mods != cheats...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:34 schreef shaderon het volgende:
[..]
kan wel bij cities xl, zijn honderden mods voor
Zeg toen jij dit forum joinde toen was ik pas 9 jaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mods != cheats...
voor SC4 zijn ook duizenden mods beschikbaar
Dat filmpje echt bruut!quote:
samequote:Op maandag 4 maart 2013 08:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg toen jij dit forum joinde toen was ik pas 9 jaar.
Dat ben ik momenteel aan het doen, Jij dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef TJV het volgende:
Echt ga eens werken ofzo stelletje luie profiteurs
Toch wel rare gedachten..quote:Op maandag 4 maart 2013 09:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Haha dan waren jullie 8 toen ik erbij kwam. Wel met een andere account.
Volgens mij snap jij niet wat het busnessmodel is achter microtransacties. Dit is namelijk een model om te gebruiken bij FreeToPlay games. Niet bij games die je voor 60 euro gekocht hebt.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
jij snapt (of wil het niet snappen) het businessconcept van microtransacties niet...
GTA V wordt goeie denk ik zo.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat het busnessmodel is achter microtransacties. Dit is namelijk een model om te gebruiken bij FreeToPlay games. Niet bij games die je voor 60 euro gekocht hebt.
Kijk naar wat EA ook bij DeadSpace3 geflikt heeft, het is letterlijk cheats kopen voor geld, letterlijk. Het is gewoon te achterlijk voor woorden en mensen die dergelijke games blijven kopen hoe leuk ze misschien ook zijn houden deze zieke busnessmodellen in stand.
BF3 is nog een voorbeeld, weapons unlocken voor geld, terwijl je al 50 euro hebt besteed aan het spel ( en misschien nog eens 50 voor premium)
Maar goed vooral uitgevers als EA blijven belonen.
ohja en cheats kunnen wel degelijk content unlocken, ooit GTA gedaan?
nee hoor, waarom zouden microtransacties alleen voor FTP games zijn? dat is denken in hokjes..quote:Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet wat het busnessmodel is achter microtransacties. Dit is namelijk een model om te gebruiken bij FreeToPlay games. Niet bij games die je voor 60 euro gekocht hebt.
Enlighten me...quote:Kijk naar wat EA ook bij DeadSpace3 geflikt heeft, het is letterlijk cheats kopen voor geld, letterlijk.
het is gewoon een businessmodel, niet ziek ofzoquote:Het is gewoon te achterlijk voor woorden en mensen die dergelijke games blijven kopen hoe leuk ze misschien ook zijn houden deze zieke busnessmodellen in stand.
wapens unlocken voor geld? door het kopen van een premium pack i guess..quote:BF3 is nog een voorbeeld, weapons unlocken voor geld, terwijl je al 50 euro hebt besteed aan het spel ( en misschien nog eens 50 voor premium)
phoe ja, stel je voor dat je betaald voor een productquote:Maar goed vooral uitgevers als EA blijven belonen.
Tussen content en NIEUWE content unlocken zit nogal een verschil, dat je met een cheat een bestaande motor unlockt is logisch, maar een totaal onbekende motor is niet te unlocken met een cheat...quote:ohja en cheats kunnen wel degelijk content unlocken, ooit GTA gedaan?
tip voor jou: ga niet in discussie als je niet de intentie hebt deze fatsoenlijk te voerenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:03 schreef Ame_thyst het volgende:
I rest my cast: pro tip, bij te weinig kennis van het onderwerp er gewoon niet over beginnen..
Euh right lees wat jij als reacties post anders nog een keer rustig doorquote:Op maandag 4 maart 2013 11:04 schreef mschol het volgende:
[..]
tip voor jou: ga niet in discussie als je niet de intentie hebt deze fatsoenlijk te voeren
als ik jou was zou ik dat ook zeker even doen ja..quote:Op maandag 4 maart 2013 11:06 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Euh right lees wat jij als reacties post anders nog een keer rustig door
Je komt niet met tegen argumenten, je zegt alleen "Dat is niet zo" of "daar weet ik niets van" of "dat moet je maar slikken dan" wat moet ik daar mee? ARGUMENTEN zijn nogal belangrijk in een discussie en die mis ik opnieuw bij wat je hier neerzet.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik dat ook zeker even doen ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |