abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 11:30:01 #1
155227 crew  Guppy
dus
pi_123565706

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 04-03-2013 19:02:58 ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_123565776
Ik kom me maar weer eens melden. Ruim 3 weken uitgeschakeld geweest in verband met een peesontsteking bij m'n lies. Heb hier in die tijd ook niet mee gelezen..
Afgelopen week met toestemming van de fysio weer begonnen met heel langzaam opbouwen en dat gaat vooralsnog goed. Valkuil blijft dat ik te graag te snel te veel wil, dus probeer het zo rustig mogelijk te doen allemaal nu. Ben vooralsnog allang blij dat ik weer drie keer per week lekker kan lopen. Betekent ook dat ik helaas uit de OP kan voor de CPC..
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 11:34:00 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_123565799
GDPP wat jammer -O- maar wel een wijs besluit denk ik :*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 3 maart 2013 @ 11:42:29 #4
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123565971
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je kunt ze het beste aan laten meten bij een speciaalzaak zoals Run2Day, Runnersworld of een andere zaak. Let erop dat ze je loopbeweging analyseren door middel van een video. Dan kunnen ze goed zien of je enkel doorzakt of niet.

Het klinkt misschien wat overdreven, als beginnende loper, maar het is echt de moeite waard. Het kan veel narigheid aan blessures voorkomen.

Als je een echte beginner bent, kun je ook de Start to Run cursus overwegen. Die begint zaterdag weer. Ik heb het vorig jaar gedaan, en ik vond het erg leuk. Van 0 naar 20 minuten hardlopen in 6 weken, in een groep en met een trainer van de Atletiekunie. Je kunt je nog inschrijven voor zaterdag: www.starttorun.nl

Succes!
Wat barbaars van mij dat ik niet wist dat er speciaalzaken zijn voor hardlopers. ;( Ik ben trouwens een loner, heb niet veel met mensen. Ik doe dingen en doelen die ik wil bereiken liever in mijn uppie. :)

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:10 schreef Frsh het volgende:

[..]

Welkom in dit topic!

Goede schoenen zijn voor iedereen anders, omdat we allemaal van nature een andere voet en techniek hebben. Tijdens het hardlopen komt er bij iedere landing 2 tot 3 keer je lichaamsgewicht op je voet/enkel/knie/heup terecht. Loop daarom binnen bij een goede hardloopwinkel, laat ze een analyse van je voet en looptechniek maken en voor 7 of 8 tientjes heb je op zn minst schoenen die bij je voeten passen. (als je 150 euro wil uitgeven mag dat ook, maar koop dan wel schoenen die goed voor jou zijn).

En verder, rustig aan beginnen. Ik weet niet hoeveel je nu sport, maar er zijn voldoende hulp-apps en podcasts om je op weg te helpen. (Zoek op Evy, Renate, of C25). En laat hier af en toe weten hoe t met je gaat!
Hier schrik ik wel van. Denk dat ik dan toch maar eerst wat meer moet afvallen voor ik alles ga belasten. Thanks. :)
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 3 maart 2013 @ 11:47:52 #5
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_123566094
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef E.B.A.H. het volgende:

Hier schrik ik wel van. Denk dat ik dan toch maar eerst wat meer moet afvallen voor ik alles ga belasten. Thanks. :)
Welnee, ik weeg ook 95 kilo. Veel mensen hier zijn juist begonnen met hardlopen om af te vallen. Vraag Kluizenaar maar hoeveel t m geholpen heeft. Maar daarom, goede schoenen helpen!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 11:49:35 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_123566136
quote:

[..]

Wat barbaars van mij dat ik niet wist dat er speciaalzaken zijn voor hardlopers. ;( Ik ben trouwens een loner, heb niet veel met mensen. Ik doe dingen en doelen die ik wil bereiken liever in mijn uppie. :)

Kan ook prima, zo ben ik ook begonnen. Ik ben met Evy begonnen :) na het lopen in de Start to Run groep loop ik nu weer alleen :Y

En barbaars is het niet hoor, ik had ook geen idee voor ik begon met lopen!
  zondag 3 maart 2013 @ 11:50:00 #7
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123566146
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:47 schreef Frsh het volgende:

[..]

Welnee, ik weeg ook 95 kilo. Veel mensen hier zijn juist begonnen met hardlopen om af te vallen. Vraag Kluizenaar maar hoeveel t m geholpen heeft. Maar daarom, goede schoenen helpen!
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten. :P
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
  zondag 3 maart 2013 @ 11:51:22 #8
387431 Frsh
pi_123566182
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten. :P
Good Busy! Je bent in ieder geval al 25 kilo op de goede weg!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 3 maart 2013 @ 11:53:29 #9
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123566226
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef Frsh het volgende:

[..]

Good Busy! Je bent in ieder geval al 25 kilo op de goede weg!
Daarom, Stoppen ga ik sowieso niet want ik maak mezelf gek als ik te weinig tijd heb en ik nog moet sporten omdat ik gewoon MOET sporten. Het is een gewoonte geworden dus het gaat allemaal goed komen. ^O^
pi_123566238
quote:

[..]

Verstandig denk ik! Je zou eventueel in de tussentijd ook kunnen gaan fietsen. Hoeft niet ver en snel, maar gewoon om in beweging te zijn.
  zondag 3 maart 2013 @ 11:55:46 #11
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123566285
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:54 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Verstandig denk ik! Je zou eventueel in de tussentijd ook kunnen gaan fietsen. Hoeft niet ver en snel, maar gewoon om in beweging te zijn.
Ik gebruik op dit moment een crosstrainer en doe ook aan krachttraining. Ik wilde mijn crosstrainer gaan vervangen door te gaan hardlopen maar dit kan dus nog wel even wachten. :P
pi_123566290
De afgelopen tijd door het koude/donkere/gladde weer alleen in de sportschool hardgelopen, maar vanmiddag meedoen met de 10 km van de 20 van Alphen *O*

Getraind op 8 km, alweer een paar maanden geleden dat ik de 10 km heb gedaan maar zeker geen onmogelijke opgave. Alleen een beetje jammer dat ik door die trainingen wat last heb van mijn schenen. Goed warmlopen dus!
pi_123566329
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Ik gebruik op dit moment een crosstrainer en doe ook aan krachttraining. Ik wilde mijn crosstrainer gaan vervangen door te gaan hardlopen maar dit kan dus nog wel even wachten. :P
Oo, dan ben je iig al lekker aan het bewegen ^O^
  zondag 3 maart 2013 @ 12:00:20 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123566421
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Pluimpje voor jou hoor! :)
pi_123566512
quote:

[..]

Respect!

Ik ben 110 kg met 1.70 m, maar ik heb mijn tempo daarop aangepast. Overigens is op een rap tempo wandelen goede voorbereiding. Ik heb een wandelschema gekregen van de start to run als voorbereiding op hardlopen, zal eens kijken of ik dat hier kan posten :)
  zondag 3 maart 2013 @ 12:05:04 #16
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123566575
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:02 schreef Nirak het volgende:

[..]

Respect!

Ik ben 110 kg met 1.70 m, maar ik heb mijn tempo daarop aangepast. Overigens is op een rap tempo wandelen goede voorbereiding. Ik heb een wandelschema gekregen van de start to run als voorbereiding op hardlopen, zal eens kijken of ik dat hier kan posten :)
Cool :D Ik ben trouwens van nature al een snelle loper. Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die langzaam lopen. :@
  zondag 3 maart 2013 @ 12:08:29 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123566666
quote:

[..]

[..]

Je kan al best schoenen halen hoor en dan gewoon lopen. Dan kunnen je benen in ieder geval al aan de belasting wennen. En wanneer het goed voelt ga je beginnen. Bij de Loop zaak kunnen ze je daar ook wel in adviseren.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 3 maart 2013 @ 12:12:04 #18
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_123566780
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Cool :D Ik ben trouwens van nature al een snelle loper. Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die langzaam lopen. :@
Waarom je eraan ergeren? Iedereen zijn/haar ding, toch?

Ik loop veel langzamer dan iedereen die altijd om me heen hoor. Mijn gemiddelde ligt zo rond 6:30 /km. Ik probeer wel op te bouwen naar sneller, maar mijn voorkeur ligt bij afstand ipv snelheid.

Ik heb vandaag eindelijk weer 5km gelopen na mijn achillespeesblessure. Ik moet nog wel wat vertrouwen terugwinnen, want ik ben steeds bang dat ik iets ga voelen in mijn achillespees :{.
heitieh
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:16:00 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_123566913
Ik denk dat hij langzame mensen in het dagelijks leven bedoeld :) van die mensen die lopen te slenteren
  zondag 3 maart 2013 @ 12:16:22 #20
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123566924
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:12 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Waarom je eraan ergeren? Iedereen zijn/haar ding, toch?

Ik loop veel langzamer dan iedereen die altijd om me heen hoor. Mijn gemiddelde ligt zo rond 6:30 /km. Ik probeer wel op te bouwen naar sneller, maar mijn voorkeur ligt bij afstand ipv snelheid.

Ik heb vandaag eindelijk weer 5km gelopen na mijn achillespeesblessure. Ik moet nog wel wat vertrouwen terugwinnen, want ik ben steeds bang dat ik iets ga voelen in mijn achillespees :{.
Ja natuurlijk iedereen zijn/haar ding maar ik bedoelde meer op straat en stations enzeu. Sterkte met je blessure :)
pi_123566979
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]

Weet niet of het goed leesbaar is? Probeersel vanaf m'n mobiel..
pi_123567009
quote:
Onzin, je kunt prima lopen met dat gewicht. Rustig aan doen, goede schoenen.

Sorry als het al vaker is getoond, ben lang niet meer hier geweest.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:19:38 #23
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123567025
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef Nirak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weet niet of het goed leesbaar is? Probeersel vanaf m'n mobiel..
Zeker wel leesbaar _O_ Thanks ^O^
  zondag 3 maart 2013 @ 12:21:03 #24
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123567066
De Franse slag: Running, you are doing it wronk:

http://www.girlslove2run.com/2013/03/2-travel-kleine-lettertjes/

quote:
De vrouw bij de startnummerafhaalbalie vraagt ons naar onze medische verklaring. Medische verklaring? Hoezo medische verklaring? Nooit van gehoord? Wat is dat? De vrouw kijkt ons met grote ogen aan en zegt de volgende woorden: Zonder medische verklaring mag u niet lopen, mevrouw. PARDON?! We kijken haar met grote ogen aan, maar ze zegt dat ze niks voor ons kan doen. We kunnen alleen nog even naar de helpdesk lopen, misschien hebben zij een oplossing. Vol goede moed lopen we naar de balie. Dit moet goed komen. Bij de helpdesk aangekomen leggen we ons verhaal uit aan de meneer. En ook hij reageert een beetje geschrokken: “maar meisjes, zonder kan ik jullie absoluut niet laten rennen. Het zijn gekke Franse regels, maar ik moet me er aan houden” . Hij gaf ons een oplossing. We konden naar een lokale dokter gaan voor een checkup. Daar moesten we dan wel voor betalen, maar in Nederlands had het sowieso ook geld gekost.
Say wh0t!?!?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_123567079
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ja natuurlijk iedereen zijn/haar ding maar ik bedoelde meer op straat en stations enzeu. Sterkte met je blessure :)
Herkenbaar. Ik heb dat vooral met mensen die schuin de straat oversteken zonder om te kijken, en mensen die de weg versperren (net voor een roltrap, deuren van de trein etc.) :D
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:22:26 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_123567104
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef slacker_nl het volgende:
De Franse slag: Running, you are doing it wronk:

http://www.girlslove2run.com/2013/03/2-travel-kleine-lettertjes/

[..]

Say wh0t!?!?
Huh...? Why?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:24:21 #27
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123567157
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Huh...? Why?
Een snelle, kleine zoektoch online, angst tegen schadeclaims. Maar... ik snap het niet echt. Vaag.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:25:12 #28
155227 crew  Guppy
dus
pi_123567181
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een snelle, kleine zoektoch online, angst tegen schadeclaims. Maar... ik snap het niet echt. Vaag.
Maar deelname is toch altijd op eigen risico...? Maar dit was dus in het buitenland begrijp ik?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:25:48 #29
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123567200
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef wyccie het volgende:

[..]

Onzin, je kunt prima lopen met dat gewicht. Rustig aan doen, goede schoenen.

Sorry als het al vaker is getoond, ben lang niet meer hier geweest.
Het is geen onzin dat je je gewrichten alleen maar meer belast met een hogere lichaamsgewicht. Ik hoef mezelf niet klaar te maken voor een marathon of zo dus ga ik liever voor het veilige. Ik val op dit moment gewoon af en het gaat allemaal super. Ik wil straks gewoon aan mijn conditie werken en als ik mijn gewrichten minder kan belasten door eerst wat meer af te vallen lijkt het me alleen maar verstandiger.

Wel mooi filmpje trouwens. Moest wel grinniken om die bloody nipples. :P
  zondag 3 maart 2013 @ 12:26:20 #30
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123567226
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar deelname is toch altijd op eigen risico...? Maar dit was dus in het buitenland begrijp ik?
Le Paris, La France, le stupide. Ik ga dus nooit in .fr lopen.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:27:00 #31
155227 crew  Guppy
dus
pi_123567253
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:26 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Le Paris, La France, le stupide. Ik ga dus nooit in .fr lopen.
Sowieso .fr :{w
pi_123567260
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
Het is geen onzin dat je je gewrichten alleen maar meer belast met een hogere lichaamsgewicht. Ik hoef mezelf niet klaar te maken voor een marathon of zo dus ga ik liever voor het veilige. Ik val op dit moment gewoon af en het gaat allemaal super. Ik wil straks gewoon aan mijn conditie werken en als ik mijn gewrichten minder kan belasten door eerst wat meer af te vallen lijkt het me alleen maar verstandiger.

Verstandig is het zeker, maar het moet je zeker niet in de weg staan om met 120 kg toch te willen rennen. ^O^
  zondag 3 maart 2013 @ 12:27:28 #33
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123567271
Heb ook een hekel aan langzame mensen, mits ze in de weg lopen. Normaal looptempo is bij mij denk zo rond de 6.5~7km/h .
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 3 maart 2013 @ 12:28:05 #34
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123567289
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Sowieso .fr :{w
Jij snapt het
  zondag 3 maart 2013 @ 12:28:29 #35
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_123567304
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef wyccie het volgende:

[..]

Verstandig is het zeker, maar het moet je zeker niet in de weg staan om met 120 kg toch te willen rennen. ^O^
Absoluut niet. Ik had 2 jaar terug wel eens geprobeerd te hardlopen maar toen gaf ik het al snel op. :') ;(
  zondag 3 maart 2013 @ 12:29:18 #36
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123567329
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef wyccie het volgende:

[..]

Inderdaad. Gewoon heeeeeel rustig opbouwen.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:31:39 #37
155227 crew  Guppy
dus
pi_123567429
En gewoon met dat schema van Nirak beginnen als je je daar prettiger bij voelt! Het schaadt sowieso niet!
  zondag 3 maart 2013 @ 12:34:19 #38
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123567508
* Daywalk3r gaat eens kijken of de OP leuker/beter kan. Iemand ideeën of tips?
  zondag 3 maart 2013 @ 12:35:48 #39
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123567562
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Nope, aangezien ik m heb gemaakt :D
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:37:23 #40
155227 crew  Guppy
dus
pi_123567621
quote:
Ik ben wel tevreden eigenlijk :@ hij moet ook niet te veel beeld en foto's bevatten, dat is zo irritant als je mobiel bent
pi_123567629
Ah kut, volgende week de CPC al. Die had ik nog willen lopen. Stom stom stom. Ik had eerder moeten beginnen. |:(

Ik vind de OP ook wel prima. Alle nuttige informatie is er, en staat mooi in spoilers om het overzichtelijk te houden.
  zondag 3 maart 2013 @ 12:41:40 #42
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123567759
Ok dan laat ik het zo. ^O^
  zondag 3 maart 2013 @ 12:48:51 #43
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_123568056
dat verhaal van girlslove2run heb ik net ook gelezen. ik ben nog echt bekend met wedstrijden, maar een medisch bewijs klinkt idd raar....maar dan nog. hoe stom kun je zijn om al die mails die je krijgt niet door te lezen (ook al zijn die int frans) je wilt toch goed voorbereid zijn??!
en evengoed gaan als er 3 van de 4 al last hebben van blessures....
ik vind hun blog best leuk maar soms komen ze ook wat laks over....

ik heb trouwens mijn venloop shirt ontvangen, maar hij is te klein :( hij is best kort en heel erg getailleerd -O- moet nog even onderzoeken of ik hem kan ruilen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 3 maart 2013 @ 12:54:36 #44
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123568293
Die hilarische photoshop-NY marathon foto van 2 topics geleden zou een mooie kandidaat zijn als vervanger voor de foto in de OP, wat mij betreft :D Verder vind ik em OK :)
pi_123568379
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Guppy, zou je deze loopjes in de OP willen zetten??

1
2
[b]7 april 2013 - [url=http://avhylas.nl/kalender/kalenderitem.php?volgnr=914]Brijderloop[/url] [/b]
• hatsaflats - 10km

1
2
[b]8 mei 2013 - [url=http://alkmaarcityrun.nl/]Alkmaar City Run by Night[/url] [/b]
• hatsaflats - 5km
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 12:59:06 #46
155227 crew  Guppy
dus
pi_123568470
Je staat erin! :)
pi_123568492
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Je staat erin! :)
Dank :)
  zondag 3 maart 2013 @ 13:00:30 #48
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_123568526
Vanochtend les 11 van Evy gedaan, wat een heerlijk loop weer vergeleken met de afgelopen weken ^O^

Zijn er nog mensen die met Evy lopen die het start to run boek ook hebben? Geeft het echt een meerwaarde?
pi_123568540
@guppy
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef streamnl het volgende:
Ik zou graag op 06 Juli 2013 bij Ekiden Rotterdam erbij gezet willen worden.
Lijkt me erg gezellig en leuk.
Ik heb deze datum gecontroleerd (ook in de agenda van mijn vrouw ;) ) en ik kan!

Ikzelf woon in de regio van Eindhoven. Ik heb een lease auto waarmee ik privé mag rijden. Als er mensen in op de route wonen die wil ik gerust oppikken.
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zet mij er ook nog maar bij onder voorbehoud.
De rest lees ik zo wel bij :@
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 13:03:43 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_123568647
Jij staat er ook bij :)
pi_123568669
Een beetje laat (t.o.v de meeste hardlopers) op zondagochtend, maar toch m`n geplande route gelopen. Ging al een stuk beter dan afgelopen zaterdag, hoewel ik merk dat ik de eerste kilometer erg snel loop (10.8 km/u) en daarmee in de moeilijkheden kom, o.a met de ademhaling. Dit was ook duidelijk terug te zien in de tweede kilometer (10.2 km/u).

http://runkeeper.com/user/Levitas/activity/153735477

Ik zit er aan te denken om me in te schrijven voor de vestingloop in Den Bosch op 26 mei. Ik denk dat ik tegen die tijd toch wel de 5 km in een mooie tijd moet kunnen lopen. Zou wel een mooie drijfveer zijn ook om te blijven lopen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Levitas op 03-03-2013 13:14:11 ]
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 13:09:37 #52
155227 crew  Guppy
dus
pi_123568869
Gisteren heb ik trouwens nog een leuk foldertje opgepikt, van deze loop: http://www.ijsselsteinloop.nl klinkt ook leuk :9 èn het is op zaterdag, vind ik ook fijn!
pi_123569999
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef kwaitnait het volgende:
Vanochtend les 11 van Evy gedaan, wat een heerlijk loop weer vergeleken met de afgelopen weken ^O^

Zijn er nog mensen die met Evy lopen die het start to run boek ook hebben? Geeft het echt een meerwaarde?
Ik heb vanochtend ook les 11 gelopen! (maar het boek ken ik niet)

Helaas begin ik ziek te worden. Ik hoopte dat een run het wel beter zou maken, maar hoe later het wordt, hoe slechter ik me voel. Keelpijn, rode amandelen, opgezette klieren in mijn keel. Dus net lekker heet gedoucht, warm aangekleed, sjaal om met een kersenpittenkussen erin gewikkeld.

Maar er zijn wel hardloopshorts onderweg! :D Gisteren een paar besteld bij Zalando. Op 1 na wel allemaal 1 maat te groot (omdat ze mijn maat niet meer hadden) maar we zullen zien hoeveel verschil dat maakt. Ik houd er sowieso maximaal 2, de rest gaat terug
pi_123570351
Is zag gisteren mooie afstanden voorbij komen _O_ Ik kan niet achterblijven, dus ben vanmorgen met m'n loopmaatje de Posbank op gehobbeld. Mooie gelegenheid om m'n nieuwe vibram treksport uit te proberen.

Het weer was top, beetje fris aan het begin, maar er zat lekker veel zuurstof on de lucht. Het eerste half uur ging nog niet zo lekker, even zoeken naar de juiste route en m'n kuiten waren wat verkrampt. We besloten om de geplande route maar te laten varen en we keken wel verder waar we uitkomen. Over m'n schoenen kan ik redelijk positief zijn. Duidelijk meer grip dan de VFF Bikila. Wel kreeg wat last van de bal van m'n voet, daar schuurt wat...

Uiteindelijk heerlijk gelopen, laatste kilometers nog even op blote voeten. Nog nooit zo ver, zo lang en zoveel hoogte meters gemaakt.
:) niet echt snel, maar daar was het ook niet om te doen.

Wat plaatjes bij het praatje.

pi_123572052
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef E.B.A.H. het volgende:

[..]
Auw, bloederige tepels :'( gelukkig kennen wij vrouwen dat (in principe) niet.
Tenminste niet van het storten :')
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 14:25:57 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_123572148
Ik heb mezelf maar gelijk ingeschreven voor de IJsselsteinloop :)
pi_123573054
quote:
Misschien een spoiler erbij met "wie post hier", stukje stats van de posters (wie dat wil uiteraard).
Maar dan wel vaste layout, wel zo handig.
Mischien naam, leeftijd, wannneer begonnen met lopen, huidige doel, evt link naar endomodo profiel?
  zondag 3 maart 2013 @ 14:54:27 #58
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123573318
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Nirak het volgende:

[..]

Misschien een spoiler erbij met "wie post hier", stukje stats van de posters (wie dat wil uiteraard).
Mischien naam, leeftijd, wannneer begonnen met lopen, huidige doel, evt link naar endomodo profiel?
Ja een stukje persoonlijke info vind ik ook wel leuk. Maakt het wat huiselijker :D
Dat idee opperde onze vriend down-under ook al pas.
pi_123573542
Net wezen slenteren ... want hardlopen kan je het niet echt noemen :(

http://www.endomondo.com/workouts/163720734/6441387

Ik zit een beetje in een dip qwa motivatie stom ik merk dat mijn conditie achteruit aan het hollen is. |:(

Maar goed we gaan door !

Binnekort zelfs door de modder :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 3 maart 2013 @ 15:01:13 #60
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123573584
quote:
18s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Ik zit een beetje in een dip qwa motivatie stom ik merk dat mijn conditie achteruit aan het hollen is. |:(

Maar goed we gaan door !

Komt da?
  zondag 3 maart 2013 @ 15:01:50 #61
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123573603
quote:
18s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Maar goed we gaan door !

Daar heb je je motivatie.. Get out and run!
pi_123573755
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Quoi het volgende:

[..]

Komt da?
Lang verhaal..

Komt goed kan alleen even duren.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_123573782
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

aan het hollen is. |:(

Maar goed we gaan door !

[/quote]

Ben net geweest :D

Maar ik moet de frequentie opvoeren tot minimaal 3 keer per week.
  zondag 3 maart 2013 @ 15:10:03 #64
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123573913
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

quote:
Ben net geweest :D

Maar ik moet de frequentie opvoeren tot minimaal 3 keer per week.
Dan MOET je dinsdag weer O+
pi_123573989
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[..]

Dan MOET je dinsdag weer O+
Ik pen het in mijn agenda.

Nu nog zien of ik dinsdag voldoende motivatie heb.

:+
pi_123574322
quote:

[..]

Net mijn eerste race gedaan met 119 kilo, toen ik begon met lopen woog ik 133.5 ;)
Rustig aan, neem je rust, luister naar je lichaam en accepteer dat er altijd mensen zijn die sneller zijn maar bovenal, ZET DOOR!!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 3 maart 2013 @ 15:19:48 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123574406
Hoe ging het DK??
  zondag 3 maart 2013 @ 15:20:43 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123574441
De Kluizenaar: vertel es ffkes wat meer? Hoe is het gegaan?

En NIMBY: kom op, doorgaan ermee!
pi_123575006
Ja, Kluizenaar!
pi_123575037
Jaaa hoe ging het?
pi_123575060
http://www.endomondo.com/workouts/163755166/6503018

32:19 netto tijd staat er ... dat is 3 minuten sneller dan de snelste training _O_

Wauw mensen, wat een happening!
Ik was zo'n beetje de enige die voor kort/kort had gekozen en dat was tijdens het wachten op het startsignaal ook wel wat fris.
Bij de start stond ik bijna vooraan, een heeeeeeele rits mensen achter mij waarvan ik wist dat ze mij ergens wel voorbij zouden komen.
Hop, starten, hier en daar wat gedrang op de wat smallere stukken. Ik zag de eerste valpartij al na 300 mtr, een kind die de stoeprand niet had gezien werd wel direct opgeraapt.
Ik werd al direct ingehaald door een rits mensen, dus probeerde rechts aan te houden.
Na 600 meter de eerste x de brug over, en hier ging ik zelf al wat mensen voorbij, de brug is mij heel bekend. Door de straten, verbazen over zoveel mensen aan de kant, liep het dorp weer in en overal hoempa muziek en nog meer mensen die stonden aan te moedigen. Door de drukte van de muziek en die mensen wilde ik nog harder gaan lopen want het beviel mij eigenlijk niks, muziek was ruk. Dus verder en voor ik het wist had ik het eerste rondje er op zitten, ik wist dat ik daar over de helft ging en moest na het doorlopen iets rustiger gaan lopen van mijzelf om het vol te kunnen houden.
Dat was eigenlijk tegen dovemans oren, 100 meter iets kalmer aan gedaan maar als vanzelf ging ik weer sneller lopen. 3.5 km punt gepasseerd, ik wist dat ik vlot ging maar kon het goed aan dus niet meer in gaan leveren aan snelheid, behoudt de pas.
Ik durfde geen moment achterom te kijken :D wilde niet weten hoeveel mensen er op mijn positie aan het azen waren en zelf ging ik de 1 na de ander voorbij. Misschien ging ik wat te dol, ik ging toch behoorlijk sportief uitziende mensen nu voorbij. Ik werd ingehaald maar ik was zelf ook aan het racen nu. 4 km, nog een kilometer te doen, hou je evenwicht, hou dit stevige tempo aan.
Weer bij die hoempapa muziek aangekomen, weer dat geschreeuw, shit wat een rotmuziek wat sta ik hier in de aandacht, hollen nu! En dat ging, 700 meter te gaan, harder lopen, 400 meter te gaan, harder lopen, 200 meter fuck die finish is in zicht zet het gas vol open rennen voor wat je waard bent. 50 meter voor de finish ik zie die tijd doortellen en denk dat ga ik zo aftikken!!
32:19 netto tijd volgens de site.
3 minuten sneller dan de snelste training.

foto's volgen nog wel :P
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zondag 3 maart 2013 @ 15:38:13 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123575220
*O* top gedaan!
  zondag 3 maart 2013 @ 15:38:50 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123575249
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:

32:19 netto tijd staat er ... dat is 3 minuten sneller dan de snelste training _O_

Ik was zo'n beetje de enige die voor kort/kort had gekozen en dat was tijdens het wachten op het startsignaal ook wel wat fris.
Bij de start stond ik bijna vooraan, een heeeeeeele rits mensen achter mij waarvan ik wist dat ze mij ergens wel voorbij zouden komen.
Hop, starten, hier en daar wat gedrang op de wat smallere stukken. Ik zag de eerste valpartij al na 300 mtr, een kind die de stoeprand niet had gezien werd wel direct opgeraapt.
Ik werd al direct ingehaald door een rits mensen, dus probeerde rechts aan te houden.
Na 600 meter de eerste x de brug over, en hier ging ik zelf al wat mensen voorbij, de brug is mij heel bekend. Door de straten, verbazen over zoveel mensen aan de kant, liep het dorp weer in en overal hoempa muziek en nog meer mensen die stonden aan te moedigen. Door de drukte van de muziek en die mensen wilde ik nog harder gaan lopen want het beviel mij eigenlijk niks, muziek was ruk. Dus verder en voor ik het wist had ik het eerste rondje er op zitten, ik wist dat ik daar over de helft ging en moest na het doorlopen iets rustiger gaan lopen van mijzelf om het vol te kunnen houden.
Dat was eigenlijk tegen dovemans oren, 100 meter iets kalmer aan gedaan maar als vanzelf ging ik weer sneller lopen. 3.5 km punt gepasseerd, ik wist dat ik vlot ging maar kon het goed aan dus niet meer in gaan leveren aan snelheid, behoudt de pas.
Ik durfde geen moment achterom te kijken :D wilde niet weten hoeveel mensen er op mijn positie aan het azen waren en zelf ging ik de 1 na de ander voorbij. Misschien ging ik wat te dol, ik ging toch behoorlijk sportief uitziende mensen nu voorbij. Ik werd ingehaald maar ik was zelf ook aan het racen nu. 4 km, nog een kilometer te doen, hou je evenwicht, hou dit stevige tempo aan.
Weer bij die hoempapa muziek aangekomen, weer dat geschreeuw, shit wat een rotmuziek wat sta ik hier in de aandacht, hollen nu! En dat ging, 700 meter te gaan, harder lopen, 400 meter te gaan, harder lopen, 200 meter fuck die finish is in zicht zet het gas vol open rennen voor wat je waard bent. 50 meter voor de finish ik zie die tijd doortellen en denk dat ga ik zo aftikken!!

_O_ *O*
F means you're fucked
  zondag 3 maart 2013 @ 15:39:32 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123575286
En over die medische verklaring voor een wedstrijd...ik heb er al vaker over gehoord dat dat in Frankrijk verplicht is. Geen idee eigenlijk of het in andere landen ook is
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 maart 2013 @ 15:40:03 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123575302
Mooie tijd D_K!
pi_123575399
quote:
dat is 3 minuten
_O_ ^O^ _O_
pi_123575424
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooie tijd D_K!
Thanks! 35:10 in training, ik dacht als ik 33 loop ben ik echt blij, nog iets sneller geworden vermoedelijk. Mooi! Blij!
Eind van de maand weer. :7

Litertje bier heb ik inmiddels wel op, toch even vieren :D
pi_123575457
Nou, dat ging heerlijk bij de 20 van Alphen. Mijn eerste wedstrijd ooit! Ging weg met een streeftijd van rond de 1:03:00, het werd 55:30. :') Wel over 9,68 km volgens Runkeeper, dus ik twijfel aan de lengte van het parcours aangezien ik geen rare afwijkingen zie in de route op Runkeeper.

Kluizenaar ook gefeliciteerd. Was een erg leuk evenement! Geeft toch wel een leuk gevoel om over de weg te kunnen lopen en dat alles "speciaal voor jou" is afgezet enzo. :D
pi_123575559
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, dat ging heerlijk bij de 20 van Alphen. Mijn eerste wedstrijd ooit! Ging weg met een streeftijd van rond de 1:03:00, het werd 55:30. :') Wel over 9,68 km volgens Runkeeper, dus ik twijfel aan de lengte van het parcours in twijfel aangezien ik geen rare afwijkingen zie in de route op Runkeeper.

[ afbeelding ]

Kluizenaar ook gefeliciteerd. Was een erg leuk evenement! Geeft toch wel een leuk gevoel om over de weg te kunnen lopen en dat alles "speciaal voor jou" is afgezet enzo. :D
_O_ _O_ _O_ Heel goed gelopen!
Ja was leuk he, kruisingen afgezet, motoragenten die verkeer tegenhouden, mensen vlaggen alsof bevrijdingsdag, allemaal klappen.
Was een leuke happening inderdaad!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 maart 2013 @ 15:46:44 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_123575589
quote:
Nou, dat ging heerlijk bij de 20 van Alphen. Mijn eerste wedstrijd ooit! Ging weg met een streeftijd van rond de 1:03:00, het werd 55:30. :') Wel over 9,68 km volgens Runkeeper, dus ik twijfel aan de lengte van het parcours in twijfel aangezien ik geen rare afwijkingen zie in de route op Runkeeper.

[ afbeelding ]

Ook een mooie tijd!
pi_123575608
Leuke verhalen!
  zondag 3 maart 2013 @ 15:47:34 #82
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123575628
quote:

_O_ w/ Wat top om je verslagje te lezen! Vind het ZO goed van je! Ik denk dat het ook een stukje herkenning is en geloof me, er gaan in dat geval nog héél véél mooie momenten komen voor je :P

quote:

[ afbeelding ]

Huh, 8 minuten sneller dan je streeftijd :? Da's wel erg veel. Of jezelf een beetje onderschat... ;)
pi_123575630
Goed bezig Kluizenaar en Tarahumara en nu ook Tourniquet!! _O_
Leuk verslag ook kluizenaar! Spannend geschreven :) Wedstrijden zijn leuk he!? Dan kan je veel harder rennen, jij misschien om iets andere redenen dan mij, vind het juist heerlijk om aangemoedigd te worden, jij wil er zo snel mogelijk weg ;).

quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef Tarahumara het volgende:
Is zag gisteren mooie afstanden voorbij komen _O_ Ik kan niet achterblijven, dus ben vanmorgen met m'n loopmaatje de Posbank op gehobbeld. Mooie gelegenheid om m'n nieuwe vibram treksport uit te proberen.
Tarahumara ook lekker gelopen zie ik, een keertje langer dan die HM die je de vorige keer de nek omdraaide. Wel spannend dan zeker? Hopen dat het morgen allemaal goed voelt! Je moet natuurlijk wel een beetje heel blijven! Heb je trouwens ook je startnummer al binnen voor H'wijk?

Ik ga zo ook maar een rondje op mijn VFF's. Net lekker 2 dagen rust gehad, dus mag wel weer even. Nog steeds erg verkouden, hele neus vol enzo }:| Hopen dat het zaterdag iets beter is bij mijn eerste HM, anders kan het nog leuk worden. Al las ik dat alleen verkoudheid niet heel veel uitmaakt, we zullen het zien! :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Jero_nimo op 03-03-2013 18:08:20 ]
pi_123575731
quote:

Dit is schitterend uitgestippeld, optrainen tot een bepaald niveau en dan in de wedstrijd alles uit de kast halen en jezelf verbeteren. Chapeau ^O^

Voor mij was het een dag dat ik gedurende mijn duurloop God op mijn blote knieën mocht bedanken dat de marathon niet vandaag was. Laatste kilometers waren erg zwaar.
pi_123575838
quote:

Super! _O_
pi_123575928
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Quoi het volgende:

[..]

_O_ w/ Wat top om je verslagje te lezen! Vind het ZO goed van je! Ik denk dat het ook een stukje herkenning is en geloof me, er gaan in dat geval nog héél véél mooie momenten komen voor je :P

[..]

Huh, 8 minuten sneller dan je streeftijd :? Da's wel erg veel. Of jezelf een beetje onderschat... ;)
Had nog nooit in een wedstrijd meegelopen en de hele vibe geeft je vleugels! De laatste km zat ik er best doorheen maar door al het publiek lukt het net wat beter goed vol te houden. Verder was ik goed uitgerust en was het heerlijk weer dus daarom ging het zo lekker. Ik volg een schema om eind mei de 10km onder de 55min te lopen dus had niet verwacht ik ik dat nu al bijna zou halen!

Ik zie op Runkeeper dat bij iedereen de afstand rond de 9,7 km ligt. Best jammer, op de site geven ze aan "Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen." :?
  zondag 3 maart 2013 @ 15:57:04 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123576042
quote:

Met een grote glimlach gelezen O+ Kun je trots op zijn man _O_
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Had nog nooit in een wedstrijd meegelopen en de hele vibe geeft je vleugels! De laatste km zat ik er best doorheen maar door al het publiek lukt het net wat beter goed vol te houden. Verder was ik goed uitgerust en was het heerlijk weer dus daarom ging het zo lekker. Ik volg een schema om eind mei de 10km onder de 55min te lopen dus had niet verwacht ik ik dat nu al bijna zou halen!

Ik zie op Runkeeper dat bij iedereen de afstand rond de 9,7 km ligt. Best jammer, op de site geven ze aan "Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen." :?
Je had zeker een mes mee om de bochten af te snijden 8-)
  zondag 3 maart 2013 @ 15:57:25 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123576063
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat kom je bij veel loopjes tegen :Y

Maarre...ook jij hebt een schitterende prestatie geleverd. Of je nou 9,6 of 10,4 km hebt gelopen ^O^
F means you're fucked
pi_123576108
Petje af!
Ik vind die hoempamuziek vaak juist wel vleugels geven, en dan moet ik mezelf weer afremmen. :D
pi_123576170
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef wyccie het volgende:
Petje af!
Ik vind die hoempamuziek vaak juist wel vleugels geven, en dan moet ik mezelf weer afremmen. :D
In het begin zeker ja, op het einde als ik stuk zit kan ik me er alleen maar aan ergeren :P
  zondag 3 maart 2013 @ 16:00:20 #91
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_123576199
quote:

Goed gedaan! _O_ ^O^

[ Bericht 56% gewijzigd door jcdragon op 03-03-2013 16:05:53 ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_123576411
quote:
Netjes gedaan kerel! ^O^

quote:

[ afbeelding ]

Ook een mooie tijd neergezet! ^O^
pi_123576510
Wat goed van jullie Kluizenaar en Tourniquet! En wat een mooie tijden *O*

En een leuk verslag Kluizenaar :)
  zondag 3 maart 2013 @ 16:10:06 #94
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123576581
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wie post hier hebben we al gehad en hebben we er vakkundig uit weten te slopen.
pi_123577313
Ik heb inderdaad ook de binnenbochten genomen, scheelt toch iets he. :P

Follow the leader

Zweef ;)

[ Bericht 50% gewijzigd door De_kluizenaar op 03-03-2013 16:44:37 ]
pi_123577924
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb inderdaad ook de binnenbochten genomen, scheelt toch iets he. :P

[ afbeelding ]
Follow the leader

[ afbeelding ]
Zweef ;)
Bij goed uitgemeten parcoursen moet je juist de binnenbochten pakken om niet teveel te lopen ;)
pi_123578047
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat kom je bij veel loopjes tegen :Y

Maarre...ook jij hebt een schitterende prestatie geleverd. Of je nou 9,6 of 10,4 km hebt gelopen ^O^
Is toch jammer, want ik zou dit als PR op de 10km willen zien, maar het voelt toch een beetje als valsspelen als het 9700m was. :P
  zondag 3 maart 2013 @ 16:59:01 #98
387431 Frsh
pi_123578389
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Is toch jammer, want ik zou dit als PR op de 10km willen zien, maar het voelt toch een beetje als valsspelen als het 9700m was. :P
Meestal staat er op de site wel of de route KNAU nagemeten is. Als het er niet staat, dan kun je kleine afwijkingen verwachten.

Enne, 10 is 10 hoor, gewoon goed gedaan! :Y)
pi_123578621
Mooie prestaties *O* _O_ *O* _O_ *O* w/ _O_ *O* _O_ *O* _O_ *O*
pi_123578658
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:59 schreef Frsh het volgende:

[..]

Meestal staat er op de site wel of de route KNAU nagemeten is. Als het er niet staat, dan kun je kleine afwijkingen verwachten.

Enne, 10 is 10 hoor, gewoon goed gedaan! :Y)
"Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen."

Maar ik zie bij iedereen op Runkeeper een afstand rond de 9,7 km.
pi_123578685
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 16:10 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Wie post hier hebben we al gehad en hebben we er vakkundig uit weten te slopen.
Te wisselend en dus te onderhoudsgevoelig?
  zondag 3 maart 2013 @ 17:10:14 #102
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123578886
Gewoon alleen regulars erin gooien.
pi_123579509
Er zit ook wel wat verloop in. Mensen die nu posten en over 2 maanden weg zijn blijven dan in de OP staan.
pi_123579698
Als je alleen al kijkt hoe druk het straks in de zomer is en dan weer wanneer het winter is ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 17:31:27 #105
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_123579893
quote:

Goed gedaan man _O_
  zondag 3 maart 2013 @ 17:35:20 #106
284423 Cherryblossom
Kers mag ook
pi_123580088
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Gewoon alleen regulars erin gooien.
Tja, wanneer is iemand een regular?
  zondag 3 maart 2013 @ 17:47:05 #107
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123580701
Dat is inderdaad dan even bekijken hoe of wat.
In een ander topic deden ze het vanaf een x aantal topics meeposten.
Dus zeg maar, iedereen die nou vanaf topic 350 mee post met goede regelmaat is regular.
  zondag 3 maart 2013 @ 17:54:16 #108
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123581003
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:05 schreef Nirak het volgende:

[..]

Te wisselend en dus te onderhoudsgevoelig?
Voegt ook niks toe.
  zondag 3 maart 2013 @ 17:59:30 #109
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123581216
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Voegt ook niks toe.
Het voegt wel iets toe, namelijk een spoilertagje erbij :P

Mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit. Lijkt me wel leuk, maar lijkt me lastig te onderhouden.

Over een half uurtje mezelf van de bank afslepen richting een 6-gangen diner met bijpassende biertjes O+ w/
pi_123581424
Zwaar aan het twijfelen hier. Heb al een tijd niks meer gepost omdat ik, zoals menig beginner die te veel wil in te korte tijd, geveld ben door shin-splints. Vorige week zondag stukje gaan lopen en na 2 kilometer steken onder de knieschijf, omgedraaid en een walk-of-shame naar huis gemaakt. Mezelf verteld dat ik niet zou rennen tot de pijn weg zou gaan, maar door mijn werk (sta de hele dag) niet echt goed rust kunnen pakken. Nu een week later nog steeds erg pijnlijk. Als ik er niet op loop en gewoon sta gaat het opzich prima, maar zonet bijvoorbeeld naar huis gelopen (20 minuten) en bij iedere stap zo'n klein steekje. Ben nu aan het twijfelen of ik aankomende week al iets ga lopen. Volgende week is ook nog de CPC en zou echt balen zijn als ik die moest missen :'(. Startnummer en alles ligt klaar, wil zo graag...
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_123581461
dubbel
The sun in your Eyes
pi_123581468
dubbel
The sun in your Eyes
pi_123581859
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef Onama het volgende:
Zwaar aan het twijfelen hier. Heb al een tijd niks meer gepost omdat ik, zoals menig beginner die te veel wil in te korte tijd, geveld ben door shin-splints. Vorige week zondag stukje gaan lopen en na 2 kilometer steken onder de knieschijf, omgedraaid en een walk-of-shame naar huis gemaakt. Mezelf verteld dat ik niet zou rennen tot de pijn weg zou gaan, maar door mijn werk (sta de hele dag) niet echt goed rust kunnen pakken. Nu een week later nog steeds erg pijnlijk. Als ik er niet op loop en gewoon sta gaat het opzich prima, maar zonet bijvoorbeeld naar huis gelopen (20 minuten) en bij iedere stap zo'n klein steekje. Ben nu aan het twijfelen of ik aankomende week al iets ga lopen. Volgende week is ook nog de CPC en zou echt balen zijn als ik die moest missen :'(. Startnummer en alles ligt klaar, wil zo graag...
Ik ken je voorgeschiedenis niet maar ben je er al mee naar de fysio geweest?
pi_123581917
Wat een leuke verslagen en goede resultaten hier weer *O* kanjers *O*

Ik was echt kapot woensdag, na de 20 minuten testloop op dinsdag. Jeminee, wat had ik een spierpijn :') Vrijdagmiddag tussen een druk programma door snel mijn hardloopkleren aan gedaan want ik moest en zou gewoon lopen :@ Heb 3-4-6-4-3 met overal 2 minuten wandelen tussendoor. Blij dat ik geweest ben want voelde me daarna (ondanks moe!!) wel weer goed :) Ben benieuwd hoe het tweede deel van onze beginnerscursus eruit ziet, dat schema krijgen we dinsdag pas.
pi_123582125
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:13 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik ken je voorgeschiedenis niet maar ben je er al mee naar de fysio geweest?
Had ik achteraf gezien meteen moeten doen, maarja, 6 dagen gewerkt, op mijn vrije dag geen tijd gehad, denken dat het wel over zou gaan met rust etc hebben me er van weerhouden.

Ga nog een weekje koppig zijn en wachten denk ik toch, waarschijnlijk verteld de fysio me toch dat ik rust moet houden.
The sun in your Eyes
pi_123582189
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat is inderdaad dan even bekijken hoe of wat.
In een ander topic deden ze het vanaf een x aantal topics meeposten.
Dus zeg maar, iedereen die nou vanaf topic 350 mee post met goede regelmaat is regular.
Ik vind het leuk. Beetje info.
pi_123582256
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

Over een half uurtje mezelf van de bank afslepen richting een 6-gangen diner met bijpassende biertjes O+ w/
Nooh lekker, dat wil ik ook! Veel plezier!
pi_123582440
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef Onama het volgende:
Dit klinkt niet echt als shin-splints, eerder als een knie-blessure. Zou er inderdaad even mee naar een fysio of zo gaan als het blijft aanhouden. Shin-splints bevinden zich over het algemeen onderaan het onderbeen, boven de enkel of een beetje in het midden van de scheenbeen, niet bovenaan.

quote:
7s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Serinde het volgende:
Wat een leuke verslagen en goede resultaten hier weer *O* kanjers *O*

Ik was echt kapot woensdag, na de 20 minuten testloop op dinsdag. Jeminee, wat had ik een spierpijn :') Vrijdagmiddag tussen een druk programma door snel mijn hardloopkleren aan gedaan want ik moest en zou gewoon lopen :@ Heb 3-4-6-4-3 met overal 2 minuten wandelen tussendoor. Blij dat ik geweest ben want voelde me daarna (ondanks moe!!) wel weer goed :) Ben benieuwd hoe het tweede deel van onze beginnerscursus eruit ziet, dat schema krijgen we dinsdag pas.
Je bent zelf ook anders goed bezig!! *O* Het is zeker altijd lekker als je toch een lekker rondje geweest bent, het is niet voor niets zo verslavend :9 . Succes met het nieuwe deel!

Ik ben vanmiddag ook lekker even een rondje geweest. Heerlijk over de hei lopen hobbelen op de vingers. Ik ging zo lekker dat ik er maar een tempotraining van gemaakt. De eerste 5 kilometer op een heel snel tempo, daarna even rust gepakt en dan nog 3 km op een redelijk tempo uitlopen. Deze week voor het eerst bijna de 40km aangetikt in 1 week. Het gaat echt goed nu, totaal geen last van shin-splints meer na ongeveer een jaar af en aan pijntjes daaraan. *O*
De verkoudheid heeft ook niet heel veel impact nu heb ik het idee, misschien dat ik zaterdag de HM iets rustiger aan doe, maar dat beslis ik op de dag zelf nog even. Al wel het startnummer binnen, dus het komt nu echt dichtbij, vind het toch ook wel spannend! :D

zondag 3 maart 2013 @ 18:30:03 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123582572
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 10:11 schreef Nirak het volgende:

RechtseDirecte, loop jij zo laat pas die afstand? Kun je daarna wel slapen, of maak je het dan laat?

het is hier natuurlijk 12 uur later... zaterdagavond voor jullie is zondagmorgen voor mij
Dus...nu hier maandagmorgen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 3 maart 2013 @ 18:31:20 #120
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123582619
kluizenaar.... _O_
pi_123582711
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
kluizenaar.... _O_
thanks for your support.
  zondag 3 maart 2013 @ 18:56:51 #122
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_123583654
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:18 schreef YUR het volgende:
Nou, dat was m dan. De langste training voor de marathon. Het is ons gelukt om de 35 kilometer vol te maken *O*

http://www.endomondo.com/workouts/163389667/2113543

Jammer genoeg moest een groepsgenote bij 22 km afhaken, die is verder gegaan met de bus. Oh, en duinen zijn na 30 kilometer echt niet leuk meer :D

Lang geleden dat mijn benen zich zo hebben gevoeld. Gelukkig kan ik de rest van de dag horizontaal doorbrengen O+
Mooi Loopje, ik ga nu de relatieve rust periode in voor de CPC en daarna, pas in April weer zulke afstanden

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 19:55 schreef linebear het volgende:
Mijn startnummer voor CPC binnen :) Nu begint de spanning al te stijgen :)
hier ook *O* , zeker na de training van vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/163823082/7904237
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Gelukkig niet. :) Het eindpunt lag nogal ver van het beginpunt af. Enkele reis was al een aardige opgave. Deze route stond al een hele tijd op mijn te doen lijstje en paste nu mooi in mijn trainingsschema.

http://connect.garmin.com/activity/279340566
_O_
Feyenoord!!! * Barça
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:06:30 #123
155227 crew  Guppy
dus
pi_123584044
quote:

Wat een feel good verslag O+ zelfs ik heb een big smile ervan :D ontzettend goed gedaan! Smaakt naar meer he!
pi_123584053
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het is hier natuurlijk 12 uur later... zaterdagavond voor jullie is zondagmorgen voor mij
Dus...nu hier maandagmorgen
Owja, check, RD woont aan de andere kant van de wereld..

Fijne werkweek dan, wij relaxen nog een avondje :)
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:08:12 #125
155227 crew  Guppy
dus
pi_123584122
Oh en *O*
pi_123584194
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:19 schreef Onama het volgende:

[..]

Had ik achteraf gezien meteen moeten doen, maarja, 6 dagen gewerkt, op mijn vrije dag geen tijd gehad, denken dat het wel over zou gaan met rust etc hebben me er van weerhouden.

Ga nog een weekje koppig zijn en wachten denk ik toch, waarschijnlijk verteld de fysio me toch dat ik rust moet houden.
Een beetje fysio stuurt je niet alleen naar huis met rusten, maar ook met oefeningen en soms wil een (gemene) massage helpen om het genezingsproces wat sneller op gang te brengen.
En net onder de knie klinkt eerder als een knie verwante blessure.. Dus beter niet wachten maar gaan :)
De CPC klinkt niet heel realistisch meer helaas.. Als ik jou pijnklachten hoor :*
pi_123584397
Heb nog een aardige foto gemaakt bij de start van de 20km. Winnaar Abdi Nageeye (58:30) ligt direct al op kop.

pi_123584676
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:09 schreef Nirak het volgende:

[..]

Een beetje fysio stuurt je niet alleen naar huis met rusten, maar ook met oefeningen en soms wil een (gemene) massage helpen om het genezingsproces wat sneller op gang te brengen.
En net onder de knie klinkt eerder als een knie verwante blessure.. Dus beter niet wachten maar gaan :)
De CPC klinkt niet heel realistisch meer helaas.. Als ik jou pijnklachten hoor :*
Als ik de CPC niet kan rennen ben ik al mijn motivatie kwijt. Mijn humeur zit al op een dieptepunt nu ik een week niet fatsoendelijk kan rennen, als ik dan ook nog eens de CPC waar ik al sinds het begin naar uitkijk niet kan halen ga ik me echt zwaar kut voelen... :{
The sun in your Eyes
pi_123584677
Ik ben opzoek naar hardloop schoenen, waar moet ik op letten? Of welke raden jullie aan?
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:24:22 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_123584832
quote:
5s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
Ik ben opzoek naar hardloop schoenen, waar moet ik op letten? Of welke raden jullie aan?
Je kunt ze het beste aan laten meten bij een speciaalzaak zoals Run2Day, Runnersworld of een andere zaak. Let erop dat ze je loopbeweging analyseren door middel van een video. Dan kunnen ze goed zien of je enkel doorzakt of niet.

Het klinkt misschien wat overdreven, als beginnende loper, maar het is echt de moeite waard. Het kan veel narigheid aan blessures voorkomen.

Succes!
pi_123584919
Wat een leuke loopverslagen en foto's hier weer zeg *O* Goed gedaan allemaal :Y Ik heb niet alles terug kunnen lezen maar ben op zoek gegaan naar de lange 'wedstrijdposts', leuk hoor :D
Hier helaas erg weinig loop-tijd gehad wegens studie, vakantie, werk.. komende week weer 3 avonden achter elkaar doorwerken/studeren dus pas donderdag weer tijd ben ik bang -O- Niet leuk -O- daardoor ook veel minder tijd om hier gezellig mee te blijven kletsen, probeer tussendoor wel zo veel mogelijk van jullie te blijven volgen. Hoop eind volgende week weer wat meer rust te hebben :)

Was gister wel weer naar de loopgroep, dat was weer leuk. Na de oefeningetjes gingen we wat 'langer' werk doen. Bosparcourtje, 2 rondjes: 300mtr en 500mtr. Eerst de 300 lopen, 1,5 min. pauze, dan de 500, die werd getimed. Eerste keer zat ik op 2.51min (wat sneller is dan ik normaal loop :D ). Toen beide rondjes nog twee keer waarbij de laatste keer 500 weer getimed werd. Waar ik dacht dat het inmiddels allemaal niet meer zo snel ging bleek ik op 2.42 te zitten _O- Sneller nog dan de 1e keer dus, grappig. Toen moesten we de 2 rondjes in één keer achter elkaar doen maar al snel ben ik door mijn enkel geklapt :X en moest ik afhaken. Gelukkig valt het mee en heb ik alleen een beetje stijve spieren rondom mijn enkel, maar pijnlijk was het wel. Hoop dat het donderdag dusdanig over is dat ik weer een rondje kan doen. Ik moet écht echt echt de 5km weer eens helemaal lopen, want het zakt allemaal erg weg merk ik en daar baal ik enorm van -O-
  zondag 3 maart 2013 @ 19:30:01 #132
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123585097
(ik heb vandaag vd papierbak naar m'n huis een stukje gehold, ging zowaar pijnloos).
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:31:35 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_123585175
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
(ik heb vandaag vd papierbak naar m'n huis een stukje gehold, ging zowaar pijnloos).
Doe je wel voorzichtig?! :X
  zondag 3 maart 2013 @ 19:32:06 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123585209
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat hij langzame mensen in het dagelijks leven bedoeld :) van die mensen die lopen te slenteren
nee, hij bedoelt toch echt joggers ;)
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:33:01 #135
155227 crew  Guppy
dus
pi_123585253
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ik was gisteren ook een jogger ;(
pi_123585484
Ik ben altijd een jogger, maar is nog altijd beter dan een bankzitter :P
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:39:57 #137
155227 crew  Guppy
dus
pi_123585600
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar jij moet ook wel even voorzichtig doen, met je enkel en alles!
pi_123585629
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Maar jij moet ook wel even voorzichtig doen, met je enkel en alles!
Ja nou ja maar dat was gister pas he.. donderdag verwacht ik dat de spierpijn wel weer over is eigenlijk. :) Maar ik ben van nature gewoon niet zo snel ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 19:41:09 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123585652
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
true, true.

nog even zitten googlen over het hoe en waarom van de medische verklaring in Frnakrijk maar dat stelt op zich weinig voor:

de volgende tekst, ondertekend door je huisarts schijnt voldoende te zijn:

quote:
Je, (nom du médecin) certifie que Mme (votre nom et prénom) est apte à la pratique de la course à pied.
Date et signature avec tampon du médecin
Het lijkt er wel op dat dit voor bijna elke afstand verplicht is.....
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:41:36 #140
155227 crew  Guppy
dus
pi_123585677
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja nou ja maar dat was gister pas he.. donderdag verwacht ik dat de spierpijn wel weer over is eigenlijk. :) Maar ik ben van nature gewoon niet zo snel ;)
Ik ook niet ;) maar ik vermaak me altijd prima tijdens evenementen, dus het maakt me niks uit
pi_123585793
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ook niet ;) maar ik vermaak me altijd prima tijdens evenementen, dus het maakt me niks uit
Ja nou ja ik hoop maar dat ik 14 april in Deventer wel die 5km weer een beetje leuk kan lopen.. dus moet wel weer aan de bak op de langere afstand. En ik moet me afleren te veel naar mijn tijd te kijken maar ik ben altijd zo streberig o|O
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:47:21 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_123585949
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja nou ja ik hoop maar dat ik 14 april in Deventer wel die 5km weer een beetje leuk kan lopen.. dus moet wel weer aan de bak op de langere afstand. En ik moet me afleren te veel naar mijn tijd te kijken maar ik ben altijd zo streberig o|O
Vast wel, je hebt nog een maand! Gaat je lukken! ^O^
pi_123585960
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wat een feel good verslag O+ zelfs ik heb een big smile ervan :D ontzettend goed gedaan! Smaakt naar meer he!
:Y Onderweg riep ik nog naar mn broer "geen idee wat hier leuk aan is" maar echt de rest van de dag super goed gevoel. 5 bekertjes :D
pi_123586001
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
Wat heb jij uitgespookt?
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:48:58 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_123586035
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

:Y Onderweg riep ik nog naar mn broer "geen idee wat hier leuk aan is" maar echt de rest van de dag super goed gevoel. 5 bekertjes :D
Achteraf vind ik het ook altijd leuker dan tijdens de race hoor :D maar toch wil ik altijd weer!
  zondag 3 maart 2013 @ 19:49:44 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123586066
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Achteraf vind ik het ook altijd leuker dan tijdens de race hoor :D maar toch wil ik altijd weer!
dit klinkt zo bekend... :D
pi_123586097
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vast wel, je hebt nog een maand! Gaat je lukken! ^O^
Ik ga er voor iig!! Volgende training gaan we geloof ik vooral kort werk doen, ben benieuwd, vind dat erg leuk heb ik gemerkt. Donderdag maar eens de 5km in rustig tempo en met 1 wandelpauze proberen, kijken of ik hem er weer een beetje in kan krijgen. :) 16 Maart hebben we geen training maar een cross. 2,5km maar onze groep moest geloof ik 5km doen, maar ben ik niet zeker van.
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 19:51:10 #148
155227 crew  Guppy
dus
pi_123586135
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dit klinkt zo bekend... :D
Tijdens de race:
• waarom...?
• buhhh...
• blijven lopen, des te sneller is het voorbij...

Na de race:
• wanneer mag ik weer? :9
pi_123586230
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Joggers zoals slacker, van de papierbak naar huis ;)

En Sunny: netjes! Jammer dat je dan je enkel verzwikt :( Maar gaat vast goedkomen :*
pi_123586331
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef Nirak het volgende:

[..]

Joggers zoals slacker, van de papierbak naar huis ;)

En Sunny: netjes! Jammer dat je dan je enkel verzwikt :( Maar gaat vast goedkomen :*
Ja, stomme molshopen }:| en ik zat nog zo steeds op te letten om voorzichtig te zijn.. misschien een beetje té dus :X
  zondag 3 maart 2013 @ 19:55:20 #151
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123586351
Ik ga ook eens op zoek naar een wedstrijdje. O+
pi_123586376
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
De inschrijving voor de ijsselloop is nog open :Y
pi_123586397
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef Onama het volgende:

[..]

Als ik de CPC niet kan rennen ben ik al mijn motivatie kwijt. Mijn humeur zit al op een dieptepunt nu ik een week niet fatsoendelijk kan rennen, als ik dan ook nog eens de CPC waar ik al sinds het begin naar uitkijk niet kan halen ga ik me echt zwaar kut voelen... :{
Jamaar Lieverd.... 11 maart... En als je echt zo'n pijn hebt, dt moet je echt niet stuk lopen.. Voor welke afstand heb je een startbewijs?

Als je slim bent kijk je of je morgen of dinsdag bij een fysio terecht kan voor een proffesioneel oordeel. Wij zijn natuurlijk ook maar noobs en geven slechts goedbedoelde adviezen :)
pi_123586451
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je geeft alles wat je kan, mensen inhalen, mensen bijhouden, kinderkopjes lopen, herrie.

Wel kapot nu hoor, spierpijn, en echt heel moe gevoel. Kan wel slapen :')
Maar over een paar weken weer doen :D

Dinsdag in ieder geval rustig aan, ik denk de komende week even niet verder met het schema maar rustig lopen.
pi_123586477
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Zandvoort?
  zondag 3 maart 2013 @ 20:01:38 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123586636
hier is te merken dat we aan de vooravond staan van het Harriers seizoen...de hele maand maart wemelt het van de evenementen...dat wordt nog moeilijk kiezen
op de 23ste bijv. twee hill runs en een HM
  zondag 3 maart 2013 @ 20:01:43 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123586644
quote:
6s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Zandvoort?
wie wat waar?
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

De inschrijving voor de ijsselloop is nog open :Y
even kijken of ik dan iets heb
pi_123586822
Op de site van Eindhoven atletiek lees ik dat de start to run wordt afgesloten met een testloop. Iemand enig idee wat en waar enzo?
  zondag 3 maart 2013 @ 20:15:03 #159
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123587294
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Nirak het volgende:
Op de site van Eindhoven atletiek lees ik dat de start to run wordt afgesloten met een testloop. Iemand enig idee wat en waar enzo?
Waar dan?
pi_123587344
Rustig rondje gemaakt op het 7-Heuvelenparcours vanmorgen :Y)

Tipje voor iedereen die nog thermo-spul nodig heeft; bij de Perry-sport zijn veel artikelen voor Craft voor de helft van de prijs ^O^
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 20:21:21 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_123587638
M'n moeder is ook loopjes aan het zoeken denk ik, ik word bedolven onder de mailtjes met linkjes!! :o :')
pi_123588090
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Waar dan?
http://www.eindhovenatlet(...)-run-trainingen.html

quote:
De cursus wordt afgesloten met deelname aan een testloop. Na zes weken ben je in staat om minstens drie kilometer hard te lopen.
Ik denk de beekloop eind april, aangezien Joop Broeders daar in de organisatie zit. Die man doet ook de coördinatie start to run en is (mede)eigenaar van runnersworld in eindhoven.
pi_123588189
Bij onze hardloopvereniging werken ze ook met testlopen maar dat zijn gewoon eigen lopen, aansluitend op de cursus. Geen officiële evenementen, is misschien daar ook zo?
pi_123588307
Bij ons was dat ook zo ja. Geen officieel iets.
pi_123588811
Pfiew, gelukkig :) Lijkt me best leuk, maar meteen 1750 deelnemers in het veld is een beetje vreemd...
Een onofficiële testloop ligt me meer :)
  zondag 3 maart 2013 @ 20:42:46 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123588928
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:29 schreef Nirak het volgende:

[..]

http://www.eindhovenatlet(...)-run-trainingen.html

[..]

Ik denk de beekloop eind april, aangezien Joop Broeders daar in de organisatie zit. Die man doet ook de coördinatie start to run en is (mede)eigenaar van runnersworld in eindhoven.
Zal idd zoiets zijn gok ik.
  zondag 3 maart 2013 @ 20:45:57 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123589087
Gup nr 30 :o!! Ik ben jaloers!
pi_123589229
Beter!! Regio Eindhoven krijgt ook een 10miles loop:
http://www.veldhoven10miles.nl/

Welkom bij het nieuwste en gezelligste sportevenement van Veldhoven!

En de route:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=958170

Alleen jammer dat je voor de hele 10 miles het rondje 2X moet lopen. :@

edit: maar het is wel op een zaterdag!! *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door streamnl op 03-03-2013 20:58:59 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 20:50:59 #169
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123589387
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef streamnl het volgende:

En de route:

een naburige club bij ons is bezig met een 50-100k ultra op touw te zetten.... ook in rondjes van 10km, om duizelig van te worden
  zondag 3 maart 2013 @ 20:52:52 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123589491
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

een naburige club bij ons is bezig met een 50-100k ultra op touw te zetten.... ook in rondjes van 10km, om duizelig van te worden
HAAG heeft ieder jaar (behalve dit jaar) een 6/9/12-uurs estafette met rondjes van 1800 meter. En er zijn mensen die in hun eentje een heel team vormen...
F means you're fucked
pi_123589724
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

LOL
Dat zijn toch 10 rondjes. Ik vind dat best veel. Maar aan de andere kant het zal wel een heel stuk goedkoper zijn om alles af te zetten en drinkposten etc te regelen voor een rondje van 10K dan één rondje van 100k.

100K pffff.... Ik (denk) dat een M toch mijn grens gaat worden. 100K :N
pi_123590452
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef streamnl het volgende:

En de route:

edit: maar het is wel op een zaterdag!! *O*
Ow cool! Veldhoven was 23 jaar mijn hometown :) in die bossen ben ik veel geweest, meestal op de rug van een paard, maar toen ik 15 ofzo was ook op de trimbaan met mijn pa :)

Als het nou heeeeeel goed gaat, doe ik misschien wel de 1/2 10 mile. Hoewel 8 km voor mij waarschijnlijk wishfull thinking is. dromen mag :)
  Moderator zondag 3 maart 2013 @ 21:13:22 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_123590810
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:45 schreef GotC het volgende:
Gup nr 30 :o!! Ik ben jaloers!
Ja geen idee hoe ik eraan kom :o zo vroeg waren we toch niet met inschrijven, dacht ik :@
pi_123590871
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ow cool! Veldhoven was 23 jaar mijn hometown :) in die bossen ben ik veel geweest, meestal op de rug van een paard, maar toen ik 15 ofzo was ook op de trimbaan met mijn pa :)

Als het nou heeeeeel goed gaat, doe ik misschien wel de 1/2 10 mile. Hoewel 8 km voor mij waarschijnlijk wishfull thinking is. dromen mag :)
Dromen mag zeker :Y
Maar het is nog 26 weken weg. In die periode kan erg veel gebeuren! En vooral als je blijft trainen.
  zondag 3 maart 2013 @ 21:36:11 #175
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123592454
Vandaag ook weer even gelopen, 4.6 kilometer in 22 minuten. Rustig aan weer oppakken. :)
pi_123592631
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag ook weer even gelopen, 4.6 kilometer in 22 minuten. Rustig aan weer oppakken. :)
Good busy :)

En stream, de voornemens zijn er :)
  zondag 3 maart 2013 @ 21:39:09 #177
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123592637
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:56 schreef streamnl het volgende:

[..]

LOL
Dat zijn toch 10 rondjes. Ik vind dat best veel. Maar aan de andere kant het zal wel een heel stuk goedkoper zijn om alles af te zetten en drinkposten etc te regelen voor een rondje van 10K dan één rondje van 100k.

100K pffff.... Ik (denk) dat een M toch mijn grens gaat worden. 100K :N
staat voor volgend jaar deze tijd op de agenda dus misschien dat ik de 50km ga proberen
pi_123592738
De temperatuur zal even wennen zijn, dus wel op tijd komen acclimatiseren :)
  zondag 3 maart 2013 @ 21:44:37 #179
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_123592906
De challenge staat nog best in de min maar dat hoop ik over 3 of 4 maanden om te kunnen draaien naar een plus.
pi_123595902
Mensen hier die een HM gedaan hebben, hebben jullie dat getraind met een bepaald schema (ik weet dat je die met de links in de OP kunt laten berekenen), of gewoon zelf op gevoel met een bepaalde opbouw? Ik heb er zes maanden de tijd voor en loop nu rondjes van gemiddeld 7 km.
pi_123597140
Met elke week een kilometer erbij zit je al meer dan prima op schema.

Ik had minder tijd dan jij, en had grotere stappen genomen (maar toen ook al wel de Zevenheuvelenloop gelopen). De ene week 10, de volgende week 12, en dat dan twee keer, dan weer 15, weer twee weken. Zo opgebouwd naar 18 max. De laatste paar kilometers loop je er in de wedstrijd vanzelf bij.
  maandag 4 maart 2013 @ 02:26:26 #182
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123604586
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
Met elke week een kilometer erbij zit je al meer dan prima op schema.

Ik had minder tijd dan jij, en had grotere stappen genomen (maar toen ook al wel de Zevenheuvelenloop gelopen). De ene week 10, de volgende week 12, en dat dan twee keer, dan weer 15, weer twee weken. Zo opgebouwd naar 18 max. De laatste paar kilometers loop je er in de wedstrijd vanzelf bij.
zo zou ik het ongeveer ook gedaan hebben....ik gebruik schema's als losse handleiding en zeker niet als ijzeren leidraad...wat dat betreft rommel ik vaak maar een beetje aan, een ideetje of tip hier, ideetje of tip daar en zo stel ik mijn eigen koers samen en dat gaat tot nu toe prima, ik ben tenslotte degene die het beste weet,luisterend naar mijn eigen lichaam, wat ik wel of niet aan kan.

Ik zelf heb als "gouden regel" dat als je er aan denk om aan een bepaald evenement mee te doen dan geeft dat aan dat je er "mentaal" als loper klaar voor bent.... een beginner zal bijv. nooit serieus denken aan het lopen van een HM omdat die er gewoonweg nog niet klaar voor is.

als het tussen de oren goed zit is het een kwestie van naar het doel toe trainen.

je hebt 24 weken de tijd om er ongeveer 10km bij te "snoepen" dus 1 km per week is meer dan voldoende.
Ik zou zelf 2 keer per week een kilometer of 7-8 lopen, evt. ene keer per week met wat interval of fartlek er in voor de "snelheid" en dan in het weekend je lange duurloop uitbreiden.

Probeer ook een paar keer een 10km wedstrijd te lopen, gewoon om er aan te wennen om sneller te lopen dan je trainingstempo., want ook al zeggen we hier vaak dat uitlopen het belangrijkste is, onbewust lopen we toch bijna altijd sneller bij een evenement dan dat we in eerste instantie geplanned hadden.

[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-03-2013 02:52:13 ]
pi_123605364
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

wie wat waar?

http://www.rwcircuitrun.nl/
Ze zeggen dat je tot 10 maart kan inschrijven maar ik denk dat het al vol zit ;)
pi_123605371
Zo, best spierpijn vandaag :X
Die wedstrijden wil je niet iedere week doen.
  maandag 4 maart 2013 @ 06:48:33 #185
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123605391
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Mensen hier die een HM gedaan hebben, hebben jullie dat getraind met een bepaald schema (ik weet dat je die met de links in de OP kunt laten berekenen), of gewoon zelf op gevoel met een bepaalde opbouw? Ik heb er zes maanden de tijd voor en loop nu rondjes van gemiddeld 7 km.
Schema, trainen uit de losse pols voor een wedstrijd is voor mij iets wat ik niet kan/wil. En je HM schema begint 12-16 weken voor je wedstrijd. Alles daarvoor kan/mag losse pols dingen zijn.
pi_123605444
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 06:41 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

http://www.rwcircuitrun.nl/
Ze zeggen dat je tot 10 maart kan inschrijven maar ik denk dat het al vol zit ;)
Ik denk het niet. Volgens mij kun je je gewoon nog inschrijven.
  maandag 4 maart 2013 @ 07:20:17 #187
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123605497
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2013 06:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zo, best spierpijn vandaag :X
Die wedstrijden wil je niet iedere week doen.
Die spierpijn is komend weekend vast wel weg ;)
F means you're fucked
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 07:23:46 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_123605518
Foto van zaterdag!! :D
  maandag 4 maart 2013 @ 07:29:37 #189
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123605539
Leuke foto! En guppy shirt O+
  maandag 4 maart 2013 @ 07:30:00 #190
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123605540
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil ik zeker wel meeten zondag :Y ;)
F means you're fucked
pi_123605606
Leuke foto Guppy!
  maandag 4 maart 2013 @ 07:49:57 #192
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123605647
Guppers,leuke actiefoto!
pi_123605671
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb mijn eerste uit de losse pols gedaan en dat ging, maar wat was het een onmogelijk eind! Daarna ben ik meer volgens schema gaan lopen en dat ging al beter. Deze maand loop ik een halve waarvoor ik een 16 weken schema had uitgestippeld. Van dat schema heb il uiteindelijk 4 weken gevolgd. De rest doe ik op ervaring en gevoel. Omdat ik iedere zondag al 20+km loop maak ik me geen zorgen, maar als je de omvang nog niet hebt is een schema wel aan te raden.
  maandag 4 maart 2013 @ 07:52:43 #194
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123605676
Nog iets minder dan een week voor CPC, het begint wel te kriebelen, heb alleen nog geen startnummer gezien :N Maar rustig afwachten deze week...
Afgelopen week bij de cursus niet kunnen lopen, 's morgens om 7 uur ontbijten om op tijd te kunnen beginnen en pas 's avonds rond 10 uur, half 11 klaar zijn met eten, dus dat ging m niet worden helaas, had graag in de Warande gelopen :Y
Maar dus zaterdag ruim een uur gelopen, was wel op karakter, met afwisselend kilometers in D1 en D2, met een afsluiter naar D3/4 (wedstrijdtempo voor volgende week). Eigenlijk zou ik vandaag ook weer een duurloop van ruim een uur moeten doen, maar ben gister ook nog 10 km wezen wandelen in de Drunense Duinen, dus denk dat ik er wijs aan doe om even over te slaan en woensdag nog een half uur - drie kwartier te lopen....
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_123605712
quote:
[ afbeelding ]
Je ziet er uit als een prof!
pi_123605728
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:07 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Volgens mij kun je je gewoon nog inschrijven.
Oh ja! Ik zie het nu ook.
  maandag 4 maart 2013 @ 08:29:30 #197
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123606021
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:20 schreef YUR het volgende:

[..]

Die spierpijn is komend weekend vast wel weg ;)
donderdag zou helemaal mooi zijn, dan is er net nog even tijd om een kort rondje te doen voor de wedstrijd van zaterdag of zondag
  maandag 4 maart 2013 @ 08:30:05 #198
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123606027
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:29 schreef GotC het volgende:
Leuke foto! En guppy shirt O+
alleen zal de sponsor niet blij zijn want het zit helemaal verscholen ;)
pi_123606354
Erg mooie prestaties hier allemaal zeg! _O_

Gisteren ook wat grenzen verlegd, want gestart bij een 30 kilometer testloop / trimloop.

Rondjes van 6 kilometer (6.1 km bleek met GPS) én pacers, dus dat was wel handig. Er gingen 3 man mee met mij met de pacer van 4:45 / km (m'n beoogde marathontempo), dus dat was wel gezelliger dan alleen lopen.

Had wel lange broek en thermo aan, maar het was nog vies koud, zeker met wind tegen en m'n handen bevroren wel beetje toch. :D Nou na 2.5 rondje raakten we 1 iemand kwijt en toen liep de pacer ook wat onrustig (4:35 tussen 13 en 18 km, merkte ik toch net). Toen na km of 20 m'n eerste gel ooit 'gegeten' om te zien hoe ik daarop zou reageren, nou dat ging wel alleen super smerig die zooi haha. Na 24.4 km in 1:55 (4:42 pace) heb ik de pacer gedag gezegd, omdat ik er beetje doorheen zat en souplesse wilde houden (het was niet de marathon zelf), dus laatste 6 km in half uurtje gelopen en na 2:25u gefinished. Was wel even wennen toch, zo'n afstand al, al moet ik in de komende weken dit wel kunnen uitbouwen en dit tempo op de marathon kunnen lopen denk. :) Lichamelijk ook wel wat spierpijn, maar verder geen grote problemen gelukkig.
Jack does it in real time...
pi_123606780
Toch ongelofelijk mooie prestaties worden er neergezet hier hoor, iedere dag weer! :o
  maandag 4 maart 2013 @ 09:20:06 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123606796
Het is CPC-week *O* *G* *O* *G* *O*
F means you're fucked
pi_123606856
Leuke verslagen en toffe prestaties weer!
En Gup, Coole foto !

Ik lag weekend plat met migraine , vandaag maar ff rustig aan en veel drinken en dan in de vroege avond even zien of een rondje rennen gaat lukken.
pi_123607301
Leuke foto GUP! ^O^
pi_123607420
Gup, zou je dit erbij kunnen zetten?

1
2
[b]<31 augustus 2013> - <[url=http://www.veldhoven10miles.nl/]Veldhoven 10 Miles[/url]>[/b]
• <streamnl> - <10 Miles>

Dit is niet zo grote verandering als sommige hier maar toch.
1,5 jaar geleden was ik blij dat ik 2,5km achter elkaar kon hardlopen en nu heb ik op 31 augustus mijn eerste 10 miles wedstrijd w/

Edit: Gup
onder de spoiler van Wie loopt er waar en wanneer? moet je iets aanpassen. Ik zie dat het voorbeeldje niet klopt. Achter de [/url]> moet nog iets staan, namelijk [/b]

[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 04-03-2013 10:06:35 ]
pi_123607838
quote:
[ afbeelding ]
Co0ole pica Gup! Zie ik je zondag? Lijkt me leuk!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 4 maart 2013 @ 10:33:54 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123608447
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat wil iedereen wel, meeten met Gup :s)
F means you're fucked
pi_123608492
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat wil iedereen wel, meeten met Gup :s)
Nou ja, van jou weet ik bijna zeker dat ik je wel zal zien :D
Edit: is er ergens een algemeen meet & greet--point eigenlijk?
  maandag 4 maart 2013 @ 10:38:32 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123608560
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:35 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Nou ja, van jou weet ik bijna zeker dat ik je wel zal zien :D
Edit: is er ergens een algemeen meet & greet--point eigenlijk?
Geen idee!
F means you're fucked
pi_123608622
Hier kan je een aantal schema's bekijkendownloaden.
SPOILER: welke schema's
http://sport.be.msn.com/starttorun/2013/nl/schema/schemas/

En hier kan je een E-book downloaden
http://all4running.nl/media/ebookhardloopschemas.pdf
Hardloopschemas
VOOR 5 km, 10 km, halve & hele marathon door Ron van Diepen
SPOILER: Inhoudsopgave

[ Bericht 18% gewijzigd door streamnl op 04-03-2013 11:06:42 ]
pi_123608639
Zo de forerunner 610 is besteld. Bedankt voor de informatie en de tip van de winkel yur.
  maandag 4 maart 2013 @ 10:45:28 #211
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123608733
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:41 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Zo de forerunner 610 is besteld. Bedankt voor de informatie en de tip van de winkel yur.
^O^

Heb je de witte of de zwarte besteld?
F means you're fucked
pi_123608833
Vanavond voor het eerst 18 kilometer. Mijn huidige afstandsrecord is 16 kilometer. Ben benieuwd hoe het gaat, want ik heb gisteren voor het eerst sinds maanden weer een voetbalwedstrijd gespeeld. Gek genoeg vooral spierpijn in mijn armen/ bovenlichaam, voor de benen was het blijkbaar niet zo waar. Daarnaast een aantal lekkere schaafwonden op mijn knieën :) Wordt een rustig tempootje vanavond ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 11:09:04 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123609448
Ik mag vanavond een heel lichte training doen. Ben benieuwd of mijn benen het daar mee eens gaan zijn :D
F means you're fucked
pi_123609626
Hoe voelen ze nu?
  maandag 4 maart 2013 @ 11:15:45 #215
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123609678
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:14 schreef streamnl het volgende:
Hoe voelen ze nu?
Heel licht gevoelig, maar het valt me 5000% mee
F means you're fucked
pi_123609760
Dat s fijn om te horen.
Jullie trainen veel op het strand/branding/duinen. Dat lijkt mij erg zwaar. Dus ik denk wel dat jouw benen erg sterk zijn geworden in loop der tijd.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:25:48 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123610045
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:18 schreef streamnl het volgende:
Dat s fijn om te horen.
Jullie trainen veel op het strand/branding/duinen. Dat lijkt mij erg zwaar. Dus ik denk wel dat jouw benen erg sterk zijn geworden in loop der tijd.
Staalkabels :7 :D
F means you're fucked
pi_123610249
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:45 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^

Heb je de witte of de zwarte besteld?
Zwart :)
pi_123610343
De 10km bij de 20 van Alphen was dus inderdaad te kort doordat hekken bij de keerlus voor de Julianabrug verkeerd waren geplaatst:

http://www.alphenstadfm.n(...)-20-000-toeschouwers

quote:
Het enige minpuntje was dat de lopers van de tien kilometer slechts 9,6 kilometer hebben gelopen. 'De keerlus naast de Julianabrug was eerder in de hekken gezet. Toen we dat opmerkten was het al te laat en kwamen de eerste atleten er al aan.'
  maandag 4 maart 2013 @ 11:46:26 #220
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_123610752
Jeeej, vanaf zaterdag mag ik hier ook weer posten. Ik kan eindelijk weer hardlopen (ja, ik kan in de winter op een loopband hardlopen, maar daar heb ik een hekel aan), dus ik heb besloten mee te doen bij de iRun clinic hier.
  maandag 4 maart 2013 @ 11:57:38 #221
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_123611116
Na het inspirerende verhaal van De_Kluizenaar heb ik mijn zinnen gezet op de 5km van de Loop Leeuwarden op 2 juni.

Het duurt nog even maar ik heb nu nog een week of 6 te gaan met Evy als alles goed gaat :)
pi_123612499
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef kwaitnait het volgende:
Na het inspirerende verhaal van De_Kluizenaar heb ik mijn zinnen gezet op de 5km van de Loop Leeuwarden op 2 juni.

Het duurt nog even maar ik heb nu nog een week of 6 te gaan met Evy als alles goed gaat :)
Ik ben zulks inspiratiebron joh *O* :D
Hoe ver kun je lopen? Al eens een afstand van 5 gelopen?

Ik ben zelf eigenlijk nog aan het stuiteren door de beleving van gisteren. Ja het is vermoeiend en onderweg afzien maar toch ook zo gaaf en lekker voor jezelf dat je die prestatie levert!
  maandag 4 maart 2013 @ 12:33:33 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123612549
quote:
11s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik ben zelf eigenlijk nog aan het stuiteren door de beleving van gisteren. Ja het is vermoeiend en onderweg afzien maar toch ook zo gaaf en lekker voor jezelf dat je die prestatie levert!
Een medeverslaafde *O*
F means you're fucked
pi_123612639
quote:

[..]

Haha,
daarom vind ik het shirt van Antwerpen ten miles zo goed:
http://sport.be.msn.com/r(...)/downloads/shirt.pdf
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 12:47:38 #225
155227 crew  Guppy
dus
pi_123613032
Bedankt allemaal voor de foto-complimentjes :@ :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 09:50 schreef streamnl het volgende:
Gup, zou je dit erbij kunnen zetten?
[ code verwijderd ]

Dit is niet zo grote verandering als sommige hier maar toch.
1,5 jaar geleden was ik blij dat ik 2,5km achter elkaar kon hardlopen en nu heb ik op 31 augustus mijn eerste 10 miles wedstrijd w/

Edit: Gup
onder de spoiler van Wie loopt er waar en wanneer? moet je iets aanpassen. Ik zie dat het voorbeeldje niet klopt. Achter de [/url]> moet nog iets staan, namelijk [/b]
Je staat er bij!

Dat van die [/b] is raar, want die staat er wel maar wordt niet weergegeven... Hmmm

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wat mij betreft wel O+ wij zijn er sowieso! Ff nr PMen voor de zekerheid?

[ Bericht 5% gewijzigd door Guppy op 04-03-2013 12:56:54 ]
pi_123613497
Zeker leuke foto Gup! Je ziet er nog goed fit uit daar! :)
Gezellig zo'n meeting! :D Volgend jaar doe ik ook gewoon de CPC, misschien ook wel als voorbereiding op een M! Maar misschien zie ik zaterdag Tarahumara nog wel, die loopt als het goed is de kwart-marathon van Harderwijk.

Ik heb nu trouwens een lekker weekje vrij genomen, kan ik lekker rustig voorbereiden op de HM en wat extra rust pakken. Al is dat nu wel enorm moeilijk nu het ook weer lekker weer wordt. Het ziet er buiten echt vet goed uit, maar ik heb gister al een behoorlijk zware training gedaan. Moet dus echt even rust pakken vandaag :'( . Morgen doe ik nog een 8 of 10x 400m intervaltraining en dan donderdag nog een rustige kortere duurloop en dan zaterdag knallen! Verkoudheid is gelukkig ook al wat minder geworden vandaag dus daar ben ik blij mee!
pi_123613657
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
De 10km bij de 20 van Alphen was dus inderdaad te kort doordat hekken bij de keerlus voor de Julianabrug verkeerd waren geplaatst:

http://www.alphenstadfm.n(...)-20-000-toeschouwers

[..]

Wat stoer om te zien! Daar liepen wij ook! :D

Alleen niet zo hard.
pi_123613746
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:48 schreef Masch1980 het volgende:
Vanavond voor het eerst 18 kilometer. Mijn huidige afstandsrecord is 16 kilometer. Ben benieuwd hoe het gaat, want ik heb gisteren voor het eerst sinds maanden weer een voetbalwedstrijd gespeeld. Gek genoeg vooral spierpijn in mijn armen/ bovenlichaam, voor de benen was het blijkbaar niet zo waar. Daarnaast een aantal lekkere schaafwonden op mijn knieën :) Wordt een rustig tempootje vanavond ;)
Kunstgras zeker? Fijn hè :)

Zaterdag ook weer de eerste wedstrijd gespeeld en bij mij trekt het toch wel een behoorlijk zware wissel. Als het ritme er weer een beetje inzit kan ik voetbal en hardlopen wel goed combineren, maar nu is het even aanpoten.
pi_123614728
Gisteren ook weer voor het eerst een volledige pot voetbal en mijn hele lichaam zit vol spierpijn. Ook nog een bal geblokt op mijn kuit, dus die is blauw :X
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 4 maart 2013 @ 13:34:24 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123614770
Ik wist wel dat voetbal een mietjessport was :D
F means you're fucked
pi_123615573
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Bedankt allemaal voor de foto-complimentjes :@ :D

[..]

Wat mij betreft wel O+ wij zijn er sowieso! Ff nr PMen voor de zekerheid?
DM!
pi_123615622
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
:')
pi_123616786
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:34 schreef YUR het volgende:
lol :)

Het zijn vooral 2 verschillende sporten. Ik heb zelf besloten om te kappen met voetbal, maar dit kan niet per direct. Vind het wel so fair tegenover mijn teamgenoten om het seizoen af te maken. Had wel aangegeven graag wissel te willen staan, maar als je maar met 11 bent is dat best lastig :)
  maandag 4 maart 2013 @ 14:39:52 #234
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_123617181
quote:

[..]

Ik heb nog geen 5 km gelopen, want anders zou ik ook niet meer met Evy hoeven lopen :+

Ik weet niet zeker hoever ik nu kan lopen, ik heb wel een vermoeden wat ik zou willen proberen, maar als ik het uitgeproberen heb ik het idee dat ik Evy aan de wilgen hang en op eigen houtje (te snel) verder ga.
  maandag 4 maart 2013 @ 14:52:44 #235
92409 Twinky
Little star.
pi_123617744
Zo, vandaag mijn tiende training, en de eerste keer van de megasloom richting Evy.

20 minuten wandelen! Bijna pijnloos, gelukkig. Ik denk wel dat het een welkome stap terug is met die zere scheentjes.

ik ben toch niet helemaal tevreden over de gpsdinges. Op sports-tracker heb ik een aantal sprintjes getrokken:

en bij endomondo is het helemaal niet soepel gegaan: http://www.endomondo.com/workouts/164011465

Jammer is dat!

(en wat is het fantastisch weer!!)
pi_123618196
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:39 schreef kwaitnait het volgende:

[..]

Ik heb nog geen 5 km gelopen, want anders zou ik ook niet meer met Evy hoeven lopen :+

Ik weet niet zeker hoever ik nu kan lopen, ik heb wel een vermoeden wat ik zou willen proberen, maar als ik het uitgeproberen heb ik het idee dat ik Evy aan de wilgen hang en op eigen houtje (te snel) verder ga.
Ik zou mij er voor inschrijven al was het maar voor de extra stok achter de deur dat je je schema gaat afmaken!
Maar ik vroeg het omdat als je al eens de 5 gelopen hebt je al weet dat je hem kan uitlopen. Ik gebruikte start2run en had voor het einde van het schema al eens de 5K aangetikt.
Gewoon lekker door trainen en tegen die tijd ben je er klaar voor. :)
pi_123619004
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef Twinky het volgende:
Zo, vandaag mijn tiende training, en de eerste keer van de megasloom richting Evy.

20 minuten wandelen! Bijna pijnloos, gelukkig. Ik denk wel dat het een welkome stap terug is met die zere scheentjes.

ik ben toch niet helemaal tevreden over de gpsdinges. Op sports-tracker heb ik een aantal sprintjes getrokken:
[ afbeelding ]
Zo, wat voor programma heb je daar gebruikt? Wat een strakke interface!
  maandag 4 maart 2013 @ 15:31:41 #238
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123619221
Gup: LEUKE FOTO! Jasje heb ik ook ;)

Hopelijk eind vd middag naar huis en mijn startnummer in de bus :P
  maandag 4 maart 2013 @ 16:56:49 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123622550
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

DM!
Jamaar wij gaan ook meeten toch? :o
  maandag 4 maart 2013 @ 16:57:16 #240
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123622566
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Volgens mij sportstracker, als ik d'r bericht even lees :P
  maandag 4 maart 2013 @ 16:59:35 #241
92409 Twinky
Little star.
pi_123622669
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Sports Tracker (http://www.sports-tracker.com), ik vind die fijner dan endomondo!
pi_123623996
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Zeker! Ik DM en whatsapp en sms gewoon iedereen!
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 17:44:12 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_123624324
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:56 schreef GotC het volgende:

[..]

Kunnen we toch allemaal tegelijk doen? O+ als jullie tegen m'n zenuwachtige moeder kunnen that is :')
  maandag 4 maart 2013 @ 17:47:35 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123624425
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kunnen we toch allemaal tegelijk doen? O+ als jullie tegen m'n zenuwachtige moeder kunnen that is :')
MamaGup O+ Natuurlijk!
pi_123624629
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, duh! Tuurlijk!
pi_123625442
http://www.endomondo.com/workouts/164081723/881511

8.2km, 6.21min/km

Weer een heerlijk eindje gelopen. GPS was niet opgeladen, maar gelukkig deed de telefoon het prima. Begon heerlijk op te klaren toen ik ging rennen en heb met een heerlijk zonnetje en een beetje mist her en der het rondje van vrijdag wat aangepast, waardoor ik én 600 meter meer heb gelopen én niet meer in de achtertuin van mensen uit kwam! :P wel weer wat stukken erg rustig aan moeten doen ivm blubber en oneffenheden, maar dat was niet erg. Echt super, dat gebrek aan asfalt in m'n route _O_

*verslaafd* 8-)
Ja doei.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:15:59 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123625488
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook :@

meeten
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 18:18:43 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_123625601
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef Quoi het volgende:
ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook :@

meeten
Jaaa!!
pi_123626105
quote:
Netjes hoor, en eindelijk weer lopen he? O+
pi_123626499
Guppy, kun je mij in de OP bij de Leidse Marathon zetten (10km) op 26 mei? :)
pi_123627020
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef Twinky het volgende:

[..]

Sports Tracker (http://www.sports-tracker.com), ik vind die fijner dan endomondo!
Enige nadeel is dat sportstracker je geen update geeft (in je oortjes) tijdens het hardlopen over de afstand en snelheid
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 18:59:02 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_123627031
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef Tourniquet het volgende:
Check!
pi_123627065
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Check!
Dank!! ^O^
pi_123627222
Zoals jullie gister gelezen hebben ben ik nog steeds aan het beslissen of ik zondag mee ren in Den Haag of niet, maar ik wil sowieso naar Den Haag gaan om sfeer te proeven om gemotiveerd te blijven mocht ik niet gaan rennen.

Nou heb ik best een aardige fotocamera en fotografeer ik graag en ik was aan het denken om die mee te nemen om wat foto's te knippen van de renners. Nu zie ik dat er in de 10 kilometer bijvoorbeeld al 9 Fokkers meerennen. Hoe realistisch is het als ik zeg dat ik wil proberen om wat foto's te knippen van jullie (mocht dat op prijs gesteld worden). Die foto's zouden jullie dan voor niks mogen hebben hoor, daar gaat het niet om, maar ik ben aan het twijfelen of ik jullie wel zal herkennen. Hoe druk zou het zijn bij de finish van de 10 kilometer bijvoorbeeld. Zeg dat ik op 9 kilometer ga staan, loopt men dan ver genoeg uit elkaar dat ik startnummers kan kijken, of is het daar in Den Haag gewoon te druk voor?
The sun in your Eyes
pi_123627244
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef Tourniquet het volgende:
Tref ik je daar ook weer *O*
  maandag 4 maart 2013 @ 19:18:46 #256
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123627864
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Piethur het volgende:

[..]

Enige nadeel is dat sportstracker je geen update geeft (in je oortjes) tijdens het hardlopen over de afstand en snelheid
dat vond ik bij runtastic juist hoogst irritant, heb het dan ook snel uitgezet.
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel handig vinden.

Nu is het wle zo dat je op een gegeven moment behoorlijk bedreven wordt in het inschatten van een afstand en je weet dus aardig nauwkeurig waar je bent tussen de kilometers in

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-03-2013 19:24:19 ]
  maandag 4 maart 2013 @ 19:22:48 #257
92409 Twinky
Little star.
pi_123628049
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Piethur het volgende:

[..]

ja, ik schrok me rot toen de endomondodame dat ineens deed :D ik liep tot nu toe met Evy, en die vertelt dan qua minuten wanneer je moet wandelen/rennen, dus had ik het niet nodig. Maar ik kan me heel goed voorstellen als je je snelheid/afstand wilt verbeteren, de endomondodame heel handig kan zijn :)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:23:45 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123628096
vergeten jullie tussen al dat meeten door tijdens de CPC niet te starten? Ik heb het beeld in gedachte dat alle Fok!kers zo druk aan het meeten zijn dat ze opeens nog alleshaast naar de startlijn moeten.
  maandag 4 maart 2013 @ 19:33:25 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123628596
voor degene die zit te denken aan calf sleeves....

hip,hip,hip..!!

pi_123628673
Roze O+
  Moderator maandag 4 maart 2013 @ 19:37:11 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_123628843
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:04 schreef Onama het volgende:
Zoals jullie gister gelezen hebben ben ik nog steeds aan het beslissen of ik zondag mee ren in Den Haag of niet, maar ik wil sowieso naar Den Haag gaan om sfeer te proeven om gemotiveerd te blijven mocht ik niet gaan rennen.

Nou heb ik best een aardige fotocamera en fotografeer ik graag en ik was aan het denken om die mee te nemen om wat foto's te knippen van de renners. Nu zie ik dat er in de 10 kilometer bijvoorbeeld al 9 Fokkers meerennen. Hoe realistisch is het als ik zeg dat ik wil proberen om wat foto's te knippen van jullie (mocht dat op prijs gesteld worden). Die foto's zouden jullie dan voor niks mogen hebben hoor, daar gaat het niet om, maar ik ben aan het twijfelen of ik jullie wel zal herkennen. Hoe druk zou het zijn bij de finish van de 10 kilometer bijvoorbeeld. Zeg dat ik op 9 kilometer ga staan, loopt men dan ver genoeg uit elkaar dat ik startnummers kan kijken, of is het daar in Den Haag gewoon te druk voor?
Ik vind het een leuk idee, en je kunt sowieso heel leuke foto's maken tijdens hardloopevenementen! Maar of je ook mensen kunt vinden tussen zo'n massa, ik weet uit ervaring dat het heel lastig is om mensen te herkennen, laat staan om er ook nog een goede foto van te maken!
pi_123629355
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef Twinky het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit welke tracker ik definitief ga gebruiken. Endomondo lijkt erg populair hier, maar vind ik maar saai (oké, functionaliteit is belangrijker, maar ik ga ervanuit dat ze toch allemaal naar behoren werken). Nike+ en Runkeeper hebben op dit moment mijn voorkeur. Waar ik bij Nike+ de interface er gelikt uit vind zien, heb ik weer meer vrienden die Runkeeper gebruiken.
En nu dus ook nog een keer met Sports Tracker (ziet er echt heel erg goed uit!) lopen :)

Morgen ga ik proberen zo`n 4 km te lopen, i.p.v de 2.7 km die ik zondag liep. Ben erg benieuwd hoe die extra kilometer gaat, maar ik heb er verdomd veel zin in! :) Echt extreem gemotiveerd nu, zo erg dat ik mezelf vandaag thuis moest houden, i.v.m rusten van het lopen van gisteren.

[ Bericht 14% gewijzigd door Levitas op 04-03-2013 19:53:29 ]
  maandag 4 maart 2013 @ 19:48:28 #263
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123629456
Of ik wil meewerken met een AD artikel met een leuk verhaal over de CPC die ik zondag loop :D Sja, heb ik een leuk verhaal?
  maandag 4 maart 2013 @ 19:51:19 #264
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123629642
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:48 schreef Quoi het volgende:
Of ik wil meewerken met een AD artikel met een leuk verhaal over de CPC die ik zondag loop :D Sja, heb ik een leuk verhaal?
:D
pi_123629810
quote:
Hoe kwamen ze bij jou?
  maandag 4 maart 2013 @ 19:57:21 #266
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123629997
quote:
17s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Hoe kwamen ze bij jou?
Ik denk via die geweldige tijden van me die online staan bij regionale trimloopjes :Y
pi_123630203
Hallo Allemaal,

Al een tijdje niet hier geweest nadat ik in november ben begonnen met hardlopen.
Tijdens de feestdag niet gelopen omdat ik dacht dat het me toch allemaal niet ging lukken. Ik kon nog geen halve minuut achter elkaar rennen. Inmiddels het weer opgepakt en het gaat langzaam vooruit. Nouja, ging.
Van de week voelde mijn enkel blauw aan, alsof ik hem gestoten had. Vandaag gelopen op de band in de sportschool en nu kan ik amper lopen als ik even heb gezeten. Enkel is ook blauw. Als ik eenmaal weer op gang ben gaat het redelijk.
Ik ben benieuwd hoe het morgen voelt.
Voor nu geniet ik weer even van jullie verhalen!
pi_123630248
quote:
Haha, vet! Belden ze je gewoon op ofzo? Dat moeten inderdaad wel hele goede tijden geweest zijn! ;) Leuk!
Maar moet je dan een verhaaltje vantevoren over de CPC schrijven, de voorbereiding en dergelijke, of is het echt een verslag van de CPC zelf, het lopen en de sfeer enzo?
  maandag 4 maart 2013 @ 20:01:21 #269
11102 knep
Mountainfreak
pi_123630264
Hopelijk is morgen m'n spierpijn van de snelle wandeling van zaterdag weg.
Dan kan ik heerlijk in het zonnetje een fiks stuk hardlopen, fijn weer in kort / kort :P.
  maandag 4 maart 2013 @ 20:02:55 #270
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_123630379
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Haha, vet! Belden ze je gewoon op ofzo? Dat moeten inderdaad wel hele goede tijden geweest zijn! ;) Leuk!
Maar moet je dan een verhaaltje vantevoren over de CPC schrijven, de voorbereiding en dergelijke, of is het echt een verslag van de CPC zelf, het lopen en de sfeer enzo?
Ik heb nog geen idee! We zitten nog in de "afspreek-fase" :{
pi_123631628
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef Beau87 het volgende:
Hallo Allemaal,

Al een tijdje niet hier geweest nadat ik in november ben begonnen met hardlopen.
Tijdens de feestdag niet gelopen omdat ik dacht dat het me toch allemaal niet ging lukken. Ik kon nog geen halve minuut achter elkaar rennen. Inmiddels het weer opgepakt en het gaat langzaam vooruit. Nouja, ging.
Van de week voelde mijn enkel blauw aan, alsof ik hem gestoten had. Vandaag gelopen op de band in de sportschool en nu kan ik amper lopen als ik even heb gezeten. Enkel is ook blauw. Als ik eenmaal weer op gang ben gaat het redelijk.
Ik ben benieuwd hoe het morgen voelt.
Voor nu geniet ik weer even van jullie verhalen!
Een blauwe enkel en je hebt hem niet gestoten of verzwikt? Vreemd, maar vooral pijnlijk :*
pi_123632088
quote:
Ja joh, dat heb jij vast wel :D

En ik zag een actiefoto van Gup en allemaal enthousiaste reacties, haha.

Morgen ga ik runtastic pro ook eens proberen, want daarin kan ik een training zelf invoeren in minuten ipv km, caloriën of hartslag.
Wil nml naar 2-3-5-5-5 en dat kent evy niet, die gaat van 2-3-4-4-5 naar 2-3-6-6-6... En ik wil een stapje verder maar wel rustigaan en pijnvrij :)

Ik zag trouwens een endomondo kaartje voorbij komen met een slechte gps track, daar heb ik ook wel een beeje last van, maar niet zo extreem. Wat ik doe is wachten totdat het gps signaal oke is, en dan pas starten.
pi_123632462
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Nirak het volgende:

[..]

Een blauwe enkel en je hebt hem niet gestoten of verzwikt? Vreemd, maar vooral pijnlijk :*
Ja, raar he? Pijnlijk is het zeker.
Het is zo ineens gekomen, dus hopelijk ook zo ineens weer over
  maandag 4 maart 2013 @ 20:35:10 #274
92409 Twinky
Little star.
pi_123632619
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Nirak het volgende:

[..]

Morgen ga ik runtastic pro ook eens proberen, want daarin kan ik een training zelf invoeren in minuten ipv km, caloriën of hartslag.
Wil nml naar 2-3-5-5-5 en dat kent evy niet, die gaat van 2-3-4-4-5 naar 2-3-6-6-6... En ik wil een stapje verder maar wel rustigaan en pijnvrij :)

hoe werkt dat dan?
  maandag 4 maart 2013 @ 20:46:11 #275
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123633266
iemand nog wat vernomen van Winterstorm?
  maandag 4 maart 2013 @ 21:17:12 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123635292
quote:
Wat tof :D Natuurlijk heb je dat!
  maandag 4 maart 2013 @ 21:17:32 #277
123170 alors
zlata1234
pi_123635313
Ik heb speciaal vandaag overgeslagen om morgen te kunnen rennen :') O+ Ik wilde zondag eigenlijk ook maar had nog teveel spierpijn van tuinierwerkzaamheden van de dag ervoor. Geen idee dat er zoveel spieren zaten in je rug.

Ik moet volgens het schema 30 min lopen met één of twee minuten wandelen naar keuze, maar ik ga denk ik gewoon lopen en dan zie ik wel of ik er behoefte aan heb. De afgelopen keer vond ik het eigenlijk eerder vervelend omdat je uit je ritme wordt gehaald en 1 minuut toch te kort is om echt op adem te komen.
know'm sayin?
word? word.
pi_123635459
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef alors het volgende:

Ik moet volgens het schema 30 min lopen met één of twee minuten wandelen naar keuze, maar ik ga denk ik gewoon lopen en dan zie ik wel of ik er behoefte aan heb. De afgelopen keer vond ik het eigenlijk eerder vervelend omdat je uit je ritme wordt gehaald en 1 minuut toch te kort is om echt op adem te komen.
Heel goed, die 1 of 2 minuut pauze vond ik naar verloop van tijd mateloos irritant worden. Als je merkt dat je het niet meer volhoudt kun je beter je tempo terug schroeven en rustig doorhobbelen dan helemaal terugvallen naar wandelen.
  maandag 4 maart 2013 @ 21:19:44 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123635461
Hier lekker loopje gehad. Niks bijzonders, gewoon in de chillstand door de duinen. Samen met m'n trainer het 'beoogde' tempo voor zondag gelopen, komen rond de 6:50-7:00 uit. Prima :Y) Heb geen haast!
pi_123635811
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Twinky het volgende:

[..]

hoe werkt dat dan?
Bij de sessie staat "standaard oefening", maar ook "verander type". Dat klik je aan en dan ga je naar "oefenig", dan naar "interval" en tot slot naar zelf invoeren.
Wandeltempo kent hij niet, dus ik varieer met de langzaamste en middelmatige.
Ik heb de training al ingevoerd, zat tijdens de pauze te proberen, en hij heeft hem onthouden, dus ik kan hem steeds weer gebruiken :)
pi_123636037
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef GotC het volgende:
Hier lekker loopje gehad. Niks bijzonders, gewoon in de chillstand door de duinen. Samen met m'n trainer het 'beoogde' tempo voor zondag gelopen, komen rond de 6:50-7:00 uit. Prima :Y) Heb geen haast!
Lekker ontspannen, ook fijn :)
  maandag 4 maart 2013 @ 21:28:55 #282
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123636064
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Doe je wel voorzichtig?! :X
Nee, tuurlijk niet!

Trouwens, ik was vanwege een VvE vergadering in het Lucas en ik loop gewoon even richting de longafdeling. Lag een oud-kamergenootje van mij alweer in het ziekenhuis. Die is al langer dan twee maanden daar op een longafdeling aan het vertoeven....
pi_123636065
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heel goed, die 1 of 2 minuut pauze vond ik naar verloop van tijd mateloos irritant worden. Als je merkt dat je het niet meer volhoudt kun je beter je tempo terug schroeven en rustig doorhobbelen dan helemaal terugvallen naar wandelen.
Dat had ik ook idd. Stiekem heb ik Evy ook nooit helemaal afgemaakt :X :@
  maandag 4 maart 2013 @ 21:33:02 #284
123170 alors
zlata1234
pi_123636350
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja daarom, ik merk dat ik voldoende op adem kan komen als ik iets tempo terugneem, dat vind ik veel fijner dan te gaan wandelen.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 4 maart 2013 @ 21:33:11 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123636364
Ik heb mijn training van vandaag uit voorzorg voortijdig afgebroken. De kilometers van vorige week zaten duidelijk nog in mn lichaam...rechter achillespees voelde alsof ie niet meer "meeveerde".

Verder nix aan de hand. Morgen een extra dagje rust en dan moet alles weer in orde zijn ^O^
F means you're fucked
pi_123636470
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet!

Trouwens, ik was vanwege een VvE vergadering in het Lucas en ik loop gewoon even richting de longafdeling. Lag een oud-kamergenootje van mij alweer in het ziekenhuis. Die is al langer dan twee maanden daar op een longafdeling aan het vertoeven....
En met oud kamergenoot bedoel je dat jij ook ooit op de longafdeling hebt gelegen? Mag ik vragen waarvoor?
pi_123636474
Nirak: daarom gebruik ik Runkeeper, je kunt daar ook makkelijk zelf intervaltrainingen in zetten. Je kunt daarbij 3 tempo's aangeven (waarvan ik er dus maar 2 gebruik want ik loop langzaam of iets minder langzaam ;) )

Gup, toffe foto *O*

rd, ik heb er nog nooit over nagedacht maar als ik die foto zie MOET ik die fusion power tubes gewoon hebben :9 lekkere kleurtjes :D

Q, leuk, met foto??
pi_123636623
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef Serinde het volgende:
Nirak: daarom gebruik ik Runkeeper, je kunt daar ook makkelijk zelf intervaltrainingen in zetten. Je kunt daarbij 3 tempo's aangeven (waarvan ik er dus maar 2 gebruik want ik loop langzaam of iets minder langzaam ;) )
Het kan dus ook met runkeeper. Dan moet ik dat ook eens uitzoeken :)
  maandag 4 maart 2013 @ 21:41:19 #289
92409 Twinky
Little star.
pi_123636955
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Nirak het volgende:

[..]

Bij de sessie staat "standaard oefening", maar ook "verander type". Dat klik je aan en dan ga je naar "oefenig", dan naar "interval" en tot slot naar zelf invoeren.
Wandeltempo kent hij niet, dus ik varieer met de langzaamste en middelmatige.
Ik heb de training al ingevoerd, zat tijdens de pauze te proberen, en hij heeft hem onthouden, dus ik kan hem steeds weer gebruiken :)
en zegt hij dan ook "nu langzaam" enzo?
  maandag 4 maart 2013 @ 21:41:43 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123636984
Razende reporter Quoi :P
F means you're fucked
  maandag 4 maart 2013 @ 21:42:38 #291
123170 alors
zlata1234
pi_123637046
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ja joh, dat heb jij vast wel :D

En ik zag een actiefoto van Gup en allemaal enthousiaste reacties, haha.

Trouwens, Evy les 13 van 2006 is wel 2-3-5-5-5 :)
know'm sayin?
word? word.
pi_123637245
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef Twinky het volgende:

[..]

en zegt hij dan ook "nu langzaam" enzo?
Als het goed is wel, even testen..
Edit: ja dus

Maar ik probeer net bij runkeeper en dat werkt 100x makkelijker :)
pi_123637343
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef YUR het volgende:
Ik heb mijn training van vandaag uit voorzorg voortijdig afgebroken. De kilometers van vorige week zaten duidelijk nog in mn lichaam...rechter achillespees voelde alsof ie niet meer "meeveerde".

Verder nix aan de hand. Morgen een extra dagje rust en dan moet alles weer in orde zijn ^O^
Oh dat is wel slim inderdaad. Goed naar je lichaam geluisterd! Het zou wel extreem zuur zijn als je nu nog geblesseerd raakt uiteraard. Welk tempo ga je de CPC lopen eigenlijk? Ook nog een stukje op M-tempo of allemaal wat rustiger aan?
  maandag 4 maart 2013 @ 21:47:14 #294
92409 Twinky
Little star.
pi_123637392
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Nirak het volgende:

[..]

Als het goed is wel, even testen.. Maar ik probeer net bij runkeeper en dat werkt 100x makkelijker :)
ben benieuwd! want ik ga 'op weg naar Evy' en zou het ook wel fijn vinden als iemand me vertelt wanneer ik moet rennen of wandelen :D

edit: zou wel leuk zijn, draai ik en sports tracker, endomondo en dan nog eentje erbij :D
pi_123637432
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef alors het volgende:

[..]

Trouwens, Evy les 13 van 2006 is wel 2-3-5-5-5 :)
Ik weet ook niet welke versie ik heb, maar vandaag even nageluisterd (zat alleen op kantoor).
Mijn Evy maakt best grote stappen soms.. Consitiegewijs goed te doen, maar belastingsgewijs dus niet..
  maandag 4 maart 2013 @ 21:47:52 #296
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123637453
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Oh dat is wel slim inderdaad. Goed naar je lichaam geluisterd! Het zou wel extreem zuur zijn als je nu nog geblesseerd raakt uiteraard. Welk tempo ga je de CPC lopen eigenlijk? Ook nog een stukje op M-tempo of allemaal wat rustiger aan?
Het plan is om CPC iets sneller dan M-tempo te lopen. Om en nabij de 5min/km. Twee weken later loop ik weer een HM (in Naaldwijk), en die wil ik op mijn beoogde M-tempo (5.20) gaan lopen.
F means you're fucked
  maandag 4 maart 2013 @ 21:48:02 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123637465
Ik ben al heel de dag een beetje hyper omdat ik morgen ein-de-lijk weer kan gaan lopen. :o
Door reizen en daarna de boel thuis en op mijn werk weer bijbenen is het al weer 3wk geleden en ik baal daarvan als een stekker. Afgelopen donderdag zou ik al weer gaan en dat lukte toen niet vanwege allerlei gedoe en toen moest ik er zelfs om janken. :o :X Ik had me er echt een soort van op verheugd en baalde zo enorm dat er steeds van alles is waardoor het me niet lukt om met regelmaat te lopen.

Maar goed vanaf morgen weer wel dus. Moet alleen as zondag voor anderhalve dag naar Frankrijk, dat kan me niet uit mijn ritme halen en dan hoef ik pas eind April weer weg. Geen excuses meer dus, Renate weer uit de kast en terug trainen naar dat uur, want dat is me dus nog maar 1 keer gelukt. :o
  maandag 4 maart 2013 @ 21:48:32 #298
92409 Twinky
Little star.
pi_123637512
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef Nirak het volgende:
Ik weet ook niet welke versie ik heb, maar vandaag even nageluisterd (zat alleen op kantoor).

ik weet niet hoe het verderop gaat, maar in het begin zegt ze precies elke minuut iets. Dan kun je dus ook een minuut eerder stoppen bijv.
  maandag 4 maart 2013 @ 21:49:32 #299
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_123637595
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:34 schreef Nirak het volgende:

[..]

En met oud kamergenoot bedoel je dat jij ook ooit op de longafdeling hebt gelegen? Mag ik vragen waarvoor?
Een longembolie niet al te lang geleden.
pi_123637693
quote:
7s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef Twinky het volgende:

[..]

ben benieuwd! want ik ga 'op weg naar Evy' en zou het ook wel fijn vinden als iemand me vertelt wanneer ik moet rennen of wandelen :D

edit: zou wel leuk zijn, draai ik en sports tracker, endomondo en dan nog eentje erbij :D
Ik denk dat ik morgen runkeeper en endomodo langs elkaar ga draaien. Eens kijken welke het goed doet :)

Maar had jij dat wandelschema gezien wat ik dit weekend heb gepost? Misschien ook wat voor jou?
pi_123637807
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Een longembolie niet al te lang geleden.
Ow gets :( dat is niet tof (ik spreek uit ervaring helaas)
Tof dat je alweer aan het lopen bent :) weten ze een oorzaak van je embolie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')