teveel gewicht. Moet helemaal goed komen
Moeten ze in Nederland ook nodig doen in restaurants, kcal zetten bij gerechten. Zou een hoop schelen, boeiend als dat er dan 100 naast zit oid..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hoorde vandaag dat de gym wordt overgenomen door basic fit. Schijnt dat alle leden morgen bericht krijgen.
- Apparatuur en equipment blijft
- Gratis koffie, thee en frisdrank gaan weg
- Sauna, stoombad en zonnebank gaan weg
- Groepslessen alleen bij speciaal lidmaatschap
Ik gebruik niks van bovenstaande dingen, behalve dan de apparatuur maar die blijft bestaan. En de prijs gaat met 20 euro omlaag. Opzich prima, ben alleen bang voor drukte. Maarja zal wel meevallen omdat ik altijd rond 16:30-17:00 begin met trainen.
In Rusland en misschien andere landen zetten ze ook altijd hoeveel gram je van wat krijgt. Hier in Nederland is het echt gokken...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:30 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moeten ze in Nederland ook nodig doen in restaurants, kcal zetten bij gerechten. Zou een hoop schelen, boeiend als dat er dan 100 naast zit oid..
Zou nu eerder bij de Mac eten met vrienden dan bij iets 'gezonders'. Simpelweg omdat ik de kcal weet.
Wut? Why?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met dat soort opmerkingen moet je oppassen tegenwoordig.
Meerdere volledige luxaties. Bankart laesie. Synovitis. Tendinose in supraspinatusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan je articulatio glenohumeralis?
Tendinose?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meerdere volledige luxaties. Bankart laesie. Synovitis. Tendinose in supraspinatus
Auw! Maar hoe kom je aan een peesontsteking in je supraspinatus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Meerdere volledige luxaties. Bankart laesie. Synovitis. Tendinose in supraspinatus
Je MMA zal zeker wel helpen bij het veroorzaken van meerdere luxaties of niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Weet jij 't. Oh, heb ook een frozen shoulder gehad na m'n 2e operatiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Auw! Maar hoe kom je aan een peesontsteking in je supraspinatus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |