SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Guppy op 04-03-2013 19:02:58 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik kom me maar weer eens melden. Ruim 3 weken uitgeschakeld geweest in verband met een peesontsteking bij m'n lies. Heb hier in die tijd ook niet mee gelezen..
Afgelopen week met toestemming van de fysio weer begonnen met heel langzaam opbouwen en dat gaat vooralsnog goed. Valkuil blijft dat ik te graag te snel te veel wil, dus probeer het zo rustig mogelijk te doen allemaal nu. Ben vooralsnog allang blij dat ik weer drie keer per week lekker kan lopen. Betekent ook dat ik helaas uit de OP kan voor de CPC..So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
GDPP wat jammermaar wel een wijs besluit denk ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat barbaars van mij dat ik niet wist dat er speciaalzaken zijn voor hardlopers.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt ze het beste aan laten meten bij een speciaalzaak zoals Run2Day, Runnersworld of een andere zaak. Let erop dat ze je loopbeweging analyseren door middel van een video. Dan kunnen ze goed zien of je enkel doorzakt of niet.
Het klinkt misschien wat overdreven, als beginnende loper, maar het is echt de moeite waard. Het kan veel narigheid aan blessures voorkomen.
Als je een echte beginner bent, kun je ook de Start to Run cursus overwegen. Die begint zaterdag weer. Ik heb het vorig jaar gedaan, en ik vond het erg leuk. Van 0 naar 20 minuten hardlopen in 6 weken, in een groep en met een trainer van de Atletiekunie. Je kunt je nog inschrijven voor zaterdag: www.starttorun.nl
Succes!Ik ben trouwens een loner, heb niet veel met mensen. Ik doe dingen en doelen die ik wil bereiken liever in mijn uppie.
Hier schrik ik wel van. Denk dat ik dan toch maar eerst wat meer moet afvallen voor ik alles ga belasten. Thanks.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:10 schreef Frsh het volgende:
[..]
Welkom in dit topic!
Goede schoenen zijn voor iedereen anders, omdat we allemaal van nature een andere voet en techniek hebben. Tijdens het hardlopen komt er bij iedere landing 2 tot 3 keer je lichaamsgewicht op je voet/enkel/knie/heup terecht. Loop daarom binnen bij een goede hardloopwinkel, laat ze een analyse van je voet en looptechniek maken en voor 7 of 8 tientjes heb je op zn minst schoenen die bij je voeten passen. (als je 150 euro wil uitgeven mag dat ook, maar koop dan wel schoenen die goed voor jou zijn).
En verder, rustig aan beginnen. Ik weet niet hoeveel je nu sport, maar er zijn voldoende hulp-apps en podcasts om je op weg te helpen. (Zoek op Evy, Renate, of C25). En laat hier af en toe weten hoe t met je gaat!
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Welnee, ik weeg ook 95 kilo. Veel mensen hier zijn juist begonnen met hardlopen om af te vallen. Vraag Kluizenaar maar hoeveel t m geholpen heeft. Maar daarom, goede schoenen helpen!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
Hier schrik ik wel van. Denk dat ik dan toch maar eerst wat meer moet afvallen voor ik alles ga belasten. Thanks.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Kan ook prima, zo ben ik ook begonnen. Ik ben met Evy begonnenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat barbaars van mij dat ik niet wist dat er speciaalzaken zijn voor hardlopers.Ik ben trouwens een loner, heb niet veel met mensen. Ik doe dingen en doelen die ik wil bereiken liever in mijn uppie.
na het lopen in de Start to Run groep loop ik nu weer alleen
En barbaars is het niet hoor, ik had ook geen idee voor ik begon met lopen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:47 schreef Frsh het volgende:
[..]
Welnee, ik weeg ook 95 kilo. Veel mensen hier zijn juist begonnen met hardlopen om af te vallen. Vraag Kluizenaar maar hoeveel t m geholpen heeft. Maar daarom, goede schoenen helpen!
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Good Busy! Je bent in ieder geval al 25 kilo op de goede weg!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Daarom, Stoppen ga ik sowieso niet want ik maak mezelf gek als ik te weinig tijd heb en ik nog moet sporten omdat ik gewoon MOET sporten. Het is een gewoonte geworden dus het gaat allemaal goed komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef Frsh het volgende:
[..]
Good Busy! Je bent in ieder geval al 25 kilo op de goede weg!
Verstandig denk ik! Je zou eventueel in de tussentijd ook kunnen gaan fietsen. Hoeft niet ver en snel, maar gewoon om in beweging te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten.![]()
Ik gebruik op dit moment een crosstrainer en doe ook aan krachttraining. Ik wilde mijn crosstrainer gaan vervangen door te gaan hardlopen maar dit kan dus nog wel even wachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Verstandig denk ik! Je zou eventueel in de tussentijd ook kunnen gaan fietsen. Hoeft niet ver en snel, maar gewoon om in beweging te zijn.
De afgelopen tijd door het koude/donkere/gladde weer alleen in de sportschool hardgelopen, maar vanmiddag meedoen met de 10 km van de 20 van Alphen![]()
Getraind op 8 km, alweer een paar maanden geleden dat ik de 10 km heb gedaan maar zeker geen onmogelijke opgave. Alleen een beetje jammer dat ik door die trainingen wat last heb van mijn schenen. Goed warmlopen dus!![]()
Oo, dan ben je iig al lekker aan het bewegenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik gebruik op dit moment een crosstrainer en doe ook aan krachttraining. Ik wilde mijn crosstrainer gaan vervangen door te gaan hardlopen maar dit kan dus nog wel even wachten.![]()
![]()
Pluimpje voor jou hoor!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik gebruik op dit moment een crosstrainer en doe ook aan krachttraining. Ik wilde mijn crosstrainer gaan vervangen door te gaan hardlopen maar dit kan dus nog wel even wachten.![]()
![]()
Respect!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten.
Ik ben 110 kg met 1.70 m, maar ik heb mijn tempo daarop aangepast. Overigens is op een rap tempo wandelen goede voorbereiding. Ik heb een wandelschema gekregen van de start to run als voorbereiding op hardlopen, zal eens kijken of ik dat hier kan posten![]()
![]()
Coolquote:Op zondag 3 maart 2013 12:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
Respect!
Ik ben 110 kg met 1.70 m, maar ik heb mijn tempo daarop aangepast. Overigens is op een rap tempo wandelen goede voorbereiding. Ik heb een wandelschema gekregen van de start to run als voorbereiding op hardlopen, zal eens kijken of ik dat hier kan postenIk ben trouwens van nature al een snelle loper. Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die langzaam lopen.
Je kan al best schoenen halen hoor en dan gewoon lopen. Dan kunnen je benen in ieder geval al aan de belasting wennen. En wanneer het goed voelt ga je beginnen. Bij de Loop zaak kunnen ze je daar ook wel in adviseren.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat barbaars van mij dat ik niet wist dat er speciaalzaken zijn voor hardlopers.Ik ben trouwens een loner, heb niet veel met mensen. Ik doe dingen en doelen die ik wil bereiken liever in mijn uppie.
[..]
Hier schrik ik wel van. Denk dat ik dan toch maar eerst wat meer moet afvallen voor ik alles ga belasten. Thanks.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarom je eraan ergeren? Iedereen zijn/haar ding, toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
CoolIk ben trouwens van nature al een snelle loper. Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die langzaam lopen.
Ik loop veel langzamer dan iedereen die altijd om me heen hoor. Mijn gemiddelde ligt zo rond 6:30 /km. Ik probeer wel op te bouwen naar sneller, maar mijn voorkeur ligt bij afstand ipv snelheid.
Ik heb vandaag eindelijk weer 5km gelopen na mijn achillespeesblessure. Ik moet nog wel wat vertrouwen terugwinnen, want ik ben steeds bang dat ik iets ga voelen in mijn achillespees.
heitieh![]()
Ik denk dat hij langzame mensen in het dagelijks leven bedoeldvan die mensen die lopen te slenteren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja natuurlijk iedereen zijn/haar ding maar ik bedoelde meer op straat en stations enzeu. Sterkte met je blessurequote:Op zondag 3 maart 2013 12:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom je eraan ergeren? Iedereen zijn/haar ding, toch?
Ik loop veel langzamer dan iedereen die altijd om me heen hoor. Mijn gemiddelde ligt zo rond 6:30 /km. Ik probeer wel op te bouwen naar sneller, maar mijn voorkeur ligt bij afstand ipv snelheid.
Ik heb vandaag eindelijk weer 5km gelopen na mijn achillespeesblessure. Ik moet nog wel wat vertrouwen terugwinnen, want ik ben steeds bang dat ik iets ga voelen in mijn achillespees.
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
CoolIk ben trouwens van nature al een snelle loper. Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die langzaam lopen.
Weet niet of het goed leesbaar is? Probeersel vanaf m'n mobiel..![]()
Onzin, je kunt prima lopen met dat gewicht. Rustig aan doen, goede schoenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten.
Sorry als het al vaker is getoond, ben lang niet meer hier geweest.![]()
Zeker wel leesbaarquote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef Nirak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet of het goed leesbaar is? Probeersel vanaf m'n mobiel..Thanks
De Franse slag: Running, you are doing it wronk:
http://www.girlslove2run.com/2013/03/2-travel-kleine-lettertjes/Say wh0t!?!?quote:De vrouw bij de startnummerafhaalbalie vraagt ons naar onze medische verklaring. Medische verklaring? Hoezo medische verklaring? Nooit van gehoord? Wat is dat? De vrouw kijkt ons met grote ogen aan en zegt de volgende woorden: Zonder medische verklaring mag u niet lopen, mevrouw. PARDON?! We kijken haar met grote ogen aan, maar ze zegt dat ze niks voor ons kan doen. We kunnen alleen nog even naar de helpdesk lopen, misschien hebben zij een oplossing. Vol goede moed lopen we naar de balie. Dit moet goed komen. Bij de helpdesk aangekomen leggen we ons verhaal uit aan de meneer. En ook hij reageert een beetje geschrokken: “maar meisjes, zonder kan ik jullie absoluut niet laten rennen. Het zijn gekke Franse regels, maar ik moet me er aan houden” . Hij gaf ons een oplossing. We konden naar een lokale dokter gaan voor een checkup. Daar moesten we dan wel voor betalen, maar in Nederlands had het sowieso ook geld gekost.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Herkenbaar. Ik heb dat vooral met mensen die schuin de straat oversteken zonder om te kijken, en mensen die de weg versperren (net voor een roltrap, deuren van de trein etc.)quote:Op zondag 3 maart 2013 12:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ja natuurlijk iedereen zijn/haar ding maar ik bedoelde meer op straat en stations enzeu. Sterkte met je blessure![]()
![]()
Huh...? Why?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef slacker_nl het volgende:
De Franse slag: Running, you are doing it wronk:
http://www.girlslove2run.com/2013/03/2-travel-kleine-lettertjes/
[..]
Say wh0t!?!?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Een snelle, kleine zoektoch online, angst tegen schadeclaims. Maar... ik snap het niet echt. Vaag.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar deelname is toch altijd op eigen risico...? Maar dit was dus in het buitenland begrijp ik?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een snelle, kleine zoektoch online, angst tegen schadeclaims. Maar... ik snap het niet echt. Vaag.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het is geen onzin dat je je gewrichten alleen maar meer belast met een hogere lichaamsgewicht. Ik hoef mezelf niet klaar te maken voor een marathon of zo dus ga ik liever voor het veilige. Ik val op dit moment gewoon af en het gaat allemaal super. Ik wil straks gewoon aan mijn conditie werken en als ik mijn gewrichten minder kan belasten door eerst wat meer af te vallen lijkt het me alleen maar verstandiger.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Onzin, je kunt prima lopen met dat gewicht. Rustig aan doen, goede schoenen.
Sorry als het al vaker is getoond, ben lang niet meer hier geweest.
Wel mooi filmpje trouwens. Moest wel grinniken om die bloody nipples.
Le Paris, La France, le stupide. Ik ga dus nooit in .fr lopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar deelname is toch altijd op eigen risico...? Maar dit was dus in het buitenland begrijp ik?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sowieso .frquote:Op zondag 3 maart 2013 12:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Le Paris, La France, le stupide. Ik ga dus nooit in .fr lopen.
Verstandig is het zeker, maar het moet je zeker niet in de weg staan om met 120 kg toch te willen rennen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
Het is geen onzin dat je je gewrichten alleen maar meer belast met een hogere lichaamsgewicht. Ik hoef mezelf niet klaar te maken voor een marathon of zo dus ga ik liever voor het veilige. Ik val op dit moment gewoon af en het gaat allemaal super. Ik wil straks gewoon aan mijn conditie werken en als ik mijn gewrichten minder kan belasten door eerst wat meer af te vallen lijkt het me alleen maar verstandiger.
Wel mooi filmpje trouwens. Moest wel grinniken om die bloody nipples.![]()
![]()
Heb ook een hekel aan langzame mensen, mits ze in de weg lopen. Normaal looptempo is bij mij denk zo rond de 6.5~7km/h .Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jij snapt hetquote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Absoluut niet. Ik had 2 jaar terug wel eens geprobeerd te hardlopen maar toen gaf ik het al snel op.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verstandig is het zeker, maar het moet je zeker niet in de weg staan om met 120 kg toch te willen rennen.![]()
Inderdaad. Gewoon heeeeeel rustig opbouwen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verstandig is het zeker, maar het moet je zeker niet in de weg staan om met 120 kg toch te willen rennen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En gewoon met dat schema van Nirak beginnen als je je daar prettiger bij voelt! Het schaadt sowieso niet![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
* Daywalk3r gaat eens kijken of de OP leuker/beter kan. Iemand ideeën of tips?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nope, aangezien ik m heb gemaaktquote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r gaat eens kijken of de OP leuker/beter kan. Iemand ideeën of tips?![]()
![]()
Ik ben wel tevreden eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r gaat eens kijken of de OP leuker/beter kan. Iemand ideeën of tips?hij moet ook niet te veel beeld en foto's bevatten, dat is zo irritant als je mobiel bent
Ah kut, volgende week de CPC al. Die had ik nog willen lopen. Stom stom stom. Ik had eerder moeten beginnen.
Ik vind de OP ook wel prima. Alle nuttige informatie is er, en staat mooi in spoilers om het overzichtelijk te houden.![]()
Ok dan laat ik het zo.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dat verhaal van girlslove2run heb ik net ook gelezen. ik ben nog echt bekend met wedstrijden, maar een medisch bewijs klinkt idd raar....maar dan nog. hoe stom kun je zijn om al die mails die je krijgt niet door te lezen (ook al zijn die int frans) je wilt toch goed voorbereid zijn??!
en evengoed gaan als er 3 van de 4 al last hebben van blessures....
ik vind hun blog best leuk maar soms komen ze ook wat laks over....
ik heb trouwens mijn venloop shirt ontvangen, maar hij is te kleinhij is best kort en heel erg getailleerd
moet nog even onderzoeken of ik hem kan ruilen.
![]()
Die hilarische photoshop-NY marathon foto van 2 topics geleden zou een mooie kandidaat zijn als vervanger voor de foto in de OP, wat mij betreftVerder vind ik em OK
![]()
![]()
Guppy, zou je deze loopjes in de OP willen zetten??quote:
1
2[b]7 april 2013 - [url=http://avhylas.nl/kalender/kalenderitem.php?volgnr=914]Brijderloop[/url] [/b]
• hatsaflats - 10km
1
2[b]8 mei 2013 - [url=http://alkmaarcityrun.nl/]Alkmaar City Run by Night[/url] [/b]
• hatsaflats - 5km![]()
Je staat erin!
Vanochtend les 11 van Evy gedaan, wat een heerlijk loop weer vergeleken met de afgelopen weken![]()
Zijn er nog mensen die met Evy lopen die het start to run boek ook hebben? Geeft het echt een meerwaarde?![]()
@guppyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef streamnl het volgende:
Ik zou graag op 06 Juli 2013 bij Ekiden Rotterdam erbij gezet willen worden.
Lijkt me erg gezellig en leuk.
Ik heb deze datum gecontroleerd (ook in de agenda van mijn vrouw) en ik kan!
Ikzelf woon in de regio van Eindhoven. Ik heb een lease auto waarmee ik privé mag rijden. Als er mensen in op de route wonen die wil ik gerust oppikken.De rest lees ik zo wel bijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zet mij er ook nog maar bij onder voorbehoud.![]()
![]()
Jij staat er ook bij
Een beetje laat (t.o.v de meeste hardlopers) op zondagochtend, maar toch m`n geplande route gelopen. Ging al een stuk beter dan afgelopen zaterdag, hoewel ik merk dat ik de eerste kilometer erg snel loop (10.8 km/u) en daarmee in de moeilijkheden kom, o.a met de ademhaling. Dit was ook duidelijk terug te zien in de tweede kilometer (10.2 km/u).
http://runkeeper.com/user/Levitas/activity/153735477
Ik zit er aan te denken om me in te schrijven voor de vestingloop in Den Bosch op 26 mei. Ik denk dat ik tegen die tijd toch wel de 5 km in een mooie tijd moet kunnen lopen. Zou wel een mooie drijfveer zijn ook om te blijven lopen.
[ Bericht 19% gewijzigd door Levitas op 03-03-2013 13:14:11 ]![]()
Gisteren heb ik trouwens nog een leuk foldertje opgepikt, van deze loop: http://www.ijsselsteinloop.nl klinkt ook leukèn het is op zaterdag, vind ik ook fijn!
Ik heb vanochtend ook les 11 gelopen! (maar het boek ken ik niet)quote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef kwaitnait het volgende:
Vanochtend les 11 van Evy gedaan, wat een heerlijk loop weer vergeleken met de afgelopen weken![]()
Zijn er nog mensen die met Evy lopen die het start to run boek ook hebben? Geeft het echt een meerwaarde?
Helaas begin ik ziek te worden. Ik hoopte dat een run het wel beter zou maken, maar hoe later het wordt, hoe slechter ik me voel. Keelpijn, rode amandelen, opgezette klieren in mijn keel. Dus net lekker heet gedoucht, warm aangekleed, sjaal om met een kersenpittenkussen erin gewikkeld.
Maar er zijn wel hardloopshorts onderweg!Gisteren een paar besteld bij Zalando. Op 1 na wel allemaal 1 maat te groot (omdat ze mijn maat niet meer hadden) maar we zullen zien hoeveel verschil dat maakt. Ik houd er sowieso maximaal 2, de rest gaat terug
![]()
Is zag gisteren mooie afstanden voorbij komenIk kan niet achterblijven, dus ben vanmorgen met m'n loopmaatje de Posbank op gehobbeld. Mooie gelegenheid om m'n nieuwe vibram treksport uit te proberen.
Het weer was top, beetje fris aan het begin, maar er zat lekker veel zuurstof on de lucht. Het eerste half uur ging nog niet zo lekker, even zoeken naar de juiste route en m'n kuiten waren wat verkrampt. We besloten om de geplande route maar te laten varen en we keken wel verder waar we uitkomen. Over m'n schoenen kan ik redelijk positief zijn. Duidelijk meer grip dan de VFF Bikila. Wel kreeg wat last van de bal van m'n voet, daar schuurt wat...
Uiteindelijk heerlijk gelopen, laatste kilometers nog even op blote voeten. Nog nooit zo ver, zo lang en zoveel hoogte meters gemaakt.
niet echt snel, maar daar was het ook niet om te doen.
Wat plaatjes bij het praatje.![]()
![]()
![]()
![]()
Auw, bloederige tepelsquote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel mooi filmpje trouwens. Moest wel grinniken om die bloody nipples.gelukkig kennen wij vrouwen dat (in principe) niet.
Tenminste niet van het storten![]()
![]()
Ik heb mezelf maar gelijk ingeschreven voor de IJsselsteinloop
Misschien een spoiler erbij met "wie post hier", stukje stats van de posters (wie dat wil uiteraard).quote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Daywalk3r het volgende:
* Daywalk3r gaat eens kijken of de OP leuker/beter kan. Iemand ideeën of tips?
Maar dan wel vaste layout, wel zo handig.
Mischien naam, leeftijd, wannneer begonnen met lopen, huidige doel, evt link naar endomodo profiel?![]()
Ja een stukje persoonlijke info vind ik ook wel leuk. Maakt het wat huiselijkerquote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Misschien een spoiler erbij met "wie post hier", stukje stats van de posters (wie dat wil uiteraard).
Mischien naam, leeftijd, wannneer begonnen met lopen, huidige doel, evt link naar endomodo profiel?
Dat idee opperde onze vriend down-under ook al pas.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Net wezen slenteren ... want hardlopen kan je het niet echt noemen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/163720734/6441387
Ik zit een beetje in een dip qwa motivatie stom ik merk dat mijn conditie achteruit aan het hollen is.![]()
Maar goed we gaan door !
Binnekort zelfs door de modder
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Komt da?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik zit een beetje in een dip qwa motivatie stom ik merk dat mijn conditie achteruit aan het hollen is.![]()
Maar goed we gaan door !
Binnekort zelfs door de modder![]()
Daar heb je je motivatie.. Get out and run!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Maar goed we gaan door !
Binnekort zelfs door de modderJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lang verhaal..quote:
Komt goed kan alleen even duren.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Daar heb je je motivatie.. Get out and run!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
aan het hollen is.![]()
Maar goed we gaan door !
Binnekort zelfs door de modder
[/quote]
Ben net geweest![]()
Maar ik moet de frequentie opvoeren tot minimaal 3 keer per week.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Daar heb je je motivatie.. Get out and run!Dan MOET je dinsdag weerquote:Ben net geweest![]()
Maar ik moet de frequentie opvoeren tot minimaal 3 keer per week.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik pen het in mijn agenda.quote:
Nu nog zien of ik dinsdag voldoende motivatie heb.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Net mijn eerste race gedaan met 119 kilo, toen ik begon met lopen woog ik 133.5quote:Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bij mij is het toch een héél stuk meer wat ik meedraag. Ik kom van 145kg en weeg nu 120kg. Denk dat ik sowieso minimaal nog 10kg moet afvallen voor ik alles ga belasten.![]()
Rustig aan, neem je rust, luister naar je lichaam en accepteer dat er altijd mensen zijn die sneller zijn maar bovenal, ZET DOOR!!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/163755166/6503018
32:19 netto tijd staat er ... dat is 3 minuten sneller dan de snelste training
Wauw mensen, wat een happening!
Ik was zo'n beetje de enige die voor kort/kort had gekozen en dat was tijdens het wachten op het startsignaal ook wel wat fris.
Bij de start stond ik bijna vooraan, een heeeeeeele rits mensen achter mij waarvan ik wist dat ze mij ergens wel voorbij zouden komen.
Hop, starten, hier en daar wat gedrang op de wat smallere stukken. Ik zag de eerste valpartij al na 300 mtr, een kind die de stoeprand niet had gezien werd wel direct opgeraapt.
Ik werd al direct ingehaald door een rits mensen, dus probeerde rechts aan te houden.
Na 600 meter de eerste x de brug over, en hier ging ik zelf al wat mensen voorbij, de brug is mij heel bekend. Door de straten, verbazen over zoveel mensen aan de kant, liep het dorp weer in en overal hoempa muziek en nog meer mensen die stonden aan te moedigen. Door de drukte van de muziek en die mensen wilde ik nog harder gaan lopen want het beviel mij eigenlijk niks, muziek was ruk. Dus verder en voor ik het wist had ik het eerste rondje er op zitten, ik wist dat ik daar over de helft ging en moest na het doorlopen iets rustiger gaan lopen van mijzelf om het vol te kunnen houden.
Dat was eigenlijk tegen dovemans oren, 100 meter iets kalmer aan gedaan maar als vanzelf ging ik weer sneller lopen. 3.5 km punt gepasseerd, ik wist dat ik vlot ging maar kon het goed aan dus niet meer in gaan leveren aan snelheid, behoudt de pas.
Ik durfde geen moment achterom te kijkenwilde niet weten hoeveel mensen er op mijn positie aan het azen waren en zelf ging ik de 1 na de ander voorbij. Misschien ging ik wat te dol, ik ging toch behoorlijk sportief uitziende mensen nu voorbij. Ik werd ingehaald maar ik was zelf ook aan het racen nu. 4 km, nog een kilometer te doen, hou je evenwicht, hou dit stevige tempo aan.
Weer bij die hoempapa muziek aangekomen, weer dat geschreeuw, shit wat een rotmuziek wat sta ik hier in de aandacht, hollen nu! En dat ging, 700 meter te gaan, harder lopen, 400 meter te gaan, harder lopen, 200 meter fuck die finish is in zicht zet het gas vol open rennen voor wat je waard bent. 50 meter voor de finish ik zie die tijd doortellen en denk dat ga ik zo aftikken!!
32:19 netto tijd volgens de site.
3 minuten sneller dan de snelste training.
foto's volgen nog wel
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik was zo'n beetje de enige die voor kort/kort had gekozen en dat was tijdens het wachten op het startsignaal ook wel wat fris.
Bij de start stond ik bijna vooraan, een heeeeeeele rits mensen achter mij waarvan ik wist dat ze mij ergens wel voorbij zouden komen.
Hop, starten, hier en daar wat gedrang op de wat smallere stukken. Ik zag de eerste valpartij al na 300 mtr, een kind die de stoeprand niet had gezien werd wel direct opgeraapt.
Ik werd al direct ingehaald door een rits mensen, dus probeerde rechts aan te houden.
Na 600 meter de eerste x de brug over, en hier ging ik zelf al wat mensen voorbij, de brug is mij heel bekend. Door de straten, verbazen over zoveel mensen aan de kant, liep het dorp weer in en overal hoempa muziek en nog meer mensen die stonden aan te moedigen. Door de drukte van de muziek en die mensen wilde ik nog harder gaan lopen want het beviel mij eigenlijk niks, muziek was ruk. Dus verder en voor ik het wist had ik het eerste rondje er op zitten, ik wist dat ik daar over de helft ging en moest na het doorlopen iets rustiger gaan lopen van mijzelf om het vol te kunnen houden.
Dat was eigenlijk tegen dovemans oren, 100 meter iets kalmer aan gedaan maar als vanzelf ging ik weer sneller lopen. 3.5 km punt gepasseerd, ik wist dat ik vlot ging maar kon het goed aan dus niet meer in gaan leveren aan snelheid, behoudt de pas.
Ik durfde geen moment achterom te kijkenwilde niet weten hoeveel mensen er op mijn positie aan het azen waren en zelf ging ik de 1 na de ander voorbij. Misschien ging ik wat te dol, ik ging toch behoorlijk sportief uitziende mensen nu voorbij. Ik werd ingehaald maar ik was zelf ook aan het racen nu. 4 km, nog een kilometer te doen, hou je evenwicht, hou dit stevige tempo aan.
Weer bij die hoempapa muziek aangekomen, weer dat geschreeuw, shit wat een rotmuziek wat sta ik hier in de aandacht, hollen nu! En dat ging, 700 meter te gaan, harder lopen, 400 meter te gaan, harder lopen, 200 meter fuck die finish is in zicht zet het gas vol open rennen voor wat je waard bent. 50 meter voor de finish ik zie die tijd doortellen en denk dat ga ik zo aftikken!!
foto's volgen nog wel![]()
F means you're fucked![]()
En over die medische verklaring voor een wedstrijd...ik heb er al vaker over gehoord dat dat in Frankrijk verplicht is. Geen idee eigenlijk of het in andere landen ook isF means you're fucked![]()
Thanks! 35:10 in training, ik dacht als ik 33 loop ben ik echt blij, nog iets sneller geworden vermoedelijk. Mooi! Blij!quote:
Eind van de maand weer.
Litertje bier heb ik inmiddels wel op, toch even vieren
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nou, dat ging heerlijk bij de 20 van Alphen. Mijn eerste wedstrijd ooit! Ging weg met een streeftijd van rond de 1:03:00, het werd 55:30.Wel over 9,68 km volgens Runkeeper, dus ik twijfel aan de lengte van het parcours aangezien ik geen rare afwijkingen zie in de route op Runkeeper.
Kluizenaar ook gefeliciteerd. Was een erg leuk evenement! Geeft toch wel een leuk gevoel om over de weg te kunnen lopen en dat alles "speciaal voor jou" is afgezet enzo.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, dat ging heerlijk bij de 20 van Alphen. Mijn eerste wedstrijd ooit! Ging weg met een streeftijd van rond de 1:03:00, het werd 55:30.Wel over 9,68 km volgens Runkeeper, dus ik twijfel aan de lengte van het parcours in twijfel aangezien ik geen rare afwijkingen zie in de route op Runkeeper.
[ afbeelding ]
Kluizenaar ook gefeliciteerd. Was een erg leuk evenement! Geeft toch wel een leuk gevoel om over de weg te kunnen lopen en dat alles "speciaal voor jou" is afgezet enzo.![]()
![]()
Heel goed gelopen!
Ja was leuk he, kruisingen afgezet, motoragenten die verkeer tegenhouden, mensen vlaggen alsof bevrijdingsdag, allemaal klappen.
Was een leuke happening inderdaad!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ook een mooie tijd!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, dat ging heerlijk bij de 20 van Alphen. Mijn eerste wedstrijd ooit! Ging weg met een streeftijd van rond de 1:03:00, het werd 55:30.Wel over 9,68 km volgens Runkeeper, dus ik twijfel aan de lengte van het parcours in twijfel aangezien ik geen rare afwijkingen zie in de route op Runkeeper.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wat top om je verslagje te lezen! Vind het ZO goed van je! Ik denk dat het ook een stukje herkenning is en geloof me, er gaan in dat geval nog héél véél mooie momenten komen voor je
Huh, 8 minuten sneller dan je streeftijdquote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Kluizenaar ook gefeliciteerd. Was een erg leuk evenement! Geeft toch wel een leuk gevoel om over de weg te kunnen lopen en dat alles "speciaal voor jou" is afgezet enzo.Da's wel erg veel. Of jezelf een beetje onderschat...
![]()
![]()
Goed bezig Kluizenaar en Tarahumara en nu ook Tourniquet!!![]()
Leuk verslag ook kluizenaar! Spannend geschrevenWedstrijden zijn leuk he!? Dan kan je veel harder rennen, jij misschien om iets andere redenen dan mij, vind het juist heerlijk om aangemoedigd te worden, jij wil er zo snel mogelijk weg
.
Tarahumara ook lekker gelopen zie ik, een keertje langer dan die HM die je de vorige keer de nek omdraaide. Wel spannend dan zeker? Hopen dat het morgen allemaal goed voelt! Je moet natuurlijk wel een beetje heel blijven! Heb je trouwens ook je startnummer al binnen voor H'wijk?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef Tarahumara het volgende:
Is zag gisteren mooie afstanden voorbij komenIk kan niet achterblijven, dus ben vanmorgen met m'n loopmaatje de Posbank op gehobbeld. Mooie gelegenheid om m'n nieuwe vibram treksport uit te proberen.
Ik ga zo ook maar een rondje op mijn VFF's. Net lekker 2 dagen rust gehad, dus mag wel weer even. Nog steeds erg verkouden, hele neus vol enzoHopen dat het zaterdag iets beter is bij mijn eerste HM, anders kan het nog leuk worden. Al las ik dat alleen verkoudheid niet heel veel uitmaakt, we zullen het zien!
[ Bericht 22% gewijzigd door Jero_nimo op 03-03-2013 18:08:20 ]![]()
Dit is schitterend uitgestippeld, optrainen tot een bepaald niveau en dan in de wedstrijd alles uit de kast halen en jezelf verbeteren. Chapeauquote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
foto's volgen nog wel
Voor mij was het een dag dat ik gedurende mijn duurloop God op mijn blote knieën mocht bedanken dat de marathon niet vandaag was. Laatste kilometers waren erg zwaar.![]()
Super!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
![]()
Had nog nooit in een wedstrijd meegelopen en de hele vibe geeft je vleugels! De laatste km zat ik er best doorheen maar door al het publiek lukt het net wat beter goed vol te houden. Verder was ik goed uitgerust en was het heerlijk weer dus daarom ging het zo lekker. Ik volg een schema om eind mei de 10km onder de 55min te lopen dus had niet verwacht ik ik dat nu al bijna zou halen!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Wat top om je verslagje te lezen! Vind het ZO goed van je! Ik denk dat het ook een stukje herkenning is en geloof me, er gaan in dat geval nog héél véél mooie momenten komen voor je
[..]
Huh, 8 minuten sneller dan je streeftijdDa's wel erg veel. Of jezelf een beetje onderschat...
Ik zie op Runkeeper dat bij iedereen de afstand rond de 9,7 km ligt. Best jammer, op de site geven ze aan "Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen."![]()
![]()
Met een grote glimlach gelezenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
foto's volgen nog welKun je trots op zijn man
Je had zeker een mes mee om de bochten af te snijdenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had nog nooit in een wedstrijd meegelopen en de hele vibe geeft je vleugels! De laatste km zat ik er best doorheen maar door al het publiek lukt het net wat beter goed vol te houden. Verder was ik goed uitgerust en was het heerlijk weer dus daarom ging het zo lekker. Ik volg een schema om eind mei de 10km onder de 55min te lopen dus had niet verwacht ik ik dat nu al bijna zou halen!
Ik zie op Runkeeper dat bij iedereen de afstand rond de 9,7 km ligt. Best jammer, op de site geven ze aan "Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen."
Dat kom je bij veel loopjes tegenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had nog nooit in een wedstrijd meegelopen en de hele vibe geeft je vleugels! De laatste km zat ik er best doorheen maar door al het publiek lukt het net wat beter goed vol te houden. Verder was ik goed uitgerust en was het heerlijk weer dus daarom ging het zo lekker. Ik volg een schema om eind mei de 10km onder de 55min te lopen dus had niet verwacht ik ik dat nu al bijna zou halen!
Ik zie op Runkeeper dat bij iedereen de afstand rond de 9,7 km ligt. Best jammer, op de site geven ze aan "Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen."
Maarre...ook jij hebt een schitterende prestatie geleverd. Of je nou 9,6 of 10,4 km hebt gelopen
F means you're fucked![]()
Petje af!
Ik vind die hoempamuziek vaak juist wel vleugels geven, en dan moet ik mezelf weer afremmen.![]()
![]()
In het begin zeker ja, op het einde als ik stuk zit kan ik me er alleen maar aan ergerenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef wyccie het volgende:
Petje af!
Ik vind die hoempamuziek vaak juist wel vleugels geven, en dan moet ik mezelf weer afremmen.![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
32:19 netto tijd staat er ... dat is 3 minuten sneller dan de snelste training![]()
[ Bericht 56% gewijzigd door jcdragon op 03-03-2013 16:05:53 ]Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Netjes gedaan kerel!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:34 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/163755166/6503018Ook een mooie tijd neergezet!quote:![]()
![]()
Wat goed van jullie Kluizenaar en Tourniquet! En wat een mooie tijden![]()
En een leuk verslag Kluizenaar![]()
![]()
Wie post hier hebben we al gehad en hebben we er vakkundig uit weten te slopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef Nirak het volgende:
[..]
Misschien een spoiler erbij met "wie post hier", stukje stats van de posters (wie dat wil uiteraard).
Mischien naam, leeftijd, wannneer begonnen met lopen, huidige doel, evt link naar endomodo profiel?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb inderdaad ook de binnenbochten genomen, scheelt toch iets he.
Follow the leader
Zweef
[ Bericht 50% gewijzigd door De_kluizenaar op 03-03-2013 16:44:37 ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Bij goed uitgemeten parcoursen moet je juist de binnenbochten pakken om niet teveel te lopenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb inderdaad ook de binnenbochten genomen, scheelt toch iets he.
[ afbeelding ]
Follow the leader
[ afbeelding ]
Zweef![]()
![]()
Is toch jammer, want ik zou dit als PR op de 10km willen zien, maar het voelt toch een beetje als valsspelen als het 9700m was.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kom je bij veel loopjes tegen
Maarre...ook jij hebt een schitterende prestatie geleverd. Of je nou 9,6 of 10,4 km hebt gelopen![]()
![]()
Meestal staat er op de site wel of de route KNAU nagemeten is. Als het er niet staat, dan kun je kleine afwijkingen verwachten.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is toch jammer, want ik zou dit als PR op de 10km willen zien, maar het voelt toch een beetje als valsspelen als het 9700m was.
Enne, 10 is 10 hoor, gewoon goed gedaan!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
"Het parcours van de 20 van Alphen is officieel gemeten door de Atletiek Unie. Het certificaat van meting is bij de organisatie aanwezig. Je kunt dus op exacte totaal afstanden vertrouwen."quote:Op zondag 3 maart 2013 16:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Meestal staat er op de site wel of de route KNAU nagemeten is. Als het er niet staat, dan kun je kleine afwijkingen verwachten.
Enne, 10 is 10 hoor, gewoon goed gedaan!
Maar ik zie bij iedereen op Runkeeper een afstand rond de 9,7 km.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: