Oké Loekquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef tammepiet het volgende:
feyenoord en Ajax saampjes twisten rond de schaal. Geil.
Deze post.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet. Alleen is het jammer dat de schoten van hem er niet in vliegen. Dat is deels pech.
Ik heb wel het idee dat veel mensen automatisch anti-Immers zijn, ook al speelt hij al weken prima. Als hij op de rand van de 16 op doel schiet en hij schiet op de paal is het weer gezucht en geklaag, maar als Clasie de bal hoog over schiet is het jammer en de volgende keer beter.
De OP mag inderdaad weleens ge-update worden. De uitslagen lopen 10 wedstrijden achter.quote:
Lijkt me toch fijn om zo'n speler in je team te hebben. Hij klaagt nooit en hoor verhalen dat hij elke training alles geeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Cara het volgende:
ik moest wel lachen bij die snoeiharde pegel net naast van immers, die heeft echt gewoon de kwaliteit om alles net naast of net over te peunen, alsof ie het expres doet
Dat wel. Hij stopt nooit met rennen. Alleen is hij dan door de adrenaline compleet motorisch gestoord voor 't doel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me toch fijn om zo'n speler in je team te hebben. Hij klaagt nooit en hoor verhalen dat hij elke training alles geeft.
Wanneer dan? Heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet.
Wat doet hij de hele wedstrijd dan? Het is niet zo dat hij altijd balverlies lijdt of dat de aanval bij hem altijd afgebroken wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wanneer dan? Heb ze nog niet gezien.
Immers komt zwaar te kort voor Feyenoord. Hij speelt niet slecht ofzo, maar hij voegt ook totaal niets toe.
Voegt niets toe. Vilhena zou het op zijn positie veel beter doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat doet hij de hele wedstrijd dan? Het is niet zo dat hij altijd balverlies lijdt of dat de aanval bij hem altijd afgebroken wordt.
Dit dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet. Alleen is het jammer dat de schoten van hem er niet in vliegen. Dat is deels pech.
Ik heb wel het idee dat veel mensen automatisch anti-Immers zijn, ook al speelt hij al weken prima. Als hij op de rand van de 16 op doel schiet en hij schiet op de paal is het weer gezucht en geklaag, maar als Clasie de bal hoog over schiet is het jammer en de volgende keer beter.
Blame Happel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De OP mag inderdaad weleens ge-update worden. De uitslagen lopen 10 wedstrijden achter.
Je zou 'm haast van matchfixing gaan verdenkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Cara het volgende:
ik moest wel lachen bij die snoeiharde pegel net naast van immers, die heeft echt gewoon de kwaliteit om alles net naast of net over te peunen, alsof ie het expres doet
Ik ga met jou mee in de Immers discussie. Hij voegt jackshit toe.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voegt niets toe. Vilhena zou het op zijn positie veel beter doen.
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga met jou mee in de Immers discussie. Hij voegt jackshit toe.
Conclusie: hij komt te kort voor Feyenoordquote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.
Aanvallend is die vandaag bij de 2e goal betrokken. Bij Zwolle zet die Vilhena voor de keeper. Ook komt hij vaak in een goede positie. Zo is die wel vaker bij doelpunten betrokken. Daarnaast haalt hij heel vaak de snelle uitbraak van de tegenstander eruit. Feyenoord heeft weinig doelpogingen tegen (alleen PSV minder) en daar heeft Immers ook zijn bijdrage in. Hoe vaak wordt Feyenoord weggecounterd? Echt zelden dat komt ook door druk op de bal van ook de voorhoede. Ook vandaag speelde hij naast zijn kansen gewoon prima (al sloeg dat blind wegbeuken nergens op terwijl er niemand om hem heen stond). Nogmaals om kampioen te worden heb je misschien net een betere speler nodig maar Immers heeft zeker een toegevoegde waarde.
Tja, misschien maar hij heeft wel degelijk toegevoegde waarde.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Conclusie: hij komt te kort voor Feyenoord
Vind ik juist niet. Niks meer dan noodzakelijk, dat is het hele punt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:33 schreef jakees het volgende:
[..]
Tja, misschien maar hij heeft wel degelijk toegevoegde waarde.
omdat dan je complete middenveld wordt overlopenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef macca728 het volgende:
waarom niet Achahbar een kans geven ipv Immers ? Komt er meer voetbal in.
Tis maar net hoe je hem beoordeelt. Qua scoren komt hij inderdaad zwaar tekort, zijn taak vult hij wel prima in. Daar doet die meer dan noodzakelijk. Veel ballen afpakken redelijk vaak verbinding tussen verdediging en aanval en ook vaak bij goede aanvallen betrokken. Het blijft lastig vind ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Niks meer dan noodzakelijk, dat is het hele punt.
Die bal tegen Zwolle had ik ook wel kunnen geven aan Vilhena, gebeurt allemaal in zijn gezichtsveld. Het gaat mij in de kritiek juist niet eens zozeer om de gemiste kansen, maar juist om de rest: geen overzicht, geen techniek, geen handelingssnelheid, matige passing. En dat hij zulk verdedigend werk doet, er zijn zeker al 3 tegengoals gekomen doordat meneer op een gevaarlijke positie onnodige vanachter zn tegenstander neerlegde, waar vervolgens weer een doelpunt uikwam.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.
Aanvallend is die vandaag bij de 2e goal betrokken. Bij Zwolle zet die Vilhena voor de keeper. Ook komt hij vaak in een goede positie. Zo is die wel vaker bij doelpunten betrokken. Daarnaast haalt hij heel vaak de snelle uitbraak van de tegenstander eruit. Feyenoord heeft weinig doelpogingen tegen (alleen PSV minder) en daar heeft Immers ook zijn bijdrage in. Hoe vaak wordt Feyenoord weggecounterd? Echt zelden dat komt ook door druk op de bal van ook de voorhoede. Ook vandaag speelde hij naast zijn kansen gewoon prima (al sloeg dat blind wegbeuken nergens op terwijl er niemand om hem heen stond). Nogmaals om kampioen te worden heb je misschien net een betere speler nodig maar Immers heeft zeker een toegevoegde waarde.
Gewoon een teken van respect. Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom droegen ze eigelijk die rouwbanden? Voor Theo Bos? Die had toch weinig met Feyenoord te maken?
Ik denk het.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom droegen ze eigelijk die rouwbanden? Voor Theo Bos? Die had toch weinig met Feyenoord te maken?
Niks, vroeg het me gewoon af omdat het niet altijd zo is dat als iemand uit de voetbalwereld overlijdt dat alle teams een rouwband dragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een teken van respect. Wat is daar nou weer mis mee?
Theo Bos was een redelijk bekende voetballer en trainer in het Nederlandse voetbal. Voor mij niet meer dan logisch dat er enigszins bij stil gestaan wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niks, vroeg het me gewoon af omdat het niet altijd zo is dat als iemand uit de voetbalwereld overlijdt dat alle teams een rouwband dragen.
Officieel zouden ze ook een minuut stilte houden, maar dat durfde NEC niet aan, waren bang voor spreekkoren van de NEC'ers.. Happel is te snel Hoorde overigens ook dat ze het gister bij FC Duitsland 04 ook niet gedaan hebben, maar daar is het tenslotte altijd al stilquote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Raar op zich, was de opening van die tribune van hem niet ook tijdens vitesse-nec, waarbij gewoon normaal werd gedaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Theo Bos was een redelijk bekende voetballer en trainer in het Nederlandse voetbal. Voor mij niet meer dan logisch dat er enigszins bij stil gestaan wordt.
Minuut stilte was er alleen bij deze wedstrijd niet. Hij was Vitessenaar, ze waren bang voor spreekkoren.
3e, not badquote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef Muto het volgende:
Tussenstandje:
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Luiheid.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef kasper het volgende:
Waarom worden bij het openen van een nieuw topic de uitslagen in het speelschema niet bijgewerkt? Is dat heel lastig of zo?
Het schijnt ook dat die zich gaat bemoeien met het nieuwe stadion. Pelle alleskunner.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef nostra het volgende:
Prima pot, uitstekende eerste helft.
Pelle steeds belangrijker aan het worden, heeft als bijbaantje het neerzetten bij de corners maar op zich genomen volgens mij, hoeveel ballen die man niet weghaalt.
Nee, ik was thuis. RKC ga ik weer.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond je te matten vanmiddag @ NEC vak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |