Welke tool?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef MineraalWater het volgende:
Die nieuwe tool is wel mooi. Goed gedaan danny.
is dit het kopen waard?quote:
Kuiken gaat niet noob.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is dit het kopen waard?
of .. zal ik 'm timkuiken
launch day problemen, dat heb je vrijwel altijd (al had ik het liever anders gezien)quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
launch day problemen, dat heb je vrijwel altijd (al had ik het liever anders gezien)
ik hoor van mensen die via vpn geactiveerd hebben dat ze gewoon zonder problemen kunnen inloggen op de EU west server
lekker tuutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zet 5 euro op "hier kan EA niets aan doen, zo veel games hebben serverproblemen op release".
probleem bij deze is wel dat je een stukje simulatie in de client schijnt te missen, en het zomaar kraken gaat dus niet...quote:
Dat lossen ze net zoals bij de cracked WoW wel op door custom servers te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:34 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem bij deze is wel dat je een stukje simulatie in de client schijnt te missen, en het zomaar kraken gaat dus niet...
en toch heeft hij niet helemaal gelijk: er zijn kennelijk gewoon server waar je wel zonder problemen in kan loggen..quote:
hoe ga je een core component (de simulatie van alle entiteiten) namaken zonder de gameplay drastisch te beinvloeden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat lossen ze net zoals bij de cracked WoW wel op door custom servers te maken
Geen idee maar met world of warcraft is het wel gelukt. Er werden gewoon een soort server engines voor geschreven waar mensen dan een hun custom server op konden maken, duurde wel maanden voordat er vooruitgang in kwamquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ga je een core component (de simulatie van alle entiteiten) namaken zonder de gameplay drastisch te kunnen beinvleoden?
Dat is voor best veel games maar dat zit anders in elkaar dan Simcity.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Geen idee maar met world of warcraft is het wel gelukt. Er werden gewoon een soort server engines voor geschreven waar mensen dan een hun custom server op konden maken, duurde wel maanden voordat er vooruitgang in kwam
mkay.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat is voor best veel games maar dat zit anders in elkaar dan Simcity.
Maar normaal kun je op launch day rustig de singleplayer spelen tot het stof neergedaald is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:33 schreef mschol het volgende:
[..]
launch day problemen, dat heb je vrijwel altijd (al had ik het liever anders gezien)
ik hoor van mensen die via vpn geactiveerd hebben dat ze gewoon zonder problemen kunnen inloggen op de EU west server
Is er iemand glijmiddel vergeten te gebruiken bij jou ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:11 schreef shaderon het volgende:
sitethief zeg ff tegen bnerd dat die een kanker kneus is. dankje. of wacht hij leest toch mee.
Hoe denk je dat ik hier komquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef MineraalWater het volgende:
Die nieuwe tool is wel mooi. Goed gedaan danny.
Rustig aan, ik deponeer dat meestal netjes in een wachtende mond..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GAT-VER-DAMME MAN DAT HOEF IK NIET TE WETEN
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Is er iemand glijmiddel vergeten te gebruiken bij jou ofzo.
Ik weet niet eens wie jij bentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:06 schreef shaderon het volgende:
[..]is dat de beste grap waarmee je kunt komen.
doe nog even de groeten aan johan1994
Dat is remyminequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie jij bent.
Daarnaast ben ik geen komiek van beroep.
Dat doe ik lekker automagischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, niks mis met Johan. Alleen dat hij altijd even je kisten moest organiseren en op kleur moest sorteren als hij langs kwam..
Again,quote:
Man of vrouw?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:05 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rustig aan, ik deponeer dat meestal netjes in een wachtende mond... Niks geen rotzooi.
Tommetje, das mij om het evenquote:
Ja sorry, zo actief ben ik niet (meer), en er komen zo ongelofelijk veel nicks voorbij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
kwam vooral ongeveer een jaar geleden online. ben al een hele tijd zonder reden geband
idd was op mfokquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja sorry, zo actief ben ik niet (meer), en er komen zo ongelofelijk veel nicks voorbij.
Was dat op mFOK?
Want? Allergisch? mFOK bestaat niet eens meer.quote:
Koop eens iets vuilak!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is dit het kopen waard?
of .. zal ik 'm timkuiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |