SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
quote:Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
quote:Op zondag 3 maart 2013 16:38 schreef Curlbrah het volgende:
Hoelang blijft die newbie alert erop zitten?
[..]
ik stem VVDquote:Op zondag 3 maart 2013 17:24 schreef Ame_thyst het volgende:
voor allen die VVD stemmen nog even deze dienstmededeling
bedankt bedankt bedankt en we zullen het nooit vergeten
minecraftquote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef AQuila360 het volgende:
Sharon welke spel bedoel je met die basis enzo en fences?
hoezo ene basis dan?quote:
Oke! Ik dacht hebben ze nu ook al een soort van rts shit er mee weten te maken o.i.d.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
Gewoon mijn huis -> base. Waar al mijn spullen zijn. Stonden opeens 3 fences.
nederlandse gaming site, kotsquote:Op zondag 3 maart 2013 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/antichamber-review/
Check ff man snobquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en iemand had lekker blocks uit mijn base gejat en voor zn ingang gezet. Tevens een basis pal naast die van mij gemaakt. Niet zo handig. Ik heb de ingang naar zn mijn afgesloten.
zijn bedrock blokjes vast en zekerquote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt toch gewoon die blocks weer weghalen?
Geen idee? Wat zijn dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zijn bedrock blokjes vast en zeker
hebben ze die niet in de xbox versie?
Deels!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Curlbrah het volgende:
wel van cobblestone hoop ik? anders is het niet episch
Maar wat was bedrock dan precies?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Curlbrah het volgende:
wel van cobblestone hoop ik? anders is het niet episch
shaderon is een emo en heeft de een TR gemaakt voor de TTquote:
Wat was de TT dan ik heb daar niet opgeletquote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
shaderon is een emo en heeft de een TR gemaakt voor de TT
zit helemaal aan de bodem van minecraft; ondoorbreekbare blokjes zodat je niet de void inflikkertquote:
de TT was "remy is een hommo" omdat hij de lapo probeerde te nakken terwijl ik daar post 25.000 op probeerde te zetten.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was de TT dan ik heb daar niet opgelet
en zeg me aub wat BEDROCK IS ,1,1,1,1,1LLLlkkkk
Maar die kun je niet minen dan toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zit helemaal aan de bodem van minecraft; ondoorbreekbare blokjes zodat je niet de void inflikkert
Ach zo!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
de TT was "remy is een hommo" omdat hij de lapo probeerde te nakken terwijl ik daar post 25.000 op probeerde te zetten.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/185359
kanker.
Dat plaatje vat heel viva samen.quote:
Gastquote:
HAHAHA AUTISTquote:Mijn zoon van 4 is niet verantwoord met een zaag, hamer oid. Bij ons op de kleuterschool hebben ze dat gelukkig niet. Ik zou namelijk niet weten wat mijn zoon allemaal zou kunnen aanrichten. Thuis mag hij daar ook niet mee spelen.
quote:jongen A heeft me tegen mijn piemel geslagen
Of zullen we het Viva Forum overnemen/ Bezettenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef bobbernaut het volgende:
Zullen we zo even het viva forum trollen?
not in the mood; kan nu alleen maar obvious trolls maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef bobbernaut het volgende:
Zullen we zo even het viva forum trollen?
Zeg pak eens een uiquote:Op zondag 3 maart 2013 19:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
not in the mood; kan nu alleen maar obvious trolls maken.
een kat met iets op zijn hoofd!quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb mijn UI al 5 jaar! en soms een gifje met een adelaar ofzo maar dat was te nazi achtig .
kattenquote:
WTF hoe komen ze er op om dat te vragen! Maar wel vet man op dat er op te doen!quote:Op zondag 3 maart 2013 19:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]heb het GDI logo op mijn bankpas staan; soms kom ik bij de kassa en dan vragen de kassa meisjes of dat een nazi adelaar is.
[..]
kattendit is reddit niet
quote:
mij niet kennenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef mar456 het volgende:
Onze SC wordt overgenomen door boys die niemand kent.
Wegwezuhhhhh
maak mij even een UI vanaf de wcquote:Op zondag 3 maart 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb diarree. Balen. Dat wilde ik even kwijt vanaf de pot.
heb je pruimtabak gekauwd?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb diarree. Balen. Dat wilde ik even kwijt vanaf de pot.
quote:
Huisvrouwen trollen is leukerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon een andere Sc hier ergens bezetten? das makkelijker
Leuk taaltje!quote:
sim city 2000?quote:
voor de 10e keer: kut spel. beta zoog de steden zijn te klein always online drm origin bullshit wegblijven.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Curlbrah het volgende:
Die nieuwe sim city ziet er ook wel kek uit.
Hij zegt alleen dat het er goed uit ziet. Ben ik het wel met hem eens.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
voor de 10e keer: kut spel. beta zoog de steden zijn te klein always online drm origin bullshit wegblijven.
goeie argumentatiequote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
voor de 10e keer: kut spel. beta zoog de steden zijn te klein always online drm origin bullshit wegblijven.
80 euro voor preorder editie, day one DLC twv 20 euro, steden die je in 45 minuten helemaal volbouwt, geen metro meer, multiplayer bullshit.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie argumentatie
er komen grotere steden is al min of meer bevestigd
die Always online drm he... live with it, gaat vaker en veel meer gebeuren...
ik vind het ook kut, maar maak er geen groter issue van dat dat het is eigenlijk is (al is dat heel aantrekkelijk, dat weet ik maar al te goed)
de nieuwe is een nu al erg toffe reboot
Oh en waarschijnlijk mag je ook nog gaan dokken als je grotere steden wil.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie argumentatie
er komen grotere steden is al min of meer bevestigd
die Always online drm he... live with it, gaat vaker en veel meer gebeuren...
ik vind het ook kut, maar maak er geen groter issue van dat dat het is eigenlijk is (al is dat heel aantrekkelijk, dat weet ik maar al te goed)
de nieuwe is een nu al erg toffe reboot
true thatquote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
OH EN HET ERGSTE VAN ALLEMAAL: INGAME GELD KOPEN MET ECHT GELD. GODVERDOMME FREEMIUM SHIT IN EEN SPEL WAAR JE 80 EURO VOOR BETAALT flikker toch op
wel/niet nodig is maar de vraag, en het is simpel: of het nodig is of niet maakt niet uit, het komt er toch wel als de verkopen ermee stijgen...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef tuut-chips het volgende:
Oh en always online drm is echt niet nodig hoor, kijk naar bijv. Ubisoft die weer op het goede pad is, GOG die helemaal niet aan drm doet.
80 voor gewoon de digital deluxe editie, niks pre-order editie, dat is de limited editie, en die kost 60 (@origin) of 45 (@random winkel), niet anders als anders...quote:
day one DLC is slecht mee eens, maar die hoef je niet te kopen hequote:day one DLC twv 20 euro,
ja, en dan heb je een ronduit kut stad, ik zou even verder kijken dan alleen je stadje.. dan kom je er achter dat je niks hebt aan een stadje die je in 45 minuten volgeplempt hebt...quote:steden die je in 45 minuten helemaal volbouwt,
metro is wel jammer ja..quote:geen metro meer, multiplayer bullshit.
jij snapt (of wil het niet snappen) het businessconcept van microtransacties niet...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
OH EN HET ERGSTE VAN ALLEMAAL: INGAME GELD KOPEN MET ECHT GELD. GODVERDOMME FREEMIUM SHIT IN EEN SPEL WAAR JE 80 EURO VOOR BETAALT flikker toch op
Mensen laten betalen voor iets wat vroeger met cheats gebeurde?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
jij snapt (of wil het niet snappen) het businessconcept van microtransacties niet...
hoe voeg jij nieuwe content toe met cheats?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Mensen laten betalen voor iets wat vroeger met cheats gebeurde?
kan wel bij cities xl, zijn honderden mods voorquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe voeg jij nieuwe content toe met cheats?
mods != cheats...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
kan wel bij cities xl, zijn honderden mods voor
Zeg toen jij dit forum joinde toen was ik pas 9 jaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mods != cheats...
voor SC4 zijn ook duizenden mods beschikbaar
Dat filmpje echt bruut!quote:
samequote:Op maandag 4 maart 2013 08:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg toen jij dit forum joinde toen was ik pas 9 jaar.
Dat ben ik momenteel aan het doen, Jij dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef TJV het volgende:
Echt ga eens werken ofzo stelletje luie profiteurs
Toch wel rare gedachten..quote:Op maandag 4 maart 2013 09:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha dan waren jullie 8 toen ik erbij kwam. Wel met een andere account.
Volgens mij snap jij niet wat het busnessmodel is achter microtransacties. Dit is namelijk een model om te gebruiken bij FreeToPlay games. Niet bij games die je voor 60 euro gekocht hebt.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
jij snapt (of wil het niet snappen) het businessconcept van microtransacties niet...
GTA V wordt goeie denk ik zo.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat het busnessmodel is achter microtransacties. Dit is namelijk een model om te gebruiken bij FreeToPlay games. Niet bij games die je voor 60 euro gekocht hebt.
Kijk naar wat EA ook bij DeadSpace3 geflikt heeft, het is letterlijk cheats kopen voor geld, letterlijk. Het is gewoon te achterlijk voor woorden en mensen die dergelijke games blijven kopen hoe leuk ze misschien ook zijn houden deze zieke busnessmodellen in stand.
BF3 is nog een voorbeeld, weapons unlocken voor geld, terwijl je al 50 euro hebt besteed aan het spel ( en misschien nog eens 50 voor premium)
Maar goed vooral uitgevers als EA blijven belonen.
ohja en cheats kunnen wel degelijk content unlocken, ooit GTA gedaan?
nee hoor, waarom zouden microtransacties alleen voor FTP games zijn? dat is denken in hokjes..quote:Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat het busnessmodel is achter microtransacties. Dit is namelijk een model om te gebruiken bij FreeToPlay games. Niet bij games die je voor 60 euro gekocht hebt.
Enlighten me...quote:Kijk naar wat EA ook bij DeadSpace3 geflikt heeft, het is letterlijk cheats kopen voor geld, letterlijk.
het is gewoon een businessmodel, niet ziek ofzoquote:Het is gewoon te achterlijk voor woorden en mensen die dergelijke games blijven kopen hoe leuk ze misschien ook zijn houden deze zieke busnessmodellen in stand.
wapens unlocken voor geld? door het kopen van een premium pack i guess..quote:BF3 is nog een voorbeeld, weapons unlocken voor geld, terwijl je al 50 euro hebt besteed aan het spel ( en misschien nog eens 50 voor premium)
phoe ja, stel je voor dat je betaald voor een productquote:Maar goed vooral uitgevers als EA blijven belonen.
Tussen content en NIEUWE content unlocken zit nogal een verschil, dat je met een cheat een bestaande motor unlockt is logisch, maar een totaal onbekende motor is niet te unlocken met een cheat...quote:ohja en cheats kunnen wel degelijk content unlocken, ooit GTA gedaan?
tip voor jou: ga niet in discussie als je niet de intentie hebt deze fatsoenlijk te voerenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
I rest my cast: pro tip, bij te weinig kennis van het onderwerp er gewoon niet over beginnen..
Euh right lees wat jij als reacties post anders nog een keer rustig doorquote:Op maandag 4 maart 2013 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
tip voor jou: ga niet in discussie als je niet de intentie hebt deze fatsoenlijk te voeren
als ik jou was zou ik dat ook zeker even doen ja..quote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh right lees wat jij als reacties post anders nog een keer rustig door
Je komt niet met tegen argumenten, je zegt alleen "Dat is niet zo" of "daar weet ik niets van" of "dat moet je maar slikken dan" wat moet ik daar mee? ARGUMENTEN zijn nogal belangrijk in een discussie en die mis ik opnieuw bij wat je hier neerzet.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dat ook zeker even doen ja..
jij ziet het als geen argumentatie, ik zie het als tegenspreken van argumentatiequote:Op maandag 4 maart 2013 11:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Net alsof ik tegenargumenten voor mijzelf moet verzinnen als ik in discussie met hem ga, ja doei
Ohja en dingen zeggen als "Dan vind je Blizzard ook" opnieuw zonder argumentatie is ook zo heerlijk
Mijn punt is dat het microtransactie systeem nu door EA gebruikt wordt in Singeplayer games (dus geen persistend world zoals een mmo of een moba game) en dat is volgens velen inclusief mij een zieke manier van je geld willen verdienen. Dus hier wat argumenten.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
jij ziet het als geen argumentatie, ik zie het als tegenspreken van argumentatie
Blizzard is HET schoolvoorbeeld van microtransacties: WoW koop je voor 40/50 euro per pack en vervolgens kan je al je items die je wilt met keiharde dollars in de auction house e.d. ook kopen
Een microtransactie zorgt voor een constante cashflow dus kan je er langer devvers op hebben zitten waardoor je langer je product kan supporten (en weer nieuwe content kan maken, en zo is het cirkeltje rond)
Wat betreft deadspace en BF3: ik ben niet bekend met de games, dus hoe kan ik dan weten hoe het in zo'n spel er aan toe gaat?
Tevens zeg ik niet dat je iets moet slikken (je hoeft het product niet te kopen), maar wel dat het vrij zinloos is er tegen te protesteren: men koopt weinig games door piraterij, en moet er dus een andere manier van verdienen komen, zie daar de microtransacties..
yupquote:Op maandag 4 maart 2013 11:51 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij is piraterij juist goed voor de sales mits je een goed spel maakt. Eerst spel proberen, Is het goed? Kopen.
het feit dat is wel dat je daardoor nieuwe content krijgt en je dus nieuwe dingen kan doen; vroeger was dit een expansion, maar aangezien men makkelijker 1 a 2 euro per keer uitgeeft i.p.v. in 1x 30 is dat dus een keuze (en imho, vanuit een zakelijk standpunt, een zeer logische keuze. Uit een gamers standpunt: ik hoef het niet te kopen, en kan het dus prima links laten liggen, laat ze doen wat ze niet kunnen laten)quote:Op maandag 4 maart 2013 11:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het microtransactie systeem nu door EA gebruikt wordt in Singeplayer games (dus geen persistend world zoals een mmo of een moba game) en dat is volgens velen inclusief mij een zieke manier van je geld willen verdienen. Dus hier wat argumenten.
Dead Space 3 is een singleplayer titel, de enige tegenstander die je hebt in het spel is het spel zelf. Wat doet EA, die komt met een microtransactie shop waarin je wapens kan kopen te gebruiken in de campaign. Dat is toch te bizar voor woorden of niet?
of het spel er makkelijker op wordt is de vraag, een nieuw wapen is niet perse beter als al bestaande in-game varianten, en als het aankomt op geld verprutsen: daar ben je 100% zelf verantwoordelijk voor om al dan niet de content te kopen.quote:Ten eerste snap ik niet waarom een speler een dergelijk systeem zou willen gebruiken, je maakt het spel er makkelijker op (waarom zou je dat willen in een singleplayer game), je breekt de immersie en je zit geld te verprutsen.
ik neem aan dat je doelt op BF3: daarin worden de wapens geunlocked die je anders door ervaring erbij krijgt, dat mag je doen als developer, het is immers niet zo dat de nieuwelingen opeens beter gaan schieten/spelen door dat ze een OMGWTFBBQ wapen hebbenquote:Ten tweede vraagt EA dus geld voor spullen die al in het spel zitten en waar je dus al voor betaald hebt (het is geen DLC) Vroeger hadden we gewoon cheats als we het spel te moeilijk vonden, nu moeten we daar voor betalen, wut?
mits juist geïmplementeerd kan je dus geen extra content krijgen als je je game piraat.. (denk aan online checks)quote:Dat piraterij argument is in dit geval niet van toepassing, dergelijke acties van EA werkt piraterij eerder in de hand.
Er is vooralsnog een minderheid die die titels niet meer kopen, en dat zie ik persoonlijk ook niet veranderen, men wil gamen zonder gedoe, en piraterij wordt steeds meer een gedoe..quote:Gamers kunnen zich er prima tegen verzetten, gewoon dergelijke titels niet meer kopen.
mja, uit gamers perspectief is dat wel zo, uit bedrijfsperspectief is dat niet zo: een game die eerst gedownload wordt en later gekocht levert in eerste instantie niks op (later eventueel een beetje) -> minder inkomsten -> minder geld voor extra's -> support moet eerder worden gestoptquote:Op maandag 4 maart 2013 11:51 schreef MineraalWater het volgende:
Volgensmij is piraterij juist goed voor de sales mits je een goed spel maakt. Eerst spel proberen, Is het goed? Kopen.
Ik stel voor alle henkjes en ingridjes per direct van facebook te verbannenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef MineraalWater het volgende:
http://imgur.com/a/5Ldbs_! Die 4de was blijkbaar echt de rest is nep.
vrouwen zijn ook echt kanker.quote:
Maar is het waar?quote:
Nee een hond gaat nooit "zomaar" dood door chocolade.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is het waar?
Als je een hont chocolade geeft gaat hij toch terplekke meteen dood?
quote:De giftige hoeveelheden zijn
Gewicht hond.......Melkchocolade.... Puur... hoeveel theobromine
2,2 kg.................113,4g.................14,1g...200mg
4,5 kg.................226,8g.................28,3g...400mg
9,0 kg.................453,6g.................70,8g...900mg
13,6 kg...............907,2g.................92,1g...1300mg
18,0 kg...............1.134g................127,5g..1800mg
22,6 kg...............1.360g................156,0g..2250mg
27,2 kg...............1.814g................198,4g..2700mg
31,7 kg...............2.268g................240,9g..3400mg
Ik had het van horen zeggen he ik heb geen hont maar oke dit is wel een opheldering bedankt!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee een hond gaat nooit "zomaar" dood door chocolade.
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor hond.
Chocolade werkt als vergif bij hun niet per se als dodend middel.
[..]
Ja ik heb ook geen hondquote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had het van horen zeggen he ik heb geen hont maar oke dit is wel een opheldering bedankt!
Alsnog wel oppassen er mee.
Hoe reageren die op chocoladequote:Op maandag 4 maart 2013 16:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik heb ook geen hond
Wij hebben hier een kater.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
Nee voor mensen niet omdat wij veel sneller die stoffen kunnen verwerken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
Laats gaf iemand Flodder450 zo'n koetjesreep en toen heeft die 2 weken in coma gelegen...
Waar zie je mij schrijven dat het om nieuwe content gaat? Het gaat om content die je in de game kan maken door meuk te verzamelen OF door het te kopen. Hoe vaak moet ik dat nog herhalen? Het zit al in de game het is geen nieuwe content. (ging in mijn laatste post specifiek om DeadSpace)quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
het feit dat is wel dat je daardoor nieuwe content krijgt en je dus nieuwe dingen kan doen; vroeger was dit een expansion, maar aangezien men makkelijker 1 a 2 euro per keer uitgeeft i.p.v. in 1x 30 is dat dus een keuze (en imho, vanuit een zakelijk standpunt, een zeer logische keuze. Uit een gamers standpunt: ik hoef het niet te kopen, en kan het dus prima links laten liggen, laat ze doen wat ze niet kunnen laten)
[..]
of het spel er makkelijker op wordt is de vraag, een nieuw wapen is niet perse beter als al bestaande in-game varianten, en als het aankomt op geld verprutsen: daar ben je 100% zelf verantwoordelijk voor om al dan niet de content te kopen.
[..]
ik neem aan dat je doelt op BF3: daarin worden de wapens geunlocked die je anders door ervaring erbij krijgt, dat mag je doen als developer, het is immers niet zo dat de nieuwelingen opeens beter gaan schieten/spelen door dat ze een OMGWTFBBQ wapen hebben
er is hier een verschil in skill nodig om echt een verschil te maken
[..]
mits juist geïmplementeerd kan je dus geen extra content krijgen als je je game piraat.. (denk aan online checks)
en persoonlijk denk ik niet dat het piraterij in de hand werkt, hooguit voor de diehard gamer, maar de grootste groep piraat de game niet
[..]
Er is vooralsnog een minderheid die die titels niet meer kopen, en dat zie ik persoonlijk ook niet veranderen, men wil gamen zonder gedoe, en piraterij wordt steeds meer een gedoe..
[..]
mja, uit gamers perspectief is dat wel zo, uit bedrijfsperspectief is dat niet zo: een game die eerst gedownload wordt en later gekocht levert in eerste instantie niks op (later eventueel een beetje) -> minder inkomsten -> minder geld voor extra's -> support moet eerder worden gestopt
Daar klopt dan weer geen zak van. WoW expansions koop je voor 30 euro per stuk en voor de rest zijn de enige ingame items die je met echt geld kan kopen een companion pet of een mount. Items en dergelijke kan je niet kopen met echt geld.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef mschol het volgende:
[..]
jij ziet het als geen argumentatie, ik zie het als tegenspreken van argumentatie
Blizzard is HET schoolvoorbeeld van microtransacties: WoW koop je voor 40/50 euro per pack en vervolgens kan je al je items die je wilt met keiharde dollars in de auction house e.d. ook kopen
Een microtransactie zorgt voor een constante cashflow dus kan je er langer devvers op hebben zitten waardoor je langer je product kan supporten (en weer nieuwe content kan maken, en zo is het cirkeltje rond)
Wat betreft deadspace en BF3: ik ben niet bekend met de games, dus hoe kan ik dan weten hoe het in zo'n spel er aan toe gaat?
Tevens zeg ik niet dat je iets moet slikken (je hoeft het product niet te kopen), maar wel dat het vrij zinloos is er tegen te protesteren: men koopt weinig games door piraterij, en moet er dus een andere manier van verdienen komen, zie daar de microtransacties..
Gaat alweer beter. Weet niet wat het is, is de eerste keer in jaaaaren dat ik weer iets onder de leden heb. Gisteravond begon het, helemaal trillen en koud enzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nog beterschap en liefdeZekers ook de griep te pakken?
Ja die moet ik ook nog steeds checken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zeg jongens? Die BBC Sherlock is toch wel verdomd goed.
Had het gister samen met Elementary (VS versie, niet gerelateerd) gedownload, eerst van Elementary een aflevering gekeken maar deze is toch wel duidelijk beter. Martin Freeman speelt er inquote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog steeds checken.
de fuck. hoe triest ben je dan hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf man. Als iemand al mn biggen jat, en ook alle bomen rond mn huisje sloopt het ook weer een beetje repareert. Maar nee hoor. FU!
quote:Martin Freeman as Bilbo Baggins: A hobbit hired by the wizard Gandalf to accompany 13 dwarves on a quest to reclaim the Lonely Mountain from Smaug the dragon.[9] Peter Jackson said in an interview with NME that Freeman was his only choice to take the role of Bilbo Baggins as he felt that he had the necessary qualities that were needed to play Bilbo.[10] Because of prior commitments to Sherlock, Freeman was initially unable to accept the role. However Jackson, because he was set on casting him as the role, reworked his entire shooting schedule to accommodate him
Wie de fado doet dat dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf man. Als iemand al mn biggen jat, en ook alle bomen rond mn huisje sloopt het ook weer een beetje repareert. Maar nee hoor. FU!
lekker filmpjequote:
dr speelt 8 man op de server en nu al deze taferelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb je hem ook wel!quote:
gaat 'ie weer?quote:
nog telefoonnummer gekregen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:41 schreef Flodder450 het volgende:
Schorre stem as fuck in de trein toen ik aan een meisje die naast mij zat wou vragen of ik er langs wou, awwkward
Flodder is hipster en heeft geen telefoon.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog telefoonnummer gekregen?
enne; goedemorgen ook al is het al 10 uur
Jep, zit alweer te werken. Ging vanaf gistermiddag weer redelijk. Nu naar gevoel in de maag maar verder functioneel.quote:
Ik heb zo'n oud ding van nokia, kan dr mee bellen en SMSen, en dat doe ik al zelden, dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Flodder is hipster en heeft geen telefoon.
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nog telefoonnummer gekregen?
enne; goedemorgen ook al is het al 10 uur
KOM ER MAAR IN MSCHOL MET JE "ALWAYS ONLINE DRM IS NIET ERG"quote:
Ik zet 5 euro op "hier kan EA niets aan doen, zo veel games hebben serverproblemen op release".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:03 schreef shaderon het volgende:
verwachte antwoord: oh dat is maar een half uur, zoveel spellen zijn wel eens even niet te bereiken
liftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zet 5 euro op "hier kan EA niets aan doen, zo veel games hebben serverproblemen op release".
Ik ben niet boos maar teleurgesteld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoerenaidssyfilisteringstrontkakpoepseksflikkeraidsduitsers.
Nee, ben nu gewoon boos.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben niet boos maar teleurgesteld.
Wat is loos?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ben nu gewoon boos.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hebben jullie een tip voor mij? Mijn Duits is prima maar qua sterke uitdrukkingen wat minder..
Hoe vertel ik iemand dat hij voor mijn part in de stront mag verzuipen met zijn vage afspraken en zijn producten en "importeurschap" maar steekt waar de zon nooit schijnt?
'T is wel even erg vervelend allemaal, 't zou echt sterk moeten maar ik kan bij God niks bedenken. Ben toch iets nettere contacten gewent en mijn schelden is niet meer geupdate sinds ik dertien was ("Pimmellecker, lutsch mich.." is het toch net niet..).
Godsamme, ik ben laaiend. Je zou denken dat mondelinge en E-Mailafspraken bindend zijn en onder Gentlemen's agreement vallen. Oostenrijkers zijn daar redelijk en schappelijk in en zijn prettig om mee samen te werken... duitsers not so much.
quote:
Nog steeds, ben alleen momenteel beetje druk met werk, maar komt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die was daar toch ook een poos mod?
Huh, jij reageert ook snelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nog steeds, ben alleen momenteel beetje druk met werk, maar komt goed.
Emmertje nodig voor je sarcasme?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh, jij reageert ook snel
Welke tool?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef MineraalWater het volgende:
Die nieuwe tool is wel mooi. Goed gedaan danny.
is dit het kopen waard?quote:
Kuiken gaat niet noob.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is dit het kopen waard?
of .. zal ik 'm timkuiken
launch day problemen, dat heb je vrijwel altijd (al had ik het liever anders gezien)quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
launch day problemen, dat heb je vrijwel altijd (al had ik het liever anders gezien)
ik hoor van mensen die via vpn geactiveerd hebben dat ze gewoon zonder problemen kunnen inloggen op de EU west server
lekker tuutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zet 5 euro op "hier kan EA niets aan doen, zo veel games hebben serverproblemen op release".
probleem bij deze is wel dat je een stukje simulatie in de client schijnt te missen, en het zomaar kraken gaat dus niet...quote:
Dat lossen ze net zoals bij de cracked WoW wel op door custom servers te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem bij deze is wel dat je een stukje simulatie in de client schijnt te missen, en het zomaar kraken gaat dus niet...
en toch heeft hij niet helemaal gelijk: er zijn kennelijk gewoon server waar je wel zonder problemen in kan loggen..quote:
hoe ga je een core component (de simulatie van alle entiteiten) namaken zonder de gameplay drastisch te beinvloeden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat lossen ze net zoals bij de cracked WoW wel op door custom servers te maken
Geen idee maar met world of warcraft is het wel gelukt. Er werden gewoon een soort server engines voor geschreven waar mensen dan een hun custom server op konden maken, duurde wel maanden voordat er vooruitgang in kwamquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ga je een core component (de simulatie van alle entiteiten) namaken zonder de gameplay drastisch te kunnen beinvleoden?
Dat is voor best veel games maar dat zit anders in elkaar dan Simcity.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Geen idee maar met world of warcraft is het wel gelukt. Er werden gewoon een soort server engines voor geschreven waar mensen dan een hun custom server op konden maken, duurde wel maanden voordat er vooruitgang in kwam
mkay.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is voor best veel games maar dat zit anders in elkaar dan Simcity.
Maar normaal kun je op launch day rustig de singleplayer spelen tot het stof neergedaald is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
launch day problemen, dat heb je vrijwel altijd (al had ik het liever anders gezien)
ik hoor van mensen die via vpn geactiveerd hebben dat ze gewoon zonder problemen kunnen inloggen op de EU west server
Is er iemand glijmiddel vergeten te gebruiken bij jou ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef shaderon het volgende:
sitethief zeg ff tegen bnerd dat die een kanker kneus is. dankje. of wacht hij leest toch mee.
Hoe denk je dat ik hier komquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef MineraalWater het volgende:
Die nieuwe tool is wel mooi. Goed gedaan danny.
Rustig aan, ik deponeer dat meestal netjes in een wachtende mond..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GAT-VER-DAMME MAN DAT HOEF IK NIET TE WETEN
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is er iemand glijmiddel vergeten te gebruiken bij jou ofzo.
Ik weet niet eens wie jij bentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:06 schreef shaderon het volgende:
[..]is dat de beste grap waarmee je kunt komen.
doe nog even de groeten aan johan1994
Dat is remyminequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie jij bent.
Daarnaast ben ik geen komiek van beroep.
Dat doe ik lekker automagischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, niks mis met Johan. Alleen dat hij altijd even je kisten moest organiseren en op kleur moest sorteren als hij langs kwam..
Again,quote:
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rustig aan, ik deponeer dat meestal netjes in een wachtende mond... Niks geen rotzooi.
Tommetje, das mij om het evenquote:
Ja sorry, zo actief ben ik niet (meer), en er komen zo ongelofelijk veel nicks voorbij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
kwam vooral ongeveer een jaar geleden online. ben al een hele tijd zonder reden geband
idd was op mfokquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja sorry, zo actief ben ik niet (meer), en er komen zo ongelofelijk veel nicks voorbij.
Was dat op mFOK?
Want? Allergisch? mFOK bestaat niet eens meer.quote:
Koop eens iets vuilak!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is dit het kopen waard?
of .. zal ik 'm timkuiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |