quote:Op zondag 3 maart 2013 18:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh en iemand had lekker blocks uit mijn base gejat en voor zn ingang gezet. Tevens een basis pal naast die van mij gemaakt. Niet zo handig. Ik heb de ingang naar zn mijn afgesloten.
zijn bedrock blokjes vast en zekerquote:Op zondag 3 maart 2013 18:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt toch gewoon die blocks weer weghalen?
Geen idee? Wat zijn dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zijn bedrock blokjes vast en zeker
hebben ze die niet in de xbox versie?
Deels!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Curlbrah het volgende:
wel van cobblestone hoop ik? anders is het niet episch
Maar wat was bedrock dan precies?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Curlbrah het volgende:
wel van cobblestone hoop ik? anders is het niet episch
shaderon is een emo en heeft de een TR gemaakt voor de TTquote:
Wat was de TT dan ik heb daar niet opgeletquote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
shaderon is een emo en heeft de een TR gemaakt voor de TT
zit helemaal aan de bodem van minecraft; ondoorbreekbare blokjes zodat je niet de void inflikkertquote:
de TT was "remy is een hommo" omdat hij de lapo probeerde te nakken terwijl ik daar post 25.000 op probeerde te zetten.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat was de TT dan ik heb daar niet opgelet
en zeg me aub wat BEDROCK IS ,1,1,1,1,1LLLlkkkk
Maar die kun je niet minen dan toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:55 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zit helemaal aan de bodem van minecraft; ondoorbreekbare blokjes zodat je niet de void inflikkert
Ach zo!quote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
de TT was "remy is een hommo" omdat hij de lapo probeerde te nakken terwijl ik daar post 25.000 op probeerde te zetten.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:01 schreef bobbernaut het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/185359
kanker.
Dat plaatje vat heel viva samen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |