Gewoon doen voor zover je kan, al is het maar een halve. Als je maar volhoudt lukt het makkelijk. Ik heb dit ook lang ontweken (overgewicht) of deed het op zo'n apparaat waarop je deels word ondersteunt (kan je zelf reguleren mbv gewichtjes). Maar dat had echt geen effect.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef tjoptjop het volgende:
Voor chin-ups heb ik nog te weinig kracht om met goed omhoog te krijgen. Wat is de beste manier om deze oefening toch te doen? Er staat hier zo'n apparaat welke je voor een bepaald aantal kg opwaarts kan ondersteunen, dat is een mogelijkheid. Of wat Rippetoe in z'n boek beschrijft een sprongetje dan wel een soort van zwaai (dat je momentum opbouwt in de opwaartse richting)?
Wat is beter? Of is er een andere alternatief.
Gewoon hele eieren eten. Makkelijk, lekker en bomvol micro's. Ik eet er momenteel vier per dag; in een kom openbreken, roeren en in de magnetron plempen. Elke 30 seconden even doorroeren en binnen een paar minuten heb je een prima omeletje. 250 kcal, 25 gram hoogwaardig eiwit, heel veel micro's en vetten. Makkelijk op te schalen naar X eieren voor in de bulk. In de cut misschen wat minder dooiers en wat meer witten voor meer eiwit en minder kcal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. dat is niet zo duur hoor.
ik haal bij Turk 1,5kg biefstuk en 7 kipfilet's.
1,5kg biefstuk is na bakken ongeveer 150gram elke dag.
ca 25eu per week is dat.
zo lekker is het niet meer hoor als je het elke dag hebt![]()
Rot eens op man. Het begint hier koud te worden. Straks is het weer winter. Loopt heel Sydney weer te jengelen omdat het maarliefst 17 graden is, brrrrrquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker weer trouwens bois. Eindelijk hoef ik niet meer in thermo trainen.
Fuckersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Rot eens op man. Het begint hier koud te worden. Straks is het weer winter. Loopt heel Sydney weer te jengelen omdat het maarliefst 17 graden is, brrrrr
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoor het kindje, mensen helpen is nu eenmaal vreemd voor de egoïsten
Aanstellers.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Rot eens op man. Het begint hier koud te worden. Straks is het weer winter. Loopt heel Sydney weer te jengelen omdat het maarliefst 17 graden is, brrrrr
dankje brobeans, bromigo, broliciousquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
en ik heb foto gezien. biceps springen er idd. uit incl ader
![]()
Hoe komt het dat je zo weinig geld / inkomsten hebt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wou dat ik rijk genoeg was om elke dag biefstuk te eten
Ik vindt de dooiers vies, maak meestal een gebakken ei met drie eiwitten en een dooier met lekker veel peper. Ga ik nu ook lekker maken, gelojk honger:).quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:55 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gewoon hele eieren eten. Makkelijk, lekker en bomvol micro's. Ik eet er momenteel vier per dag; in een kom openbreken, roeren en in de magnetron plempen. Elke 30 seconden even doorroeren en binnen een paar minuten heb je een prima omeletje. 250 kcal, 25 gram hoogwaardig eiwit, heel veel micro's en vetten. Makkelijk op te schalen naar X eieren voor in de bulk. In de cut misschen wat minder dooiers en wat meer witten voor meer eiwit en minder kcal.
Ik ben niet zo culinair aangelegd en ben een beetje een vuilnisbak dus bunker het gewoon zo naar binnen, maar als je echt geen eieren lust,dan gooi je er wat sambal door ofzo om het op smaak te brengen.
Ben nu gewoon mager, dus als ik al op een goed bmi zou komen ben ik eigenlijk al blij. Maar ivm met vechtsport wil ik er dus ook wat bij gaan trainen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat bedoe je met aankomen? Plaatje van je streeffysiek?
Aankomen lukt ook zonder deftig trainingsschema en dieet. Aesthetic as fuck worden niet.
Ik lees het topic wel eens en dan worden mensen die zomaar iets vragen wel eens hard opzij geschoven.quote:
magnesiumoxide/magnesia (veel gemaakte fout)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gebruik al magnesium. Inderdaad ook zo'n bal.
Het kan wel, maar is een goed half uur fietsen vanaf, of het kost 35+ per maand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef esv7 het volgende:
Ga je dan squatten zonder squatrek? En waarom kan je niet naar een sportschool?
Ok je moet het zelf weten natuurlijk. Ik vindt het juist chill om te gaan, motiveerd ook wel om anderen te zien. En hoe ga je squatten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het kan wel, maar is een goed half uur fietsen vanaf, of het kost 35+ per maand.
Laat me raden, er zit paardenvlees in?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoop niet dat jullie de verkeerde melk hebben gedronken brahs.
http://www.nujij.nl/algem(...)-melk.21904781.lynkx
moedermelk FTWquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog maar 2 jaar stufi en mijn studie is nog 3 jaar, verder is stufi mijn enige bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo weinig geld / inkomsten hebt?
Die melk is niet in de schappen gekomen in Nederland.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien maar een ander schema zoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ok je moet het zelf weten natuurlijk. Ik vindt het juist chill om te gaan, motiveerd ook wel om anderen te zien. En hoe ga je squatten?
kettlebells?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb dumbbels ja, de rest zou ik moeten kopen(via marktplaats?)
slecht schemaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef marcie216 het volgende:
Heey,
Ik wil beginnen met trainen. Zijn er mensen die thuis trainen? Dat is wat ik graag zou willen, dumbells + halterbankje kan ik dit schema helemaal volgen op leg press na
http://www.bodystore.nl/t(...)chema-beginners.html
Ps ben 16 jaar en 1.75 ong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |