quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik zie de lak al een beetje bobbelenquote:Op zondag 3 maart 2013 10:26 schreef Alfisti het volgende:
Ook deze is al aangevreten door de roestkevers voor het einde van dit topic.
Die dingen maken ze toch niet in Italie?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:50 schreef Barcaconia het volgende:
IPad wit uitgeslagen van de aluminiumcorrosie
Ik denk dat er traanvocht in zit van overwerkte kinderen in de fabrieken in China.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die dingen maken ze toch niet in Italie?
Uitlaatpasta, mocht niks werken :pquote:Op zondag 3 maart 2013 11:16 schreef Barcaconia het volgende:
Het is gewoon een simpel rondje, 1-cilinder, die kan ik zelf wel snijden. Maar ik wil geen papier want hittebestendig spul is al gouw 1-1,5mm dik en dan verlies ik compressie, en dat kan ik me niet veroorlovenen daarbij zat er origineel niks tussen.
Je hebt toch een vent?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:35 schreef Anne het volgende:
Kan er iemand even wat thee zetten? En verse jus d'orange?
Als je zelf een beetje een fatsoenlijke telefoon koopt is het ongeveer even duur als zo'n abbo.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:01 schreef .Neovo. het volgende:
Ik koop tegenwoordig een nieuwe telefoon gewoon los, beetje fatsoenlijke telefoon kost 60 euro per maand![]()
![]()
Klopt. Maar je mag na die tijd ook de telefoon overnemen voor 1/3 van de nieuwprijs van 2 jaar terug geloof ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je zelf een beetje een fatsoenlijke telefoon koopt is het ongeveer even duur als zo'n abbo.
Maar bij toestel leasing moet je de telefoon weer inleveren na 2 jaar?
Die valt onder garantie, ik heb sinds de 6150 eigenlijk geen accuproblemen meer gehad, al was de X10 batterij na 2 jaar ook niet zo best meer ..quote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel tof ja![]()
Alleen heb ik mijn twijfels over de accu...
Da's nog iets van 200 euroquote:Op zondag 3 maart 2013 12:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt. Maar je mag na die tijd ook de telefoon overnemen voor 1/3 van de nieuwprijs 2 jaar terug geloof ik.
Die accu blijkt vrij snel leeg te zijn en je intensief aan de bak gaat met dat ding.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die valt onder garantie, ik heb sinds de 6150 eigenlijk geen accuproblemen meer gehad, al was de X10 batterij na 2 jaar ook niet zo best meer ..
Dat IP57 is wel gheyl, al denk ik niet dat ze hem daarmee als EX foon pikken.
Dan kun je de telefoon inderdaad beter los kopen en een sim only regelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Klopt. Maar je mag na die tijd ook de telefoon overnemen voor 1/3 van de nieuwprijs van 2 jaar terug geloof ik.
Ok, die 1/3 van mij was wel erg grof geschat, maar dat had ik ergens anders gelezen.quote:
true, maar die xperia z staat wel onderaan de lijstjesquote:Op zondag 3 maart 2013 12:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is tegenwoordig standaard met high end smartphones.
inderdaad, toen ik nog geen zakelijk abonnement had kocht ik 2e hands mijn smartphones.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef Barcaconia het volgende:
Toestel leasingwtf...
Koop geen smartphone als je geen smartphone kunt betalen.
Voor die Z vragen ze ook gewoon 629¤, alsof het niks isquote:Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef Barcaconia het volgende:
Toestel leasingwtf...
Wat boeit het nou?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef Barcaconia het volgende:
Toestel leasingwtf...
Verslechterd het contract voor jou of voor de provider?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef Paladijn het volgende:
Verlenging + nieuwe telefoon is inderdaad behoorlijk aan de prijs, ik ga zelf ook voor een losse met behoud van contract. Wat meteen het andere voordeel is, in mijn geval verslechtert het contract (!!) na verlenging.
Meestal voor de klant.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Verslechterd het contract voor jou of voor de provider?
Dan moet je de nieuwe auto (chassis) importeren. In NL hangt een kenteken aan het chassisnummer.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
Stel: Ik heb een oude landrover, het chassis is rot en ik haal in de UK een gloednieuw chassis. Hoe zit dat dan met de RDW en 't chassis nummer enzo? Moet ie dan overnieuw gekeurd worden?
Dan raak ik mijn opgespaarde voordeel kwijt (hetzelfde probleem als bij contractverlenging)quote:Op zondag 3 maart 2013 14:14 schreef daNpy het volgende:
Kun je dan niet juist beter sim only (voordeel tov verslechterende contract) nemen met een nieuw toestel?
Heb je een Relax abonnement met een hoop (oud) beltegoed?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan raak ik mijn opgespaarde voordeel kwijt (hetzelfde probleem als bij contractverlenging)
Bovendien heb ik dan geen voordelig internet in het buitenland meer
Is om 9 uur toch? Dan dadelijk even boodschappen doen en op tijd naar Belgie knallen om op tijd met een pintje op de bank te hangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:16 schreef Paladijn het volgende:
vanavond deel 1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij het nieuwe chassis kun je volgens mij een verklaring krijgen dat het een nieuw chassis is en geen gerestaureerde en daarmee kan je bij de RDW een afspraak maken om het nieuwe chassis van een nummer te voorzien. Even met de RDW bellen is mijn advies.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan moet je de nieuwe auto (chassis) importeren. In NL hangt een kenteken aan het chassisnummer.
Ik moest natuurlijk jou quoten in de vorige reactie.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
Stel: Ik heb een oude landrover, het chassis is rot en ik haal in de UK een gloednieuw chassis. Hoe zit dat dan met de RDW en 't chassis nummer enzo? Moet ie dan overnieuw gekeurd worden?
Ik had een Relax 30 met zo'n ¤ 150,= aan opgespaard beltegoed, en op het moment dat het abonnement "vrij" is kon ik dat downgraden naar een Relax 15, en daar kom ik maandelijks tekort aan, dus daarbij wordt verder het opgespaarde Relax 30 tegoed gebruikt.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:47 schreef Paladijn het volgende:
JaEn dat wordt alleen maar meer omdat mijn nog oudere beltegoed is blijven staan in de vorm van geld en dat eerst opgemaakt wordt... elke maand krijg ik er dus een lading minuten bij. Ik kan momenteel iets van drie maanden non-stop bellen geloof ik
Ik bel bovendien te weinig, misschien een minuut of 10 en wat smsjes per maand. De rest van mijn verbruik gaat op aan (onbeperkt!) internet. Vandaar dat prepaid voor mij ook niet echt een optie is (bellen is daar wel goedkoper, internet niet).
Hmm ja zal ze eens bellenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij het nieuwe chassis kun je volgens mij een verklaring krijgen dat het een nieuw chassis is en geen gerestaureerde en daarmee kan je bij de RDW een afspraak maken om het nieuwe chassis van een nummer te voorzien. Even met de RDW bellen is mijn advies.
HTC One in t zwart.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef Paladijn het volgende:
Verlenging + nieuwe telefoon is inderdaad behoorlijk aan de prijs, ik ga zelf ook voor een losse met behoud van contract. Wat meteen het andere voordeel is, in mijn geval verslechtert het contract (!!) na verlenging.
Ik ga zelf voor de Google Nexus 4 waarschijnlijk, hoewel de nieuwe HTC One ook erg fraai is.
[ afbeelding ]
Blingbling niggah!
nadeel: veel sense meuk :x
HTC maakt qua looks wat mij betreft de meest fraaie android telefoons, al een paar jaar trouwens (desire - sensation - one X en nu de one)
Werkkleding? Snickers.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef densmee het volgende:
Wat zijn goede winteroveralls? ik zoek er eigenlijk een die sterk is en goed gevoerd.
snickers heeft dat niet volgens mijquote:
Vroeger wel. Fristads misschien? Weet niet of ze waterdicht hebben, mocht dat nodig zijn.quote:
nee ze hoeven niet waterdicht te zijn, maar van binnen gewatteerd of hoe dat heet.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Vroeger wel. Fristads misschien? Weet niet of ze waterdicht hebben, mocht dat nodig zijn.
!!quote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ze hoeven niet waterdicht te zijn, maar van binnen gewatteerd of hoe dat heet.
dat lijkt mij niet ideaal met lassen en slijpen, wordt te warm aan de nek als daar vonken in komenquote:
Bij invoer van mn Golf werd er 3x een ander verhaal verteld.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
Valt wel mee. Ik bel wel vaker en meestal toch kundig advies. Ik weet iig wel dat als je met chassisnummers gaat kloten je het beter van tevoren duidelijk kunt hebben.
Het probleem is dat Relax niet meer bestaat sinds 14-8-2011 (aldus t-mobile.nl).quote:Op zondag 3 maart 2013 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een Relax 30 met zo'n ¤ 150,= aan opgespaard beltegoed, en op het moment dat het abonnement "vrij" is kon ik dat downgraden naar een Relax 15, en daar kom ik maandelijks tekort aan, dus daarbij wordt verder het opgespaarde Relax 30 tegoed gebruikt.
Als je abonnement voorbij de einddatum is kun je wel met behoud van opgespaard tegoed downgraden, tenzij je al een Relax 15 had, dan valt er niets te downgraden.
Inmiddels (sinds eind juli) heb ik zo'n ¤ 90,= van dat oude tegoed opgemaakt, en krijg ik dus nog wel maandelijks een rekening, en nieuw tegoed, maar dan voor die Relax 15, dus dat scheelt maandelijks toch behoorlijk.
Scheelt weerquote:Op zondag 3 maart 2013 19:53 schreef densmee het volgende:
[..]
dat lijkt mij niet ideaal met lassen en slijpen, wordt te warm aan de nek als daar vonken in komen
Dat weet ik, je kunt idd geen nieuw Relax abonnement afsluiten, maar als je er een hebt kun je je bestaande abonnement wel upgraden, of na afloop van je abonnementstermijn downgraden.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het probleem is dat Relax niet meer bestaat sinds 14-8-2011 (aldus t-mobile.nl).
Je hebt alleen nog smart start (waarbij je genaaid wordt met internet), smart plus (wat ik nu ongeveer heb, maar duurder met limiet voor wat ik wil) en de iphone abo's.
Bij andere telco's is het overigens niet veel beter en ben verder wel tevreden over t-mobile, dus dan blijf ik mijn huidige abo wel aanhouden
Aan het type mens op die foto zie ik al dat hij in ieder geval geen verstand van werkkleding heeftquote:
ach ja voor het nachtwerk van jatten en co is een warme overall ook wel fijn denk ikquote:Op zondag 3 maart 2013 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aan het type mens op die foto zie ik al dat hij in ieder geval geen verstand van werkkleding heeft
Er staat nog een in Oegandaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef densmee het volgende:
Jep,
Iemand nog een 528 staan ik zoek nog een bodemplaat
at the start of the river Nile?quote:
ik heb alleen een stuk 40 bij 40 cm uit de linker deur nodig,quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Paladijn het volgende:
check!
Maar wat moet jij met een Bimmer? Een normale past niet echt bij je en zo'n off-road versie slaat al vast als ie een vlekje modder ziet...
Dicht dit ding dus. In de OP staan de specs van de afbeelding.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nummer moet terugkomen in de OP, dus je zoekt een auto waar in de spec's ergens het reeksnummer voorkomt; in dit geval 1764 cc, of 1764 mm wielbasis, of weet ik het wat.. voor mijn part 1764 sterretjes in de voorruit.
nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dicht dit ding dus. In de OP staan de specs van de afbeelding.
... omdat ?quote:
omdat het zo is, het is elke keer hetzelfde gezeik.quote:
Nee want die sterren zitten dan in de ruit v/d auto. De pixels in de foto.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
1788 pixeltjes in de foto is net zo relevant als 1788 sterretjes in de ruit.
Is ook gezeik, maarja, iemand heeft ooit regels gesteld. Die moesten mat alle geweld gehandhaafd worden, dus waarom nu niet ?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef densmee het volgende:
[..]
omdat het zo is, het is elke keer hetzelfde gezeik.
omdat ik (en ik denk meerdere met mij) het gezeik van jou beu zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is ook gezeik, maarja, iemand heeft ooit regels gesteld. Die moesten mat alle geweld gehandhaafd worden, dus waarom nu niet ?
Irrelevant.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
omdat ik (en ik denk meerdere met mij) het gezeik van jou beu zijn
de enige die hierover begint ben jij, waarom is het dan irrelevantquote:
Dat. Als je een andere wilt maak je er een en vraag je SD/Anne maar'm te vervangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef densmee het volgende:
[..]
omdat ik (en ik denk meerdere met mij) het gezeik van jou beu zijn
Dat mensen mijn gezeik beu zouden zijn is irrelevant. En ik begin er over omdat er eerder ook debiel moeilijk over werd gedaan. Waarom kon het toen niet en nu wel ?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef densmee het volgende:
[..]
de enige die hierover begint ben jij, waarom is het dan irrelevant
Foute volgorde, eerst deze dicht,dan de nieuwe open.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat. Als je een andere wilt maak je er een en vraag je SD/Anne maar'm te vervangen.
quote:
niet nodigquote:Op zondag 3 maart 2013 23:50 schreef 2cv het volgende:
Ik vernaai nietsOoit moest en zouden er wat regels doorgevoerd worden en ik help jullie met het naleven daarvan.
Ik heb de 'regels' zojuist weggeflikkerd, dus stoppen met janken; er vált niks meer na te leven. Heb je helemaal zelf geregeld. Ga nu jezelf maar een kusje geven in de spiegel.quote:
Akte.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb de 'regels' zojuist weggeflikkerd,
Geweldig !quote:Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef Sounddragon het volgende:
CV; je zit gewoon te zeiken om het zeiken, je zit alleen stemming te maken en de sfeer te verkloten., ga dat maar effe ergens anders doen.
[..]
Ik heb de 'regels' zojuist weggeflikkerd, dus stoppen met janken; er vált niks meer na te leven. Heb je helemaal zelf geregeld. Ga nu jezelf een kusje geven in de spiegel.
Goed..quote:
Achterruit lijkt heel erg op de eerste serie!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef blup het volgende:
[..]
Goed..
Trouwens:
[ afbeelding ]
Wat een verassend, nieuw fris uiterlijk zeg...Ik snap niet dat die saaie rommel keer op keer op keer blijft verkopen.
. Ben benieuwd naar de nieuwe passat dadelijk.
Je weet wel dat de bovenste een golf is, de onderste een passat?quote:
Dan heb ik voor het eerst van mijn leven toegegeven dat ik een Golf mooier vond als iets anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef blup het volgende:
[..]
Je weet wel dat de bovenste een golf is, de onderste een passat?
Ik moest 2x kijken. De golf is iets korter.
Goh, ik dacht eens leuk en gezellig te doen en niet meteen op die manier te beginnenquote:
Dat is wel een redelijk significant 'detail', het exacte modelquote:Op maandag 4 maart 2013 00:08 schreef blup het volgende:
[..]
Je weet wel dat de bovenste een golf is, de onderste een passat?
Ik moest 2x kijken. De golf is iets korter.
Eens, best een fraaie bak voor een VWquote:Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef blup het volgende:
De mooiste passat was trouwens met kop en schouders de CC.
![]()
![]()
ook goedemorgenquote:
stuk gezwelliger hier op de vroege morgenquote:
Wees vooral trots op jezelf zeikstraal.quote:
Slaapdronken en stoned van de koffiequote:Op maandag 4 maart 2013 07:44 schreef densmee het volgende:
[..]
stuk gezwelliger hier op de vroege morgen
Jammer, het einde van de SC, tenminste voor de komende 10 delen nu 2cv gaat jagen op de meest kansloze OP zodat iedereen tenminste de eerste pagina van de nieuwe SC gaat zeiken hoe hij het ten gronde gericht heeft. Daarna zal de lol er wel weer van af zijn en gaat alles weer rustig terug naar normaal.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:58 schreef Sounddragon het volgende:
CV; je zit gewoon te zeiken om het zeiken, je zit alleen stemming te maken en de sfeer te verkloten., ga dat maar effe ergens anders doen.
[..]
Ik heb de 'regels' zojuist weggeflikkerd, dus stoppen met janken; er vált niks meer na te leven. Heb je helemaal zelf geregeld. Ga nu jezelf maar een kusje geven in de spiegel.
quote:Op maandag 4 maart 2013 08:29 schreef opgebaarde het volgende:
Hello ik heb een domme vraag. Ik heb tijdje terug een 2de hands auto gekocht en ben deze maand van verzekering geswitcht, nu is de auto volgens de verzekering 4K waard wat volgens mij veel te weinig is (10k gekocht). Ik heb beperkt casco, kan dit een probleem opleveren?
Gulmez? Mis ik een geniaal topic?quote:Op maandag 4 maart 2013 08:53 schreef Leandra het volgende:
[..]Gulmez?
Als je diefstal/vandalisme ook meeverzekerd hebt wel.
Wat zegt zomoto qua waarde?
Als zomoto 12K zegt dan zou ik eens aan de verzekering vragen waar die 4K op gebaseerd is, want het verschil tussen je aankoopprijs en hun waarde was al behoorlijk, maar als de prijs van zomoto nog hoger ligt is hun waarde helemaal vaag.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gulmez? Mis ik een geniaal topic?
Zomoto zegt 12K
Motorinhoud 30cc?quote:Op maandag 4 maart 2013 07:45 schreef powerflux het volgende:
Marktplaats : Advertentie 650853073
HEBBEN.
Zeker! Wat een geneuzel om niets weerquote:Op maandag 4 maart 2013 07:44 schreef densmee het volgende:
[..]
stuk gezwelliger hier op de vroege morgen
quote:Op maandag 4 maart 2013 07:45 schreef powerflux het volgende:
HEBBEN.
quote:heeft geen papieren
nou? is dat een reden om hem maar te laten slopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zeker! Wat een geneuzel om niets weerKansloos
[..]
[..]![]()
Nee, eerder plat persen: dat gaat een stuk snellerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:05 schreef powerflux het volgende:
[..]
nou? is dat een reden om hem maar te laten slopen?
Nee hoor. Die gooi ik gewoon dicht. 'Vroeger' waren er geen regeltjes en gingen 'foute' OP's ook gewoon dicht. Maar toen waren OP's zoals deze (en de mijne die laatst is dicht gegooid door het gedram van voornamelijk 2cv en een aantal andere slowchatters) gewoon goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer, het einde van de SC, tenminste voor de komende 10 delen nu 2cv gaat jagen op de meest kansloze OP zodat iedereen tenminste de eerste pagina van de nieuwe SC gaat zeiken hoe hij het ten gronde gericht heeft. Daarna zal de lol er wel weer van af zijn en gaat alles weer rustig terug naar normaal.
Oja, de wereld is niet eerlijk. Leer daar mee leven.
Jij moet je gewoon aan je V300's houdenquote:Op maandag 4 maart 2013 07:45 schreef powerflux het volgende:
HEBBEN.
Yeah las ergens nl dat als je een nieuw chassis gaat plaatsen, dat ze het nummer van het oude chassis overplaatsen als je met beide langs komt en bijbehorende papierwerk..quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef Barcaconia het volgende:
Valt wel mee. Ik bel wel vaker en meestal toch kundig advies. Ik weet iig wel dat als je met chassisnummers gaat kloten je het beter van tevoren duidelijk kunt hebben.
Meestal is het chassis roestig maar niet rot. Bij mijn defender heb ik het chassis laten verzinken en dat ging perfect. Over het chassisnummer gewoon een plaatje heen gelast (want anders is het weg na het verzinken) en daarna weer er afgeslepen.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yeah las ergens nl dat als je een nieuw chassis gaat plaatsen, dat ze het nummer van het oude chassis overplaatsen als je met beide langs komt en bijbehorende papierwerk..
Zal ze van de week eens bellen.. Is overigens uit pure interesse haha, wellicht dat ik ooit een land rover ofzo wil gaan opknappen..
Ik was het niet van plan (nee, echt niet), maar je brengt me op ideeën.quote:Op maandag 4 maart 2013 08:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jammer, het einde van de SC, tenminste voor de komende 10 delen nu 2cv gaat jagen op de meest kansloze OP zodat iedereen tenminste de eerste pagina van de nieuwe SC gaat zeiken hoe hij het ten gronde gericht heeft. Daarna zal de lol er wel weer van af zijn en gaat alles weer rustig terug naar normaal.
Daar was ik allang achter. Maar houd je tenminste aan de gestelde regels. Dan lijkt het nog ergens op.quote:Oja, de wereld is niet eerlijk. Leer daar mee leven.
ja meneerquote:Op maandag 4 maart 2013 10:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon aan je V300's houden
Wat is het nou ? Moet het voertuig in de OP verplicht iets met het SC-nummer te maken hebben of niet ?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor. Die gooi ik gewoon dicht. 'Vroeger' waren er geen regeltjes en gingen 'foute' OP's ook gewoon dicht. Maar toen waren OP's zoals deze (en de mijne die laatst is dicht gegooid door het gedram van voornamelijk 2cv en een aantal andere slowchatters) gewoon goed.
Iedereen weet inmiddels wat de bedoeling is, daar gaan we geen regels voor vastleggen, want zoals gemerkt maakt 2cv daar misbruik van.
Heeft Ikea dan weer gehaktballetjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Anne het volgende:
Daar heb ik nu best zin in trouwens. Gelukkig zit de Ikea ver weg.
Ik reageer vanaf nu niet meer op jou. Dan weet je dat.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat is het nou ? Moet het voertuig in de OP verplicht iets met het SC-nummer te maken hebben of niet ?
En dat gedram heeft een oorzaak, wil je dat ik het opzoek of snap je het zonder uitleg ?
Ik heb die dingen nog nooit gehadquote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Anne het volgende:
Daar heb ik nu best zin in trouwens. Gelukkig zit de Ikea ver weg.
Vreemd. In het restaurant gebruikten ze niet de balletjes uit de food store volgens de nieuwsberichten en zouden ze dus gewoon nog geserveerd worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Ikea dan weer gehaktballetjes?
Vorige week was ik er en toen waren ze noch in het restaurant, noch in de food store verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
Vertaling: je hebt gelijk, maar ik vind van niet maar ik kan dat niet onderbouwen want je hebt gewoon gelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik reageer vanaf nu niet meer op jou. Dan weet je dat.
De rest snapt het namelijk prima.
Je hebt al even geen vriendin (toch?), dus ik schat dat je vrij weinig bij de Ikea komt?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb die dingen nog nooit gehadWat is er mis met mij?
Ook met vriendin kom ik niet bij de Ikeaquote:Op maandag 4 maart 2013 12:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt al even geen vriendin (toch?), dus ik schat dat je vrij weinig bij de Ikea komt?
Zó erg is het niet hoor. Vraag maar aan SD; die heb ik 2 jaar geleden ook zover gekregen om eens mee te gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ook met vriendin kom ik niet bij de IkeaAard van't beestje.
Discussiepunt, er staat stoom in de weg dus er kan net zo goed 17880 staan, ik kan het niet lezen dus minpuntje.quote:
Toen ik naar .be ging had ik huisraad nodig en ben ik keukeninventaris wezen kopen bij de Ikea. Eens en nooit meer. Duur, kutkwaliteit en ook nog eens kapot ergeren aan het volk wat daar rondloopt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Zó erg is het niet hoor. Vraag maar aan SD; die heb ik 2 jaar geleden ook zover gekregen om eens mee te gaan.
Daarom het linkje er ook bij gedaan, want daar staat het nummerbord van de auto nogmaalsquote:Op maandag 4 maart 2013 12:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Discussiepunt, er staat stoom in de weg dus er kan net zo goed 17880 staan, ik kan het niet lezen dus minpuntje.
http://www.steamscenes.or(...)gnes-steam-rally/56/quote:Op maandag 4 maart 2013 12:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Discussiepunt, er staat stoom in de weg dus er kan net zo goed 17880 staan, ik kan het niet lezen dus minpuntje.
Een stoomauto is echter altijd een pluspunt
Een grote stoomvrachtwagen is een extra pluspunt
Een Scania op de achtergrond is nog een veel groter pluspunt.
Voldoet prima dus!
Had er een DAF achter gestaan was het afkeur
Ik was uiteraard niet serieus.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom het linkje er ook bij gedaan, want daar staat het nummerbord van de auto nogmaals
Weer geen DAF.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom het linkje er ook bij gedaan, want daar staat het nummerbord van de auto nogmaals
Maar speciaal voor jou nog een plaatje zonder stoom:
[ afbeelding ]
Maar speciaal voor jou nog een plaatje zonder stoom:quote:Op maandag 4 maart 2013 13:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik was uiteraard niet serieus.
Over de DAF en Scania wel overigens
Wel een Scania.quote:
Ook een Griffioen, derhalve geen probleem.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk maar uit, anders post ik m'n Saab
Ik vond de prijzen idd ook niet helemaal in verhouding met de kwaliteit van het spul; hoewel ze kapot gaan van het hout in Zweden, maken ze er geen meubels van bij Ikeaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik naar .be ging had ik huisraad nodig en ben ik keukeninventaris wezen kopen bij de Ikea. Eens en nooit meer. Duur, kutkwaliteit en ook nog eens kapot ergeren aan het volk wat daar rondloopt.
Oy. Nu beledig je mij ookquote:Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik naar .be ging had ik huisraad nodig en ben ik keukeninventaris wezen kopen bij de Ikea. Eens en nooit meer. Duur, kutkwaliteit en ook nog eens kapot ergeren aan het volk wat daar rondloopt.
Behalve de kapstokken, he liefquote:Op maandag 4 maart 2013 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond de prijzen idd ook niet helemaal in verhouding met de kwaliteit van het spul; hoewel ze kapot gaan van het hout in Zweden, maken ze er geen meubels van bij IkeaSommige dingen zijn strontgoedkoop, maar zodra het er ook maar een béétje uit ziet gaat de prijs 10 keer over de kop.. Ik kan denk ik met wat moeite 3/4 van de dingen die ze daar verkopen zelf maken voor minder dan de helft.
Bij ikea is kwaliteit ook aan de prijs... nog steeds goedkoper dan bij andere winkels, maar het is niet zo dat alles spotgoedkoop is of dat alles slecht is.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond de prijzen idd ook niet helemaal in verhouding met de kwaliteit van het spul; hoewel ze kapot gaan van het hout in Zweden, maken ze er geen meubels van bij IkeaSommige dingen zijn strontgoedkoop, maar zodra het er ook maar een béétje uit ziet gaat de prijs 10 keer over de kop.. Ik kan denk ik met wat moeite 3/4 van de dingen die ze daar verkopen zelf maken voor minder dan de helft.
Jawel hoor, wat ik wilde maken was én mooier, én van echt hout ipv geperst zaagsel met een laagje plastic fineer. De kapstokken die we daar kochten kon ik ook voor minder maken, maar voor die paar tientjes was het makkelijker om ze te kopen, dat is waar .quote:
Ik heb er maar heel weinig hout gezien hoor.. het is allemaal dezelfde door fineer bij elkaar gehouden troep. Niks kwaliteit.:Nquote:Op maandag 4 maart 2013 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ikea is kwaliteit ook aan de prijs... nog steeds goedkoper dan bij andere winkels, maar het is niet zo dat alles spotgoedkoop is of dat alles slecht is.
Het is alleen wel zo dat het goedkoopste spul kwalitatief minder is, en het duurdere spul over het algemeen vrij behoorlijk is qua kwaliteit.
Mag dat niet dan?quote:
Nee. Als je spaanplaat (en dat is het eigenlijk niet eens) goed aanschroeft trek je het al kapot. Als je dat 2 keer doet is het gammel.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Valt wel mee toch, als je een goede bitset hebt.
Mwah, ik heb meer vertrouwen in het in en uit elkaar halen van een Pax-kast dan van de gemiddelde kledingkast die je bij een bouwmarkt, LeenBagger of de Kwantum haalt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
Als het eenmaal in elkaar zit, dat Ikea-spul, moet je het ook gewoon nooit meer uit elkaar willen halen.
Nou.. mijn bed van de Kwantum (destijds gekocht voor 170 euro inclusief matras) die ik denk ik nou al een jaartje of 8-9 heb en die al minstens een keer of 20 uit elkaar is gehaald en weer in elkaar is gezet doet het nog best aardig; we slapen er nog steeds in. We hebben denk ik alleen 2-3 plankjes vervangen van de lattenbodem en dawast.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik heb meer vertrouwen in het in en uit elkaar halen van een Pax-kast dan van de gemiddelde kledingkast die je bij een bouwmarkt, LeenBagger of de Kwantum haalt.
Joh, het is allemaal pulphout met een fineer eromheen. Daar moet je gewoon rekening mee houden.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee. Als je spaanplaat (en dat is het eigenlijk niet eens) goed aanschroeft trek je het al kapot. Als je dat 2 keer doet is het gammel.
Nietpistool gebruiken, die nietjes haal je er zo weer uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef Anne het volgende:
Ik ben blij dat ik de Pax-kasten heb kunnen laten staan in ieder geval. De achterwand en achterkant van zo'n kast lijkt me erg schadegevoelig bij het uit elkaar halen, aangezien de achterwand vast zit met zo'n 40 spijkers.
Spijkertjes ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nietpistool gebruiken, die nietjes haal je er zo weer uit.
Dat is idd wel jammer.... dat hij juist bij de Groot staat.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe komt zo'n auto toch daar terecht.
Wss foutje in het register. Dat zie je wel vaker dat er zo'n vreemd getal staat.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef Leandra het volgende:
Datum eerste toelating: 17 september 1958
Datum eerste tenaamstelling: 17 september 1958
Datum laatste tenaamstelling: 12 juni 2012
Soort eigenaar: AUTOBEDRIJF
Volgnummer eigenaar: 102
Wijze invoer: VKR
4CVs zijn zwaar ondergewaardeerdquote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een kjoetie![]()
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Ik dacht dat jij zo'n auto ging rijden voor de belasting?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
Heej boomzagert; ken jij deze toko?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Beetje jammer van de kleur, maar lijkt wel een mooie
Wil ik ook nog steeds, om beide redenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n auto ging rijden voor de belasting?
Of wil je gewoon een enorme slee?
Maar hoe zit dat nou met die regels voor de belasting?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wil ik ook nog steeds, om beide redenen.
De stationairloop van dat dingquote:Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Dé tering![]()
![]()
http://www.zie.nl/video/m1nz3q4fovgc
Nee, er komt binnenkort weer overleg.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
Geen idee eigenlijk, volgens mij is dat hele geblaat al lang weer van de baan.
Scherpe nokkies he, dan krijg je datquote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
De stationairloop van dat dingKlinkt bijna net zo erg als mijn COPD-ontwikkelende rokende vader die een rondje om het huis heeft gelopen
Die regels gaan er zeker wel komen.Hoe ze het gaan doen weet ik niet, maar zoals het nu is klopt het niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee, er komt binnenkort weer overleg.
Het geld zal er uiteindelijk toch moeten komen.
Het zou wel fijn zijn als de regering eens voor één keer duidelijke plannen zouden maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd, eigenlijk moet ik de ZX er gewoon uit schoppen en daarna effe afwachten om te kijken wat ervoor terug moet komen voor de toekomst; een dikke Benz op LPG of diesel, of een 250¤ schijthok voor de winterdag.
Ik kom met die 60 dagen regeling ook wel redelijk weg denk ik, maar dan kan ik er alleen maar in de winter mee rijden, en dat is ook kut.. en MRB betalen voor een S380 of S500 terwijl ik hem zelden gebruik is ook weer zonde..
Idd, ik wil graag een dikke bak rijden, boeit me geen kont of ik daardoor leegloop op brandstof, want heel veel km's maak ik er toch niet mee, maar krom liggen terwijl het ding stil staat gaat me dan weer wél te ver.. Als het voor mij onmogelijk gemaakt wordt om een MRB vrije auto erbij te houden koop ik denk ik elk jaar een ander winterbarrel op het moment dat ik hem nodig heb, en die dan dus op dit moment weer de deur uit gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Met die gewichten op gas is het niet leuk nee.
Ach.. als ze nu een plan trekken, kan dat volgend jaar gewoon weer veranderd worden... eerst moesten we alleen de toeslagen gaan betalen op LPG en diesel, toen werd het misschien een 60 dagen ding, toen ging de belasting voor de rest weer omhoog en bleef alles vrij.. ze rommelen maar wat.. ze hebben de MRB voor de motorrijder ook al 15% omhoog genaaid.. het kan niet op met de graaierij..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn als de regering eens voor één keer duidelijke plannen zouden maken.
Het ene moment dit, dan weer dat, je krijgt er echt helemaal het schijt van.
Ik een keer per 3 weken ofzo, en dat doe ik dan om de boel een beetje gangbaar te houden, nog niet eens omdat ik hem nodig heb..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Precies. Ik gebruik mijn 'daily' nu hoogstens 2 tot 3 keer per week, dat is de moeite niet.
Ja, bijvoorbeeld; het is zeg maar de 'reserve auto'. De pest is dat we bijvoorbeeld ook niet de Seat eruit kunnen doen, en Anne dan standaard in de Benz laten rijden, want dan is hij te duur in verbruik.. ding moet gewoon voor 'erbij' zijn, en dat is alleen maar te doen als hij MRB vrij is..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En hij wordt gebruikt als de Seat panne heeft
Dat was éénmaligquote:Op maandag 4 maart 2013 17:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En hij wordt gebruikt als de Seat panne heeft
nee die zit daar pas net, zat eerst een aannemerquote:Op maandag 4 maart 2013 15:13 schreef Sounddragon het volgende:
Heej boomzagert; ken jij deze toko?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Beetje jammer van de kleur, maar lijkt wel een mooie
Tja, aan de film te zien is de hele bumper met radiateur, blok, bak, steekassen en alles mee naar buiten gekomen. Ik weet niet wat voor frontplaat een Golf heeft maar als die gewoon met boutjes vast zit trek je de plaat ook zo los. Dan hangt ie verder alleen nog aan een paar ophangrubbers en een schakelstang en wat kabels. Dat stelt dus niks voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
Gaat dit echt zo makkelijk?
http://www.dumpert.nl/med(...)en_op_de_zondag.html
quote:
Dus nu ben je naast fysiek ook nog eens mentaal gehandicapped. Mijn god zeg, kleine kinderen zijn die fase rond hun zesde al ontgroeid.quote:En dat gedram heeft een oorzaak, wil je dat ik het opzoek of snap je het zonder uitleg ?
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_februari_2013.html
je bent een irritante kwal als je je daar druk over maakt.quote:
Dat had je ooit maar dat heb je ook verneuktquote:
cv gaat een auto kopen in frankrijk. 2 dagen rijden. toch knap - niet kunnen werken maar wel dat. verder wil ik niet zuigen, maar toch he, ik zet er zo mijn vraagtekens bij. een kantoorbaan is ook alleen maar lekker zitten, minder zwaar dan autorijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef densmee het volgende:
[..]
je bent een irritante kwal als je je daar druk over maakt.
en bij ons bedrijf zou je het nog geen week volhouden en wordt je gewoon weggejagen met je irritante gezever.
ja maar geen een bedrijf wil hem hebben, met zijn zielig gedoe tegen alles en iedereenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cv gaat een auto kopen in frankrijk. 2 dagen rijden. toch knap - niet kunnen werken maar wel dat. verder wil ik niet zuigen, maar toch he, ik zet er zo mijn vraagtekens bij. een kantoorbaan is ook alleen maar lekker zitten, minder zwaar dan autorijden.
zou hij irl ook zo zijn? kijk ik ben heel soms wat naar misschien op fok, maar in het echt ben ik kk liefquote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar geen een bedrijf wil hem hebben, met zijn zielig gedoe tegen alles en iedereen
als ik zie wat er allemaal over het uwv (die hem moet uitkeren) geschreven wordtquote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zou hij irl ook zo zijn? kijk ik ben heel soms wat naar misschien op fok, maar in het echt ben ik kk lief
Kun je dat gedrag van jou ook al faken dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zou hij irl ook zo zijn? kijk ik ben heel soms wat naar misschien op fok, maar in het echt ben ik kk lief
ja. gelukkig kan ik op fok mezelf zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kun je dat gedrag van jou ook al faken dan?
Dan ben ik maar een kwal. Want ik maak mij er net zo druk om als een modje eerder deed.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:17 schreef densmee het volgende:
[..]
je bent een irritante kwal als je je daar druk over maakt.
en bij ons bedrijf zou je het nog geen week volhouden en wordt je gewoon weggejagen met je irritante gezever.
Klopt. Dom van mij he ?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat had je ooit maar dat heb je ook verneukt
Kom jij trouwens op het gezeur hier af of was dat toevallig?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja. gelukkig kan ik op fok mezelf zijn
a) Dat heeft hier geen lor mee te makenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
cv gaat een auto kopen in frankrijk. 2 dagen rijden. toch knap - niet kunnen werken maar wel dat. verder wil ik niet zuigen, maar toch he, ik zet er zo mijn vraagtekens bij. een kantoorbaan is ook alleen maar lekker zitten, minder zwaar dan autorijden.
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kom jij trouwens op het gezeur hier af of was dat toevallig?
leg eens uit danquote:Op maandag 4 maart 2013 19:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
a) Dat heeft hier geen lor mee te maken
b) Je hebt de klok wel horen luiden maar hebt geen flauw benul waar de koster hangt.
Ach,als jij consequent zijn zielig doen noemt ...quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef densmee het volgende:
[..]
ja maar geen een bedrijf wil hem hebben, met zijn zielig gedoe tegen alles en iedereen
je komt wat zuur over. niets waar een pilletje je niet af kan helpen heurquote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach,als jij consequent zijn zielig doen noemt ...
Nee dit vind ik sneuquote:Op maandag 4 maart 2013 19:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach,als jij consequent zijn zielig doen noemt ...
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie mezelf graag als aanstichter maar dat zou in dit geval teveel credit zijn.
Hangt er vanaf wie er tegenover me staat.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laat ik niet doen of 2cv niet meeleest.
2cv ben je in het echte leven ook verzuurd?
ik zoek in elk mens naar wat moois.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er tegenover me staat.
Alweer ? Nee, ben het nu wel zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |