Oké Loekquote:Op zondag 3 maart 2013 15:39 schreef tammepiet het volgende:
feyenoord en Ajax saampjes twisten rond de schaal. Geil.
Deze post.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet. Alleen is het jammer dat de schoten van hem er niet in vliegen. Dat is deels pech.
Ik heb wel het idee dat veel mensen automatisch anti-Immers zijn, ook al speelt hij al weken prima. Als hij op de rand van de 16 op doel schiet en hij schiet op de paal is het weer gezucht en geklaag, maar als Clasie de bal hoog over schiet is het jammer en de volgende keer beter.
De OP mag inderdaad weleens ge-update worden. De uitslagen lopen 10 wedstrijden achter.quote:
Lijkt me toch fijn om zo'n speler in je team te hebben. Hij klaagt nooit en hoor verhalen dat hij elke training alles geeft.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Cara het volgende:
ik moest wel lachen bij die snoeiharde pegel net naast van immers, die heeft echt gewoon de kwaliteit om alles net naast of net over te peunen, alsof ie het expres doet
Dat wel. Hij stopt nooit met rennen. Alleen is hij dan door de adrenaline compleet motorisch gestoord voor 't doel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Lijkt me toch fijn om zo'n speler in je team te hebben. Hij klaagt nooit en hoor verhalen dat hij elke training alles geeft.
Wanneer dan? Heb ze nog niet gezien.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet.
Wat doet hij de hele wedstrijd dan? Het is niet zo dat hij altijd balverlies lijdt of dat de aanval bij hem altijd afgebroken wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wanneer dan? Heb ze nog niet gezien.
Immers komt zwaar te kort voor Feyenoord. Hij speelt niet slecht ofzo, maar hij voegt ook totaal niets toe.
Voegt niets toe. Vilhena zou het op zijn positie veel beter doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wat doet hij de hele wedstrijd dan? Het is niet zo dat hij altijd balverlies lijdt of dat de aanval bij hem altijd afgebroken wordt.
Dit dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Lexie is de stofzuiger van dit elftal. Hij is overal. Tegenwoordig heeft hij ook al passjes waarmee hij zomaar iemand voor het doel zet. Alleen is het jammer dat de schoten van hem er niet in vliegen. Dat is deels pech.
Ik heb wel het idee dat veel mensen automatisch anti-Immers zijn, ook al speelt hij al weken prima. Als hij op de rand van de 16 op doel schiet en hij schiet op de paal is het weer gezucht en geklaag, maar als Clasie de bal hoog over schiet is het jammer en de volgende keer beter.
Blame Happel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De OP mag inderdaad weleens ge-update worden. De uitslagen lopen 10 wedstrijden achter.
Je zou 'm haast van matchfixing gaan verdenkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:55 schreef Cara het volgende:
ik moest wel lachen bij die snoeiharde pegel net naast van immers, die heeft echt gewoon de kwaliteit om alles net naast of net over te peunen, alsof ie het expres doet
Ik ga met jou mee in de Immers discussie. Hij voegt jackshit toe.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Voegt niets toe. Vilhena zou het op zijn positie veel beter doen.
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga met jou mee in de Immers discussie. Hij voegt jackshit toe.
Conclusie: hij komt te kort voor Feyenoordquote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.
Aanvallend is die vandaag bij de 2e goal betrokken. Bij Zwolle zet die Vilhena voor de keeper. Ook komt hij vaak in een goede positie. Zo is die wel vaker bij doelpunten betrokken. Daarnaast haalt hij heel vaak de snelle uitbraak van de tegenstander eruit. Feyenoord heeft weinig doelpogingen tegen (alleen PSV minder) en daar heeft Immers ook zijn bijdrage in. Hoe vaak wordt Feyenoord weggecounterd? Echt zelden dat komt ook door druk op de bal van ook de voorhoede. Ook vandaag speelde hij naast zijn kansen gewoon prima (al sloeg dat blind wegbeuken nergens op terwijl er niemand om hem heen stond). Nogmaals om kampioen te worden heb je misschien net een betere speler nodig maar Immers heeft zeker een toegevoegde waarde.
Tja, misschien maar hij heeft wel degelijk toegevoegde waarde.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Conclusie: hij komt te kort voor Feyenoord
Vind ik juist niet. Niks meer dan noodzakelijk, dat is het hele punt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:33 schreef jakees het volgende:
[..]
Tja, misschien maar hij heeft wel degelijk toegevoegde waarde.
omdat dan je complete middenveld wordt overlopenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:35 schreef macca728 het volgende:
waarom niet Achahbar een kans geven ipv Immers ? Komt er meer voetbal in.
Tis maar net hoe je hem beoordeelt. Qua scoren komt hij inderdaad zwaar tekort, zijn taak vult hij wel prima in. Daar doet die meer dan noodzakelijk. Veel ballen afpakken redelijk vaak verbinding tussen verdediging en aanval en ook vaak bij goede aanvallen betrokken. Het blijft lastig vind ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Niks meer dan noodzakelijk, dat is het hele punt.
Die bal tegen Zwolle had ik ook wel kunnen geven aan Vilhena, gebeurt allemaal in zijn gezichtsveld. Het gaat mij in de kritiek juist niet eens zozeer om de gemiste kansen, maar juist om de rest: geen overzicht, geen techniek, geen handelingssnelheid, matige passing. En dat hij zulk verdedigend werk doet, er zijn zeker al 3 tegengoals gekomen doordat meneer op een gevaarlijke positie onnodige vanachter zn tegenstander neerlegde, waar vervolgens weer een doelpunt uikwam.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat die niets toevoegt is nonsens. Dat die meer moet scoren natuurlijk is dat waar en ook dat hij in de combinatie soms te kort komt.
Aanvallend is die vandaag bij de 2e goal betrokken. Bij Zwolle zet die Vilhena voor de keeper. Ook komt hij vaak in een goede positie. Zo is die wel vaker bij doelpunten betrokken. Daarnaast haalt hij heel vaak de snelle uitbraak van de tegenstander eruit. Feyenoord heeft weinig doelpogingen tegen (alleen PSV minder) en daar heeft Immers ook zijn bijdrage in. Hoe vaak wordt Feyenoord weggecounterd? Echt zelden dat komt ook door druk op de bal van ook de voorhoede. Ook vandaag speelde hij naast zijn kansen gewoon prima (al sloeg dat blind wegbeuken nergens op terwijl er niemand om hem heen stond). Nogmaals om kampioen te worden heb je misschien net een betere speler nodig maar Immers heeft zeker een toegevoegde waarde.
Gewoon een teken van respect. Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom droegen ze eigelijk die rouwbanden? Voor Theo Bos? Die had toch weinig met Feyenoord te maken?
Ik denk het.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom droegen ze eigelijk die rouwbanden? Voor Theo Bos? Die had toch weinig met Feyenoord te maken?
Niks, vroeg het me gewoon af omdat het niet altijd zo is dat als iemand uit de voetbalwereld overlijdt dat alle teams een rouwband dragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon een teken van respect. Wat is daar nou weer mis mee?
Theo Bos was een redelijk bekende voetballer en trainer in het Nederlandse voetbal. Voor mij niet meer dan logisch dat er enigszins bij stil gestaan wordt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niks, vroeg het me gewoon af omdat het niet altijd zo is dat als iemand uit de voetbalwereld overlijdt dat alle teams een rouwband dragen.
Officieel zouden ze ook een minuut stilte houden, maar dat durfde NEC niet aan, waren bang voor spreekkoren van de NEC'ers.. Happel is te snel Hoorde overigens ook dat ze het gister bij FC Duitsland 04 ook niet gedaan hebben, maar daar is het tenslotte altijd al stilquote:Op zondag 3 maart 2013 16:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Raar op zich, was de opening van die tribune van hem niet ook tijdens vitesse-nec, waarbij gewoon normaal werd gedaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Theo Bos was een redelijk bekende voetballer en trainer in het Nederlandse voetbal. Voor mij niet meer dan logisch dat er enigszins bij stil gestaan wordt.
Minuut stilte was er alleen bij deze wedstrijd niet. Hij was Vitessenaar, ze waren bang voor spreekkoren.
3e, not badquote:Op zondag 3 maart 2013 16:51 schreef Muto het volgende:
Tussenstandje:
VBL / Voorspelcompetitie Feijenoorders
Luiheid.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef kasper het volgende:
Waarom worden bij het openen van een nieuw topic de uitslagen in het speelschema niet bijgewerkt? Is dat heel lastig of zo?
Het schijnt ook dat die zich gaat bemoeien met het nieuwe stadion. Pelle alleskunner.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef nostra het volgende:
Prima pot, uitstekende eerste helft.
Pelle steeds belangrijker aan het worden, heeft als bijbaantje het neerzetten bij de corners maar op zich genomen volgens mij, hoeveel ballen die man niet weghaalt.
Nee, ik was thuis. RKC ga ik weer.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond je te matten vanmiddag @ NEC vak?
Dat is echt zo. Na het verlies tegen Zwolle heeft Koeman Pelle de vrijheid gegeven om iedereen neer te zetten bij standaardsituaties.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:02 schreef nostra het volgende:
Prima pot, uitstekende eerste helft.
Pelle steeds belangrijker aan het worden, heeft als bijbaantje het neerzetten bij de corners maar op zich genomen volgens mij, hoeveel ballen die man niet weghaalt.
Dat gaat wel iets beter. Pelle moet ook geen duels aangaan het is geen mandekker. Neerzetten en zelf veel ballen weghalen. Wat een grandioze aankoop is dat toch. Mochten we kampioen worden mag de zoon van Koeman ook op het bordes!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is echt zo. Na het verlies tegen Zwolle heeft Koeman Pelle de vrijheid gegeven om iedereen neer te zetten bij standaardsituaties.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat gaat wel iets beter. Pelle moet ook geen duels aangaan het is geen mandekker. Neerzetten en zelf veel ballen weghalen. Wat een grandioze aankoop is dat toch. Mochten we kampioen worden mag de zoon van Koeman ook op het bordes!
Ik zou mijn geld nu op Ajax inzetten eerlijk gezegd. Feyenoord weer 2e.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De vraag is, zijn we de vijfde of de twaalfde kampioen
hoop stiekem toch wel de 12e . Dik feest in de kuipquote:Op zondag 3 maart 2013 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wat een jodenopmerking. Zo gigantisch goed was het vanmiddag niet hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jonge, je mag toch wel eens wat vertrouwen in je club hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een jodenopmerking. Zo gigantisch goed was het vanmiddag niet hoor.
We hebben vanmiddag terecht gewonnen tegen NEC. Maar vergeet niet wanneer we tegen een wat betere tegenstander hadden gespeeld dat we dan gewoon genadeloos werden afgestraft.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jonge, je mag toch wel eens wat vertrouwen in je club hebben![]()
Lijkt wel of niemand meer ook maar enige hoop durft uit te spreken omdat de afgelopen jaren zo bagger waren
niets joods aanquote:
Dat valt allemaal wel meequote:Op zondag 3 maart 2013 17:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben vanmiddag terecht gewonnen tegen NEC. Maar vergeet niet wanneer we tegen een wat betere tegenstander hadden gespeeld dat we dan gewoon genadeloos werden afgestraft.
NEC heeft verzuimd om 2 of 3 doelpunten te maken.
Ja? Valt "dat allemaal wel mee?"quote:
Ja, en als Immers zijn kansen erin had geschoten stond het 0-5.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja? Valt "dat allemaal wel mee?"
Ik raad je aan vanavond nog even de samenvatting te kijken.
Wanneer NEC 2 of 3 doelpunten maakt (eerste helft die bal net over waar Mulder voor de sier duikt & de 2e helft die kopbal die over gaat) heb je niets te klagen. Waren 100% kansen en een beetje speler had ze gemaakt.
Immers is dan ook pure kanker, net als NEC. Vandaar dat ik ook zei dat we tegen een beter team niet zo makkelijk gewonnen zouden hebben.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, en als Immers zijn kansen erin had geschoten stond het 0-5.
Kansen voor Immers moet je ook niet als kans meetellen..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, en als Immers zijn kansen erin had geschoten stond het 0-5.
"Kun je dat niet horen dan, komen we uit Rotterdam" was dat tussen uitvak en ander vak? Zou wel briljant zijn haha.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:31 schreef Katth het volgende:
Top wedstrijd in Nijmegen, zoveel Feyenoorders. Voelde gewoon als thuiswedstrijd.
Het vak naast uitvak op de korte zijde deed hard mee, daar zit geen enkele NEC supporter.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:36 schreef jakees het volgende:
[..]
"Kun je dat niet horen dan, komen we uit Rotterdam" was dat tussen uitvak en ander vak? Zou wel briljant zijn haha.
au!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Het vak naast uitvak op de korte zijde deed hard mee, daar zit geen enkele NEC supporter.
Ja was wel ff iets van op tv ja. Je zag een beetje rumoer. Ook zei iemand in dit topic dat een 2e uitvak werd gecreëerd. Gingen er echt mensen weg uit dat vak naast jullie dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef Katth het volgende:
Na 1-0 werd er ook eentje een vak aan de lange zijde uitgetrapt, jullie dat nog meegekregen?
Na de 3-0 welquote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja was wel ff iets van op tv ja. Je zag een beetje rumoer. Ook zei iemand in dit topic dat een 2e uitvak werd gecreëerd. Gingen er echt mensen weg uit dat vak naast jullie dan?
Nooit juichen op de Hazenkamp tribune. Dat zou iedereen zo onderhand moeten weten.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef Katth het volgende:
Na 1-0 werd er ook eentje een vak aan de lange zijde uitgetrapt, jullie dat nog meegekregen?
Tevens is hij de stijl-adviseur van mevrouw Van Geel, was hij Creative Director (en olifantentemmer) voor de Blijdorp-commercial en geeft hij op dinsdagmiddag gymles op een basisschool in de Afrikaanderbuurt.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat die zich gaat bemoeien met het nieuwe stadion. Pelle alleskunner.
Omdat je daar woont of vanwege de vele Feyenoord supporters in andere vakken?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:52 schreef Caland het volgende:
Toch altijd wel mooi dat we door nec gewoon 18 thuiswedstrijden per jaar spelen
Ging echt nergens over hoeveel Feyenoorders er vandaag op de losse vakken zaten.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:05 schreef jakees het volgende:
[..]
Omdat je daar woont of vanwege de vele Feyenoord supporters in andere vakken?
Zo denkt mijn collega, die kaartjes voor ons had geregeld, er ook over. Bedankte ons nog naderhand voor het spekken van de clubkasquote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging echt nergens over hoeveel Feyenoorders er vandaag op de losse vakken zaten.![]()
Ach, krijgen ze dat stadion ook een keer vol. Win win situatie lijkt me.
Prima geregeld, net als met de bekerwedstrijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:23 schreef LDS het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning vandaag gasten, volkomen verdiend.
Om die situatie met dat extra uitvak nog even op te helderen: Vak A is bij ons een vak wat altijd de losse verkoop in gaat, omdat het vak tijdens risicowedstrijden (lees: de wedstrijd tegen Vitesse) leeg is. Omdat het al jaren zo is dat in Vak A tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord vaak meer dan de helft voor Feyenoord is, heeft NEC er voor gekozen om de NEC-supporters aan één kant van Vak A te laten zitten, en de Feyenoorders aan de andere kant, om zo frustratie te voorkomen.
ok! Zit er dan een soort afscheiding of zo dan in dat vak?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:23 schreef LDS het volgende:
Om die situatie met dat extra uitvak nog even op te helderen: Vak A is bij ons een vak wat altijd de losse verkoop in gaat, omdat het vak tijdens risicowedstrijden (lees: de wedstrijd tegen Vitesse) leeg is. Omdat het al jaren zo is dat in Vak A tijdens de wedstrijd tegen Feyenoord vaak meer dan de helft voor Feyenoord is, heeft NEC er voor gekozen om de NEC-supporters aan één kant van Vak A te laten zitten, en de Feyenoorders aan de andere kant, om zo frustratie te voorkomen.
Volgens FR12 werd het wel weer gevraagd.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Prima geregeld, net als met de bekerwedstrijd.![]()
En dit keer vroegen ze je niet om je kaart in te leveren.
Kijk, zo kan het dus ook.
Oh, heb ik niks van meegekregen.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens FR12 werd het wel weer gevraagd.
Heb ik niet meegekregen, werd alleen wel gezegd dat ik niet met mijn sjaal mocht zwaaienquote:Op zondag 3 maart 2013 19:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens FR12 werd het wel weer gevraagd.
Wel netjes geregeld. Dat was het gedeelte waar een hele rij stewards stond?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:23 schreef LDS het volgende:
Yup, maar er zaten nog veel meer Feyenoorders langs die hele korte zijde.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel netjes geregeld. Dat was het gedeelte waar een hele rij stewards stond?
Lange zijde ook, na de wedstrijd werd het hand in hand ingezet door de eretribunequote:Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef Katth het volgende:
[..]
Yup, maar er zaten nog veel meer Feyenoorders langs die hele korte zijde.
Haha klopt, bij vak W was dat geloof ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Lange zijde ook, na de wedstrijd werd het hand in hand ingezet door de eretribune
Ja klopt ja in die hoek.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef Katth het volgende:
[..]
Haha klopt, bij vak W was dat geloof ik.
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Dirk Kuyt toch al zwaar onder druk. Schopte er net één in eigen goal.
Besiktas - Fener nu 2-2
quote:Het grote Feijenoordtopic #1119 Milkshake!
Wat dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:46 schreef Katth het volgende:
Trouwens die pupil die ze hadden was ook baas bij NEC
Ze vroegen hem hoe vaak hij al had gescoord bij de E3. Zijn reactie: "Ben keeper dus dat gaat niet zo makkelijk"quote:
lolquote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze vroegen hem hoe vaak hij al had gescoord bij de E3. Zijn reactie: "Ben keeper dus dat gaat niet zo makkelijk"
haha droog. Vorige week was ik bij de bank en daar kwam zo'n ventje oliebollen brengen voor een of andere actie. Zegt die vent achter de balie. Ok, wat is de bedoeling precies? Dat ventje zo heel droog: "opeten natuurlijk meneer". Mooi die droogheid van die gassies.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef Katth het volgende:
[..]
Ze vroegen hem hoe vaak hij al had gescoord bij de E3. Zijn reactie: "Ben keeper dus dat gaat niet zo makkelijk"
Dirk wie?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Besiktas - Fener nu 2-2
13-jarige meisjes zijn meestal kleiner.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:52 schreef Caland het volgende:
6 punten op Twente.
Heeft Leroy Fer eigenlijk al eens omhoog gekeken?
Dat vinden die Turkjes niet leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Besiktas - Fener nu 2-2
Dit, ja. Viel me ook op.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde trouwens Koeman voor de wedstrijd roepen dat die Bovenberg wel gevaarlijk was door zijn lengte. Ergens kreeg ik het idee dat er geen research was gedaan naar de tegenstander.
Is die gozer een jaar lang uit de running geweest ofzo? Heb hem echt heel lang niet zien spelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde trouwens Koeman voor de wedstrijd roepen dat die Bovenberg wel gevaarlijk was door zijn lengte. Ergens kreeg ik het idee dat er geen research was gedaan naar de tegenstander.
Geen idee. Ik vond hem bij Excelsior altijd wel goed spelen, bij Utrecht niet gezien. Vandaag was hij ook helemaal niet best.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is die gozer een jaar lang uit de running geweest ofzo? Heb hem echt heel lang niet zien spelen.
Die andere actie waarbij die een schop kreeg was nog mooier tussen 4 man in (zat niet in de samenvatting volgens mij).quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Goede speler hoor. [ afbeelding ]
Ik zag dit op Youtube van EredivisieLive, dus maakte ff een gif van. Dit was ook de enige filmpje van Feyenoord.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Die andere actie waarbij die een schop kreeg was nog mooier tussen 4 man in (zat niet in de samenvatting volgens mij).
Zo genoten van die gozer, ongelofelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef jakees het volgende:
[..]
Die andere actie waarbij die een schop kreeg was nog mooier tussen 4 man in (zat niet in de samenvatting volgens mij).
Prima actie hoor en blijf genieten van deze parel, doen wij ook ;-)quote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag dit op Youtube van EredivisieLive, dus maakte ff een gif van. Dit was ook de enige filmpje van Feyenoord.
Vaak hebben zulke buitenspelers, die technisch begaafd zijn, een kut schot, maar hij heeft dat niet. Ik zal er maar van genieten, want binnen 2 jaar is hij al in het buitenland.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo genoten van die gozer, ongelofelijk.
Had eigenlijk niet verwacht dat deze beweging in de samenvatting zat omdat die pass erna zo onvoorstelbaar kut was maar blijkbaar werken er toch nog wat voetballiefhebbers bij studio sport.
Vaak hebben dat soort spelers juist een enorme tunnelvisie. Maar hij heeft zoveel overzicht, echt opmerkelijk voor een (Feyenoord) buitenspeler.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak hebben zulke buitenspelers, die technisch begaafd zijn, een kut schot, maar hij heeft dat niet. Ik zal er maar van genieten, want binnen 2 jaar is hij al in het buitenland.
En dat heeft met Feyenoord te maken omdat?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef tammepiet het volgende:
Besiktas - Fener nu 2-2
Wat mij opvalt is met name zijn lange bal waarmee hij het spel heel snel verplaatst (naast zijn balaannames en techniek natuurlijk).quote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak hebben dat soort spelers juist een enorme tunnelvisie. Maar hij heeft zoveel overzicht, echt opmerkelijk voor een (Feyenoord) buitenspeler.
Echt het tegenovergestelde van Cabralquote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak hebben dat soort spelers juist een enorme tunnelvisie. Maar hij heeft zoveel overzicht, echt opmerkelijk voor een (Feyenoord) buitenspeler.
Mathijsen heeft denk ik 5 zwakke wedstrijden gespeeld en de rest gewoon prima. Zeker de laatste wedstrijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
En oja, De Thijs speelde weer een enorme bazenpot.
En het belangrijkste: overzicht én de juiste mentaliteit.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vaak hebben zulke buitenspelers, die technisch begaafd zijn, een kut schot, maar hij heeft dat niet. Ik zal er maar van genieten, want binnen 2 jaar is hij al in het buitenland.
van wie?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt het tegenovergestelde van Cabral
Wat heeft die man een naar hoofd. Hij kijkt net als Bergkamp, alsof hij levensmoe isquote:Op zondag 3 maart 2013 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens het is definitief: Feyenoord is kampioenskandidaat. Aad300 zegt het zelf.
Je ziet zo langzamerhand ook die ervaring terug. Positionering, op het juiste moment voor de man komen. Allemaal prima de laatste paar wedstrijden. Straalt op die manier ook rust uit naar de rest van de verdediging.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Mathijsen heeft denk ik 5 zwakke wedstrijden gespeeld en de rest gewoon prima. Zeker de laatste wedstrijden.
Heb je met poep in je ogen zitten kijken? Het was geweldig man.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een jodenopmerking. Zo gigantisch goed was het vanmiddag niet hoor.
HEY LOEK OUWE RUKKERT!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb je met poep in je ogen zitten kijken? Het was geweldig man.
Na de 0-2 even niet, maar hoefde niet. Koeman werd gek en ze gaven even gas BOEM 0-3!
Klasse gespeeld
Dus je geeft toe dat je Loek bent?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Koosie Levenloos
Heb je ook genoten man of had je nog wat te ouwehoeren
Natuurlijk,eerste helft was grandioos. Heb wel zin in ouwehoeren, heb jij er een paar?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Koosie Levenloos
Heb je ook genoten man of had je nog wat te ouwehoeren
No ben Loek of Ritmo niet pindakoek van mequote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je Loek bent?
Toch zijn er nog die na de wedstrijd klappen hebben gekregen in het park. Maar dat zal je altijd wel houden.quote:
was ook gewoon goed niks mis meequote:Op zondag 3 maart 2013 21:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Natuurlijk,eerste helft was grandioos. Heb wel zin in ouwehoeren, heb jij er een paar?
Dat is vaste prik ja. Ze kunnen er niet zo goed tegen dat Feyenoord zo massaal aanwezig is dus geven ze losse groepjes klappen. 40 tegen 5 en meer van dat soort heldhaftige daden.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Toch zijn er nog die na de wedstrijd klappen hebben gekregen in het park. Maar dat zal je altijd wel houden.
Blijft jammer, maar ach. Volgend jaar zullen we er weer massaal zijn. Die paar tikken houdt niemand tegen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is vaste prik ja. Ze kunnen er niet zo goed tegen dat Feyenoord zo massaal aanwezig is dus geven ze losse groepjes klappen. 40 tegen 5 en meer van dat soort heldhaftige daden.Maar vervolgens wel roepen dat Feyenoord zo'n tuig is.
Wat deden die proleten dan ook in het verkeerde vak?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijft jammer, maar ach. Volgend jaar zullen we er weer massaal zijn. Die paar tikken houdt niemand tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |